Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 110 ... 183 Laatste
Acties:

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nas T schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:04:
[...]

Niet relevant in de context. In de reactie ervoor staat duidelijk de vraag wat de Chinese dreiging richting "ons" is (ongeacht of dat over het westen, Europa, VS of Nederland in het algemeen is).
De reactie gaat dan zelf niet/nauwelijks op dreigingen richting ons.
Je kan lezen dat de comment waar je naar refereert langer is dan de eerste regel of niet?
Volgens mij zoek je naar een onzin reden om de boel goed te praten.

Pana 5j

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:54

kodak

FP ProMod
Deze reacties lijken me geen +2. Het is meer een discussie over meningen hebben wat redelijk aan elektrisch rijden is en bepaalde meningen plussen. Inhoudelijk gaat het niet eens over het nieuws over de mijlpaal van 250 Fastned punten.
mr.DJ95 in 'Fastned wil aantal laadstations dit jaar met 65 uitbreiden tot 253'
walteij in 'Fastned wil aantal laadstations dit jaar met 65 uitbreiden tot 253'

En dan reageer je wel inhoudelijk op het nieuws, dan modden we de kennelijk ongewenste kritische vragen over het verschil en inhoud kennelijk liever weg?
kodak in 'Fastned heeft meer dan 250 snellaadstations voor elektrische auto's'

[ Voor 22% gewijzigd door kodak op 16-02-2023 18:24 ]

• mrbullet
  • Niet online
mrbullet in 'YouTube-ceo Susan Wojciki treedt na 9 jaar dienst af'
Hoezo 0? Zelfs de auteur geeft het toe.
Als het om een persoon gaat, hoort een foto altijd erbij.

Pana 5j

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:43

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
mrbullet schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:58:
mrbullet in 'YouTube-ceo Susan Wojciki treedt na 9 jaar dienst af'
Hoezo 0? Zelfs de auteur geeft het toe.
Als het om een persoon gaat, hoort een foto altijd erbij.
Feedback op artikelen kan gegeven worden in het Geachte redactie-forum. Omdat opmerkingen over nieuwsberichten alleen voor de redactie relevant zijn en de inhoud snel is achterhaald, is het onwenselijk om daar in de reacties op in te gaan. Het reactiesysteem is bedoeld voor inhoudelijke discussie over het onderwerp van het nieuwsbericht.

Een punt aftrek is gerechtvaardigd voor reacties die opmerkingen over de kwaliteit, nut of vorm van het nieuwsbericht bevatten, omdat jouw reactie alleen uit zo’n opmerking bestaat is 0 de juiste moderatiescore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 10:05
mrbullet schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Je kan lezen dat de comment waar je naar refereert langer is dan de eerste regel of niet?
...
In dit geval is de eerste regel genoeg om de hele reactie als -1 of 0 te bestempelen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 22-05 23:15

Mx. Alba

hen/die/zij

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Kun je toelichten waarom je denkt dat er sprake is van modereren op basis van mening?
Jouw reactie bevat feitelijke onjuistheden die Tweakjur in zijn reactie weerlegt.

Edit: Persoonlijk vind ik het ook jammer dat je vermeldt dat je ex-crewlid bent, het is niet relevant voor de reactie. Tenzij je reageert vanuit een rol als crewlid geeft het je reactie geen extra waarde, we zijn allemaal Tweakers.

[ Voor 20% gewijzigd door Santford op 17-02-2023 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Nou, dit bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMsl7_c-ZdokldYf-gHp8GZ7arw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fZiQGxaTxMbMyVXH2tyIf0RH.png?f=user_large

Ik zie hier twee mensen die allebei een mening uiten. De ene is op +1 gezet en de ander op -1.

Je ziet ook duidelijk in dat hele draadje dat er kennelijk een tiental mensen zijn die gewoon op al mijn reacties een -1 hebben gegeven, wat verdacht veel op pestgedrag lijkt. Uiteraard kan ik niet "achter de schermen kijken" om te zien wie wat gedaan heeft maar die indruk ontstaat zo wel heel duidelijk. Er worden allerlei meningen geventileerd en die van mij worden op -1 gezet en andere meningen op +1. Terwijl ze volgens mij gewoon allemaal op 0 horen te staan, want het zijn meningen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 17-02-2023 15:09 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Mx. Alba schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:09:
Nou, dit bijvoorbeeld:

[Afbeelding]

Ik zie hier twee mensen die allebei een mening uiten. De ene is op +1 gezet en de ander op -1.

Je ziet ook duidelijk in dat hele draadje dat er kennelijk een tiental mensen zijn die gewoon op al mijn reacties een -1 hebben gegeven, wat verdacht veel op pestgedrag lijkt. Uiteraard kan ik niet "achter de schermen kijken" om te zien wie wat gedaan heeft maar die indruk ontstaat zo wel heel duidelijk. Er worden allerlei meningen geventileerd en die van mij worden op -1 gezet en andere meningen op +1. Terwijl ze volgens mij gewoon allemaal op 0 horen te staan, want het zijn meningen.
Als de informatie in beide berichten klopt, zou dat beide +1 moeten zijn. de vraag is echter of de 2de post (de jouwe) feitelijk gezien wel klopt. Je maakt een nogal forse claim, dat de opbrengsten van het spel naar infinitieven gaat die de belangen van Transmensen zou schaden zonder dat je deze feitelijk onderbouwt, ik zie claim dan ook niet als 'mening' maar iets dat jij in die post al feit neerzet. Voor zover ik gelezen hebt wordt dat door o.a. de uitgever met klem ontkent. De vraag is dan of het niet onderbouwen tot een -1 moet leiden, ik vermoed immers dat mensen dat als 'fake news' zien.

