Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Waarom? Omdat deze nog geen pump heeft gehad de afgelopen tijd dus die gaat vast nog een keer ontploffen, hopelijk wordt het geen implosie.
Ook een mooi logo trouwens.
Amerika en daarmee wereldeconomie gaat zo'n dikke rode candle krijgen, dikke doomsday komt eraan waarbij zelfs de diepste gekrochten in de grand canyon nog moonshots leken in vergelijking.. Dat planb verhaal kan nog best eens gaan slagen, alleen weet ik niet of de theorie erachter geldt.Tominatie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 13:30:
De futures zijn ook gewoon groen ondanks de rellen vanwege de moord op Floyd, de toegenomen spanningen tussen US en China (waarbij Hongkong zijn speciale status kwijtraakt) en de corona uitbraak die nog steeds op geen enkele manier onder controle is. De rellen/demonstraties & corona gaan dan ook nog 'ns niet zo best samen. De traders die posities nemen op basis van fundamentals zullen niet hun beste tijden kennen. Stonks only go up.
Enige wat die rode stip betekent is tijd tot halving? Wat een onzinTaro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:17:
Zou het dan toch? Hij staat in ieder geval niet een paar k lager dan de vorige stip
[Twitter]
[Afbeelding]
Die rode stip betekent de eerste maandelijkse close na de halving. Bij de vorige 2 keer werd dit gevolgd door een prachtige bull cycle.Bever! schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:03:
[...]
Enige wat die rode stip betekent is tijd tot halving? Wat een onzin
Be ready!
Heeft ie wel gehad flink ook, 2 weken terug ofzo.deppenboks schreef op maandag 1 juni 2020 @ 13:19:
Met het gokzakje TNT gekocht.
Waarom? Omdat deze nog geen pump heeft gehad de afgelopen tijd dus die gaat vast nog een keer ontploffen, hopelijk wordt het geen implosie.
Ook een mooi logo trouwens.
In USDT 1 cent omhoog zie ik.Taro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:09:
[...]
Goede call dus? Of staat hij nu ongeveer gelijk?
Ik ben op 3482 ingestapt, staat nu op 3563.
denk van niet, is nu al veel te lang in 9100-9500 range om zomaar ff omlaag te vallen, steeds minder volume, meer kans op outbreak. Elke dip opgekocht. hooguit een scamwickje naar 9200, smerige spelletjeBever! schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:36:
Kleine h&s in de maak op deze lokale top, bounce op onderkant van de symmetrische driehoek rond 9000-9100 zou heel mooi zijn om te dienen als springplank >10500
Waarom zou iedereen ineens gaan verkopen?
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 01-06-2020 15:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Holders verkopen hier niet nee, dat blijkt ook uit 't feit dat 60% van alle bitcoins al 1 jaarlang stilstaan.A87 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:21:
[...]
denk van niet, is nu al veel te lang in 9100-9500 range om zomaar ff omlaag te vallen, steeds minder volume, meer kans op outbreak. Elke dip opgekocht. hooguit een scamwickje naar 9200, smerige spelletje
Waarom zou iedereen ineens gaan verkopen?
60% of the #Bitcoin supply hasn't moved in over a year, showing increased investor hodling behaviour.
— glassnode (@glassnode) 29 mei 2020
Last time we saw these levels was right before the $BTC bull market of 2017. pic.twitter.com/mRXQmhUzGu
& de daarbij opdrogende hoeveelheid BTC op exchanges duidt op behoorlijke accumulatie. Maarey, de koers kan ook dalen zonder dat "iedereen ineens gaat verkopen". $9100 is in mijn opinie prima mogelijk, why not?

Ik ben bullish en verwacht een break-out van de triangle. Maar 't kan prima zijn dat we daarvoor eerst nog ff een stukkie omlaag duiken. We gaan 't meemaken!! gewoon de dips kopen en genietuh van de komende bull cycle
Moon, lambo.
Zijn dat niet gewoon de Bitcoins van o.a. de exchanges zelf ?Tominatie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:58:
[...]
Holders verkopen hier niet nee, dat blijkt ook uit 't feit dat 60% van alle bitcoins al 1 jaarlang stilstaan.
