Ik ben voorbereid in ieder gevalMalarky schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:29:
ONG (fuelt van ONT) heeft zijn bodem bereikt en maakt zich op voor zijn 2e pump. Wie weet net als bij TFEUL (fuel van FUEL), de echte-echte pump als 2e, ik reken er eerlijk gezegt een beetje op.
Malarky schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:29:...TFUEL (fuel van FUEL THETA)
Oops haal al die fuels door elkaar. Maar Fuels zijn hot en happening en bij ONG willen ze dolgraag vertrekken. Als ONG is geweest, uiteraard daarna buurten bij ONT zelf.
Ik doe mee, lets pump it.Malarky schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:29:
ONG (fuel van ONT) heeft zijn bodem bereikt en maakt zich op voor zijn 2e pump. Wie weet net als bij TFEUL (fuel van FUEL), de echte-echte pump als 2e, ik reken er eerlijk gezegt een beetje op.
Had een buy staan op ENJ net niet gehit, jammer is nu leuk gestegen.
[ Voor 9% gewijzigd door DJ-Promo op 27-05-2020 18:43 ]
Ik zit ook in ONG nu; pumpen maar! De andere helft van mijn handelspotje in MATIC.
Deze trades zijn dodelijk easy.. duidelijke uptrent, veel volume maar niet extreem zodat het niet om het uur 10% omhoog en een uur later 10% omlaag gaat, vice versa
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 27-05-2020 18:50 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
haha, er is maar 1 whale voor nodig met veel geld of veel bitcoin die het weer helemaal op stelten zet. Een +10% en een -10% kunnen opeens op je beeldscherm verschijnen. Orderbookjes zijn vaak behoorlijk dun.A87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:49:
Deze trades zijn dodelijk easy.. duidelijke uptrent, veel volume maar niet extreem zodat hetom het uur 10% omhoog en 10% omlaag gaat
@Malarky pas wel op met ong. De laatste ong pump kwam puur en alleen door een telegram pump & dump groep. Ik zit zelf in die groep, al dan niet betaald, en wist dat ze een munt gingen pumpen precies om 18:00
Hoe kijk jij dan? Hij zat in een neerwaarts channel waar hij met een stoot door is gebroken met een serieus grote groene candle. Dus verre van een duidelijke uptrend imoA87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:49:
Deze trades zijn dodelijk easy.. duidelijke uptrent, veel volume maar niet extreem zodat het niet om het uur 10% omhoog en een uur later 10% omlaag gaat, vice versa
4H vol met triangles Sinds 13maartBever! schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:05:
[...]
Hoe kijk jij dan? Hij zat in een neerwaarts channel waar hij met een stoot door is gebroken met een serieus grote groene candle. Dus verre van een duidelijke uptrend imo
er bestaan geen whales. Stitkt van de spelers met grote posities. Alleen al met 10miljoenTominatie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:51:
[...]
haha, er is maar 1 whale voor nodig met veel geld of veel bitcoin die het weer helemaal op stelten zet. Een +10% en een -10% kunnen opeens op je beeldscherm verschijnen. Orderbookjes zijn vaak behoorlijk dun.
Grote moves zie je al dagen/weken van tevoren aankomen. Ik heb het nog geen 1keer zomaar 30% zien zakken ofso zonder aanwijzing. Als dat zou gebeuren zou traden totaal zinloos zijn, Wie gaat er dan met miljoenen schuiven??> iedereen zou kappen met traden, al helemaal grote spelers.
23 Februarie zag je het resultaat van 13 maart al aankomen... Als vandaag de koers van BTC 50% zou zakken zonder aanwijzing zou echt iedereen kappen met traden
[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 27-05-2020 19:28 ]
misschien heb ik het mis, maar vertelde jij van de week niet dat je met een handelspotje van 200 weer begonnen wasA87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:21:
[...]
er bestaan geen whales. Stitkt van de spelers met grote posities. Alleen al met 10miljoen
Grote moves zie je al dagen/weken van tevoren aankomen. Ik heb het nog geen 1keer zomaar 30% zien zakken ofso zonder aanwijzing. Als dat zou gebeuren zou traden totaal zinloos zijn
23 Februarie zag je het resultaat van 13 maart al aankomen...
Quote dan niet 
Godnondeju, $1.50 sturen in BTC dat moet je echt niet willen. De transactiefee kost je al $2-4.