Waar ik dan nog aan zou denken is dat mogelijk bedoeld wordt dat er per verkocht spel een klein deel qua royalties uiteindelijk bij JK Rowling terecht komt, die dat dan mogelijk zou kunnen aanwenden voor dergelijke zaken, maar dat lijkt nogal vergezocht zonder onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Dennism schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:21:
Als de informatie in beide berichten klopt, zou dat beide +1 moeten zijn. de vraag is echter of de 2de post (de jouwe) feitelijk gezien wel klopt. Je maakt een nogal forse claim, dat de opbrengsten van het spel naar infinitieven gaat die de belangen van Transmensen zou schaden zonder dat je deze feitelijk onderbouwt, ik zie claim dan ook niet als 'mening' maar iets dat jij in die post al feit neerzet. Voor zover ik gelezen hebt wordt dat door o.a. de uitgever met klem ontkent. De vraag is dan of het niet onderbouwen tot een -1 moet leiden, ik vermoed immers dat mensen dat als 'fake news' zien.

Waar ik dan nog aan zou denken is dat mogelijk bedoeld wordt dat er per verkocht spel een klein deel qua royalties uiteindelijk bij JK Rowling terecht komt, die dat dan mogelijk zou kunnen aanwenden voor dergelijke zaken, maar dat lijkt nogal vergezocht zonder onderbouwing.
De post die een +1 heeft zegt letterlijk "ik geef om ieders veiligheid", hoe is dat feitelijk te onderbouwen dan? Dat is puur een mening. Ook dat je het spel daar los van moet zien is... een mening. Niets feitelijks.

En dat JK Rowling initiatieven steunt die de belangen van trans mensen schaden is een feit. Dat zij geld krijgt van de makers van dit spel is zo logisch dat dat ook als een feit beschouwd zou moeten worden.

Maar dat is slechts één van de voorbeelden. In dat draadje hebben vijf van mijn reacties een -1 gekregen, en reacties van mensen die een andere mening toegedaan zijn steevast +1. Nogmaals, dat riekt gewoon naar pestgedrag.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:53

Dazzler2120

FP ProMod
Mx. Alba schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:41:
[...]

De post die een +1 heeft zegt letterlijk "ik geef om ieders veiligheid", hoe is dat feitelijk te onderbouwen dan? Dat is puur een mening. Ook dat je het spel daar los van moet zien is... een mening. Niets feitelijks.

En dat JK Rowling initiatieven steunt die de belangen van trans mensen schaden is een feit. Dat zij geld krijgt van de makers van dit spel is zo logisch dat dat ook als een feit beschouwd zou moeten worden.

Maar dat is slechts één van de voorbeelden. In dat draadje hebben vijf van mijn reacties een -1 gekregen, en reacties van mensen die een andere mening toegedaan zijn steevast +1. Nogmaals, dat riekt gewoon naar pestgedrag.
Simpel gezegd; je stelt heel hard dat
We hebben het hier over een game gebaseerd op een franchise waarvan de populariteit actief gebruikt wordt om de rechten en levens van trans mensen te schaden, een game die geproduceerd is door een extreemrechtse developer, die bol staat van de problematische zaken van transfobie via racisme tot antisemitisme...
en draag je dus ook bij aan de steeds verdergaande onderdrukking van trans mensen
aan dat je kennlijk een beetje vermaak belangrijker vindt dan hun veiligheid en recht om zichzelf te zijn.
Maar dat kan ik daar dus niet los van zijn. Want als jij dat spel koopt, gaat een deel van dat geld naar initiatieven die de veiligheid van trans mensen schaden.
Daarnaast is het nog maar de vraag in hoeverre het überhaupt een "mooi spel" is, gezien de hoeveelheid antisemitisme en racisme die erin verwerkt zit
Dat zijn best heftige uitspraken over een spel dat behoorlijk inclusief is, waarin jij stelt dat het direct bijdraagt aan het onveilig maken van de wereld voor trans mensen - waarop is dit gebaseerd? Is dit puur gebaseerd op de hysterie rondom Rowling haar uitspraken? Wat maakt de developer "extreem rechts" (heb je het hier over een politieke links-rechts stroming, of een financiële links-rechts stroming?) en waaruit komt die politieke stroming naar voren dan? Wat doet de stroming er toe voor het spel, wanneer het spel zelf enorm inclusief gemaakt is (je character kan zowat iedere variatie van de regenboog zijn, die is zoals je je character zelf maakt, daarnaast heeft het spel gewoon een Trans NPC welke overkomt als op zijn minst een erg sterke side-character welke goed in de wereld geaccepteerd wordt.
Welke antisemitische en racistische dingen zitten er in HL?