[Embed]
& de daarbij opdrogende hoeveelheid BTC op exchanges duidt op behoorlijke accumulatie. Maarey, de koers kan ook dalen zonder dat "iedereen ineens gaat verkopen". $9100 is in mijn opinie prima mogelijk, why not?
[Afbeelding]
Ik ben bullish en verwacht een break-out van de triangle. Maar 't kan prima zijn dat we daarvoor eerst nog ff een stukkie omlaag duiken. We gaan 't meemaken!! gewoon de dips kopen en genietuh van de komende bull cycle
Moon, lambo.
CRO blijft maar stijgen he... wil er eigenlijk in met FIAT geld, had gedacht het beste moment af te wachten dit weekend... maar tot nu toe geen goede beslissing gebleken, want is alleen maar gestegen.Mooooody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:30:
[...]
Ander perspectief.
Als je 100k CRO hebt, kun je ADA voor 50% van de prijs kopen over 10 dagen
Al verkoop je het direct, dan is het nog lucatiever dan traden.
https://blog.crypto.com/the-syndicate-to-list-cardano-ada/
Heb inmiddels de MCO Card en krijg maandelijks mijn Netflix en Spotify bedragen teruggestort op de kaart. Werkt perfect. Elke maand €20 aan tokens bijgeschreven.
CRO is momenteel #14 op Coinmarketcap, maar gaat op deze manier de top #10 eenvoudig halen.
Ik ben fan.
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Jammer dat dit soort munten maar een klein deel van hun supply hebben uitgebrachtJenzo schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:07:
[...]
CRO blijft maar stijgen he... wil er eigenlijk in met FIAT geld, had gedacht het beste moment af te wachten dit weekend... maar tot nu toe geen goede beslissing gebleken, want is alleen maar gestegen.
Circulating Supply
17,216,894,977 CRO
Total Supply
100,000,000,000 CRO
Beetje XRP verhaal, de top verdiend aan de blinde soldaatjes.
Sowieso voor een aardig deel inderdaad. De top van de top 100 adressen zijn exchanges met heel veel coins. Daarna komen nog de miljoenen coins die verloren zijn gegaan. Genoeg adressen met 10k BTC die al sinds 2011 niet zijn verplaatst. Het blijft lastig om uit te zoeken hoe die 60% precies is opgebouwd, maar 25% kan je er minimaal afhalen door alleen al exchanges en veloren coins.Slux schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:35:
[...]
Zijn dat niet gewoon de Bitcoins van o.a. de exchanges zelf ?
Een deel daarvan sowieso ja. Al hebben een aantal exchanges ook weleens wisselingen van wallets, dus heb geen idee hoeveel % exchanges innemen van die 60% die al een jaar stilstaat.Slux schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:35:
[...]
Zijn dat niet gewoon de Bitcoins van o.a. de exchanges zelf ?
Alles volgens Plan toch?Taro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:17:
Zou het dan toch? Hij staat in ieder geval niet een paar k lager dan de vorige stip
[Twitter]
[Afbeelding]
Geduld
Als NEO nou ook weer ff naar de 200 euri gaat.... dan kan ik mijn huis afbetalen.Edwin__ schreef op maandag 1 juni 2020 @ 18:33:
NEO gaat ook wel lekker. Nog 10% erbij en ik sta ook weer in het groen.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik kan mijn huis afbetalen als NEO naar 18400 gaat.Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:11:
[...]
Als NEO nou ook weer ff naar de 200 euri gaat.... dan kan ik mijn huis afbetalen.
Jij hebt een beste portfolio met shitcoins ofni?Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:11:
[...]
Als NEO nou ook weer ff naar de 200 euri gaat.... dan kan ik mijn huis afbetalen.
Ben al blij als Bitcoin straks een nieuwe badkamer en keuken kunnen financieren, nadat we duizenden euro's hebben moeten overbieden, nog bovenop de tophypotheek die we af zullen moeten sluiten

Woningmarktbubbel-burst + BTC moon. Dat zou toch eens mooi zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ben al blij met een biefstuk de gehaktballen komen mijn de neus ook uitRichh schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:20:
Huis afbetalen, geez.
