[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.393 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Die ADA gaat me een partij hard. Niet te doen joh. Net weer wat verkocht op 792 sats. Nu even neuzen wat een mooie nieuwe entry is.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Idd, die 880 sats komt wel redelijk dichtbij zo. Zal je altijd zien dat ik alles dan inmiddels geladderd verkocht heb en dat ADA doorschiet naar >920 regionen. Ach ja, toch leuk.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Raketlancering soon! Dan heb ik 't niet eens over bitcoin. al zou het wel ironisch zijn als ze gelijktijdig gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Iemand hier die IOST ook in de gaten houdt? Op @Chris.nl na dan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 22:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Daar gaan de stoplosses
DONT get shaken out by tudor....

[ Voor 99% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:09:
Daar gaan de stoplosses
DONT get shaken out by tudor....
Idd een mooi bartje bij BTC, weer onder die verdomde $9500.Bah
ETH blijft wel sterk overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Fancy weekend play is hier eth/btc shorten op 0.025, eens kijken hoe dat morgenochtend afgelopen is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA heeft de 815 sats al aangetikt *O* *O*

Hoogste sellorder staat op 865 sats, benieuwd naar het resultaat morgenochtend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NC9C5R08sMDtfwsyakmg_ZIjJ18=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8YPrn8OsjMR9xPYpceKAR1pB.png?f=user_large

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 30-05-2020 23:58 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Die beukt maar door ja. Gekke ADA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/jBOaAXm4/

Kom op traingle donkeys, rsi fanaten, EW monkeys 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfSO0Y5_y7qLpkcRBfiOaue3c24=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xz5zumvlkytosYeScH5dMjCw.gif?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door The_Goat op 31-05-2020 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

VICTORY

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
moet je ETH wederom zien gaan hé. Nu komt ie wel richting flinke weerstand. When BTC ultra moon? ADA geeft mij bullrun vibes, zo'n shitcoin die gewoon blijft pampen, lekker man. Ouderwetse tijden.

MooooooOOOOOOOOOOOON

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/vv41HlvfogHAY/giphy.gif

HYPED
WOOOOOOOEHOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
There we fuckin' go boys. Im so ready for this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Behoorlijk nog wat drukte zo op de late avond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zo, de tering. Die FOMO

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 00:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Je wist dat ie zou komen hé, richting $9800 nu!!!! spannend. Volgende weerstand.. Poehh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
HOPPA! BTC gaat SpaceX achterna.

Op een heerlijke dag met BBQ vlees en bier.

What a time to be alive.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:47:
HOPPA! BTC gaat SpaceX achterna.

Op een heerlijke dag met BBQ vlees en bier.

What a time to be alive.
BROO precies dat man!!! Heerlijk, geniet ervan boys!! Wat een tijden!! 2 jaar lang was het behelpen maar de bull is cumming!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Nu goed die MACD 4H en lengte van groene 4H candles inde gaten houden.

[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:49:
Nu goed die MACD 4H en lengte van groene 4H candles bekijken
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/a131ad36f4ceeb73b3de22e6ed299616/tenor.gif?itemid=3915584

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

En dan wegweze als die 4H mac d torenhoog staat. alsof je de bank ff opblaast

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pro trader A87 legt het ff haarfijn uit, bedankt maat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Zoals vlugge Japie bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Je moet nu gewoon Bitcoin kopen, ieder tientje is alleen maar extra support voor de bulls. Dit zijn bepalende tijden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Boven 10k komt de volgende golf omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:55:
Je moet nu gewoon Bitcoin kopen, ieder tientje is alleen maar extra support voor de bulls. Dit zijn bepalende tijden :P
Dat doe ik al 3 jaar elke maand, elke cent die ik overheb. >:)

10K komt eraan, soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bSI3gBS.png

$9800-10K wordt een hele moeilijke, mochten we die breken dan gaan we lekker richting 10.5 -> 11K -> 12K. Gaat 't opeens hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

4h Gaat nog minimaal 8 uur omhoog.

[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 01:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 01:30:
[...]

