[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.393 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:48:
Edit 2: I know @PilatuS, was maar een glappie.
Blijft soms lastig op een forum zonder smilies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Traden jullie voornamelijk spot of ook margin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Top, had nog een redelijk potje VIA van een maand geleden. Verkocht met 150% winst. Bedankt P&D groepje, wie ze ook zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Woohooo schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 18:03:
Ligt er aan wie je het vraagt natuurlijk. Ik zit voornamelijk op margin omdat je dan ook kan shorten en de meeste margin coins hoog volume hebben. Af en toe verplaats ik USDT van margin naar spot afhankelijk van wat er aan de hand is. Toen al die lowcaps gingen pumpen de laatste 2 weken zat er geen enkele margin coin bij op Binance. Dan maar even wat meer geld richting spot.

Edit: Wel weer grappig om te zien die munt. 188% de lucht in binnen 3 minuten om vervolgens 47% te zakken in 6 minuten.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 29-05-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Traden wat is dat?...

HODL DE MOEDER!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Traden is een specifieke manier van beleggen. Traden wordt in het Nederlands ook wel handelen genoemd. Je handelt dan ook actief in bijvoorbeeld een shitcoin. Trading verschilt van ‘traditioneel beleggen’:

- Beleggen: een shitcoin kopen om er op de lange termijn koerswinst mee te behalen, of in de meeste gevallen keihard REKT te gaan.
- Handel of trading: het snel kopen en verkopen van een shitcoin.

Trading is veel actiever dan gewoon beleggen. Wanneer je succesvol wilt zijn met online handel zal je er dan ook meer tijd voor moeten reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Woohooo schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 18:03:
Hangt er puur vanaf of ik nog wat op ByBit heb staan, of dat ik weer rekt bent, dan alleen spot.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:34:
[...]

Traden is een specifieke manier van beleggen. Traden wordt in het Nederlands ook wel handelen genoemd. Je handelt dan ook actief in bijvoorbeeld een shitcoin. Trading verschilt van ‘traditioneel beleggen’:

- Beleggen: een shitcoin kopen om er op de lange termijn koerswinst mee te behalen, of in de meeste gevallen keihard REKT te gaan.
- Handel of trading: het snel kopen en verkopen van een shitcoin.

Trading is veel actiever dan gewoon beleggen. Wanneer je succesvol wilt zijn met online handel zal je er dan ook meer tijd voor moeten reserveren.
Mijn dank is groot.... mijn wallet niet.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Jenzo schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:42:
Kun je die CRO het beste via de app met creditcard kopen? of wat raad je aan?
Ik heb BAT verkocht voor CRO. Maar je kan het ook met fiat kopen uiteraard.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

croc schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:50:
[...]

Ik kan niet helemaal volgen, maar vind het wel interessant. Wat moet/kan je juist doen?

Je kan meedoen aan een sale @ 50%... maar 500k in totaal lijkt me niet zo veel?
Wil het best uitleggen hoor...

Over 10 dagen kun je je inschrijven voor de sale. Het aantal ADA dat je kan kopen is afhankelijk van het aantal CRO dat je gestaked hebt. In mijn geval kan ik $3000 aan ADA kopen voor 50% van de prijs van ADA op dat moment. Dus zo'n $0.032 (als de koers ff wacht met uitbreken :P).

Als de vraag groter is dan het aanbod (wat bijna altijd het geval is), wordt het aantal ADA dat je kan kopen, verdeeld over de kopers. Er wordt hierbij gekeken naar het aantal CRO dat je in stake hebt. Het is dus aannemelijk dat je minder dan $500 aan ADA kan kopen.

Je koopt je ADA met CRO, dus naast 50k of 100k CRO in stake, moet je ook nog CRO op de exchange hebben staan om je ADA mee te kopen. Het is dus best even een investering, maar gezien de stabiliteit van CRO (al maanden stabiele groei), neem je minder risico dan met veel andere alts.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 29-05-2020 20:28 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooooody Wat is de kans dat er een aanzienlijke hoeveelheid ADA voor jou als individu beschikbaar is? Ik vermoed dat je straks tevreden moet zijn met bijv. 250 ADA door de grote vraag. Zit je dan met je paar k aan USDT in CRO...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:20:
[...]

