https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Moon?A87 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:38:
DING DING DONG DONG SMOKE DA BONG BONG RING RING TING TONG TENG MOON BENG
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
A87 is x100 long gegaan. De Brijder can't help him.
Prepare for the next ATH

mijn lijntje is gebroken al moeten we daar niet naar kijken van onze trade god A87. Moon, lambo
https://live.staticflickr...33508422_37394e313d_z.jpg
WE ARE COMMING IN WAVES.. ff langs de subway rijden
[ Voor 77% gewijzigd door A87 op 28-05-2020 17:50 ]
Een week of 2 geleden zat de BTC al tegen de 10K. aan dus ik vind dit kleine pumpje niet echt overtuigend.
HERETIC!!RaptorXS schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:55:
Wat een kabaal hier, of snap ik het niet?
Een week of 2 geleden zat de BTC al tegen de 10K. aan dus ik vind dit kleine pumpje niet echt overtuigend.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
De halving is in de tussentijd geweest.RaptorXS schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:55:
Wat een kabaal hier, of snap ik het niet?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Haha dude, neem je door de Brijder voorgeschreven pilletjes weer eens inA87 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:38:
DING DING DONG DONG SMOKE DA BONG BONG RING RING TING TONG TENG MOON BENG
Moon soon! Weer een groene week?
Zie 1 post daarvoorPHPResource schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:14:
[...]
Haha dude, neem je door de Brijder voorgeschreven pilletjes weer eens in
Moon soon! Weer een groene week?
Mijn eth target is 250Tominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:13:
BTC nu tegen de $9500 weerstand, ETH nu rond de $215 weerstand. Breken we deze zones gaat zelfs @RaptorXS mee in het kabaal. Zie je Raptor al zeggen TO DA MOOOOOOOOOON? Nee ik ook niet, maar gaat allemaal gebeuren luitjes. Wat a time to be alife, bullrun '20-21, its aan.
Ik heb al 50% verkocht op $215, mijn volgende target wordt rond de $225-230. Dan verkoop ik derest, toch een prima break-out winstje dan. Ik durf pas lange termijn posities aan op ETH als 2.0 er daadwerkelijk is en goed verloopt.Nu is de sell pressure van miners nog te groot en krijg je vaker onverwachte moves. Las wel net dat de top 100 wallets (exchanges daargelaten) flink aan 't accumuleren zijn voor de 2.0 upgrade lijkt mij.
https://t.co/yRtLO9IYF0
— Santiment (@santimentfeed) 28 mei 2020
1/ $ETH whale addresses have just hit a 10-month high with the cumulative holdings of the top 100 non-exchange wallets now owning over 21,800,000 #Ethereum (About $4.5 billion at current price).
This is the largest collective balance held within the top pic.twitter.com/AJgfgsYFE5
Van mij mag ETH een beetje omhoog nog, zie daar nog wel een paar knaken winst vanavond.
When Shelley? Here you go pic.twitter.com/wW08DOFstW
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 28 mei 2020
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 28-05-2020 20:07 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja, die gaat inderdaad lekker!Taro schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:58:
2 uurtjes geleden mijn maandelijkse inleg gedaan, deze keer in ADA. Nog een paar uur eerder was beter geweest, maar kiek um gaan
Pohhh, je zou maar XRP holden. Die shit doet echt helemaal niks. Valt mij sowieso op dat de highcaps onder BTC en ETH zoals BCH, LTC, EOS echt geen enkel momentum hebben. Doen echt nauwelijks wat de laatste tijd.
Goedmakertje voor ONG waar ik nog steeds in zit
Komt omdat er geen nieuw geld instroomt, de high caps zijn enorm moeilijk te pumpen met die bakken aan bagholders die wachten op een geschikt verkoop momentTominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:07:
Als ik de gehele top 20 is ff bekijk is ADA ook echt de enige die BTC en ETH eruit sprint, wat een mooie keuze @Taro
Pohhh, je zou maar XRP holden. Die shit doet echt helemaal niks. Valt mij sowieso op dat de highcaps onder BTC en ETH zoals BCH, LTC, EOS echt geen enkel momentum hebben. Doen echt nauwelijks wat de laatste tijd.
