Rookworst zonder r is ook worst.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bever! schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:48:
A87 is buitenklasse TA
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 22:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
DONT get shaken out by tudor....
[ Voor 99% gewijzigd door A87 op 30-05-2020 22:38 ]
Idd een mooi bartje bij BTC, weer onder die verdomde $9500.BahA87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:09:
Daar gaan de stoplossesDONT get shaken out by tudor....
ETH blijft wel sterk overeind.

Hoogste sellorder staat op 865 sats, benieuwd naar het resultaat morgenochtend.
:fill(white):strip_exif()/f/image/8YPrn8OsjMR9xPYpceKAR1pB.png?f=user_large)
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 30-05-2020 23:58 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kom op traingle donkeys, rsi fanaten, EW monkeys

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xz5zumvlkytosYeScH5dMjCw.gif?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door The_Goat op 31-05-2020 00:09 ]
MooooooOOOOOOOOOOOON

HYPED
WOOOOOOOEHOE
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 00:45 ]
Op een heerlijke dag met BBQ vlees en bier.
What a time to be alive.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BROO precies dat man!!! Heerlijk, geniet ervan boys!! Wat een tijden!! 2 jaar lang was het behelpen maar de bull is cumming!!!!Richh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:47:
HOPPA! BTC gaat SpaceX achterna.
Op een heerlijke dag met BBQ vlees en bier.
What a time to be alive.
[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 00:51 ]
A87 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:49:
Nu goed die MACD 4H en lengte van groene 4H candles bekijken

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 00:52 ]
Dat doe ik al 3 jaar elke maand, elke cent die ik overheb.Richh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:55:
Je moet nu gewoon Bitcoin kopen, ieder tientje is alleen maar extra support voor de bulls. Dit zijn bepalende tijden
10K komt eraan, soon.
4h Gaat nog minimaal 8 uur omhoog.
[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 01:32 ]
Wacht ff, een 4H candle duurt 4 uur maar jij zegt dat ie nog 8 uur omhoog gaat?
Help me ff A87. Deze kennis gaat mij boven de pet, ben maar een simpele gozer.
Verwijderd

Klopt, moet nog zien of dat dit weekend gaat lukken. Maar al duurt het nog een weekTominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 01:28:
[Afbeelding]
$9800-10K wordt een hele moeilijke, mochten we die breken dan gaan we lekker richting 10.5 -> 11K -> 12K. Gaat 't opeens hard.
Nu raak je mij toch wel een beetjeTominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:22:
ADA geeft mij bullrun vibes, zo'n shitcoin die gewoon blijft pampen, lekker man. Ouderwetse tijden.

We hebben te maken met enorm veel shitcoins die niets toevoegen, met grote marketingpraat, giveaways doen, valse/vage samenwerkingen aankondigen, CEO's hebben die maar wat raak lullen en rondrijden in dikke bolides en betrokken zijn bij allemaal schandalen. Of wat gewoon forks zijn van andere cryptocurrency.
En je hebt Charles Hoskinson van Cardano (ADA) die ook grondlegger is van ETH, op een paard rondrijdt ipv in een dikke auto, volgens mij niet eens weet wat marketing is en als enige schandaal kent dat de ontwikkeling achterloopt. Maar hij zet wel een muntje neer waar écht over is nagedacht en een visie achter zit. Hij besteed er een groot deel van zijn leven aan, terwijl hij financieel al lang binnen is. Natuurlijk kan je alles platslaan en het degraderen tot een shitcoin, maar we moeten ADA niet over 1 kam scheren met 98% van de shitcoins die er ook in dit cryptocurrency wereldje zijn. Ik vind ADA wel in de 1% categorie vallen waar nog enigszins toekomst in kan zitten.
Voor de volledigheid: Ik zie het voor het gemak even zo: Je hebt Bitcoin, je hebt 1% crypto waar over na is gedacht en je hebt 98% shitcoins.
Verwijderd
Taro schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:17:
[...]
Nu raak je mij toch wel een beetje![]()
We hebben te maken met enorm veel shitcoins
Ik stap even uit, RSI/MACD/LucidSAR zijn allemaal gedraaid. En de laatste video’s uit America vind ik ook niet heel geweldig.Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 00:58:
[...]
Dat doe ik al 3 jaar elke maand, elke cent die ik overheb.![]()
10K komt eraan, soon.
Hopelijk komt er spoedig weer een mooi instapmoment, want na bovenstaand verhaal kan ik natuurlijk eigenlijk niet ADA-loos zijn
:fill(white):strip_exif()/f/image/KbvzeqT642wM26oCIuVVJRUt.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 31-05-2020 09:44 ]
Verwijderd
Taro schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:34:
Of de bullrun is echt begonnen en dan stijgt alles nog een stuk verder.
Bedankt voor de voorzetjes om mijn favoriete memes weer even te kunnen posten, mijn taak zit er weer op voor vandaag.
Een fijne crypto zondag ouwe trading gangsters!
Op een mooie zondag