4h Gaat nog minimaal 8 uur omhoog
Wacht ff, een 4H candle duurt 4 uur maar jij zegt dat ie nog 8 uur omhoog gaat?
Help me ff A87. Deze kennis gaat mij boven de pet, ben maar een simpele gozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd waar het naartoe gaat. Eerst maar eens slapen en morgen kijken of ik al miljonair ben. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 01:28:
[Afbeelding]

$9800-10K wordt een hele moeilijke, mochten we die breken dan gaan we lekker richting 10.5 -> 11K -> 12K. Gaat 't opeens hard.
Klopt, moet nog zien of dat dit weekend gaat lukken. Maar al duurt het nog een week :P we komen er wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hodl!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:22:
ADA geeft mij bullrun vibes, zo'n shitcoin die gewoon blijft pampen, lekker man. Ouderwetse tijden.
Nu raak je mij toch wel een beetje :/

We hebben te maken met enorm veel shitcoins die niets toevoegen, met grote marketingpraat, giveaways doen, valse/vage samenwerkingen aankondigen, CEO's hebben die maar wat raak lullen en rondrijden in dikke bolides en betrokken zijn bij allemaal schandalen. Of wat gewoon forks zijn van andere cryptocurrency.

En je hebt Charles Hoskinson van Cardano (ADA) die ook grondlegger is van ETH, op een paard rondrijdt ipv in een dikke auto, volgens mij niet eens weet wat marketing is en als enige schandaal kent dat de ontwikkeling achterloopt. Maar hij zet wel een muntje neer waar écht over is nagedacht en een visie achter zit. Hij besteed er een groot deel van zijn leven aan, terwijl hij financieel al lang binnen is. Natuurlijk kan je alles platslaan en het degraderen tot een shitcoin, maar we moeten ADA niet over 1 kam scheren met 98% van de shitcoins die er ook in dit cryptocurrency wereldje zijn. Ik vind ADA wel in de 1% categorie vallen waar nog enigszins toekomst in kan zitten.

Voor de volledigheid: Ik zie het voor het gemak even zo: Je hebt Bitcoin, je hebt 1% crypto waar over na is gedacht en je hebt 98% shitcoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:17:
[...]

We hebben te maken met enorm veel shitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ik ben ondertussen wel uit ADA gestapt wederom. Alles weer omgezet in bitcoin. Ik vind het wat riskant om nu weer in te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:18
Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:58:
[...]

Dat doe ik al 3 jaar elke maand, elke cent die ik overheb. >:)

10K komt eraan, soon.
Ik stap even uit, RSI/MACD/LucidSAR zijn allemaal gedraaid. En de laatste video’s uit America vind ik ook niet heel geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Boem! ADA 866 aangetikt, nu ben ik ADA-loos. Verwacht op zich nog wel een wick richting de 880-920, maar dat de stijging daarna zal afzwakken en er een rode candle zal volgen. Of de bullrun is echt begonnen en dan stijgt alles nog een stuk verder. Je kunt nooit perfect uitstappen natuurlijk, maar winst veilig stellen is wel belangrijk.

Hopelijk komt er spoedig weer een mooi instapmoment, want na bovenstaand verhaal kan ik natuurlijk eigenlijk niet ADA-loos zijn :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/81ErH4mWXe3RIffQwpTKsid6kWE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KbvzeqT642wM26oCIuVVJRUt.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 31-05-2020 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:34:
Of de bullrun is echt begonnen en dan stijgt alles nog een stuk verder.

Bedankt voor de voorzetjes om mijn favoriete memes weer even te kunnen posten, mijn taak zit er weer op voor vandaag.

Een fijne crypto zondag ouwe trading gangsters! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:21
Gisteren TRX de parel weg gedaan met winst maar nu gaat ie nog even door. ADA niet gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Na een aantal groene dagen: Tijd om te verkopen? Normaal gesproken zou ik nu of later op de zondag naar fiat uitstappen. Mijn gevoel zegt dat ik dat nu ook moet doen, maar ik gok toch op een verdere stijging van Bitcoin en blijf vooralsnog zitten en kijk het aan. Wel stel ik een aantal stop losses in.