Ben al blij als Bitcoin straks een nieuwe badkamer en keuken kunnen financieren, nadat we duizenden euro's hebben moeten overbieden, nog bovenop de tophypotheek die we af zullen moeten sluiten![]()
bie100 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:22:
[...]
ben al blij met een biefstuk de gehaktballen komen mijn de neus ook uit

Over de rente hoef je niet te klagen anders, een vriend van mij heeft net een nieuwe hypotheek a 2.4% voor 30 jaar!Richh schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:20:
Huis afbetalen, geez.
Ben al blij als Bitcoin straks een nieuwe badkamer en keuken kunnen financieren, nadat we duizenden euro's hebben moeten overbieden, nog bovenop de tophypotheek die we af zullen moeten sluiten![]()
Zero.
Neem maar eens je winst als alles als paddenstoelen omhoog schiet en je ieder moment blijft denken, dit gaat nog verder.
Je moet gewoon een bedrag in je hoofd houden waarbij je gaat verkopen. En dan in stappen van bijvoorbeeld 20%. Zo ga ik het doen mocht er ooit een dikke moon komen.. komt die niet, dan hodl ik lekker verder.DarkFire1985 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:25:
Het kunnen en ook doen zijn nog 2 aparte dingen.
Neem maar eens je winst als alles als paddenstoelen omhoog schiet en je ieder moment blijft denken, dit gaat nog verder.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 01-06-2020 19:27 ]
Zero.
En vergeet niet dat je over 3-4 jaar misschien >25k onder water staat met je nieuwe huis omdat je nu waarschijnlijk op de top hebt gekocht.Richh schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:20:
Huis afbetalen, geez.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dus daar moet je even 1/10 BTC voor opzij leggenTaro schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:27:
[...]
En vergeet niet dat je over 3-4 jaar misschien >25k onder water staat met je nieuwe huis omdat je nu waarschijnlijk op de top hebt gekocht.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Geen idee, maar je kan het geen P&D met noemen.Bever! schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:29:
Wat is er met zil? Sinds paar weken echt de vaart omhoog te pakken, bepaald nieuws??
Ik had verkocht.Bever! schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:29:
Wat is er met zil? Sinds paar weken echt de vaart omhoog te pakken, bepaald nieuws??
Zero.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Volgend (na)jaar hebben we het hier afgunstig over degenen die nog BTC konden kopen onder de 10K.DAMAGE schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:50:
@Tominatie Zeker mogelijk. Zelfs mogelijk dat we de 7.7k er nog even uit tikken en dan pas echt weer naar boven gaan rammen. Alles is mogelijk
en gehodled hebben terwijl de eendagskuikens sip voor zich uit kijken.
Dat kan lager hoorPelox schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:23:
[...]
Over de rente hoef je niet te klagen anders, een vriend van mij heeft net een nieuwe hypotheek a 2.4% voor 30 jaar!
Overigens is het juist gunstig om een huis te kopen in tijden van hoge rente (betekent lagere koopprijzen) en dit na een paar jaar over te sluiten tegen een lage rente (extra lage maandlasten) en een ton overwaarde incasseren
Lage rente betekent hoge prijzen en maakt extra aflossing minder waardevol.
Maandlasten blijven (zij het inflatiegecorrigeerd) in alle opzichten ongeveer gelijk.
Niet echt hoor.Richh schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:12:
[...]
Dat kan lager hoorook voor 30 jaar.
Overigens is het juist gunstig om een huis te kopen in tijden van hoge rente (betekent lagere koopprijzen) en dit na een paar jaar over te sluiten tegen een lage rente (extra lage maandlasten) en een ton overwaarde incasseren
Lage rente betekent hoge prijzen en maakt extra aflossing minder waardevol.
Maandlasten blijven (zij het inflatiegecorrigeerd) in alle opzichten ongeveer gelijk.
Huizen prijzen blijven altijd stijgen... zeker over een periode van 10-30 jaar.
Rente omlaag is altijd beter.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 01-06-2020 20:19 ]
Zero.