Over 10 dagen kun je je inschrijven voor de sale. Het aantal ADA dat je kan kopen is afhankelijk van het aantal CRO dat je gestaked hebt. In mijn geval kan ik $3000 aan ADA kopen voor 50% van de prijs van ADA op dat moment. Dus zo'n $0.032 (als de koers ff wacht met uitbreken :P).
En hoe kort na de aankoop mag je je ADA verkopen? Want ik weet wel wat dat met de koers van ADA gaat doen dan..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:33:
@Mooooody Wat is de kans dat er een aanzienlijke hoeveelheid ADA voor jou als individu beschikbaar is? Ik vermoed dat je straks tevreden moet zijn met bijv. 250 ADA door de grote vraag. Zit je dan met je paar k aan USDT in CRO...
ADA is een vrij populaire coin, zeker dankzij het recente nieuws. Dus wellicht $300-$500 schat ik.
Bij de vorige sale kon ik voor ~$850 ICX kopen. Die staan inmiddels op de balans met een waarde van ruim $1700. Ik laat ze nog even staan, want ICX is geen verkeerd project.

Mijn ADA's gaan wel na de eerstvolgende pump in de aanbieding :)

Daarbij kun je die paar k aan CRO's voor 14% flexibel staken. Je kan ze op elk moment weer unstaken.
De CRO's in de 6 maand stake, krijg je 20% rewards voor. Er vanuitgaande dat de tokenprijs stijgt (wat de koers al maanden doet), is dat dubbel interessant natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 29-05-2020 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:36:
[...]

En hoe kort na de aankoop mag je je ADA verkopen? Want ik weet wel wat dat met de koers van ADA gaat doen dan..
Un petit crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:41:
[...]

ADA is een vrij populaire coin, zeker dankzij het recente nieuws. Dus wellicht $300-$500 schat ik.

Bij de vorige sale kon ik voor ~$850 ICX kopen. Die staan inmiddels op de balans met een waarde van ruim $1700. Ik laat ze nog even staan, want ICX is geen verkeerd project.

Mijn ADA's gaan wel na de eerstvolgende pump in de aanbieding :)
Ik heb wat gemist volgens mij...
Sale?
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:36:
[...]

Je mag ze direct verkopen, maar dat zou op dit moment niet zo verstandig zijn. Er is wat fomo gaande dankzij recent nieuws.

Koers zal er weinig van voelen. Het gaat in totaal maar om $500k en ik denk dat niet iedereen de boel direct gaat verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
had toch op wat meer actie omhoog gehoopt vandaag.. hangen nu al een tijdje onder die $9500, wat mij niet helemaal bevalt maarguud ben nog steeds bullish. Bounceje op het witte lijntje vandaag, prima retrace niks aan het handje. Nu up up up, 10K soon je kent het riedeltje wel. Ow, 3 4 keer is scheepsrecht wat betreft die 10K! I bullieve. Hopelijk heeft 't weekend nog wat in petto maar meestal is het dan vrij dood.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mDrgrP0.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

Tominatie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:46:
had toch op wat meer actie omhoog gehoopt vandaag.. hangen nu al een tijdje onder die $9500, wat mij niet helemaal bevalt maarguud ben nog steeds bullish. Bounceje op het witte lijntje vandaag, prima retrace niks aan het handje. Nu up up up, 10K soon je kent het riedeltje wel. Ow, 3 4 keer is scheepsrecht wat betreft die 10K! I bullieve. Hopelijk heeft 't weekend nog wat in petto maar meestal is het dan vrij dood.

[Afbeelding]
Kleine falling wedge naar beneden, en dan LOS op btc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:43:
[...]

Je mag ze direct verkopen, maar dat zou op dit moment niet zo verstandig zijn. Er is wat fomo gaande dankzij recent nieuws.
welk nieuws over ADA heb wat gemist denk ik ( bag met ADA heb ik)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:54:
[...]