Lijkt wel dat ze het promotie team van NLG hebben overgenomen daar.
Dipje? We hebben net een mooie S/R flip gezien dus veel lager moeten we niet gaanwdbtje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:14:
ADA de deur uitgedaan met mooie winst, weer volledig in fiat. Nu dan maar hopen op een dipje van BTC om weer in te kopen?
Oh en ik las vanochtend dit
http://www.campdenfb.com/...ect-storm-brewing-bitcoin
Heb ook nog ergens wat GET in de krochten van MEW, ooit gekocht tijdens de ICO voor 1 ETH.. Kan er niet makkelijk vanaf dus voorlopig hou ik ze nog en blijf ik hopen dat ze ooit op een Binance of Bitvavo verschijnen. 10 euro teken ik voorSlux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:08:
Over shitcoins gesproken, van de week kwam hier iemand GET promoten dat het 10 euro waard was, die zelfde dat zag je wat hoger volume om vervolgens weer gedumpt te worden![]()

Had dit nog niet opgemerktRichh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:18:
[...]
Dipje? We hebben net een mooie S/R flip gezien dus veel lager moeten we niet gaan
Oh en ik las vanochtend dit![]()
http://www.campdenfb.com/...ect-storm-brewing-bitcoin

Moon soon?
Ja weet je, de één koopt een dikke auto, de ander een ranch.Taro schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:17:
[...]
Nu raak je mij toch wel een beetje![]()
We hebben te maken met enorm veel shitcoins die niets toevoegen, met grote marketingpraat, giveaways doen, valse/vage samenwerkingen aankondigen, CEO's hebben die maar wat raak lullen en rondrijden in dikke bolides en betrokken zijn bij allemaal schandalen. Of wat gewoon forks zijn van andere cryptocurrency.
En je hebt Charles Hoskinson van Cardano (ADA) die ook grondlegger is van ETH, op een paard rondrijdt ipv in een dikke auto, volgens mij niet eens weet wat marketing is en als enige schandaal kent dat de ontwikkeling achterloopt. Maar hij zet wel een muntje neer waar écht over is nagedacht en een visie achter zit. Hij besteed er een groot deel van zijn leven aan, terwijl hij financieel al lang binnen is. Natuurlijk kan je alles platslaan en het degraderen tot een shitcoin, maar we moeten ADA niet over 1 kam scheren met 98% van de shitcoins die er ook in dit cryptocurrency wereldje zijn. Ik vind ADA wel in de 1% categorie vallen waar nog enigszins toekomst in kan zitten.
Voor de volledigheid: Ik zie het voor het gemak even zo: Je hebt Bitcoin, je hebt 1% crypto waar over na is gedacht en je hebt 98% shitcoins.
Het zijn allemaal shitcoins die niks toevoegen, behalve dan dat je er aan kunt verdienen, of dik verliezen.
XRP = trash
Denk dat het hogere volume komt omdat men begint in te zien dat er weldegelijk een sterke usecase is voor het protocol. Flinke adoptie al, nu 8 musea erbij die het gaan gebruiken, en bedrijf in Duitsland die het gaat gebruiken, in Zuid Korea borrelt er aardig wat, ik zie genoeg potentie. Vooral als ze straks de software (open source) gewhitelabeld hebben dan kan iedereen het zonder veel moeite gaan gebruiken. M.i. meer dan genoeg potentie.Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:08:
Over shitcoins gesproken, van de week kwam hier iemand GET promoten dat het 10 euro waard was, die zelfde dat zag je wat hoger volume om vervolgens weer gedumpt te worden![]()
Daarbij was de "pomp" al begonnen voordat dat artikel gepubliceerd werd. En tenslotte is dat artikel volgens mij geschreven door een Tweakert.