Op een mooie zondag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Over shitcoins gesproken, van de week kwam hier iemand GET promoten dat het 10 euro waard was, die zelfde dat zag je wat hoger volume om vervolgens weer gedumpt te worden :r

Lijkt wel dat ze het promotie team van NLG hebben overgenomen daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:24
ADA de deur uitgedaan met mooie winst, weer volledig in fiat. Nu dan maar hopen op een dipje van BTC om weer in te kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
wdbtje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:14:
ADA de deur uitgedaan met mooie winst, weer volledig in fiat. Nu dan maar hopen op een dipje van BTC om weer in te kopen?
Dipje? We hebben net een mooie S/R flip gezien dus veel lager moeten we niet gaan :P

Oh en ik las vanochtend dit :)
http://www.campdenfb.com/...ect-storm-brewing-bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:08:
Over shitcoins gesproken, van de week kwam hier iemand GET promoten dat het 10 euro waard was, die zelfde dat zag je wat hoger volume om vervolgens weer gedumpt te worden :r

Heb ook nog ergens wat GET in de krochten van MEW, ooit gekocht tijdens de ICO voor 1 ETH.. Kan er niet makkelijk vanaf dus voorlopig hou ik ze nog en blijf ik hopen dat ze ooit op een Binance of Bitvavo verschijnen. 10 euro teken ik voor :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:24
Richh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:18:
[...]

Dipje? We hebben net een mooie S/R flip gezien dus veel lager moeten we niet gaan :P

Oh en ik las vanochtend dit :)
http://www.campdenfb.com/...ect-storm-brewing-bitcoin
Had dit nog niet opgemerkt |:(

Moon soon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:17:
[...]

We hebben te maken met enorm veel shitcoins die niets toevoegen, met grote marketingpraat, giveaways doen, valse/vage samenwerkingen aankondigen, CEO's hebben die maar wat raak lullen en rondrijden in dikke bolides en betrokken zijn bij allemaal schandalen. Of wat gewoon forks zijn van andere cryptocurrency.

En je hebt Charles Hoskinson van Cardano (ADA) die ook grondlegger is van ETH, op een paard rondrijdt ipv in een dikke auto, volgens mij niet eens weet wat marketing is en als enige schandaal kent dat de ontwikkeling achterloopt. Maar hij zet wel een muntje neer waar écht over is nagedacht en een visie achter zit. Hij besteed er een groot deel van zijn leven aan, terwijl hij financieel al lang binnen is. Natuurlijk kan je alles platslaan en het degraderen tot een shitcoin, maar we moeten ADA niet over 1 kam scheren met 98% van de shitcoins die er ook in dit cryptocurrency wereldje zijn. Ik vind ADA wel in de 1% categorie vallen waar nog enigszins toekomst in kan zitten.

Voor de volledigheid: Ik zie het voor het gemak even zo: Je hebt Bitcoin, je hebt 1% crypto waar over na is gedacht en je hebt 98% shitcoins.
Ja weet je, de één koopt een dikke auto, de ander een ranch.
Het zijn allemaal shitcoins die niks toevoegen, behalve dan dat je er aan kunt verdienen, of dik verliezen.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:08:

Denk dat het hogere volume komt omdat men begint in te zien dat er weldegelijk een sterke usecase is voor het protocol. Flinke adoptie al, nu 8 musea erbij die het gaan gebruiken, en bedrijf in Duitsland die het gaat gebruiken, in Zuid Korea borrelt er aardig wat, ik zie genoeg potentie. Vooral als ze straks de software (open source) gewhitelabeld hebben dan kan iedereen het zonder veel moeite gaan gebruiken. M.i. meer dan genoeg potentie.

Daarbij was de "pomp" al begonnen voordat dat artikel gepubliceerd werd. En tenslotte is dat artikel volgens mij geschreven door een Tweakert. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
T-mo-T schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Denk dat het hogere volume komt omdat men begint in te zien dat er weldegelijk een sterke usecase is voor het protocol. Flinke adoptie al, nu 8 musea erbij die het gaan gebruiken, en bedrijf in Duitsland die het gaat gebruiken, in Zuid Korea borrelt er aardig wat, ik zie genoeg potentie. Vooral als ze straks de software (open source) gewhitelabeld hebben dan kan iedereen het zonder veel moeite gaan gebruiken. M.i. meer dan genoeg potentie.