Ze kwamen met een roadmap voor de release van Shelley. Die release komt er bijna aan iedergeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
Tominatie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:59:
[...]

Ze kwamen met een roadmap voor de release van Shelley. Die release komt er bijna aan iedergeval :)
einde van het jaar pas denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:09:
[...]

einde van het jaar pas denk ik?
De shelley hardfork staat nu op 29 juli, dus nog 2 maandjes. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:54:
[...]

De langverwachte shelley update gaat uitrollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Twijfel dus of ik wat ETH even tijdelijk zal inruilen voor wat ADA de komende weken.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Als ADA nou ff 100 euro waard word...
Dan kan ik me huis afbetalen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paradeux
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-06-2022
@Riesj74 als jij voor elke keer dat je zei "als [insert coin x] nou ff [insert belachelijk hoog bedrag] waard wordt" een euro kreeg, had je nu je huis kunnen afbetalen 🤡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Riesj74 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:45:
Als ADA nou ff 100 euro waard word...
Dan kan ik me huis afbetalen
Dan moet er wel eerst tenminste 1 ontwikkelaar iets bouwen op ADA. Voor alsnog staat de teller op 0.

Ga gewoon ETH staken tegen 10% en gebruik de stake rewards om je hypotheek af te lossen.

En als je geen 32 ETH hebt, ga je hierheen: https://www.rocketpool.net/

Rocketpool is overigens ook een vrij verstandige investering: https://coinmarketcap.com/currencies/rocket-pool/

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 29-05-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Paradeux schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:00:
@Riesj74 als jij voor elke keer dat je zei "als [insert coin x] nou ff [insert belachelijk hoog bedrag] waard wordt" een euro kreeg, had je nu je huis kunnen afbetalen 🤡
:O ... kom je nou mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:03:
[...]

Dan moet er wel eerst tenminste 1 ontwikkelaar iets bouwen op ADA. Voor alsnog staat de teller op 0.

Ga gewoon ETH staken tegen 10% en gebruik de stake rewards om je hypotheek af te lossen.

En als je geen 32 ETH hebt, ga je hierheen: https://www.rocketpool.net/

Rocketpool is overigens ook een vrij verstandige investering: https://coinmarketcap.com/currencies/rocket-pool/
Dat hele staken gaat me nog even boven me pet.. klinkt als dat je eerst heel veel euries erin moet ...steken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Riesj74 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:16:
[...]

Dat hele staken gaat me nog even boven me pet.. klinkt als dat je eerst heel veel euries erin moet ...steken :D
Simpel gezegd: Je krijgt dividend voor het holden van coins. Soms in een wallet die je uit mag zetten, soms door PoS (Proof of Stake) wallets open te houden en te helpen transacties voor de blockchain te verifiëren, soms op een exchange. Dus ja, je moet eerst cryptocurrency kopen en daarna holden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Huis afbetalen? ADA van 100 euro?

Je moet wel een beetje durven dromen he. Niet te klein denken.

Ik dacht zelf meer aan een kasteeltje in zuid Frankrijk, met wijngaarden vol naakte vrouwen, een zwembad vol champagne en naakte vrouwen en een circuit om lambo's te trashen met naakte vrouwen.

ADA moet wel even 5k gaan doen per stuk, details, details.

En ik moet ze nog even aanschaffen ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Riesj74 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:16:
[...]

Stelt geen drol voor.

Voorbeeld:
In het geval van Tezos, verplaatst je je Tezos naar je Ledger. Je kiest een validator en krijgt +/- 6% rewards per jaar. De rewards worden elke 3 dagen uitbetaald en zijn onderdeel van je staking, dus je staking amount stijgt gedurende het jaar. (liquid staking)

ADA gaat ook Ledger staking ondersteunen. Uiteindelijk zal ETH dat ook gaan doen.