Je verkapt een aantal meningen als feiten, en die wil je opleggen aan Tweakers / het publiek van Tweakers vanuit je eigen perspectief. Het is daarnaast een discussie die al enorm breed uitgemeten is, en een discussie waar een game-reviewer zich helemaal niet mee moet bemoeien. (Je reviewt het spel, niet de maatschappelijke betrekking van Rowling).

De stelligheid van je reacties met meningen die je onjuist als voldrongen feit erdoor wilt duwen, maakt dat ik een aantal van je posts als -1 heb beoordeeld, en een aantal mildere posts als een 0 beoordeeld hebt.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:14
Volgens mij is dit gewoon een on-topic reactie?

Naafkap in '9to5Mac toont uitgelekte renders van iPhone 15 Pro met USB-C'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikee368
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-01 21:10
https://tweakers.net/nieu...ction=18471664#r_18471664

Totaal geen -1 waard.
De anti Musk army is weer bezig ben ik bang.
Hooguit een +1 waard. Toch meer dan een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
DinX in '0patch - Extra Windows-updates, maar tegen welke prijs?' is geen +2 maar min of meer een annekdote / hoe het bij Tweaker op het werk is geregeld. Een directe relatie tot 0patch wat het onderwerp is van het artikel is er niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 18-02-2023 12:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lilmonkey in 'Fitbit stopt op 27 maart met de functies open groepen, uitdagingen en avonturen'

Zijn dit soort correcties/verbeteringen inderdaad +3 waard tegenwoordig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met deze informatie:
https://www.ing.jobs/slov...re/our-way-of-working.htm

Is deze opmerking:
djwice in 'ING-storing leidt tot problemen bij internetbankieren, app en iDEAL - update'

Zeker relevant, heeft zelfs een verwijzing naar het gebruikte samenwerkingsmodel van ING, wat de releases (en helaas ook de down time) faciliteert.

We zien dat ING haar SLA voor iDeal structureel met 6 minuten per dag overschrijdt en dat dit toe neemt.

Dan is de manier van samenwerken en releases toch juist zeer belangrijk om te belichten en te kijken hoe dat kan verbeteren?

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet irrelevant of offtopic. Iemand heeft zonder onderbouwing een mening alsof de onderbouwing van twitter over risico's zomaar bedacht is. Daarop wijzen en vragen om een onderbouwing lijkt me in de discussie dan juist redelijk.

kodak in 'Twitter maakt van tweestapsverificatie via sms een betaalde Blue-functie'

En een geheel inhoudelijke reactie met mogelijkheden hoe twitter risico kan inschatten lijkt me ook niet weg te modden naar 0. Beide gevallen van wegmodden naar 0 lijkt puur meningmodden.

kodak in 'Twitter maakt van tweestapsverificatie via sms een betaalde Blue-functie'

[ Voor 29% gewijzigd door kodak op 19-02-2023 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:03

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
djwice schreef op zondag 19 februari 2023 @ 07:02:
Met deze informatie:
https://www.ing.jobs/slov...re/our-way-of-working.htm

Is deze opmerking:
djwice in 'ING-storing leidt tot problemen bij internetbankieren, app en iDEAL - update'

Zeker relevant, heeft zelfs een verwijzing naar het gebruikte samenwerkingsmodel van ING, wat de releases (en helaas ook de down time) faciliteert.

We zien dat ING haar SLA voor iDeal structureel met 6 minuten per dag overschrijdt en dat dit toe neemt.

Dan is de manier van samenwerken en releases toch juist zeer belangrijk om te belichten en te kijken hoe dat kan verbeteren?
In djwice in 'ING-storing leidt tot problemen bij internetbankieren, app en iDEAL - update' licht je niks toe, je dropt enkel een linkje. Dat is irrelevant. Vat samen wat we achter een link kunnen vinden en waarom dat relevant is, dan is jouw reactie ook relevant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Waarom is dit precies -1?

Anoniem: 306567 in 'Hogwarts Legacy-ontwikkelaar heeft 'momenteel geen plannen voor dlc''

Aangezien deze persoon vooral over exclusiviteit zit te klagen en een paar dagen geleden het nog prima vond dat Microsoft enorme uitgevers opkoopt en games exclusief maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Henno Keers in 'Google Chrome voegt prestatiemodi toe om geheugen en accu te sparen'

Iemand die me kan uitleggen wat hier +2 waardig aan is? Ik vind het op zijn best een +1, en dan al een krappe...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Anoniem: 306567 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:05:

Anoniem: 306567 in 'Hogwarts Legacy-ontwikkelaar heeft 'momenteel geen plannen voor dlc''

Aangezien deze persoon vooral over exclusiviteit zit te klagen en een paar dagen geleden het nog prima vond dat Microsoft enorme uitgevers opkoopt en games exclusief maakt.
Het is op de man, enige wat ik erin zie is het uitlokken van een argument, imo is -1 dan ook een prima score

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dazzler2120 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:53:
[...]