Of zou het Charles zelf zijn?
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 28-05-2020 20:31 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Yep de langverwachte Shelley upgrade. Muh innovatie. Great tech.PHPResource schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:35:
Zo te zien krijgt ADA ook een hard fork?
Ja, ik zet alvast in de agenda dat ik 25 juli ADA moet dumpen. Al kan je daarna gaan staken, dus mogelijk dat er in dit geval geen sell the news volgt. Maar ik heb al mijn ADA staking domeinnamen verkocht en ga er geen tijd meer aan besteden.PHPResource schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:35:
Zo te zien krijgt ADA ook een hard fork?
Nice. Ben ook aan het accummuleren voor de sell the news. Blijft het trouwens ADA na de fork en krijgt het een nadere naam dat je weet?Taro schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:48:
[...]
Ja, ik zet alvast in de agenda dat ik 25 juli ADA moet dumpen. Al kan je daarna gaan staken, dus mogelijk dat er in dit geval geen sell the news volgt. Maar ik heb al mijn ADA staking domeinnamen verkocht en ga er geen tijd meer aan besteden.
[ Voor 92% gewijzigd door A87 op 28-05-2020 20:54 ]
Verwijderd
4% met traden is niet veel, dat klopt, maar beter dan niets toch. Ik ben er blij mee en vind het wel weer eens leuk om af en toe een trade te wagen.
Jammer genoeg ben ik toen (met winst) uitgestopt op RLC, mijn buy was 3685 sats en oco sell 4685. De absolute top is uiteindelijk 4687 geworden. Dus ik zat bijna spot on qua verwachting, maar iets te voorzichtig geweest. Ach ja.
Pump maar even lekker door door met die matriarch der coins zou ik zeggen.
Tijden doen me een beetje denken aan 2017, ineens weer allemaal nieuwtjes, updates en pumps.
Best leuke crypto tijden zo

Eens kijken wat Bitcoin komende dagen gaat doen en dan misschien weer een paar buy orders plaatsen her en der.
Hodl, lambomoon maatjes!
A87 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:53:
Geen sellers rond 9400, zelfs de 1 min loopt vlak. Extreem bullish. een mega move gaat dan komen met veel veel veel meer volume en een harde crash op de piek

Voor nu zijn we nog gewoon afgewezen op $9500 dus nog niet extreem bullish. Al lijkt het een beetje op de $9000-9200, daar bleven we ook ff'ies consolideren/sideways gaan om daarna uit te breken. Nu doen we hetzelfde maar dan rond de $9500(weerstand). De stijging gaat iedergeval niet debiel hard waardoor je genoeg fundament creëert om die 10K eens echt te gaan testen imo (en wellicht te breken). Zo'n "gezonde" stijging geeft een stuk meer vertrouwen!
ook niet als we >$9500 gaan?The_Goat schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:14:
Geloof er geen snars van dat 'we' de 10k gaan breken
wat denk jij ervan?
Sorry, wat zei je? Wanneer ik dat dan in hemelsnaam gekocht heb?! Nou, 3 mei 2019...
[ Voor 25% gewijzigd door Soeski op 28-05-2020 21:22 ]
ik denk het welThe_Goat schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:14:
[ Voor 16% gewijzigd door Bever! op 28-05-2020 21:30 ]
Eens.. Het volume is misschien hoog genoeg om boven 9.5 te komen maar op 10k zit zoveel sell pressure..The_Goat schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:14:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hoop het voor je man! Ik heb ff zitten kijken en met enige verbeelding heb ik toch een mooie C&H uit de mouw getoverd.Soeski schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:20:
ADA mag nog wel even... anders ga ik onvrijwillig staken haha. Sta nog altijd -45%., maar hé, ik kwam van -60 dus het is vooruitgang!
Sorry, wat zei je? Wanneer ik dat dan in hemelsnaam gekocht heb?! Nou, 3 mei 2019...

Waar ik dus aan zat te denken hé, ff wachten tot 'ie weer in die witte box beland en dan koop ik ook wat ADA. Aankomend nieuws dat eraan komt helpt zo'n koersje vaak ook wat op weg. Als 't aan mij ligt maak je nog minimaal een stuk van die -45% goed.
