Nou zo zou ik het ook weer niet willen stellen
Kijk iedereen zit er in met zijn eigen hoeveelheden en belangen. Ik heb er nooit over gelogen dat ik er maar met een broekzak vol kleingeld in zit. Minder dan een maandsalaris.
Als je er met geld inzit wat op een bepaald moment je kwaliteit van leven kan verrijken, (autotje kopen, inrichting kopen om zelfstandig te gaan wonen, andere hobby's spekken etc. etc.) cashen die handel.
Al die basis meuk is hier al aanwezig, daarnaast een prima spaarrekening, waarmee we dit jaar de hele santekraam hebnben vernieuwd. Nieuwe badkamer, achtertuin, tv, meubels, auto grote beurt, en straks nog een waterontharder. En dan waarschijnlijk weer een klein deel extra de hypotheek in.
Dan blijft het cryptopotje mooi staan, mag naar 0, ik eet er geen boterham minder om. (Misschien hagelslag in plaats van rosbief

)
Met andere woorden het zal hier niet gemist worden, is dat wel zo dan is het altijd verstandig om na te denken over cashen.
Ik mis onze opperbull @
Tominatie ook, maar ik zou in zijn geval precies hetzelfde gedaan hebben.
Uiteindelijk blijft die crypto saaie enen en nullen die wat in euro waarde stijgen, of niet. Een mooi ragbakje waarmee je gewillige meiden kunt onteren op de achterbank is toch heel wat meer waard op die leeftijd
Had het een lambo kunnen zijn? Misschien. Maar ook een fiets. Dan beter pakken wat je hebt.