Uit alle coins die ik bezit (op REN, KNC en UBT na) trek ik dividend. Zelfs een aanzienlijk deel van mijn BTC staat voor 5,5% rente te trekken op het moment. (ETH 5% op het moment, XTZ 6%, LINK 6%, CRO 20%)
Alle verdiende "rente" gaat maandelijks naar BTC (op Tezos na, omdat ik die stake op mijn Ledger)

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 29-05-2020 22:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:26:
[...]

De langverwachte shelley update gaat uitrollen.
En wat doet Shelley?

Klinkt een beetje alsof ze goed kan stofzuigen en ramen lappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
The_Goat schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:31:
[...]

En wat doet Shelley?

Je vergeet het belangrijkste, kan ze ook koken? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:21:
[...]

Uit alle coins die ik bezit (op REN, KNC en UBT na) trek ik dividend. Zelfs een aanzienlijk deel van mijn BTC staat voor 5,5% rente te trekken op het moment. (ETH 5% op het moment, XTZ 6%, LINK 6%, CRO 20%)
Alle verdiende "rente" gaat maandelijks naar BTC (op Tezos na, omdat ik die stake op mijn Ledger)
Hartstikke mooi dat er wat dividend uit komt, maar je bent dus idd verplicht om je coins voor periode x vast te zetten. 5% rente in dit heel volatiele spelletje is niet heel veel, je neemt dus best een risico (ik bedoel hier niet mee dat je perse een slechte keuze maakt), maar denk dat het risico aanzienlijk is dat na periode x je totale net value minder geworden is, gemeten in USD of BTC, en dat dat best even genoemd mag worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The_Goat schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:31:
[...]

En wat doet Shelley?

Het is zover.... ik lach op crypto grappen...
My mother would be so proud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:34:
[...]

Hartstikke mooi dat er wat dividend uit komt, maar je bent dus idd verplicht om je coins voor periode x vast te zetten. 5% rente in dit heel volatiele spelletje is niet heel veel, je neemt dus best een risico (ik bedoel hier niet mee dat je perse een slechte keuze maakt), maar denk dat het risico aanzienlijk is dat na periode x je totale net value minder geworden is, gemeten in USD of BTC, en dat dat best even genoemd mag worden :)
Staken: Een manier van de ontwikkelaars om te proberen zo veel mogelijk mensen zo veel mogelijk coins vast te laten houden om daarmee te proberen het aanbod zodanig te verkleinen dat een munt minder hard zakt of in waarde toeneemt.

Zoiets ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:34:
[...]

Ben ik me van bewust.
Maar ik zet alleen de coins vast die ik long term ga houden, dus vastzetten is geen probleem. In mijn geval verminderd het zelfs stress, omdat je er niet mee kan traden. (waar ik niet in uitblink :P)

Het grootste risico is niet het vastzetten an sich, maar de partij waar je het vastzet. Je heb de coins niet in eigen cold storage, maar je vertrouwt ze toe aan een bedrijf.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 29-05-2020 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Fuck it. 5k per coin. Schoonmaken, koken, ik heb wat ETH omgezet in ADA. Verwacht ze wel een klein pumpje (hopelijk). Wel een SL ingesteld trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@Mooooody heb je al gebruik gemaakt van je Crypto.com card?

Ik heb 'm inmiddels ook. Betalen online en offline (in een winkel die credit cards ondersteunt) gaat prima. Maar betalen bij het tanken, bijvoorbeeld Tango, lukt me niet. Terwijl de mastercard van een gewone bank wel werkt.

Je hebt echt direct een cashback in MCO. Ik denk dat die straks ook flink in waarde stijgt. Alle huidige hodlers zitten al lang te wachten, maar nu we allemaal in Europa onze kaart aan het krijgen zijn, heb je straks de volgende golf early adopters die onze kaart hebben gezien en denken: Hey dat wil ik ook!

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:21:
[...]

ADA gaat ook Ledger staking ondersteunen. Uiteindelijk zal ETH dat ook gaan doen.
Is er een datum bekend? En rocketpool, is dat een beetje betrouwbaar? Liefst houd ik lekker mijn eth in mijn eigen wallet.. dan wil ik best staken.

