Yzord in ''Veiligheidsdiensten VS werken samen met Twitter en Meta tegen desinformatie'
Waarom is dit ongewenst? Wie val ik aan en waarom mag ik niet vinden dat desinformatie niet past in een democratie? Zonder twee kanten van een verhaal kan je geen democratie hebben. Zwart en wit, ying en yang. Evenwicht en balans. Simpel.
Maar nee, het is weer een -1.
edit:
Yzord in ''Veiligheidsdiensten VS werken samen met Twitter en Meta tegen desinformatie''
Zucht. Maar er dan een 0 van, maar dat geram op de -1 knop de hele tijd
ik snap echt niet waarom mijn visie hierin ongewenst is. Ik heb echt het idee dat er mensen met schaduwaccounts aan het werken zijn, want reacties op de mijne worden meteen met een +1 beoordeelt. Waarom denk ik dat? omdat alle andere reacties rondom niet beoordeelt worden. Dus misschien eventjes uitzoeken lieve modjes?
Waarom is dit ongewenst? Wie val ik aan en waarom mag ik niet vinden dat desinformatie niet past in een democratie? Zonder twee kanten van een verhaal kan je geen democratie hebben. Zwart en wit, ying en yang. Evenwicht en balans. Simpel.
Maar nee, het is weer een -1.
edit:
Yzord in ''Veiligheidsdiensten VS werken samen met Twitter en Meta tegen desinformatie''
Zucht. Maar er dan een 0 van, maar dat geram op de -1 knop de hele tijd

[ Voor 41% gewijzigd door Yzord op 02-11-2022 13:31 ]