ADA naar 1 Euro aubTominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:02:
[...]
Hoop het voor je man! Ik heb ff zitten kijken en met enige verbeelding heb ik toch een mooie C&H uit de mouw getoverd.
[Afbeelding]
Waar ik dus aan zat te denken hé, ff wachten tot 'ie weer in die witte box beland en dan koop ik ook wat ADA. Aankomend nieuws dat eraan komt helpt zo'n koersje vaak ook wat op weg. Als 't aan mij ligt maak je nog minimaal een stuk van die -45% goed.
Kan ik mijn huis weer afbetalen.
Ik denk niet dat iedereen die onlangs btc gekocht heeft in de 8k range een free-ride naar 10k+ krijgt.Tominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:16:
[...]
ook niet als we >$9500 gaan?![]()
wat denk jij ervan?
Daarnaast zal de 10k gebroken moeten worden door spotbuyers, niet door derivaten, maar wie gaat dat doen?
Er zitten nog miljoenen aan high leverage longs lager, die moeten er nog uit en zorgen voor nog aardig wat liquiditeit omlaag.
Retail sentiment is greedy & poppende alts zitten naar mijn idee aan het eind van een cycle.
Volume niet overtuigend
Ik heb asks gezet tussen de 9.6 en 9.7k
Ga verder niet roepen dat we eerst 7.8k krijgen voor 10k, dat zou veel te ver weg zijn, maar zou me niet verbazen.
En wordt het wel 10k+ ook prima, dan ontstaat er ook flinke volatiliteit
Edit: en nog steeds short vanaf 9.5k, maar daar wel spijt van dat ik die niet geclosed bij de doorbraak van 9k
[ Voor 6% gewijzigd door The_Goat op 28-05-2020 22:24 ]
Nop, zeker niet. Is daar zelfs verder van weggegaan momenteel. Ik heb buys staan beginnend bij 638 t/m 620
638-634-630-627-624-622-620 sattermannen. Hoop dat ze hitten, dan kan ik met jullie mee naar de maan de afgrond in.
Verkeerd gekekenTominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:20:
[...]
Nop, zeker niet. Is daar zelfs verder van weggegaan momenteel. Ik heb buys staan beginnend bij 638 t/m 620
638-634-630-627-624-622-620 sattermannen. Hoop dat ze hitten, dan kan ik met jullie mee naar de maan de afgrond in.

Maar gelukkig is hij er verder van weggegaan, ik ga zo beginnen met wat verkopen, maar doe niet alles van de hand.
En het is zeker niet te laat om in Enjin te stappen. In het najaar gaan de nieuwe Samsung foons op de markt, allen met een Enjin walllet. Dat is zoiets als Brave de standaard browser op een iPhone zou zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 28-05-2020 22:54 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 28-05-2020 23:03 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 28-05-2020 23:20 ]
Ander perspectief.Taro schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:20:
Ik plaats ADA sell orders tussen de 680-860, net een stukje onder de weekly MA99.
Als je 100k CRO hebt, kun je ADA voor 50% van de prijs kopen over 10 dagen
Al verkoop je het direct, dan is het nog lucatiever dan traden.
https://blog.crypto.com/the-syndicate-to-list-cardano-ada/
Heb inmiddels de MCO Card en krijg maandelijks mijn Netflix en Spotify bedragen teruggestort op de kaart. Werkt perfect. Elke maand €20 aan tokens bijgeschreven.
CRO is momenteel #14 op Coinmarketcap, maar gaat op deze manier de top #10 eenvoudig halen.
Ik ben fan.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 28-05-2020 23:35 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als je iedere week je BTC stack met 2% kunt vergroten d.m.v. traden doe je het echt niet slecht hoorVerwijderd schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:01:
...
toch een procentje of 4 erbij getrade de afgelopen 2 weken op de complete Bitcoin stack. Samen mijn altcoin bags pumps is er in sats ruim 10% bij gekomen.
4% met traden is niet veel, dat klopt, maar beter dan niets toch. Ik ben er blij mee en vind het wel weer eens leuk om af en toe een trade te wagen.