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 29-05-2020 23:26 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

Btc uit de falling wedge gebroken en eth gaat er vol op.. Dit wordt een leuk weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Blij dat ik een plukje ETH heb omgezet in ADA. Die timmert weer lekker aan de weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

Zou goed opletten bij ada, kan makkelijk omslaan bij zon kleine cap coin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja @Bartvandelaar, wel even goed opletten nou, verdomme.

Bij de les blijven maat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ja maar er moet nog gestofzuigd worden hier. Dan zat ik toch goed met mijn ADA?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 08:38:
Ja maar er moet nog gestofzuigd worden hier. Dan zat ik toch goed met mijn ADA?
Sowieso. Die Shelley is een hardwerkende en handige meid, als je haar lief aankijkt doet ze ook nog een leuk rokje aan bij het stofzuigen.

Stoffen, ramen lappen, dweilen, de vaat... Geen probleem voor onze Shelley.

Kijk, daar staat ze toevallig even de eikenhouten balken af te stoffen.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/ad/f6/4d/adf64d9b7287a885c05b1c413e53c41b.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

Krijg er een dikke balk van inderdaad

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 08:50:
Krijg er een dikke balk van inderdaad
Wel oppassen dat je bag niet te snel leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:11

spok9

Groen...

Lekker begin van het weekend voor Eth :)

Zijn hier trouwens mensen die op ftx leveraged tokens traden? Ik blijk daar veel beter mee te zijn dan met normale leveraged posities. Rare psychologie...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
Ik heb al mn LTC eruit gegooit. Afgelopen tijd regelmatig iets in de plus gestaan om vervolgens iedere keer weer flink te dalen. Nu op paar procent na weer mn inleg.
Nu even afwachten of de BTC nog een tik krijgt, rond de 8800, dan ga ik daar all-in.

[ Voor 7% gewijzigd door ybos op 30-05-2020 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

Als btc naar at 8800 zou vallen breekt hij het patroon en gaan we verder zakken, geen logische trade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ah kijk es, ziet er mooi uit dit! Eth richting $250? Wat een mooie break-out, bitcoin zou ik wel graag doorzien stomen naar $9800 nu, dat gehang bij die $9500 is nu wel klaareh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 08:53:
[...]

Wel oppassen dat je bag niet te snel leegloopt.
Met een 1 minute candle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Bears kwamen niet door de 9300 heen, shorts closed en het weekend uitzitten in btc denk ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrouw het niet.

Zelfs mijn laatste aankoop van ONT staat in de plus...

Dit kan allemaal niet lang goed gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:13:
Ik vertrouw het niet.

Zelfs mijn laatste aankoop van ONT staat in de plus...

Dit kan allemaal niet lang goed gaan.
Ik vind het weer mooi voor vandaag en heb de boel net verkocht, tijd om crypto uit te laten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
Slux schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:20:
[...]

Ik vind het weer mooi voor vandaag en heb de boel net verkocht, tijd om crypto uit te laten.
Volgens mijn TA wordt dat een bruine candle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Vanavond gaat SpaceX opnieuw proberen om de eerste Crew Dragon met astronauten aan boord te lanceren. Woensdag werd de eerste poging op het laatste moment afgeblazen vanwege slecht weer. De kans dat onweerswolken opnieuw roet in het eten gooien, wordt geschat op 50 procent.

De lancering staat gepland om 21.22 uur Nederlandse tijd en is te volgen via de NOS-app en NOS.nl. Als het deze keer wel lukt, komt de Crew Dragon 23 minuten later over Nederland, rond zonsondergang. Dan is het waarschijnlijk nog net te licht om het stipje te zien.

Als de lancering opnieuw wordt afgeblazen, is de volgende mogelijkheid morgen om 21.00 uur Nederlandse tijd.
Hopelijk hebben ze BTC ook onboard! :9 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 16:07
Slux schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:20:
[...]

Rekt is ook een mooie naam voor een hond die je een dump laat doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

EnderQ schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:50:
[...]