Volume (24h)T-mo-T schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:58:
[...]
Denk dat het hogere volume komt omdat men begint in te zien dat er weldegelijk een sterke usecase is voor het protocol. Flinke adoptie al, nu 8 musea erbij die het gaan gebruiken, en bedrijf in Duitsland die het gaat gebruiken, in Zuid Korea borrelt er aardig wat, ik zie genoeg potentie. Vooral als ze straks de software (open source) gewhitelabeld hebben dan kan iedereen het zonder veel moeite gaan gebruiken. M.i. meer dan genoeg potentie.
Daarbij was de "pomp" al begonnen voordat dat artikel gepubliceerd werd. En tenslotte is dat artikel volgens mij geschreven door een Tweakert.
$8,549.83 USD
0.89478238 BTC
Zegt genoeg lijkt mij, en net voor dat artikeltje zag je een pump. niemand neemt een bedrijf die op CMC staat serieus.
Pas als ze daar vanaf zijn en een echt serieus bedrijf worden kan het wat worden.
Bedankt voor de heldere uitleg. CRO zie ik niet op Binance of Kraken staan? Wel op Bittrex. Of koop je ze rechtstreeks daar?Mooooody schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:27:
[...]
Wil het best uitleggen hoor...
Over 10 dagen kun je je inschrijven voor de sale. Het aantal ADA dat je kan kopen is afhankelijk van het aantal CRO dat je gestaked hebt. In mijn geval kan ik $3000 aan ADA kopen voor 50% van de prijs van ADA op dat moment. Dus zo'n $0.032 (als de koers ff wacht met uitbreken).
Als de vraag groter is dan het aanbod (wat bijna altijd het geval is), wordt het aantal ADA dat je kan kopen, verdeeld over de kopers. Er wordt hierbij gekeken naar het aantal CRO dat je in stake hebt. Het is dus aannemelijk dat je minder dan $500 aan ADA kan kopen.
Je koopt je ADA met CRO, dus naast 50k of 100k CRO in stake, moet je ook nog CRO op de exchange hebben staan om je ADA mee te kopen. Het is dus best even een investering, maar gezien de stabiliteit van CRO (al maanden stabiele groei), neem je minder risico dan met veel andere alts.
Naja het is geen bedrijf, het is een stichting met als doel om een transparant ticketing protocol neer te zetten. Uiteindelijk hebben de oprichters en medewerkers uiteraard wel GET tokens in hun bezit dus die hebben er natuurlijk wel baat bij dat het wat gaat worden en ze hebben gewoon personeel. Ik zie de link tussen CMC en serieus geworden worden niet helemaal.. Vertrouwen moet je opbouwen en ik denk dat ze lekker aan de weg timmeren. Volume en prijs komen later wel. Ze staan nu ook niet echt op gangbare exchanges.Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:05:
[...]
Volume (24h)
$8,549.83 USD
0.89478238 BTC
Zegt genoeg lijkt mij, en net voor dat artikeltje zag je een pump. niemand neemt een bedrijf die op CMC staat serieus.
Pas als ze daar vanaf zijn en een echt serieus bedrijf worden kan het wat worden.
Wat Slux bedoelt is dat een listing op CMC niks te maken heeft met adoptie en use cases etc.T-mo-T schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:22:
[...]
Naja het is geen bedrijf, het is een stichting met als doel om een transparant ticketing protocol neer te zetten. Uiteindelijk hebben de oprichters en medewerkers uiteraard wel GET tokens in hun bezit dus die hebben er natuurlijk wel baat bij dat het wat gaat worden en ze hebben gewoon personeel. Ik zie de link tussen CMC en serieus geworden worden niet helemaal.. Vertrouwen moet je opbouwen en ik denk dat ze lekker aan de weg timmeren. Volume en prijs komen later wel. Ze staan nu ook niet echt op gangbare exchanges.