...
Als je dat vanaf nu volhoudt met zeg 1 BTC, dan heb je er over een jaar 2,75...
Nee, ik hou het bij lekker simpel handelen en focus op de plek waar ik nu al zit.
Wanneer zag je voor het eerst de 'shipped' status en wanneer ontving je de kaart?
Ik heb hem nog niet.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Crypto.com en zeker de CRO token gaan toch wel een rol spelen voor adoptie.Taro schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:39:
@Mooooody Bedankt voor de tip, klinkt goed. In de 2017 tijd had ik dat gedaan, maar nou moet ik weer ergens een account aanmaken, heb ik weer coins van een exchange (Blockport.io anyone?) met geld dat je niet in andere zaken kunt steken, etc. Weer een kans dat je emailadres/account lekt, etc.
Nee, ik hou het bij lekker simpel handelen en focus op de plek waar ik nu al zit.
Het platform geeft garantie op je inleg, dat is al meer dan elke exchange zal doen (incl. Coinbase).
Samenwerking met Visa en Ledger.
Shipped date was op 15 mei. Ontvangen op 20 mei.Sando schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:44:
[...]
Wanneer zag je voor het eerst de 'shipped' status en wanneer ontving je de kaart?
Ik heb hem nog niet.
Inmiddels Spotify en Netflix payments via MCO card gedaan. Vandaag Netflix al terugbetaald via MCO.
Ik ga me ook inschrijven voor 50% discount op ADA. Met 100k CRO kan ik 130k ADA kopen. Zal er 50k houden en 80k verkopen voor meer dan ik betaald heb. Dus gratis 50k ADA.
Klinkt "to good to be true", maar zo werkt het nou eenmaal in de race naar adoptie. Profiteer er van zou ik zeggen
[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 28-05-2020 23:54 ]
Die van mij was ook shipped op 15 mei. Ben benieuwd of de postbode hem heeft 'bewaard'.Mooooody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:49:
[...]
Shipped date was op 15 mei. Ontvangen op 20 mei.
Die dingen zijn vaak oversubscribed. Als iets bijvoorbeeld 20x oversubscribed is, krijg je maar 5% van je bestelling (en de rest van je CRO krijg je uiteraard terug).Ik ga me ook inschrijven voor 50% discount op ADA. Met 100k CRO kan ik 130k ADA kopen. Zal er 50k houden en 80k verkopen voor meer dan ik betaald heb. Dus gratis 50k ADA.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 29-05-2020 01:04 ]
A87 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:04:
Raar dat veel op 9550 willen verkopen en totaal niet op 9450

Het wil idd nog niet echt tempo maken, blijft een beetje hangen bij die $9500. Miss toch een kleine high leverage short om te hedgen? Idk. Wacht het ff af.
Gaat nu wel weer lekker hoorTominatie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:07:
[...]
[Afbeelding]
Het wil idd nog niet echt tempo maken, blijft een beetje hangen bij die $9500. Miss toch een kleine high leverage short om te hedgen? Idk. Wacht het ff af.
Al gaat het nu in 1 dag wel erg hard om maar zo door die 10k heen te pushen. Maargoed, let it happen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
23k #bitcoin equivalent futures and 10k #bitcoin options are set to expire this Friday on CME.
— skew (@skewdotcom) 26 mei 2020
Approx 50% of open interest for each product
Watch the rolls! pic.twitter.com/r3niIa1BnY
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik las net stukje van oud GoT topic waarin geschetst werd dat je toen (2011) met een goede videokaart zo'n 0,2 bitcoin kon minen per dag. Destijds goed voor een euro winst per dag na aftrek elektrakosten.
Ik kan me vaag herinneren mijzelf er in die tijd in verdiept te hebben en uiteindelijk niet ben gaan minen omdat eerst nog goede videokaart moest kopen en break-even wel een jaar kon duren. Achteraf weten we beter natuurlijk, maar er moeten toch tweakers zijn die early adopters waren en ècht goed geboerd hebben.