Daarbij was de "pomp" al begonnen voordat dat artikel gepubliceerd werd. En tenslotte is dat artikel volgens mij geschreven door een Tweakert. :9
Volume (24h)
$8,549.83 USD
0.89478238 BTC

Zegt genoeg lijkt mij, en net voor dat artikeltje zag je een pump. niemand neemt een bedrijf die op CMC staat serieus.

Pas als ze daar vanaf zijn en een echt serieus bedrijf worden kan het wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:27:
[...]

Wil het best uitleggen hoor...

Over 10 dagen kun je je inschrijven voor de sale. Het aantal ADA dat je kan kopen is afhankelijk van het aantal CRO dat je gestaked hebt. In mijn geval kan ik $3000 aan ADA kopen voor 50% van de prijs van ADA op dat moment. Dus zo'n $0.032 (als de koers ff wacht met uitbreken :P).

Als de vraag groter is dan het aanbod (wat bijna altijd het geval is), wordt het aantal ADA dat je kan kopen, verdeeld over de kopers. Er wordt hierbij gekeken naar het aantal CRO dat je in stake hebt. Het is dus aannemelijk dat je minder dan $500 aan ADA kan kopen.

Je koopt je ADA met CRO, dus naast 50k of 100k CRO in stake, moet je ook nog CRO op de exchange hebben staan om je ADA mee te kopen. Het is dus best even een investering, maar gezien de stabiliteit van CRO (al maanden stabiele groei), neem je minder risico dan met veel andere alts.
Bedankt voor de heldere uitleg. CRO zie ik niet op Binance of Kraken staan? Wel op Bittrex. Of koop je ze rechtstreeks daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:05:
[...]

Volume (24h)
$8,549.83 USD
0.89478238 BTC

Zegt genoeg lijkt mij, en net voor dat artikeltje zag je een pump. niemand neemt een bedrijf die op CMC staat serieus.

Pas als ze daar vanaf zijn en een echt serieus bedrijf worden kan het wat worden.
Naja het is geen bedrijf, het is een stichting met als doel om een transparant ticketing protocol neer te zetten. Uiteindelijk hebben de oprichters en medewerkers uiteraard wel GET tokens in hun bezit dus die hebben er natuurlijk wel baat bij dat het wat gaat worden en ze hebben gewoon personeel. Ik zie de link tussen CMC en serieus geworden worden niet helemaal.. Vertrouwen moet je opbouwen en ik denk dat ze lekker aan de weg timmeren. Volume en prijs komen later wel. Ze staan nu ook niet echt op gangbare exchanges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:07
T-mo-T schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:22:
[...]

Naja het is geen bedrijf, het is een stichting met als doel om een transparant ticketing protocol neer te zetten. Uiteindelijk hebben de oprichters en medewerkers uiteraard wel GET tokens in hun bezit dus die hebben er natuurlijk wel baat bij dat het wat gaat worden en ze hebben gewoon personeel. Ik zie de link tussen CMC en serieus geworden worden niet helemaal.. Vertrouwen moet je opbouwen en ik denk dat ze lekker aan de weg timmeren. Volume en prijs komen later wel. Ze staan nu ook niet echt op gangbare exchanges.
Wat Slux bedoelt is dat een listing op CMC niks te maken heeft met adoptie en use cases etc.

Use cases en implementaties in de grote mensen wereld worden uitgewerkt en uitgevoerd door bedrijven zoals IBM met hun Hyperledger protocol.
En die hebben wel iets anders aan hun hoofd dan het managen van de waarde van een coin op, of het tevreden houden van een paar crypto gekkies op Tweakers, Reddit en Twitter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
T-mo-T schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:22:
[...]

Een stichting, nog erger.

Vertrouwen bouw je niet op bij CMC, als BTC crashed dan gaat GET net zo hard mee, ze hopen dat BTC naar de moon gaat en liften daar dan op mee, zonder BTC is er geen GET

Die tickets doen weinig zo te zien.
https://get.powerplatz.nl/en/statechanges?page=1

Ticketmaster heeft een paar jaar geleden upgraded overgenomen en draait volgens mij nog niet, reden blockchain is ruk in real live, gewoon een simpele database waar je een gebruikertje aan met timestamp is aanhangt is veel efficiënter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
btc ziet er toch erg goed uit, elke x break-outje dan een retestje en wat consolidatie. very strong, very healthy. When muntexplosie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:44
Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:38:
[...]