Commissaris Rekt :+

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/e0/2e/0d/e02e0d8cacda2f1df31b5bd59d98ac19.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Mmmm, be carefull out there:
BITCOIN-WHALE, DIE IN VERBAND WORDT GEBRACHT MET MEERDERE DUMPS, HEEFT ZIJN PORTEMONNEE WEER GEVULD

Blockchain-gegevens hebben onthuld dat een mysterieuze Bitcoin-whale, die voor meer dan $350 miljoen aan BTC heeft verhandeld, zojuist weer een grote som aan BTC heeft ontvangen.

De laatste gegevens tonen echter aan dat, elke keer als deze portemonnee een grote som Bitcoin bezat, er een enorme dump volgde. Het is nu maar de vraag of de geschiedenis zich gaat herhalen. Zal deze laatste transactie leiden tot weer een catastrofale ineenstorting op de crypto-markt?
Bron: https://cryptobenelux.com...-portemonnee-weer-gevuld/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 15:17
Hij heeft ze nu vast gekocht om ze pas bij 20.000 weer eens uit de kast te halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
EnderQ schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:50:
[...]

Ik heb serieus nog getwijfeld tussen rekt en crypto, uiteindelijk toch voor crypto gekozen omdat ik nog niet fubar rekt ben gegaan, maar wie weet het kan nog komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:40:
[...]

Volgens mijn TA wordt dat een bruine candle.
Het was zeker een mooie d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

10 keks
https://i.kym-cdn.com/pho...ebook/001/175/931/52e.png

[ Voor 94% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 16:12 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 08:49:
[...]

Kijk, daar staat ze toevallig even de eikenhouten balken af te stoffen.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B1d63ffCEAAIzwd.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Wat heb jij met kikkers trouwens? Vraag ik mij al meer dan een jaar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Thommie.nl schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:28:
[...]

Ja die MBL zou naar de filistijnen moeten gaan na het debacle van gisteren, maar koop juist als het bloed op straat....

Ik ben erg benieuwd wat die gaat doen komende dagen.
Echt weer een voorgevoelletje.
Wat een dode coin is deze MBL geworden, hodl jij ‘m nog? Ik heb MBL gekocht op $0,001924 en het volume is praktisch opgedroogd, vraag mij af ik ‘m hou of dump en dat verlies maar neem. Heb jij deze shitcoin ook nog @Taro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Bartvandelaar schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:34:
Wat heb jij met kikkers trouwens? Vraag ik mij al meer dan een jaar af.
Vooral veel gebruikt op 4chan.

Pepe the Frog is een fictieve antropomorfe kikker die afkomstig is van de webstrip Boy's Club, gecreëerd door de Amerikaanse illustrator Matt Furie. Pepe is sindsdien vooral bekend als een populaire en veelzijdige internetmeme. Toen Pepe geassocieerd raakte met extreemrechts, maakte Furie een einde aan het figuurtje.

Gemaakt door: Matt Furie

Soort: Kikker

Debuut: 2005

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:35:
[...]
Heb jij deze shitcoin ook nog @Taro?
Nee, ik heb nu in orde van grootte (groot->klein):

- Bitcoin
- ETH
- NEO
- ADA
- ONT
- BCH
- BNB

Het jeukt om ook ICX, EOS, Tezos toe te voegen, maar dat komt de volgende investeringsronde wel weer.

ADA is overigens goed onderweg richting de MA99 @ 880 sats. Des te dichter daarbij, des te minder er in de pf overblijft.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 30-05-2020 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Welke timeframe kijk jij dan @Taro? Ik heb wat winst genomen met ADA en wacht op een dip onder de 720 sats. Koop mij dan weer in.

Edit:

1. ETH
2. BTC

Kan van mijn portfolio net een tweedehands Hartman tuinset op marktplaats kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Bartvandelaar op 30-05-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Taro schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:51:
[...]