Het is op de man, enige wat ik erin zie is het uitlokken van een argument, imo is -1 dan ook een prima score
Dan mag zijn reactie ook wel naar -1. Want bij elke post lopen zeuren dat er exclusiviteit bestaat zorgt ook voor uitlokking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze mogen naar -1:

Retrospect in 'Hogwarts Legacy-ontwikkelaar heeft 'momenteel geen plannen voor dlc''

Retrospect in 'Hogwarts Legacy-ontwikkelaar heeft 'momenteel geen plannen voor dlc''

Constant lopen zeuren dat er exclusiviteit is zorgt alleen maar uitlokking van reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:47
dutchnltweaker in 'MIVD: Rusland onderzoekt verstoren en saboteren van Nederlandse windmolenparken'

Deze is op zijn minst een 0, -1 is volgens mij gewoon mening modde en nergens voor nodig denk ik?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 306567 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:05:

Dat is gewoon op de man. Een -1 lijkt mij prima te verdedigen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
keverjeroen in ''Sonos brengt in maart Era-speakers uit met bluetooth, USB-C en Wi-Fi 6'' heeft eigenlijk geen directe relatie tot het nieuwsitem behalve dat het over Sonos gaat. Een +3 is dit zeer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 11:29

player-x

Disruptive by design

player-x in 'Meta test betaald verificatievinkje op Facebook en Instagram'
Aantal Insta / TikTok gebruikers zijn denk ik niet blij met kritiek op hun favoriete sociaal media.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Dazzler2120 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:29:
[...]

Simpel gezegd; je stelt heel hard dat

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Dat zijn best heftige uitspraken over een spel dat behoorlijk inclusief is, waarin jij stelt dat het direct bijdraagt aan het onveilig maken van de wereld voor trans mensen - waarop is dit gebaseerd? Is dit puur gebaseerd op de hysterie rondom Rowling haar uitspraken? Wat maakt de developer "extreem rechts" (heb je het hier over een politieke links-rechts stroming, of een financiële links-rechts stroming?) en waaruit komt die politieke stroming naar voren dan? Wat doet de stroming er toe voor het spel, wanneer het spel zelf enorm inclusief gemaakt is (je character kan zowat iedere variatie van de regenboog zijn, die is zoals je je character zelf maakt, daarnaast heeft het spel gewoon een Trans NPC welke overkomt als op zijn minst een erg sterke side-character welke goed in de wereld geaccepteerd wordt.
Welke antisemitische en racistische dingen zitten er in HL?

Je verkapt een aantal meningen als feiten, en die wil je opleggen aan Tweakers / het publiek van Tweakers vanuit je eigen perspectief. Het is daarnaast een discussie die al enorm breed uitgemeten is, en een discussie waar een game-reviewer zich helemaal niet mee moet bemoeien. (Je reviewt het spel, niet de maatschappelijke betrekking van Rowling).

De stelligheid van je reacties met meningen die je onjuist als voldrongen feit erdoor wilt duwen, maakt dat ik een aantal van je posts als -1 heb beoordeeld, en een aantal mildere posts als een 0 beoordeeld hebt.
Alles wat ik daar zeg in die quotes is gewoon feitelijk juist... Jij geeft het een -1 omdat jij van mening bent dat het onjuist is, dat lijkt me toch een duidelijk geval van meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet offtopic of irrelevant. Iemand geeft een mening waarom een lijst nodig zou zijn bij de huidige strafmaat. Je kan het oneens zijn met de mening, maar dat maakt het niet irrelevant in de discussie.
marco275 in 'Minister negeert advies van Autoriteit Persoonsgegevens over KvK-data'

Wijzen op een basisprincipe waarom we rechtelijke uitspraken hebben en geen eigen rechter horen te spelen lijkt me dan ook weer niet zo bijzonder dat het +2 waard is.
ArremeR in 'Minister negeert advies van Autoriteit Persoonsgegevens over KvK-data'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
kodak schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:17:
Deze reactie lijkt me niet offtopic of irrelevant. Iemand geeft een mening waarom een lijst nodig zou zijn bij de huidige strafmaat. Je kan het oneens zijn met de mening, maar dat maakt het niet irrelevant in de discussie.
marco275 in 'Minister negeert advies van Autoriteit Persoonsgegevens over KvK-data'
Maar het is wel feitelijk incorrect, wat ook aangetoond wordt in de overige reacties, over het algemeen wordt redelijk zwaar gestraft in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
of toch wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:47:
[...]

Maar het is wel feitelijk incorrect, wat ook aangetoond wordt in de overige reacties, over het algemeen wordt redelijk zwaar gestraft in Nederland
De mening is dat beroepsoplichters zich niet door de straffen laten weerhouden en er meer nodig is om slachtoffers te waarschuwen. Dat is een prima mening en niemand toont aan dat die niet klopt.