Ook benieuwd hoe die rate van 0,2bc per dag met een consumenten videokaart zich ontwikkelt heeft tot nu. Hoeveel bitcoin zou je gemined hebben als je jaarlijks met topmodel videokaart aan het minen was geweest tot nu, gezien de steeds hogere difficulty en steeds lagere vergoeding.
ja idd, vooral ETH gaat lekker zeg. Prachtige break-out vandaag. BTC nu gewoon steady hodl boven de $9500, deze meneer hier kan lekker slapen.Richh schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:18:
[...]
Gaat nu wel weer lekker hoor![]()
Al gaat het nu in 1 dag wel erg hard om maar zo door die 10k heen te pushen. Maargoed, let it happen
ADA trouwens net door zijn WEEKLY resistance heen -> 700 sat, nu wel weer denied maar dat ziet er toch ook vrij bullish uit. Ben benieuwd of m'n buys nog gehit gaan worden. Begint er niet op te lijken.
Ze zitten hier wel maar zeggen zelden iets, af en toe post iemand dan een foto van een nieuw huis, zeldenHertog_Martin schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:57:
Zitten hier nog mensen van het eerste uur (<2012) die toen ooit bitcoins gemined / gekocht hebben en nu of miljonair zijn of baalverhalen hebben van verloren harddrive of pizza's mee betaald?
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 29-05-2020 02:00 ]

History bekijkend heeft ETH het vaak erg lastig gehad bij die $223 met af'n toe een beste dump tot gevolg. Wellicht leuk voor een short term short-entry, maargoed dat is voor morgen. Slaaplekker.
[ Voor 51% gewijzigd door Tominatie op 29-05-2020 02:19 ]
Betreffende de CME expiratie morgen, wat aanvulling:
We gaan het meemaken, althans ik wel.Hou je vast, morgen lopen 32.100 bitcoin optiecontracten af.
Het kan zijn dat veel traders hebben ingespeeld op een positief effect na de bitcoin halving. Gezien het hoge aantal optiecontracten in juni verwachten de meeste handelaren dat bitcoin pas in de komende maand in waarde gaat stijgen.
Bron: https://nieuws.btcdirect....in-analyse-futures-opties
Achja, speelpotje blijft een speelpotje en dan kun je eens op je muil gaan natuurlijk. Koop weer BTC en ook ETH als de boel weer ietsje zakt.
[ Voor 29% gewijzigd door Schuey op 29-05-2020 09:21 ]
Die zijn er zeker. Ik zat zelf in dezelfde categorie als jijHertog_Martin schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:57:
Ik kan me vaag herinneren mijzelf er in die tijd in verdiept te hebben en uiteindelijk niet ben gaan minen omdat eerst nog goede videokaart moest kopen en break-even wel een jaar kon duren. Achteraf weten we beter natuurlijk, maar er moeten toch tweakers zijn die early adopters waren en ècht goed geboerd hebben.

Zero.
Verwijderd
Ja hier. Ik heb tussen 2010 en 2013 toch zo'n 1400 bitcoins bij elkaar gemined, helaas heb ik alles uitgegeven op silk road aan MDMA, paddestoelen en LSD.Hertog_Martin schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:57:
Zitten hier nog mensen van het eerste uur (<2012) die toen ooit bitcoins gemined / gekocht hebben en nu of miljonair zijn of baalverhalen hebben van verloren harddrive of pizza's mee betaald?
Ik las net stukje van oud GoT topic waarin geschetst werd dat je toen (2011) met een goede videokaart zo'n 0,2 bitcoin kon minen per dag. Destijds goed voor een euro winst per dag na aftrek elektrakosten.
Ook benieuwd hoe die rate van 0,2bc per dag met een consumenten videokaart zich ontwikkelt heeft tot nu. Hoeveel bitcoin zou je gemined hebben als je jaarlijks met topmodel videokaart aan het minen was geweest tot nu, gezien de steeds hogere difficulty en steeds lagere vergoeding.
Nee geintje, was het maar geen leugen. Ik denk dat er zowel succesverhalen als treurige verhalen zijn wat dat betreft... Er zitten hier zeker weten mensen die er echt wel een dikke bats geld mee hebben gepakt. Maargoed als ik zelf die klapper had gepakt zou ik me ook wat terugtrekken denk ik.