Nee, ik heb nu in orde van grootte (groot->klein):

- Bitcoin
- ETH
- NEO
- ADA
- ONT
- BCH
- BNB

Het jeukt om ook ICX, EOS, Tezos toe te voegen, maar dat komt de volgende investeringsronde wel weer.

ADA is overigens goed onderweg richting de MA99 @ 880 sats. Des te dichter daarbij, des te minder er in de pf overblijft.
Zelfde top 4 hier alleen sinds vandaag is de volgorde gewijzigd:

1. ETH (was 2)
2. BTC (was 1)
3. ADA (was 4)
4. NEO (was 3)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Break out wordt steeds gecancelled door trading bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

A87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:19:
Break out wordt steeds gecancelled door trading bots
Het volume is toch te laag ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

sourcecode schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:20:
[...]

Het volume is toch te laag ?
Steeds die panic sells rond 9600 zijn irritant. Moet ff een moker doorheen rammen., Shit weekend
SCALPER ZONE !! :F :F :F
Dat die gasten niet gek worden van 100 trades per dag oid...

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 18:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Godnondeju wat een lekker weertje. Biertjes erbij en genieten op 't strand en dan terugkomen met deze groene markt! Ok BTC wil nog niet, maar ETH beste mensen, wauw!!!!! Ook gefeliciteerd met ADA trouwens boys! zwaar het bootje gemist helaas, hoopte nog op een pullback maar die zat er niet in.

BTC/USD
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rxuUGiF.png

Als dit niet explodeert naar ~10K weet ik het ook niet meer. Perfecte retest gehad en vandaag weer boven de $9500. Het is in mijn simpele opinie gewoon een fucking kwestie van tijd beste mensen. We gaan kneitertje hard naar de maan. Een zwembad vol naakte vrouwen wordt realiteit Jaapie, het komt, het komt. All in. Vergeet dat weekje weg op een Nederlandse kut camping. Gooi het geld gewoon in deze bende en ga dan volgend jaar 4 weken naar Bali ofzo.

ETH/USD
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MBnrNbA.png

wat een uitbraak he! insane. Wat kan ik zeggen, nam een entry rond de $210 omdat ik dacht nu gaat 'ie uitbreken. Jahoor dat gebeurde maarja dan ben ik ook weer zo lekker lomp om op $215 en $218 de helft te verkopen. Ok derest hodl ik gewoon lekker door. Ik voorzie pas weer problemen richting de $250, als BTC dan ook nog eens dik gaat.. wie weet wat er gaat gebeuren.

Dat is mijn lijntjes analyse voor vandaag. Hoop dat A87 er van kan genieten, de groetjes!!!!!MOON LAMBO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bartvandelaar schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 17:23:
Welke timeframe kijk jij dan @Taro? Ik heb wat winst genomen met ADA en wacht op een dip onder de 720 sats.
Op de weekly.

@Thommie.nl Hoe heb je deze kunnen missen? https://www.binance.com/en/trade/AST_BTC heeft een mooie 300% gedaan in 1 week.

Kom net in een oud topic over sparen voor kinderen deze tegen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tz5irZd0z8I7ds8Gbk803v0sa6k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CL0i7vwku7Lzb9GUsnofZ7rR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Taro op 30-05-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Een retest op 20k 3jaar na data makes sense!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

uitbraak is close zo voelt het.... 50x JETZT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:46:
uitbraak is close zo voelt het.... 50x JETZT
En dan 10% omhoog en ff een scamwick van 15% omlaag en als een raket omhoog en jij rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik weet niet welke glazenbol jullie allemaal gebruiken ? Denk dat die van mij stuk is want die geeft elke keer iets heel anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

A87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:50:
[...]

En dan 10% omhoog en ff een scamwick van 15% omlaag en als een raket omhoog en jij rekt
was een grapje hoor, maar desalniettemien mooie plek voor high lev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 22:40
Ik ben grotendeels uitgestapt. Vertrouw het niet helemaal...

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:52:
[...]

was een grapje hoor, maar desalniettemien mooie plek voor high lev.
Stoploss gaat iig niet helpen lol. volgskstammen tussen 8600 en 9400 met stoploss

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

A87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:58:
[...]