Een reactie verdraait die mening alsof het om te laag straffen zou gaan. Maar er is niet gezegd dat dit een extra straf is. Een andere reactie stelt dat het een mening maar geen feit is. Dat maakt de mening niet irrelevant, juist omdat de wetgever het als wettelijke hulp lijkt te willen inzetten voor tekortkomingen in de huidige wettelijke mogelijkheden. Een ander ontkent de mening niet maar hoopt dat rechters de mening meewegen, niet dat ze dat doen of de mening dus niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:54

Umbrah

The Incredible MapMan

Jan121 in 'Samsung heeft sinds 2017 35 miljoen qled-tv's verkocht'

Deze staat nu op +3, maar kwalificeert zich eerder voor de +1 of vanwege de toon een 0. Voordat er te veel conformatie bias is misschien een waar wat actie nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:29
Umbrah schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:00:

Deze staat nu op +3, maar kwalificeert zich eerder voor de +1 of vanwege de toon een 0. Voordat er te veel conformatie bias is misschien een waar wat actie nodig is.
Die staat nu goed, maar deze vervolgreactie staat nog op +2, terwijl dat ook een 0 zou moeten zijn.

De kritiek op het artikel kan best terecht zijn, maar die discussie kan uitstekend op het forum gevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:14

Technomania

Huiskamer verslaafde.

thomas_n schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Die staat nu goed, maar deze vervolgreactie staat nog op +2, terwijl dat ook een 0 zou moeten zijn.

De kritiek op het artikel kan best terecht zijn, maar die discussie kan uitstekend op het forum gevoerd worden.
Die kan nog wel wat hulp gebruiken.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet offtopic of irrelevant. Het gaat juist in op de nodige onderbouwing om wel of niet te willen of hoeven meten. Dat kan niet leuk worden gevonden, maar dat maakt het niet minder relevant of zelfs offtopic.
kodak in 'Nederlandse netbeheerders willen stikstofuitzondering voor uitbreiden stroomnet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2. Het lijkt me een feit dat in de politiek meer belangen kunnen spelen. Dat er andere belangen kunnen spelen is niet zomaar relevanter dan het belang waar de ts het over heeft. Dan is het dus niet gepast om een ander te gaan verwijten het niet te begrijpen omdat die een andere mening te heeft wat relevanter is.

bzuidgeest in 'Tweede Kamer wil heroverweging doorgifte persoonsgegevens naar VS'

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod

• mrbullet
  • Niet online
litebyte in 'Europese Commissie verbiedt personeel TikTok te gebruiken op werktelefoons'
Dit is toch harstikke ongewenst. Enkel paar namen noemen en niet eens in een zinsvorm.

Pana 5j

• mrbullet
  • Niet online
mrbullet in 'Europese Commissie verbiedt personeel TikTok te gebruiken op werktelefoons'

Hoezo een 0? Het slaat als een tang op een varken.
Alweer word ik getarget door de bewuste 6 in moderatie.

Pana 5j

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nas T
mrbullet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:55:
mrbullet in 'Europese Commissie verbiedt personeel TikTok te gebruiken op werktelefoons'

Hoezo een 0? Het slaat als een tang op een varken.
Alweer word ik getarget door de bewuste 6 in moderatie.
Ik vermoed door hoe je het regime in China afschildert. China afschilderen als crimineel regime zou kunnen kloppen in de context van de Oeigoeren, niet in de afluisterpraktijken. "Wij", het westen, luistert/luisteren ook af. Het zou me ook niet verbazen als dat ook via allerlei apps gebeurt, al zal dat minder opzichtig gebeuren, gok ik.

Ik twijfel tussen een 0 en +1. Precies waar je scores nu zitten.

vrede in rust

• Nas T
Vind ik ook. Ik zou het plaatsen tussen een 0 en -1, lichtelijk neigend naar -1.

vrede in rust

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze lijkt me niet ontopic. Het nieuws is dat een Europese toezichthouder met opensource gaat experimentern. De reactie is een mening om ongeacht het nieuws of waarom ze gaan experimentern maar een alternatief in heel de EU verplicht moet worden. Het staat op +1 omdat enkele tweakers kennelijk op mening plussen naar +2. De tweaker schrijft zelf al dat het een zijdelingse discusie is. Opzettelijk niet op het nieuws in gaan om slechts een eigen mening over verplichting te hebben lijkt me niet de bedoeling en meer geschikt voor op gathering.
Duke-it in 'Europese privacytoezichthouder start pilot met gebruik Nextcloud en LibreOffice'

Deze lijkt me geen +2 (23x). Prima om iemand de corrigeren, maar zo bijzonder is noemen wat je met een beetje interesse in de producten kan achterhalen nu ook weer niet. Lijkt meer op plussen om het gemak.
The Zep Man in 'Europese privacytoezichthouder start pilot met gebruik Nextcloud en LibreOffice'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online

Dit is toch een waarheid als een koe en harstikke relevant.
Er is weer een legertje van 6 actief. Heel verdacht dat telkens er 6 zijn die mint.

Pana 5j

Anoniem: 851517

Ik word non-stop negatief gemodereerd door 6 chinezen. Kan iemand die even van Tweakers afdonderen?

En zou ik m’n moderatierechten weer terug kunnen krijgen?

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:01

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
@Anoniem: 851517 en @mrbullet geklaag over de moderaties op de frontpage is ongewenst en zorgt voor een punt aftrek volgens de FAQ, dat is wat hier en hieronder juist gedaan is: Anoniem: 851517 in 'Europese Commissie verbiedt personeel TikTok te gebruiken op werktelefoons'

Als er andere specifieke posts zijn die verkeerd staan, graag die even benoemen door de link onder de datum hier te plaatsen.