Ik heb wel ooit in 2015 nagedacht om 200 euro in Bitcoin te zetten, toen de koers zo'n 300 euro was.
Maar na wat onderzoek leek het me erg veel gedoe en het was in die tijd een drukke periode, we waren toen ook net bezig met een koophuis etc. Etc...
Die 200 euro was toch zo'n 0.7 Bitcoin geweest in die tijd
Daarna nooit meer naar gekeken tot in 2017 het Bitcoin nieuws je om de oren vloog. En alsnog ingekocht rond 10k...
Grappig hoe dat dan werkt eigenlijk
[Edit] sorry hier heb je natuurlijk helemaal niets aan

Vind het geen tong uitsteken. Je weet dat ze bestaan. Er werd gemined in 2010/2011 en een Tweaker is als één van de eersten bij dat soort projecten. Het is natuurlijk Nederlandse cultuur dat je hier niet kop boven maaiveld mag uitsteken, en daarboven wellicht angst voor gevolgen. Maar het zou wel mooi zijn om de verhalen te horen van mensen die er in begin bij zaten en ze altijd hebben weten te behouden over de jaren.KoffieAnanas schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:53:
Ik zie niet direct een reden om hier te gaan verkondigen dat je miljoenen hebt verdient aan bitcoin. Je hebt zelf weinig aan zo'n mededeling, en het voelt bovendien ook als een tong uitsteken naar iedereen die het minder goed gedaan heeft of zelfs geld erop verloren heeft. Ik denk dus niet dat je hier op dit forum de echte succesverhalen meekrijgt.
Zoveel geld is het nou ook weer niet als Bezos, Zuckerberg en Gates met z'n drieën bijna alle bitcoins in de wereld kunnen kopen
Nice!! Ik wilde hier ook al over posten.Mooooody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:30:
[...]
Ander perspectief.
Heb inmiddels de MCO Card en krijg maandelijks mijn Netflix en Spotify bedragen teruggestort op de kaart. Werkt perfect. Elke maand €20 aan tokens bijgeschreven.
CRO is momenteel #14 op Coinmarketcap, maar gaat op deze manier de top #10 eenvoudig halen.
Ik ben fan.
Ik ga sowieso meedoen. Ik heb in eerste instantie de Ruby Steel besteld, maar als ik er 450 MCO bijkoop sturen ze een nieuwe kaart op als het goed is. Spotify heb ik al gratis, Netflix heb ik geen tijd voor en die 2 of 3% cashback vond ik die 2,5k staken niet direct waard. Al geloof ik ook wel in het project van Crypto.com. Ook lijkt CEO Kris betrouwbaar en kundig, schijnen al jaren aan dit project te werken en ook bevriend te zijn met CZ van Binance. Nu ook Charles van Cardano zijn zege heeft gegeven, zijn toch al meerdere gasten waar ik wel in geloof.
Kun je die CRO het beste via de app met creditcard kopen? of wat raad je aan?
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Ik kan niet helemaal volgen, maar vind het wel interessant. Wat moet/kan je juist doen?Mooooody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:30:
[...]
Ander perspectief.
Ik ben fan.
Je kan meedoen aan een sale @ 50%... maar 500k in totaal lijkt me niet zo veel?
[ Voor 5% gewijzigd door croc op 29-05-2020 11:56 ]
Let op:Mooooody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:30:
[...]
Ander perspectief.
Ik ben fan.
Dus uiteindelijk minder lucratief als het heel populair wordt. En cro staking zet je tokens verplicht lang vast volgens mij . Er zijn verschillende staking voorwaarden per actie hoe lang je ze moet staken etc.