Betekent dat eigenlijk ook dat de rente verhoogd zou kunnen worden als je hypotheek onder water staat?Pelox schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:18:
Even offtopic: deze tijd is wellicht handig om je huis te taxeren ivm renteopslag. Wij hebben ons huis 2 weken geleden getaxeerd en daardoor valt onze renteopslag straks helemaal weg. Voor ons wil dat zeggen -0.4% rente op alle delen. Zeker het checken waard
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het werkt met staffels en is afhankelijk van afsluitdatum. Bij ons (rabobank) zijn de staffels:Stokstaart schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:34:
[...]
Betekent dat eigenlijk ook dat de rente verhoogd zou kunnen worden als je hypotheek onder water staat?
meer dan 67,5% tov waarde huis +0.4%
meer dan 90% tov waarde huis +0.9%
Tegenwoordig is de opslag lager: https://www.rabobank.nl/p...hypotheek/#/renteopslagen
Kan een hoop centjes schelen over al die jaren.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 01-06-2020 21:02 ]
Zero.
a neverending struggle. Blehh.-Skyhawk- schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:40:
We mogen niet over de 9600 komen nog....
Over 30 jaar sterven alle babyboomers en is er (itt tot de altijd drastische tekorten) een 'overschot'.Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:16:
[...]
Niet echt hoor.
Huizen prijzen blijven altijd stijgen... zeker over een periode van 10-30 jaar.
Rente omlaag is altijd beter.
De afgelopen 50 jaar zijn de leennormen gigantisch verruimd wat de prijs op heeft gedreven. Maar de woonquote tov salaris kan niet echt meer hoger.
Blijft inflatiegroei over. En oké, die gaat voorlopig door het dak
Maar het is echt geen gegeven dat wat 30 jaar geleden mogelijk was tov nu, nu nog kan.
Mijn plan:
Heb nu een kleine short vanaf 9600 indien btc nu al dropped. Verwacht eigenlijk nog 1 push omhoog om wat stops/liqs. te pakken, indien BTC dan weer onder de R zakt, verhoog ik m'n pos. denk ik flink
Edit: Sl op 9900
[ Voor 80% gewijzigd door The_Goat op 01-06-2020 22:06 ]
Er blijven meer mensen bijkomen dan er sterven... feit. (op een corona dipje na dan)Richh schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:45:
[...]
Over 30 jaar sterven alle babyboomers en is er (itt tot de altijd drastische tekorten) een 'overschot'.
De afgelopen 50 jaar zijn de leennormen gigantisch verruimd wat de prijs op heeft gedreven. Maar de woonquote tov salaris kan niet echt meer hoger.
Blijft inflatiegroei over. En oké, die gaat voorlopig door het dak
Maar het is echt geen gegeven dat wat 30 jaar geleden mogelijk was tov nu, nu nog kan.
Dus.. altijd meer huizen nodig.
Dat is niet iets van de laatste 30 jaar.... dat is iets van... sinds er mensen op deze aardkoot rondlopen.
had je bij 4k moeten doenOepsje schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:09:
Lekker accumuleren in deze regionen voor hij door schiet!
Voor de herverdeling van het spaargeld/vermogen is het wel lekker..Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:11:
[...]
Er blijven meer mensen bijkomen dan er sterven... feit. (op een corona dipje na dan)
Dat is niet iets van de laatste 30 jaar.... dat is iets van... sinds er mensen op deze aardkoot rondlopen.
Zero.
Het is nooit een verkeerd moment om Bitcoin te kopen.
Nee zonder gekheid. Als je denkt dat BTC 100k waard gaat zijn op een dag, hoe slim denk je dan dat het nu is om bij te kopen? Juist. Je weet nooit wat BTC gaat doen. En achteraf lullen heb je niks aan. Daarom moet je in het moment kopen. En als je voor jezelf bedacht hebt dat het niet onwaarschijnlijk is dat BTC ooit 100K waard gaat zijn dan zou je dom zijn om nu niks bij te kopen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 01-06-2020 22:20 ]
Het is een feit globaal gezien. Voor de verschillende landen ligt het compleet anders. Genoeg rijke landen waar de bevolking aan het afnemen is.Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:11:
[...]
Er blijven meer mensen bijkomen dan er sterven... feit. (op een corona dipje na dan)
Maaaaar niet in NederlandPilatuS schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:21:
[...]