Godnondeju, $1.50 sturen in BTC dat moet je echt niet willen. De transactiefee kost je al $2-4.
[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 27-05-2020 19:52 ]
Ik ben idd geen whale,. Ik zit ook op demoybos schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:28:
[...]
misschien heb ik het mis, maar vertelde jij van de week niet dat je met een handelspotje van 200 weer begonnen was
Als jij al die grote moves ziet aankomen, wat ben je dan aan het prutsen met een potje van 200 euro
Wees dan een vent, en knal minstens 50% van je vermogen erin, en zorg dat je in binnen half jaar minstens de boel verdubbeld (want dat kan mak-ke-lijk als je al die moves van 30% ziet).

Zou die 200 euro niet al +50% van zijn vermogen zijn?ybos schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:32:
[...]
Als jij al die grote moves ziet aankomen, wat ben je dan aan het prutsen met een potje van 200 euro
Wees dan een vent, en knal minstens 50% van je vermogen erin, en zorg dat je in binnen half jaar minstens de boel verdubbeld (want dat kan mak-ke-lijk als je al die moves van 30% ziet).
Timing van posities is niet altijd even makkelijk heh, zeker niet op 50xybos schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:32:
[...]

traden is simpel.. psychologie niet... fear,greed,anger,boredome,cocky, etc
Iedereen kan'' traden'' koop bitcoin en wacht 20 jaar... tadaa
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 27-05-2020 19:40 ]
Zoals jij het schrijft welA87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:34:
[...]
Timing van posities is niet altijd even makkelijk heh, zeker niet op 50x![]()
![]()
![]()
![]()
traden is simpel.. psychologie niet... fear,greed,anger,boredome,cocky, etc
Iedereen kan traden koop bitcoin en wacht 20 jaar... tadaa

Ik zat ook short toen, had dat ook gepost hier die datum, klaagde nog dat ik niet long kon gaan rond 3600 want de site van bitmes lag platybos schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:39:
[...]
Zoals jij het schrijft welje zag eind februari wat begin maart ging gebeuren, handel ernaar en je wordt steenrijk
Met dat ik op posten drukte dacht ik er ook aanTominatie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:34:
[...]
Zou die 200 euro niet al +50% van zijn vermogen zijn?
Hoop voor hem van niet. Als het wel zo is, zou ik hem ten strengste adviseren de boel weer vlot terug te halen naar de bankrekening (iets met spelen met geld dat je kan missen)