/f/image/qEb2Zd9rs4UnpNup49YBf2bK.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door EnderQ op 29-05-2020 13:05 ]
Gisteren ook bezig geweest met crypto.com
V-Strom 650
De tijd leert of het tij keert
Rookworst zonder r is ook worst.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Mijn antwoord is niet 123 waarop je zit te wachten, maar misschien kan je er toch wat mee. Ik heb in testmode de Freqtrade bot traden op een Raspberry Pi 3 met DietPi, die hangt achter mijn router en is alleen benaderbaar via wifi tussen een Windows laptop, niet via een open port of iets dergelijks. Misschien kan je via een Raspberry Pi ook een wallet voor crypto currencies draaien, dat ding vreet nauwelijks stroom, staat altijd 24/7 aan en is super klein. Misschien een idee om hier wat onderzoek naar te doen. Anderzijds, koop een Ledger Nano S of Ledger X en je bent er ook en het is veiliger.Redax schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:19:
Even een vraag aangaande de diverse Windows wallets. Zijn er hier mensen die op hun eigen pc of een servertje hebben lopen voor de opslag voor crypto currencies? En zo ja laat je die machine 24/7 draaien om de wallets up-to-date te houden of zijn er gemakkelijkere manieren die niet via een externe partij zijn?
Om welke coin gaat het? Dat maakt nogal verschil. Ik heb wat Pi's draaien voor staking. Voor de rest op mijn Windows machine de BTC wallet. Deze start ik soms om te blockchain te syncen anders duurt het langs als je opeens wat wil verzenden.Redax schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:19:
Even een vraag aangaande de diverse Windows wallets. Zijn er hier mensen die op hun eigen pc of een servertje hebben lopen voor de opslag voor crypto currencies? En zo ja laat je die machine 24/7 draaien om de wallets up-to-date te houden of zijn er gemakkelijkere manieren die niet via een externe partij zijn?
Je idee is inderdaad wel goed met de Raspberry, heb ik al eens over nagedacht maar heb er niet zoveel ervaring mee. Aangaande de Ledger Nano S. Het is mij niet duidelijk wat de beperkingen zijn aangaande de hoeveelheid munten die je kan opslaan en hoeveel verschillende munten je tegelijk kan opslaan. Ik heb op de website en op fora het e.e.a. gevonden maar deze info blijft me een beetje onduidelijk.Sahara schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:27:
[...]
Mijn antwoord is niet 123 waarop je zit te wachten, maar misschien kan je er toch wat mee. Ik heb in testmode de Freqtrade bot traden op een Raspberry Pi 3 met DietPi, die hangt achter mijn router en is alleen benaderbaar via wifi tussen een Windows laptop, niet via een open port of iets dergelijks. Misschien kan je via een Raspberry Pi ook een wallet voor crypto currencies draaien, dat ding vreet nauwelijks stroom, staat altijd 24/7 aan en is super klein. Misschien een idee om hier wat onderzoek naar te doen. Anderzijds, koop een Ledger Nano S of Ledger X en je bent er ook en het is veiliger.
@DJ-Promo Momenteel ben ik voornamelijk geïnteresseerd in Iota. Ik wil het eigenlijk niet op mijn main pc laten draaien dus een hardware wallet was een goede optie. Maar liever nog een pc die hiervoor kan draaien. Maar met het stroomverbruik meegerekend is eventuele winst al snel verdampt.
[ Voor 11% gewijzigd door Redax op 29-05-2020 15:39 ]
Ik heb een Intel Nuc met Vmware waarop een wallet PC draait. Hierop staan 24/7 een aantal Windows wallets te stacken. Daarnaast doet deze nuc pi-hole,pi-vpn en domoticz. Dus ik had al spul draaien voordat de wallets erop kwamen.Redax schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:19:
Kijk op hun site wat voor opties je hebt, Is geen POS coin dus een Raspberry pi is niet nodig.Redax schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:35:
[...]
Je idee is inderdaad wel goed met de Raspberry, heb ik al eens over nagedacht maar heb er niet zoveel ervaring mee. Aangaande de Ledger Nano S. Het is mij niet duidelijk wat de beperkingen zijn aangaande de hoeveelheid munten die je kan opslaan en hoeveel verschillende munten je tegelijk kan opslaan. Ik heb op de website en op fora het e.e.a. gevonden maar deze info blijft me een beetje onduidelijk.
@DJ-Promo Momenteel ben ik voornamelijk geïnteresseerd in Iota.
Altijd leuk om te horen, welke coins ?-Skyhawk- schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:39:
[...]