Een stichting, nog erger.

Vertrouwen bouw je niet op bij CMC, als BTC crashed dan gaat GET net zo hard mee, ze hopen dat BTC naar de moon gaat en liften daar dan op mee, zonder BTC is er geen GET

Die tickets doen weinig zo te zien.
https://get.powerplatz.nl/en/statechanges?page=1

Ticketmaster heeft een paar jaar geleden upgraded overgenomen en draait volgens mij nog niet, reden blockchain is ruk in real live, gewoon een simpele database waar je een gebruikertje aan met timestamp is aanhangt is veel efficiënter.
Nou was het ook niet de beste tijd voor ticketverkoop natuurlijk... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zit inmiddels weer 100% in Bitcoin, met stop loss erop. Nu genieten van het lekkere weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mr_Ripple schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:36:
[...]

Ja weet je, de één koopt een dikke auto, de ander een ranch.
Het zijn allemaal shitcoins die niks toevoegen, behalve dan dat je er aan kunt verdienen, of dik verliezen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l5RpPymY9W4lwBmScAIKLFTmb44=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DG0JiSI5ekAEqGiYzKyuCQcq.jpg?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 19:06

ScreamGT

joejoe

ADA MOON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Zou leuk zijn als die z'n ATH haalt komend jaar oid... :-)

Kan ik m'n schuurtje bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
Ezekielll schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:12:
[...]

ik de mijne laten afbreken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 19:06

ScreamGT

joejoe

[...]

Ik had een klein half jaar geleden bijna al m'n XRP verruild naar ADA :') Maar ik blijf trouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:52
Neo +10%

In 2017 ingestapt op €6 net voordat ie skyrocket naar €160 ging. Daarna terug naar €6 :')

Zit er nog genoeg leven in dat project?

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 31-05-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:11

spok9

Groen...

Hertog_Martin schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:28:
Neo +10%

In 2017 ingestapt op €6 net voordat ie skyrocket naar €160 ging. Daarna terug naar €6 :')

Zit er nog genoeg leven in dat project?
Same here, niet verkocht toen ie boven de 200 dollar stond 8)7

Ik houd ‘m aan, zie er nog wel potentie in :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo iedereen zijn vakantiegeld in Crypto gestopt en dan correctie van 30%
zie het zomaar gebeuren....

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
sourcecode schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:00:
Als de beurzen straks weer crashen zal BTC een heel stuk mee zakken. Pretty sure about that :P

Hopelijk duurt dat nog eventjes, en wordt dat de 2e resistance bounce vanaf de lijn die startte op 20k waar we vannacht eindelijk overheen zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:00:
Die zie ik niet helemaal. Als iedereen zijn vakantiegeld erin pleurt lijkt +30% logischer. Maarhey dit zijn vrij nutteloze aannames, gwn de chart in de gaten houden en genieten van de huidige bull trend 😁.

ADA beukt maar door! Zit nu tegen een flinke weekly resistance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ark whitepaper 2.1 klein stukje
We believe that blockchain technologies are now exiting
this dip in expectations, making this the perfect time to focus on executing plans
to build a customer base, gain strategic value, and create new revenue streams for
the ARK business entity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

_O- Ja die 1.30 komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:37:
[...]

_O- Ja die 1.30 komt eraan.
Deze quote ik over 1-2 jaar incl. Een foto van de nieuwe schuur B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn shitcoin KRL is ook lekker aan het pumpen.

De enige ICO die ik ooit gekocht heb. Was in de helse bearmarket van 2018 geloof ik.

Lekker belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:53

Bever!

3

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:10:
Mijn shitcoin KRL is ook lekker aan het pumpen.

De enige ICO die ik ooit gekocht heb. Was in de helse bearmarket van 2018 geloof ik.

Lekker belangrijk.
Wanneer verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee nog. Denk 2024 als ze 1500 per stuk zijn.

En dan meteen weer terugkopen op 1450 en het ritje naar 4 cent holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ezekielll schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:09:
[...]