Heractivatie van je rechten kun je hier aanvragen: Het Moderatiestatus loket

[ Voor 10% gewijzigd door AlphaRomeo op 23-02-2023 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
AlphaRomeo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:46:
@Anoniem: 851517 en @mrbullet geklaag over de moderaties op de frontpage is ongewenst en zorgt voor een punt aftrek volgens de FAQ, dat is wat hier en hieronder juist gedaan is: Anoniem: 851517 in 'Europese Commissie verbiedt personeel TikTok te gebruiken op werktelefoons'

Als er andere specifieke posts zijn die verkeerd staan, graag die even benoemen door de link onder de datum hier te plaatsen.

Heractivatie van je rechten kun je hier aanvragen: Het Moderatiestatus loket

Bij deze. Inhoudelijk en waar.

Pana 5j

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
SuperDre in 'Europese Commissie verbiedt personeel TikTok te gebruiken op werktelefoons'

Dit is toch hartstikke ongewenst. Inhoudelijk 0,0 en telkens weer de whatsboutisme.

Terwijl ik inhoudelijk reageer wordt het door de berucht 6ers telkens lager gemint.

Pana 5j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:44
Compleet met @mrbullet eens. Het grenzeloos beweren dat de VS net zo erg (of erger) is dan China of Rusland lijkt me ongewenst. Net als het vergelijken van Zelensky met de Russen en beweringen dat 'wij' net zo verantwoordelijk zijn als Rusland voor de oorlog in Oekraïne.... Aantoonbaar onwaar, en alleen maar bedoeld om haat en verdeling te zaaien. Dit soort whatsboutisme voegt niks toe.

Mijn reactie die (toegegeven; vrij summier) uitlegt wat de reden is dat TokTok anders behandeld wordt dan Facebook of Twitter staat wat mij betreft dan weer onterecht op 0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:44
Ben het verder eens met @AlphaRomeo dat klagen op de frontpage voor aftrek zorgt. Maar als je ziet dat ook deze onderbouwde post op -1 staat.... Dan is er wel wat voor te zeggen dat er iemand is die elke kritiek op China of TikTok aan het minnen is.

edit:
Inmiddels staat hij weer op +1, prima. Maar blijft een punt dat iemand niet helemaal netjes aan 't modereren is :)

[ Voor 13% gewijzigd door svane op 24-02-2023 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
Anoniem: 851517 in 'Europese Commissie verbiedt personeel TikTok te gebruiken op werktelefoons'
Deze opmerking van @Anoniem: 851517 is op z'n minst een 0, maar zeker niet ongewenst als je het vergelijk met de oorspronkelijke opmerking van SuperDre.
Pro-China army hier (gang van 6 die ik eerder ook noemde?) weet dat alles vanaf 0 en hoger standaard zichtbaar is. Ze zijn hier tactisch aan het modden.

Pana 5j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nullbyte in 'Hogwarts Legacy is twaalf miljoen keer verkocht'

Mensen voor 'idioten' uitschelden lijkt me toch echt een flamebait en dus -1. Dat krijgt dan +1's en zelfs +2's.... :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
svane schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:10:
Compleet met @mrbullet eens. Het grenzeloos beweren dat de VS net zo erg (of erger) is dan China of Rusland lijkt me ongewenst. Net als het vergelijken van Zelensky met de Russen en beweringen dat 'wij' net zo verantwoordelijk zijn als Rusland voor de oorlog in Oekraïne.... Aantoonbaar onwaar, en alleen maar bedoeld om haat en verdeling te zaaien. Dit soort whatsboutisme voegt niks toe.

Mijn reactie die (toegegeven; vrij summier) uitlegt wat de reden is dat TokTok anders behandeld wordt dan Facebook of Twitter staat wat mij betreft dan weer onterecht op 0
SuperDre in 'MIVD: Rusland onderzoekt verstoren en saboteren van Nederlandse windmolenparken'
Niet te geloven dat er 5 zijn die dit beoordelen met een 1,2 of 3 en dan nog hun moderatie rechten behouden.

Pana 5j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
Fluttershy in 'MIVD: Rusland onderzoekt verstoren en saboteren van Nederlandse windmolenparken'

Dit is toch een dikke -1. Totaal ongewenste Russia/China retoriek.

Pana 5j

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

mrbullet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:57:
[...]

SuperDre in 'MIVD: Rusland onderzoekt verstoren en saboteren van Nederlandse windmolenparken'
Niet te geloven dat er 5 zijn die dit beoordelen met een 1,2 of 3 en dan nog hun moderatie rechten behouden.
Hoe kan jij zien dat die 5 Tweakers hun moderatierechten nog hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000

JT

VETAK y0

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Op 0 kan die nog wel. Gebruiker lijkt het vooral niet eens te zijn met de financiële kant van de steun. Daar kunnen meningen over verschillen.
Die reactie heeft geen relevantie met een inhoudelijke discussie over het gepubliceerde artikel. Vandaar dat de betreffende reactie op 0 staat.