Het is een feit globaal gezien. Voor de verschillende landen ligt het compleet anders. Genoeg rijke landen waar de bevolking aan het afnemen is.
Daar zijn de laatste 40 jaar 4 miljoen meer zuurstofhappers bijgekomen.
Idem voor het merendeel van europa.
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 01-06-2020 22:25 ]
Dan nog blijft het een feit dat de leennormen niet dermate hard kunnen toenemen zoals vroeger. Er komt geen 2e inkomen meer bij en de rente kan niet veel lager (zou je denken). De tonnen overwaarde, als je nu instapt, zijn vrijwel onmogelijk.Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:11:
[...]
De hele wereldeconomie gaat Japan achter na. De groei komt tot stilstand. Dat heeft invloed op iedere asset...
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 01-06-2020 22:49 ]
komt goe pik, uiteindelijk komt er een whale en die doet BUY en dan doeggggggg scalpertjesA87 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:25:
Elke groene mini 1min candle springen van die scalpertjes op.. niet normaal meer
Nog niet nee, dat is het punt. Dat iets de afgelopen 40 jaar zo was betekend niet dat het de komende 30 jaar ook zo is.
Als je mensen met 10M rekt ziet gaan gebeurd er namelijk niet eens zo veel
[ Voor 92% gewijzigd door A87 op 01-06-2020 22:48 ]
nah, volume valt nog mee. klein uitbraakje. Maar een test van de $9800-10K komt wel steeds dichterbij!A87 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:46:
Was dat nou een whale of wat?
En ze hebben al aardige focus op integratie met Visual Studio Code, dus lijkt mij niet eens zo vergezocht.
MOON!Edwin__ schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:52:
Er gaan geruchten rond dat NEO een samenwerking aangaat met Microsoft. Sowieso zitten al een aantal ex-ontwikkelaars van Microsoft daar.
En ze hebben al aardige focus op integratie met Visual Studio Code, dus lijkt mij niet eens zo vergezocht.
De microsoft partnership geruchten komen weer back! Reminds me of '17

Het blijft CHINAEdwin__ schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:52:
Er gaan geruchten rond dat NEO een samenwerking aangaat met Microsoft. Sowieso zitten al een aantal ex-ontwikkelaars van Microsoft daar.
Ik moest daar ook even aan denken. Toen was elk "samenwerkingsgerucht" een reden voor een dikke groene balk. En op hoogtij dagen was een website of een nieuwe website al reden....Tominatie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:53:
De microsoft partnership geruchten komen weer back! Reminds me of '17![]()
Eerst maar zien natuurlijk of het waar is. Ze gaan morgen iets aankondigen.-Skyhawk- schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:57:
[...]
Ik moest daar ook even aan denken. Toen was elk "samenwerkingsgerucht" een reden voor een dikke groene balk. En op hoogtij dagen was een website of een nieuwe website al reden....
https://mobile.twitter.co...tatus/1267450884369215490
In de hoogtij dagen was een announcement van een announcement al een dikke pamp. Geniaal, blijft een prachtig wereldje.-Skyhawk- schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:57:
[...]
Ik moest daar ook even aan denken. Toen was elk "samenwerkingsgerucht" een reden voor een dikke groene balk. En op hoogtij dagen was een website of een nieuwe website al reden....
Ff wachten tot er een whale komt die schijt heeft en ons direct boven de 10K pampt. Komaan!
I didA87 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:01:
Welke debiel opent hier nou een short lol
Zo'n slecht moment is het niet eens. Je gokt er dan gewoon op dat we de jarenlange downtrend niet gaan breken. Er zijn genoeg mensen die shorten en verkopen nu, dat is alleen al te zien aan de hoeveelheid weerstand de weg omhoog.A87 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:01:
Welke debiel opent hier nou een short lol
Ik denk zelf alleen dat de geduldige mensen uiteindelijk lachen als we de >10K zien. Ik geloof in de volgende bull cycle.