Ik heb een Intel Nuc met Vmware waarop een wallet PC draait. Hierop staan 24/7 een aantal Windows wallets te stacken. Daarnaast doet deze nuc pi-hole,pi-vpn en domoticz. Dus ik had al spul draaien voordat de wallets erop kwamen.
Een fantastisch idee aangaande het stroomverbruik. Echter ik zie dat deze best duur zijn in aanschaf.-Skyhawk- schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:39:
[...]
Ik heb een Intel Nuc met Vmware waarop een wallet PC draait. Hierop staan 24/7 een aantal Windows wallets te stacken. Daarnaast doet deze nuc pi-hole,pi-vpn en domoticz. Dus ik had al spul draaien voordat de wallets erop kwamen.
Wellicht dat ik ergens een thinclient van Marktplaats kan plukken.
Deze parels.
DAPScoin (voorheen Peepcoin)
Electra (ECA)
D4RK (Darkpaycoin)
ECA en DAPS heb ik nog stille hoop dat deze weer gaan stijgen en D4RK gaat binnenkort met verlies de deur uit.
Overige 0.XX BTC en ETH staan op de exchanges.
De Ledgers hebben een beperkte capaciteit om apps op te slaan en de app van de betreffende munt moet op de Ledger staan om bij je munten te komen. Maar, je kan de app van je Ledger afgooien en later terugzetten zonder impact op je wallet. Installeren en deleten van apps op je Ledgers is minutenwerk. Minder gedoe denk ik dan een Pi of andere serverRedax schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:35:
[...]
Je idee is inderdaad wel goed met de Raspberry, heb ik al eens over nagedacht maar heb er niet zoveel ervaring mee. Aangaande de Ledger Nano S. Het is mij niet duidelijk wat de beperkingen zijn aangaande de hoeveelheid munten die je kan opslaan en hoeveel verschillende munten je tegelijk kan opslaan. Ik heb op de website en op fora het e.e.a. gevonden maar deze info blijft me een beetje onduidelijk.
@DJ-Promo Momenteel ben ik voornamelijk geïnteresseerd in Iota. Ik wil het eigenlijk niet op mijn main pc laten draaien dus een hardware wallet was een goede optie. Maar liever nog een pc die hiervoor kan draaien. Maar met het stroomverbruik meegerekend is eventuele winst al snel verdampt.
Ledgers werken trouwens prima samen met verschillende wallets, je zit dus niet vast aan de software van Ledger zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door spok9 op 29-05-2020 15:55 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Enig idee hoe beperkt dat beperkte dan is? Op internet staat genoeg over de 1000+ ondersteunde coins maar niet over hoeveel je er daadwerkelijk op kan zetten.spok9 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:52:
[...]
De Ledgers hebben een beperkte capaciteit om apps op te slaan en de app van de betreffende munt moet op de Ledger staan om bij je munten te komen. Maar, je kan de app van je Ledger afgooien en later terugzetten zonder impact op je wallet. Installeren en deleten van apps op je Ledgers is minutenwerk. Minder gedoe denk ik dan een Pi of andere server
Ledgers werken trouwens prima samen met verschillende wallets, je zit dus niet vast aan de software van Ledger zelf.
3 tot 20 op de Nano S, tot 100 op de Nano X.
Maar je kan dus prima cold storage op je Ledger zetten en de app verwijderen als je toch niet bij die munten hoeft te komen.
Oh en je kan de Ledger met Trinity gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door spok9 op 29-05-2020 16:03 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Pagina 1 geeft al redelijk wat informatie...dat scheeltAcidrain schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:16:
Ik zie oud gedienden weer terug komen, ik zie nieuwe aanwas, ik zie nieuwe vragen welliswaar geen noob vragen maar toch.. ik zeg moon soon
Edit: ik gok trouwens BRD
Edit 2: I know @PilatuS, was maar een glappie.
[ Voor 51% gewijzigd door Bartvandelaar op 29-05-2020 17:53 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Veel te veel volume op ETH. Deze pump zal een lowcap shitcoin zijn.Bartvandelaar schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:48:
Laat het aub ETH zijn. Dan zit ik gebakken.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!