[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste
Acties:
  • 364.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:47
Champ89 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:29:
[...]

Klopt. Maar blijven liggen in een verder dalende markt, is toch positief. En ik hoop dat we die 180(+) ooit weer op de borden gaan zien! Dan ga ik niet zo stom meer zijn om ze weer te hodlen tot ~0. |:(
Ik heb ze de afgelopen jaren gekocht op gemiddeld 6 7 dollar, 180+ zou heel lekker zijn!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:31

Bever!

3

DXY maakt een sprint omhoog! dollar sterkte. nog een bearish teken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Bever! Waar zie jij dat? Ik zie geen sprint omhoog maar nog steeds een downtrend op DXY. Er vormt zich wel een mini wickje op de rode candle dat wel.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-06 23:33
1h chart van btc op binance ziet er wel raar uit nu?

Nvm. Bugje denk ik

[ Voor 21% gewijzigd door PHPResource op 19-08-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Ik denk dat we naar beneden gaan, richting 11.2.

Onderbuik gevoel, meer niet. Heb alle alts waar ik leuk mee in de plus op stond in sats de deur uit gedaan, zit nu 65% bitcoin.

Wel wat sats verloren vanaf de top, maar niet slecht zo.

Eens zien, wellicht vanavond wat buyorders uitstrooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parabolic
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:37
Ik ben de laatste tijd wat ongelukkig met het plaatsen van stoploss orders. In het algemeen wel met winst, dus daar ben ik tevreden mee. Er had echter wel wat meer ingezeten.

Er is iedere keer toch een sterkere wick naar beneden om vervolgens weer door te stijgen. Ik ladder mijn order aankoop in het algemeen over 3 posities waarbij ik op de "top" een plukje verkoop, een plukje met een X% onder de huidige prijs en een op minimaal 1% van mijn aankoop prijs. Mijn doel is om gemiddeld gezien een leuke winst te pakken in het meest slechte scenario.

Dezelfde logica pas ik ook toe in het geval van een slechte trade om mijn verliezen te beperken, maar ik vind dat toch wel lastig in een vrij bullish sentiment met een opwaartse trend.

Ik ben benieuwd of jullie nog goede tips hebben?

P.S.Dit gaat over mijn handelspotje, dus hodlen is in dit geval niet van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Parabolic schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:16:

Er is iedere keer toch een sterkere wick naar beneden om vervolgens weer door te stijgen. Ik ladder mijn order aankoop in het algemeen over 3 posities waarbij ik op de "top" een plukje verkoop, een plukje met een X% onder de huidige prijs en een op minimaal 1% van mijn aankoop prijs. Mijn doel is om gemiddeld gezien een leuke winst te pakken in het meest slechte scenario.
Veel amateur panic sellers, begin bullmarkt van 2020/2022. Veel nieuwe zernuwachtige weak hands short term traders (bears vooral). Dat zie je aan de zenuwachtige touwtrek koers, terwijl fundament bitcoin makkelijk al op20k zit per BTC....
Gewoon long en paar maanden in blijven zitten. Niet mee doen met die panic sellers en stoploss hunters

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 19-08-2020 17:30 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Parabolic Als je vaak het idee hebt dat je je stoploss verkeerd zet dan is het waarschijnlijk niet de stoploss die je verkeerd zet maar het punt van je entry die verkeerd staat. Klinkt gek? Bekijk de punten van entry maar eens kritisch waarbij deze trades helaas uitgestopt worden. Het is goed om dit soort trades gewoon bij te houden in een log boekje (misschien doe je dit al - want het valt je iig op dat je te vaak uitgestopt wordt wat postief is!) Was dit toevallig een entry die heel voor de hand liggend was? Hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, maar soms wel. En dan kun je daar je voordeel mee doen. Een level dat misschien to obvious was? Wat je kunt proberen is Je entry wat lager te plaatsen op een plek bijvoorbeeld waar je anders je stoploss zou zetten. Het voordeel hiervan is dat je ook wat meer speelruimte hebt op je trade. Maar het is heel afhankelijk ook van het algemene beeld van de trend. Als er veel druk omhoog is (zie je dan aan de candles die hebben dan veelal wick aan de onderzijde) dan werkt een dergelijke strategie natuurlijk vaak niet.

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk ook gewoon iets waar je een beetje gevoel voor moet ontwikkelen. Uitgestopt worden is niet erg. Je kunt beter uitgestopt worden dan dat je je kapitaal gewoon laat verdampen. Want dan kun je niets meer. Het is positief dat het je opvalt; dus probeer zelf doormiddel van een logboekje bij te houden welke trades je plaatst en waar. Dan kun je later altijd bekijken wat je beter had kunnen doen. Want uiteindelijk zou je zelf moeten kunnen zien wat je beter had kunnen doen. En natuurlijk als laatst zijn er ook gewoon trades die je prima had geplaatst maar waar je helaas uitgestopt bent. Shit happens hoort nu eenmaal bij het traden.

Oh ja gratis tip voor iedereen die wat meer wil weten over traden op levels kan ik dit aanraden:

https://www.bol.com/nl/p/naked-forex/9200000005375155/

Dit is toevallig het ebook (Ebook ook bijvoorbeeld verkrijgbaar via Apple die boekenwinkel op je ipad of iphone), ik heb het fysieke boek, de hardcover (kun je op Amazon wel krijgen). Het gaat over Forex traden maar is uiteraard toepasbaar op elke markt. Fantastisch boek als je een beetje engels kunt waar je echt heel veel aan kunt hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 19-08-2020 17:42 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

A87 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:28:
[...]

Veel amateur panic sellers, begin bullmarkt van 2020/2022. Veel nieuwe zernuwachtige weak hands short term traders (bears vooral). Dat zie je aan de zenuwachtige touwtrek koers, terwijl fundament bitcoin makkelijk al op20k zit per BTC....
Gewoon long en paar maanden in blijven zitten. Niet mee doen met die panic sellers en stoploss hunters
Hij zoekt advies, geen recept voor een pan rekteroni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:28:
[...]

Kijk, eindelijk ben ik het met je eens....
...
Kut, nou dat wordt verkopen dus :'(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:48:
[...]

Hij zoekt advies, geen recept voor een pan rekteroni.
dan had ik wel 35x of 80x aangeraden

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-06 19:39
Welke nieuwe shady defi hypecoins zitten jullie in?

Heb wat winst die ik wel in wat risicovollere projecten wil steken.

DIA? Of toch DOT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!