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000

JT

VETAK y0

Zeehond schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:36:
[...]

Op 0 kan die nog wel. Gebruiker lijkt het vooral niet eens te zijn met de financiële kant van de steun. Daar kunnen meningen over verschillen.

[...]

Die reactie heeft geen relevantie met een inhoudelijke discussie over het gepubliceerde artikel. Vandaar dat de betreffende reactie op 0 staat.
0 ook prima, hij stond op -1 toen ik hem postte.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
JT schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:37:
[...]

0 ook prima, hij stond op -1 toen ik hem postte.
Ah, zo. Een -1 is weer te laag ja :)

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
Zeehond schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:36:

Fluttershy in 'MIVD: Rusland onderzoekt verstoren en saboteren van Nederlandse windmolenparken'

Dit slaat werkelijk nergens op. Hier worden allerlei dingen genoemd die totaal niets met het artikel te maken hebben. Wat heeft het volgende niu inhoudelijk te maken met het artikel:
Welke baten heeft de Nederlandse samenleving bij financiële hulp aan Oekraïne?
Ik krijg een -1 als ik Chinese regime crimineel noem bij China gerelateerde zaken.

Pana 5j

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
mrbullet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:51:
[...]

Dit slaat werkelijk nergens op. Hier worden allerlei dingen genoemd die totaal niets met het artikel te maken hebben. Wat heeft het volgende niu inhoudelijk te maken met het artikel:
Welke baten heeft de Nederlandse samenleving bij financiële hulp aan Oekraïne?
Ik krijg een -1 als ik Chinese regime crimineel noem bij China gerelateerde zaken.
Daar is een 0 toch voor bedoeld? Het is irrelevant aan het artikel, dus 0?

De -1's die op verschillende van je posts staan zijn heel vaak goed te verklaren, alleen accepteer je meestal de verklaring niet (zoals veelvuldig terug te zien in dit topic). Dat moet je zelf weten, maar dan heeft de discussie dus ook verder weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 09:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:55:
[...]

Daar is een 0 toch voor bedoeld? Het is irrelevant aan het artikel, dus 0?
Klopt, die reactie is absoluut geen -1, een 0 is de juiste score.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online

Pana 5j

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Prima dat je reacties hier aandraagt, maar houd je daarbij aan de topic warning.

In dit geval gaat het over een verdwaalde mismoderatie, de reactie staat op de juiste eindscore. Door reacties hier aan te dragen breng je ze al onder onze aandacht, opmerkingen over moderatierechten zijn overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me juist relevant, in plaats van 20x weg te modereren. De vraag is hoe het redelijk is om kenmerken van een verdachte te gebruiken om het over een organisatie te willen hebben dat nog niets te maken lijkt te hebben met wat de verdachte mogelijk heeft gedaan. Het gaat hier om een verdachte, geen veroordeelde. Er is geen enkel gesuggereerd verband tussen het verdacht zijn en het deelnemen aan de genoemde organisatie in het nieuws. De politie en OM noemen dat ook niet. Normaal zijn dat soort gebrek aan onderbouwing juist onderdeel van discussie bij het nieuws, dus dan kan het nu niet irrelevant zijn omdat de inhoudelijke kritiek kennelijk niet bevalt.

slaay in 'Gearresteerde Nederlandse hacker was als vrijwilliger werkzaam voor DIVD'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online

Pana 5j

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zat bij jouw post te twijfelen tussen een +1 en een -1. Het is een 0 geworden.
Je hebt best gelijk met je post. Maar om constant je politieke punt te moeten maken geef je een negatieve lading aan je posts. "Verachtelijke regime in Peking" is wel waar, maar niet nodig om constant te verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
fm77 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:46:
[...]

Ik zat bij jouw post te twijfelen tussen een +1 en een -1. Het is een 0 geworden.
Je hebt best gelijk met je post. Maar om constant je politieke punt te moeten maken geef je een negatieve lading aan je posts. "Verachtelijke regime in Peking" is wel waar, maar niet nodig om constant te verkondigen.
Dat heet context. Om niet alle Chinezen over 1 kam te scheren.
Als je het een beetje volgt, is dat wat diezelfde corrupte regime roept. Discriminatie!

Pana 5j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Niet online
Nimac91 in ''TCL gaat voorbij aan LG en was tweede grootste tv-maker in 2022''
En ASML ondervindt geen schade. China ondervindt schade omdat deze geen gebruik mag maken van ASML chips. Sterker nog, ASML loopt eerder schade doordat ze minder mogen maken en verkopen. China is hun grootste markt!
Hoezo relevant? Beetje onzin verkondigen en dan weer door de beruchte 6 hier een +1.

En als we toch inhoudelijk gaan kijken, ASML spendeert miljarden om diefstal van met name Chinezen te voorkomen. Tot nu toe zijn ze alleen bestolen door Chinezen. Zeer recent nog.

Pana 5j

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoevaak ga je in 's hemelsnaam dezelfde reactie(s) nog aanhalen? Die reactie is gewoon een +1 volgens de richtlijnen. Dat jij het er niet mee eens bent maakt het niet ongewenst.