Stoploss gaat iig niet helpen lol. volgskstammen tussen 8600 en 9400 met stoploss
alsik nog geen entry had zou ik hier 20x long gaan SL 9480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[quote]Bever! schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:59:
[...]

alsik nog geen entry had zou ik hier 20x long gaan SL 9480

En dan word je er uit gestopt en ben je de trade van je leven kwijt 8)7 8)7

''shaken out by Tudor''

Stoploss is echt het toppunt van zinloos, als je stop 5x af gaat in een row ben je ook de lul net als rekt gaan. Kan je ook weer geld bijpompen :'( :'( 8). Safe traden bestaat niet, mensen gingen rekt op 1x/3x.. Ik heb een hele lading rekt berichten gezien met die drop van 9k naar 4k 8)7 8)7 8)7

Traden is net als rijden... het gevaar loerd overal

[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

haha A87 :D daarom ga jij ook steeds rekt jongen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik zou hier sowieso niet snel een leverage positie nemen. Nu long gaan is echt gokken op een uitbraak vanuit deze consolidatie naar $9800-10000. Ik geloof daar trouwens wel in maar voor een lev trade te riskant, daarvoor had je beter de ~$9300 kunnen pakken gisteren, dat was retest gebied en in de huidige trend likely to hold.

Als 't om shorten gaat; mij niet gezien nu. Gokken tegen de trend gaat vaker fout dan goed. Al is de top proberen te shorten erg verleidelijk ofcourse. Voor 'n shortje zou ik evt kijken naar de $9800-10K zone of het breken van diezelfde $9300 want dan wordt de trend imo weer wat meer richting bearish.

Eigenlijk wil ik zeggen: pak nou niet onnodige leverage posities, nu kun je beter gewoon op je handjes zitten. Ten tweede, heb een plan voor beide scenario's; bear en bull. Herken je 't bij jezelf weleens dat je ergens zo overtuigd van bent dat je je tunnelvisie maar moeilijk kan loslaten? Ja precies, ik had dat dus ook. In trading moet je snel kunnen schakelen naar hoe de situatie zich uitspeelt. Nu praat ik als een mega BULL maar als de situatie zich dusdanig aanpast ben ik weer een opper BEAR.

Vroegah, was ik de opperBULL hier (de meeste zullen 't nog weten) met een tunnelvisie van hier tot tokyo. Gelukkig deed ik toen nog nauwelijks aan traden maar anders was ik echt mega REKT gegaan. :+

edit: longterm nog steeds een mega bull ofcourse hé. Alleen met traden schakel ik de emoties uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 30-05-2020 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Maar op 1x gingen mensen ook rekt dus ja,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

A87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:22:
Maar op 1x gingen mensen ook rekt dus ja,,,
weet je wat ze allemaal gemeen hadden? Geen SL..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:22:
[...]

weet je wat ze allemaal gemeen hadden? Geen SL..
Maar ji begon over 20x met stoploss niet 1x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
"Hey Brijder, ik zit hier op 'n topic met een vriendelijke knul maar hij is weer geëscaleerd in het leverage traden. Zouden jullie ff 'n kijkje willen nemen?"

"Ha, ik weet precies wie je bedoelt. Dat is me wel een gevalletje. I'm on it"

A87:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/CnonTC92apk/hqdefault.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 30-05-2020 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Heb je nog ergens een paar miljoen zwerven?? dan ken 1x wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Die 9550 is wel een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

neuh zitin een funneltje tussen 23 en 50 daarna uitbarsting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:37:
Die 9550 is wel een probleem
zekers maat. Wat is jouw analyse van de Bitcoin? Gaan we moon of rekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:38:
[...]

zekers maat. Wat is jouw analyse van de Bitcoin? Gaan we moon of rekt?
mooOOoo000OooooOOoonnn. Anders 2k, lijkt me stug. Volgende bodem plateau is echt 2k of lager 8)

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

A87 is buitenklasse TA

[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 30-05-2020 20:48 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!