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 01-06-2020 23:04 ]
Welke breakout ? Alles onder de 10.5k is alles behalve een breakout.A87 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:04:
In een breakout shorten??? makes no sense
off topics: De voordeligste hypotheek is trouwens een afbetaalde hypotheek (of eentje met een negatieve rente)
gevonden: Ada hard fork (?) op 29juli, daarna kan er gestaked worden. wordt staken het ICO van deze bullcycle?
paar ada buy ordertjes ingeschoten
[ Voor 14% gewijzigd door raq op 01-06-2020 23:15 ]
De tijd leert of het tij keert
Hier ook klein shortje geopend hoor, wel relatief strakke SL. Zitten nog tegen een weerstand aan te drukken, BTC is er nog niet doorheen, dus imho is't nog geen breakout.
Afgelopen paar duizend jaar.PilatuS schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:30:
[...]
Nog niet nee, dat is het punt. Dat iets de afgelopen 40 jaar zo was betekend niet dat het de komende 30 jaar ook zo is.
Er zijn nog nooit een jaar opeens minder mensen in nederland geweest (behalve misschien tijdens WW2).
Dus ja, ook de komende 30 jaar en de komende 100 jaar zullen er gewoon elk jaar weer duizenden extra mensenjes zijn die een huis nodig hebben.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OpDjgA64MNh8u51nMoBqXxDu.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door FijneKerst op 01-06-2020 23:35 ]
De toekomst zal altijd zo zijn als het verleden. Dat dingen veranderen waardoor de toekomst anders is dan het verleden zal niet gebeuren.Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:32:
[...]
Afgelopen paar duizend jaar.
Er zijn nog nooit een jaar opeens minder mensen in nederland geweest (behalve misschien tijdens WW2).
Dus ja, ook de komende 30 jaar en de komende 100 jaar zullen er gewoon elk jaar weer duizenden extra mensenjes zijn die een huis nodig hebben.
Dit is wat je zegt.
Edit: En dan een grafiek posten die duidelijk laat zien dat de toename kleiner aan het worden is waarbij ie prima omlaag kan afbuigen.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 01-06-2020 23:39 ]
Zag dit op een reclamebord
edit:Zoals gewoonlijk een bron: https://www.blokboek.com/buitenreclame-change-campagne/
[ Voor 40% gewijzigd door RaptorXS op 01-06-2020 23:48 ]
Makes more sense dan jou gemiddelde ‘TA’A87 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:04:
In een breakout shorten??? makes no sense

Go BTC, go LTC!

Gaat weer richting weerstand! BTC wil ook richting de $9800 zie ik. HODL
Als ik lijn trek ik mijn software over de maximums van (en verder terug):Tominatie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:09:
@A87 Er is nog geen break-out, er is zelfs nog geen sprake van een test van de $9800-10000. Gerommel in de marge momenteel.
- 12330 op 7 augustus
- 10500 op 14 februari
- 10067 op 8 mei
- 9950 op 18 mei
Dan is de breakout wel degelijk rond de 9850. En daar gaan we rap naar toe
[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 02-06-2020 01:04 ]
10500 10 sec geledenMalarky schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 01:03:
[...]
Als ik lijn trek ik mijn software over de maximums van (en verder terug):
- 12330 op 7 augustus
- 10500 op 14 februari
- 10067 op 8 mei
- 9950 op 18 mei
Dan is de breakout wel degelijk rond de 9850. En daar gaan we rap naar toe
2018 is helemaal terug. BTC trekt alles kapot
Al heet je VET, ZIL, ETH, het maakt niet uit, je gaat eraan
[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 02-06-2020 01:08 ]
WOEHOEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HODLLLLLLLLL
WHAT A TIME!!!!!!!!!
Wel flauw dat je mijn vorige post negeerde en vervolgens enkel lijkt te focussen op mijn punt dat de Nederlandse bevolking wellicht ooit een kleine downtrend gaat kennen door sterfte babyboomers en post-babyboomers.Riesj74 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:32:
[...]
Afgelopen paar duizend jaar.
[Afbeelding]
We hebben het over huizenprijzen. Pak dan relevante grafiekjes erbij. En dan dus niet alleen maar krijgen naar post-ww2 waar we de leennormen tot in het maximale hebben verruimd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JViCD6uGznEDrWKrmEm1exni.png?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!