Deze quote ik over 1-2 jaar incl. Een foto van de nieuwe schuur B)
Is goed hoor, quote hem over 2 jaar dan ook met foto van je onkruid plekje waar je droom schuurtje had moeten komen he ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
kakt toch weer in maar goed we zijn wat gewend :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA respecteert zoals verwacht de 1W MA99 met een wick, op tijd verkocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2HpxmXccx9Y4HS7MCUbZv2bIm68=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X1PmeejTHhaBBFUdE54MG4DS.png?f=user_large

Je kunt zeggen wat je wil, maar inspelen op dergelijke lijntjes werkt vaak prima.

Paar uurtjes geleden uiteindelijk Bitcoin ook maar verkocht. Nu dus 100% in fiat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-XhbTUg8rTm2AqcpN2Oi1fzx98s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dBnjz2yZu0g4ucRLc0mGaANn.png?f=user_large

Ps. de tijd klopt niet, Binance staat hier blijkbaar op de verkeerde timezone. Was volgens mij later. Kan je volgens mij ook nergens instellen?

Sowieso word ik helemaal gallisch van die optie om het bedrag in je wallet te unhiden na een login of refresh, krijg er bijna RSI van...

[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 31-05-2020 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Met zo weinig volume. Man man man. Een kater én een shitshow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
teleurstellend wel.Had gehoopt dat $9500 nu zou houden als support maar wederom eronder. Maar ey, 't is een zondag.. morgen wordt interessant. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:39:
teleurstellend wel.Had gehoopt dat $9500 nu zou houden als support maar wederom eronder. Maar ey, 't is een zondag.. morgen wordt interessant. :)
klopt dan is het maandag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

ADA 50% winst, ... blij dat ik al mijn BTC daarin heb gegooid vorige week hahaha.. man man..

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:39:
Nog 1 dag tot Bitcoin’s maandelijkse close – Dit kan een Rally triggeren.

Vandaag sluit de maandelijkse Bitcoin candle. Analisten zeggen dat deze sluiting cruciaal zal zijn om aan te geven in welke richting de cryptomarkt zal bewegen.

Analist Eric Thies heeft bijvoorbeeld een niveau aangewezen waarboven de koers moet sluiten om te bevestigen dat er meer opwaartse kracht in de maak is.

Naar dit niveau moet je kijken
Volgens Thies zal het enorm bullish zijn als BTC boven de neerwaartse trendlijn sluit die is gevormd na het hoogtepunt van $20.000. Deze neerwaartse trend ligt momenteel rond de $9.300. Bitcoin verhandelt momenteel boven dit niveau rond de $9.558. ;)
Bron: https://newsbit.nl/nog-1-...-kan-een-rally-triggeren/

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 31-05-2020 17:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 01:33:
[...]

Wacht ff, een 4H candle duurt 4 uur maar jij zegt dat ie nog 8 uur omhoog gaat?
Help me ff A87. Deze kennis gaat mij boven de pet, ben maar een simpele gozer.
MACD tijd 4H indicator...

Tijd voor breakout naar 10k! enough is enough. THERE WE GO!!

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:53

Bever!

3

Leveraged posities gesloten, eens kijken waar we heen gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 31 mei 2020 @ 22:00:
Leveraged posities gesloten, eens kijken waar we heen gaan..
Dooie boel vandaag, hoop dat we boven de $9500 closen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Ik moet altijd een beetje lachen om dit soort artikelen.

Pakkende titel, zal wel een hoop inhoud achter zitten;

maar dan wordt er vervolgens een twitter accountje bij gehaald met een mening + ondersteunend grafiekje, en een orderbook depth chart van bitfinex (ook van een twitter account), plus een quote van een andere analist en dat is het dan.

maar wel heel groot de knop 'koop bitcoin' in beeld + een hoop advertenties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
The_Goat schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:05:
[...]

Ik moet altijd een beetje lachen om dit soort artikelen.