Use cases en implementaties in de grote mensen wereld worden uitgewerkt en uitgevoerd door bedrijven zoals IBM met hun Hyperledger protocol.
En die hebben wel iets anders aan hun hoofd dan het managen van de waarde van een coin op, of het tevreden houden van een paar crypto gekkies op Tweakers, Reddit en Twitter.
Een stichting, nog erger.T-mo-T schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:22:
[...]
Naja het is geen bedrijf, het is een stichting met als doel om een transparant ticketing protocol neer te zetten. Uiteindelijk hebben de oprichters en medewerkers uiteraard wel GET tokens in hun bezit dus die hebben er natuurlijk wel baat bij dat het wat gaat worden en ze hebben gewoon personeel. Ik zie de link tussen CMC en serieus geworden worden niet helemaal.. Vertrouwen moet je opbouwen en ik denk dat ze lekker aan de weg timmeren. Volume en prijs komen later wel. Ze staan nu ook niet echt op gangbare exchanges.
Vertrouwen bouw je niet op bij CMC, als BTC crashed dan gaat GET net zo hard mee, ze hopen dat BTC naar de moon gaat en liften daar dan op mee, zonder BTC is er geen GET
Die tickets doen weinig zo te zien.
https://get.powerplatz.nl/en/statechanges?page=1
Ticketmaster heeft een paar jaar geleden upgraded overgenomen en draait volgens mij nog niet, reden blockchain is ruk in real live, gewoon een simpele database waar je een gebruikertje aan met timestamp is aanhangt is veel efficiënter.
Nou was het ook niet de beste tijd voor ticketverkoop natuurlijk...Slux schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:38:
[...]
Een stichting, nog erger.
Vertrouwen bouw je niet op bij CMC, als BTC crashed dan gaat GET net zo hard mee, ze hopen dat BTC naar de moon gaat en liften daar dan op mee, zonder BTC is er geen GET
Die tickets doen weinig zo te zien.
https://get.powerplatz.nl/en/statechanges?page=1
Ticketmaster heeft een paar jaar geleden upgraded overgenomen en draait volgens mij nog niet, reden blockchain is ruk in real live, gewoon een simpele database waar je een gebruikertje aan met timestamp is aanhangt is veel efficiënter.
Mr_Ripple schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:36:
[...]
Ja weet je, de één koopt een dikke auto, de ander een ranch.
Het zijn allemaal shitcoins die niks toevoegen, behalve dan dat je er aan kunt verdienen, of dik verliezen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DG0JiSI5ekAEqGiYzKyuCQcq.jpg?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zou leuk zijn als die z'n ATH haalt komend jaar oid... :-)
Kan ik m'n schuurtje bouwen
ik de mijne laten afbrekenEzekielll schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:12:
[...]
Ik had een klein half jaar geleden bijna al m'n XRP verruild naar ADAEzekielll schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:12:
[...]
In 2017 ingestapt op €6 net voordat ie skyrocket naar €160 ging. Daarna terug naar €6
Zit er nog genoeg leven in dat project?
[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 31-05-2020 13:29 ]
Same here, niet verkocht toen ie boven de 200 dollar stondHertog_Martin schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:28:
Neo +10%
In 2017 ingestapt op €6 net voordat ie skyrocket naar €160 ging. Daarna terug naar €6![]()
Zit er nog genoeg leven in dat project?