Ik vind je extreem drammerig hier, en je verwoordingen (in je reacties) komen ook nogal drammerig en gefrusteerd over. Wellicht handig om de toon wat te matigen? Met honing vang je meer vliegen dan met azijn enzo...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

wildhagen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:50:
Hoevaak ga je in 's hemelsnaam dezelfde reactie(s) nog aanhalen? Die reactie is gewoon een +1 volgens de richtlijnen. Dat jij het er niet mee eens bent maakt het niet ongewenst.

Ik vind je extreem drammerig hier, en je verwoordingen (in je reacties) komen ook nogal drammerig en gefrusteerd over. Wellicht handig om de toon wat te matigen? Met honing vang je meer vliegen dan met azijn enzo...
Drammerig & Gefrustreerd?

Ik vind het nogal kinderachtig en inmiddels vooral storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2 (door meerdere +3). Het geeft een prima mening, maar dat is geen reden om te plussen. De mening die is gegeven gaat daarbij een groot deel niet in op de vraag wie het gaat gebruiken, maar een mening op basis van ongefundeerde hoop.
Helium-3 in 'Britse en Europese onderzoekers ontwikkelen tool die scant naar kinderporno'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Moet nepnieuws strafbaar zijn? - Ict-jurist Engelfriet over online desinformatie'

Wat is hier ongewenst aan? Lijkt me gewoon volkomen ontopuc en dus +1?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dat hele topic is totaal mis gemodereerd en het lijkt zelfs automatisch te gebeuren. Binnen 50 seconden staan sommige meningen meteen op 6x -1. Vooral als je daarop even doorgaat, gebeurd telkens hetzelfde. Mismoderaties horen uiteraard hier thuis, maar de moderaties lijken (zeker bij politieke onderwerpen) nog steeds op mening te gebeuren, in plaats van op inhoud.

Tweakers wordt op die manier steeds minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Toevallig had EenVandaag gister een artikel over wetten tegen nepnieuws in Turkije. Het kan een enorm gevaar zijn voor bijvoorbeeld vrijheid van journalisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WokeBroke schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:14:
[...]

Toevallig had EenVandaag gister een artikel over wetten tegen nepnieuws in Turkije. Het kan een enorm gevaar zijn voor bijvoorbeeld vrijheid van journalisme.
En daarom is mijn reactie dus ongewenst?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
wildhagen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:17:
[...]

En daarom is mijn reactie dus ongewenst?
In ieder geval is ligt het iets genuanceerder dan wat je daar omschrijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad gewoon ontopic en daarmee een +1. Dat is nu ook de netto score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Wat is er informatief aan deze mening? De mening is ontevreden zijn dat de ceo en ziggo meer waarde zien in andere innovaties dan de tweaker zou kiezen. Maar dat is geen gebrek aan visie, dat is een andere keuze. En die zorgt er niet zomaar voor dat er geen nieuwe vraag ontstaat of nodig is bij het doel: genoeg winst. Dit plussen lijkt dus vooral meningmodden.
We Are Borg in 'Ziggo-directeur over toekomst van coax: 'Nu geen reden om verder te verglazen''

[ Voor 20% gewijzigd door kodak op 26-02-2023 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Ziggo-directeur over toekomst van coax: 'Nu geen reden om verder te verglazen'' is volgens mij ook gewoon ontopic :?

Er lijkt helaas op mening gemod te worden bij dit artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Ziggo-directeur over toekomst van coax: 'Nu geen reden om verder te verglazen'' is geen briljante post maar daarom niet minder waar. Wederom krijg ik hier een 0. Is er soms iemand op naam aan het modereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bij We Are Borg in 'Ziggo-directeur over toekomst van coax: 'Nu geen reden om verder te verglazen'' is nog wel wat hulp nodig. Dit is echt geen +3 en een +2 lijkt mij voor deze "beste stuurlui" reactie ook wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

@Bor Blijkbaar zijn er personen die de pik op je hebben. De meeste reacties staan nu op een magere +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
In plaats van een redelijkere moderatie is het slechter geworden, nu 22x +3 en 94x +2 voor het slechts hebben dan een mening die ook nog rammelt. Hier mag wel eens ingegrepen worden, anders zijn we het meningmodden aan het aanmoedigen en niet het hebben van een echt informatieve bijdrage.
We Are Borg in 'Ziggo-directeur over toekomst van coax: 'Nu geen reden om verder te verglazen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freexat
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Volgens mij is mijn reactie hier gewoon ontopic en zeker niet irrelevant.

freexat in 'Moet nepnieuws strafbaar zijn? - Ict-jurist Engelfriet over online desinformatie'

[ Voor 46% gewijzigd door freexat op 26-02-2023 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
david-v in 'Ziggo-directeur over toekomst van coax: 'Nu geen reden om verder te verglazen'' lijkt mij een +1 vanwege o.a. niet onderbouwde aannames.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 27-02-2023 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Lapjespoes in 'Ziggo-directeur over toekomst van coax: 'Nu geen reden om verder te verglazen'' begint redelijk onplezierig en sluit af met een onterechte beschuldiging. Dat lijkt mij geen +1.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 27-02-2023 09:40 ]

Pagina: 1 ... 110 ... 183 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2