Niet echt een klus update maar eergisteren was wel een drukke dag.
Met de paardentrailer de 2e hands keuken opgehaald, dat werd 2x rijden want dat paste niet in 1x in een (dubbele dus brede) paardentrailer maar inmiddels staat het in het tuinhuis opgeslagen. Als het meezit komt een bedrijf volgende week de vloerverwarming bouwen en de PVC vloer erop leggen en aansluiten.
Als dat allemaal droog is enz enz, zullen we de keuken gaan installeren. Daarvoor moet ik nog wel een stuk vloer wat ophogen bij de keukenruimte maar dat ga ik morgen doen.
Enfin na het ophalen van de keuken, ook nog daarna een rit gemaakt naar de gemeentestort met andere rommel, vooral hout, glas en puin, alles snel in de trailer gegooid en uiteindelijk waren we daar om half 5 (gaan om 5u dicht) maar het is bij die gemeentestort hier maar net wie er in het hokje zit. De ene keer zijn het flexibele mensen die bij wijze van spreken nog meehelpen maar dit keer een chagrijnige die al bij binnenkomst begon te mekkeren dat ze over 20min (die kan geen klok kijken) dicht gaan en begon te zeveren over 7 platen glas die we in wilden leveren want dat vond hij wel veel.... Uiteindelijk in 10m alles netjes in de juiste containers gegooid en nog voor sluit weer weg maar deze had duidelijk geen zin in z'n job.
In elk geval blij dat de keuken nu op locatie is

De keuken was gratis (nouja, ik betaalde alleen voor demontage door een profi keukenbedrijf) en betreft een Poggenpohl keuken van een jaar of wat oud met Miele en Smeg apparaten die ongeveer 2jr oud zijn dus daar haal ik m'n neus niet voor op, scheelt zo weer 30k. Niet alles staat op de foto maar ik kan melden, de granieten aanrechtbladen en dat fornuis, daar was m'n rug en die van m'n schoonvader die meehielp, niet blij mee.
[Voor 6% gewijzigd door 1nsane op 27-05-2023 17:40]