Ik houd ‘m aan, zie er nog wel potentie in
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
zie het zomaar gebeuren....
Prepare for the next ATH
Als de beurzen straks weer crashen zal BTC een heel stuk mee zakken. Pretty sure about thatsourcecode schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:00:
zo iedereen zijn vakantiegeld in Crypto gestopt en dan correctie van 30%
Hopelijk duurt dat nog eventjes, en wordt dat de 2e resistance bounce vanaf de lijn die startte op 20k waar we vannacht eindelijk overheen zijn gegaan.
Die zie ik niet helemaal. Als iedereen zijn vakantiegeld erin pleurt lijkt +30% logischer. Maarhey dit zijn vrij nutteloze aannames, gwn de chart in de gaten houden en genieten van de huidige bull trend 😁.sourcecode schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:00:
zo iedereen zijn vakantiegeld in Crypto gestopt en dan correctie van 30%
ADA beukt maar door! Zit nu tegen een flinke weekly resistance
We believe that blockchain technologies are now exiting
this dip in expectations, making this the perfect time to focus on executing plans
to build a customer base, gain strategic value, and create new revenue streams for
the ARK business entity.
Ezekielll schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:12:
[...]

Deze quote ik over 1-2 jaar incl. Een foto van de nieuwe schuur
Verwijderd
De enige ICO die ik ooit gekocht heb. Was in de helse bearmarket van 2018 geloof ik.
Lekker belangrijk.
Wanneer verkopen?Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:10:
Mijn shitcoin KRL is ook lekker aan het pumpen.
De enige ICO die ik ooit gekocht heb. Was in de helse bearmarket van 2018 geloof ik.
Lekker belangrijk.
Verwijderd
Geen idee nog. Denk 2024 als ze 1500 per stuk zijn.
En dan meteen weer terugkopen op 1450 en het ritje naar 4 cent holden.
Is goed hoor, quote hem over 2 jaar dan ook met foto van je onkruid plekje waar je droom schuurtje had moeten komen heEzekielll schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:09:
[...]
Deze quote ik over 1-2 jaar incl. Een foto van de nieuwe schuur