Pakkende titel, zal wel een hoop inhoud achter zitten;

maar dan wordt er vervolgens een twitter accountje bij gehaald met een mening + ondersteunend grafiekje, en een orderbook depth chart van bitfinex (ook van een twitter account), plus een quote van een andere analist en dat is het dan.

maar wel heel groot de knop 'koop bitcoin' in beeld + een hoop advertenties
Daar heb je helemaal gelijk in maar de moraal van het plaatsen van het artikel was bedoeld als reaktie op
@Tominatie dat het morgen wel heel anders kan zijn en ik kombineerde dat met de monthly close. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Tot zover die breakout.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is weekend waar de breakouts bijna altijd fakeouts zijn. Vandaag rond deze tijd wil nog wel eens wel wat zijn, maar zaterdag is de dag waarbij een breakout eigenlijk altijd een fakeout is. Zie ook het oude Romeinse gezegde: Vertrouw geen breakouts in het weekend :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Ik vind dat wel eens jammer, alle crypto sites staan vol met reclame, en lijkt vaak het enige waar het om draait lijkt geld verdienen te zijn met wat goedkope content. Alles is hetzelfde, weinig inhoud, weinig kritische kanttekeningen.

Draagt imo niet echt bij aan 'de cryptospace'

Vandaag in een verloren uurtje weer eens wat rondgeklikt op youtube, alles wat daar crypto gerelateerd is is helemaal een grote grap geworden :+ Dan valt twitter zelfs mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:42:
[...]

Het is weekend waar de breakouts bijna altijd fakeouts zijn. Vandaag rond deze tijd wil nog wel eens wel wat zijn, maar zaterdag is de dag waarbij een breakout eigenlijk altijd een fakeout is. Zie ook het oude Romeinse gezegde: Vertrouw geen breakouts in het weekend :P
Klopt, maar hey. Was toch leuk geweest.

-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22-09 22:06
Wie z'n cryptowinst wil investeren in een Lambo: Lego komt 1 juni met een Lambo op schaal op de markt. Ik zou zeggen, ongeopend wegzetten en over 10 jaar verkopen met hopelijk een mooi rendement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:46:
[...]

Klopt, maar hey. Was toch leuk geweest.

-O-
Er is nog weinig aan de hand maat, wie weet wat morgen brengt. :)
En als het nog wat lager duikt, kopen wij toch weer lekker wat bij.Uiteindelijk gaat ie echt wel over die 10K. Kwestie van tijd B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zowel de 4 uur 99MA als de 25MA zijn nog support. Gaan we die beide verliezen is het vragen om een flink stuk lager, tot die tijd kan het prima verder omhoog. Historisch gezien, helemaal terug tot aan de drop na 6k zijn die belangrijk en zolang 1 van die 2 het weet te houden kan het prima omhoog. Wat je echt niet wil zien is dat de 99MA boven de 25MA gaat lopen en beide als weerstand worden getest, maar daar zijn we nog lang niet.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 31-05-2020 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
15min charts op btc beginnen echt zo voorspelbaar te worden. Scalpers paradise, zal er morgen een wat uitgebreide post van maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

VET jongens! Mark my Words!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat ICX ingeslagen. Waarom? Omdat die vandaag van de crypto die ik in de gaten houd het meest in de min stond (-7%).

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Heb sinds gisteravond in USDT gezeten. Druk met bier drinken en ik heb al vaak zat mijn winsten van een week eerder zien verdampen. SL zet ik niet graag omdat ik ontzettend vaak die in de nacht dan getriggerd zie worden om daarna weer de koers te zien stijgen. Ben net wel voor 50% in MATIC gestapt. Ook zo’n ontzettende shit coin. Ook omdat deze vrij rap gedaald de laatste dagen.

Edit: en op de daily chart zie ik een mooie bounce op de MA25. Om dan toch een minimale onderbouwing aan mij keuze te geven.

[ Voor 14% gewijzigd door Bartvandelaar op 01-06-2020 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:21
Taro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:37:
Wat ICX ingeslagen. Waarom? Omdat die vandaag van de crypto die ik in de gaten houd het meest in de min stond (-7%).

:Z
Heb ik gisteren ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DJ-Promo schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:07:
[...]

Heb ik gisteren ook gedaan.
Goede call dus? Of staat hij nu ongeveer gelijk?

Ik ben op 3482 ingestapt, staat nu op 3563.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 23:59

raq

Taro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:09:
[...]

Goede call dus? Of staat hij nu ongeveer gelijk?

Ik ben op 3482 ingestapt, staat nu op 3563.
Ik sta nu quite met instap van gister eind van de middag, mag nog wel ff doorgaan.

De tijd leert of het tij keert

Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!