:fill(white):strip_exif()/f/image/X1PmeejTHhaBBFUdE54MG4DS.png?f=user_large)
Je kunt zeggen wat je wil, maar inspelen op dergelijke lijntjes werkt vaak prima.
Paar uurtjes geleden uiteindelijk Bitcoin ook maar verkocht. Nu dus 100% in fiat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/dBnjz2yZu0g4ucRLc0mGaANn.png?f=user_large)
Ps. de tijd klopt niet, Binance staat hier blijkbaar op de verkeerde timezone. Was volgens mij later. Kan je volgens mij ook nergens instellen?
Sowieso word ik helemaal gallisch van die optie om het bedrag in je wallet te unhiden na een login of refresh, krijg er bijna RSI van...
[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 31-05-2020 17:52 ]
klopt dan is het maandagTominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:39:
teleurstellend wel.Had gehoopt dat $9500 nu zou houden als support maar wederom eronder. Maar ey, 't is een zondag.. morgen wordt interessant.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:39:
teleurstellend wel.Had gehoopt dat $9500 nu zou houden als support maar wederom eronder. Maar ey, 't is een zondag.. morgen wordt interessant.
Bron: https://newsbit.nl/nog-1-...-kan-een-rally-triggeren/Nog 1 dag tot Bitcoin’s maandelijkse close – Dit kan een Rally triggeren.
Vandaag sluit de maandelijkse Bitcoin candle. Analisten zeggen dat deze sluiting cruciaal zal zijn om aan te geven in welke richting de cryptomarkt zal bewegen.
Analist Eric Thies heeft bijvoorbeeld een niveau aangewezen waarboven de koers moet sluiten om te bevestigen dat er meer opwaartse kracht in de maak is.
Naar dit niveau moet je kijken
Volgens Thies zal het enorm bullish zijn als BTC boven de neerwaartse trendlijn sluit die is gevormd na het hoogtepunt van $20.000. Deze neerwaartse trend ligt momenteel rond de $9.300. Bitcoin verhandelt momenteel boven dit niveau rond de $9.558.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 31-05-2020 17:58 . Reden: typo ]
MACD tijd 4H indicator...Tominatie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 01:33:
[...]
Wacht ff, een 4H candle duurt 4 uur maar jij zegt dat ie nog 8 uur omhoog gaat?
Help me ff A87. Deze kennis gaat mij boven de pet, ben maar een simpele gozer.
Tijd voor breakout naar 10k! enough is enough. THERE WE GO!!
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 31-05-2020 21:50 ]
Dooie boel vandaag, hoop dat we boven de $9500 closen.Bever! schreef op zondag 31 mei 2020 @ 22:00:
Leveraged posities gesloten, eens kijken waar we heen gaan..
Ik moet altijd een beetje lachen om dit soort artikelen.
Pakkende titel, zal wel een hoop inhoud achter zitten;
maar dan wordt er vervolgens een twitter accountje bij gehaald met een mening + ondersteunend grafiekje, en een orderbook depth chart van bitfinex (ook van een twitter account), plus een quote van een andere analist en dat is het dan.
maar wel heel groot de knop 'koop bitcoin' in beeld + een hoop advertenties
Daar heb je helemaal gelijk in maar de moraal van het plaatsen van het artikel was bedoeld als reaktie opThe_Goat schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:05:
[...]
Ik moet altijd een beetje lachen om dit soort artikelen.
Pakkende titel, zal wel een hoop inhoud achter zitten;
maar dan wordt er vervolgens een twitter accountje bij gehaald met een mening + ondersteunend grafiekje, en een orderbook depth chart van bitfinex (ook van een twitter account), plus een quote van een andere analist en dat is het dan.
maar wel heel groot de knop 'koop bitcoin' in beeld + een hoop advertenties
@Tominatie dat het morgen wel heel anders kan zijn en ik kombineerde dat met de monthly close.
Het is weekend waar de breakouts bijna altijd fakeouts zijn. Vandaag rond deze tijd wil nog wel eens wel wat zijn, maar zaterdag is de dag waarbij een breakout eigenlijk altijd een fakeout is. Zie ook het oude Romeinse gezegde: Vertrouw geen breakouts in het weekendRichh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:40:
Tot zover die breakout.
Draagt imo niet echt bij aan 'de cryptospace'
Vandaag in een verloren uurtje weer eens wat rondgeklikt op youtube, alles wat daar crypto gerelateerd is is helemaal een grote grap geworden
Klopt, maar hey. Was toch leuk geweest.PilatuS schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:42:
[...]
Het is weekend waar de breakouts bijna altijd fakeouts zijn. Vandaag rond deze tijd wil nog wel eens wel wat zijn, maar zaterdag is de dag waarbij een breakout eigenlijk altijd een fakeout is. Zie ook het oude Romeinse gezegde: Vertrouw geen breakouts in het weekend

Er is nog weinig aan de hand maat, wie weet wat morgen brengt.
En als het nog wat lager duikt, kopen wij toch weer lekker wat bij.Uiteindelijk gaat ie echt wel over die 10K. Kwestie van tijd
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 31-05-2020 23:56 ]

Edit: en op de daily chart zie ik een mooie bounce op de MA25. Om dan toch een minimale onderbouwing aan mij keuze te geven.
[ Voor 14% gewijzigd door Bartvandelaar op 01-06-2020 09:19 ]
Heb ik gisteren ook gedaan.Taro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:37:
Wat ICX ingeslagen. Waarom? Omdat die vandaag van de crypto die ik in de gaten houd het meest in de min stond (-7%).
Goede call dus? Of staat hij nu ongeveer gelijk?
Ik ben op 3482 ingestapt, staat nu op 3563.
Ik sta nu quite met instap van gister eind van de middag, mag nog wel ff doorgaan.Taro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:09:
[...]
Goede call dus? Of staat hij nu ongeveer gelijk?
Ik ben op 3482 ingestapt, staat nu op 3563.
De tijd leert of het tij keert
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!