niemand kan geld missen, waarom zou je anders in godesnaam tradenybos schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:41:
[...]
Met dat ik op posten drukte dacht ik er ook aan
Hoop voor hem van niet. Als het wel zo is, zou ik hem ten strengste adviseren de boel weer vlot terug te halen naar de bankrekening (iets met spelen met geld dat je kan missen)
Het is toch eerder zo dat je gaat traden met geld dat je kan missen? Of heb ik het fout?
Rookworst zonder r is ook worst.
Zeg, die pump van ONG gaat de verkeerde kant op hoor
Heb meerdere in- & uitstapmomenten met verschillende bedragen en de sell order is maar voor 90% gefilled. De rest heb ik nog steeds en die 10% staat dus in de min. Maar zal zo'n 33% zijn als ik naar de totale Bitcoin hoeveelheid kijk.Thommie.nl schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:52:
[...]
Lekker man gefeliciteerd!!!! Das denk ik 50%?
Heb nu alles op 20 sats ingezet (1D MA7).
Wat betreft fiat waarde overigens wel een mooie move, had Bitcoin rond 8700 gekocht, daarmee MBL gekocht en nu ik uit MBL ben gestapt staat Bitcoin 450-500 Dollar hoger. Ik ga nu in ieder geval niet meer naar fiat uitstappen met dit potje, ik heb de smaak te pakken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Schijnt dat je buiten om kwart voor 11 de raket kan zien van |Elon Musk als je naar het Zuiden kijkt..
Als je geld hebt om te missen heb je toch geld zat, waarom traden dan.......Bartvandelaar schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:51:
Het is toch eerder zo dat je gaat traden met geld dat je kan missen? Of heb ik het fout?
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 27-05-2020 21:02 ]
@Tominatie ,cool dat je trouwens ook in DTC telegram zit maat. Kan ik dubbel van je genieten!
Rookworst zonder r is ook worst.
Ha, ik heb jou nog niet gespot.Bartvandelaar schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:02:
@Tominatie ,cool dat je trouwens ook in DTC telegram zit maat. Kan ik dubbel van je genieten!
Op telegram heb je wel een aantal leuke Nederlandse cryptogroepen iedergeval.
dont know about ETH, zit zelf eigk te loeren voor een shortje op $210. 'N long zou ik wel willen wagen op $195 of $189-192. De PA van ETH is tot nog toe vrij weak. Ben wel boellish trouwens op de lange termijn zeker als ETH 2.0 finally arrives maar dat duurt nog wel ffies. Waardoor heb je besloten long te gaan? just curiousBever! schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:11:
Eth ziet er goed uit.. nu long gegaan
Je ziet de volatiliteit helemaal terugvallen op daily , dat is vaak een indicatie voor een grote move in de richting die hij uit ging in eerste instantie. Als je met leverage speelt krijg je dan vaak een heel duidelijk punt voor entry en stop loss. Als ie gaat gaat hij of hard de kant op die je kiest, of 180 graden hard de andere kant op.Tominatie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:08:
[...]
dont know about ETH, zit zelf eigk te loeren voor een shortje op $210. 'N long zou ik wel willen wagen op $195 of $189-192. De PA van ETH is tot nog toe vrij weak. Ben wel boellish trouwens op de lange termijn zeker als ETH 2.0 finally arrives maar dat duurt nog wel ffies. Waardoor heb je besloten long te gaan? just curious
Eth heeft overigens vaak ook een mooiere chart vergeleken met btc, minder wicks en ruis.
[ Voor 18% gewijzigd door Bever! op 27-05-2020 21:21 ]
Pundi X (NPXS) mag wel ff naar 1 euri gaan aub...
Gewoon ff aantikken zodat mijn sale inkicked (wat is hier de handelsterm voor?) en dan weer crashen...
Ah toe?
Gewoon ff aantikken zodat mijn sale inkicked (wat is hier de handelsterm voor?) en dan weer crashen...
Ah toe?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
0.000143 cent naar een euro ? Normaal zeg ik dat alles kan in crypto, maar in dit geval....Riesj74 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:21:
Pundi X (NPXS) mag wel ff naar 1 euri gaan aub...
Ah toe?
Een marketcap hoger dan BTC voor zo'n shitcoin ? Ja, als Starbucks het morgen gaat gebruiken op de hele wereld.
A87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:01:
Schijnt dat je buiten om kwart voor 11 de raket kan zien van |Elon Musk als je naar het Zuiden kijkt..
+ 2 uur
Geen zorgen, hoe langer die horitzontaal beweegt op deze mooie manier hoe harder de pump straksSchuey schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:51:
Zeg, die pump van ONG gaat de verkeerde kant op hoor
Als je naar de daily kijkt heeft ie al eerder zulke pumps gedaan als gisteren met volledige retraces. Verder was de pump van gisteren ook nog door een pump en dump groep gedaan waarbij om klokslag 18:00 de pump begon. Tuurlijk kan ie verder gaan, maar de run omhoog van gisteren had niets met de munt zelf te maken en was niets meer dan een smerige pump en dump.Malarky schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:41:
[...]
Geen zorgen, hoe langer die horitzontaal beweegt op deze mooie manier hoe harder de pump straks
Prima, heb voor vannacht al een sell order van 0.2 USDT ingeschoten, zie het wel als ik wakker wordt.
Das in deze markt sowieso wel zo. Alom weer pumps voor nieuws waar afgelopen jaar je 5% koerswinst op boekte. Of dat nou 1-3 whales zijn of een heel pump groepje, ik heb vooral niet de illussie dat in deze alt-markt het crypto nieuws zoveel tientallen malen beter is dan afgelopen maanden en dat dat de pumps links en rechts rechtvaardigt.PilatuS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:43:
[...]
Als je naar de daily kijkt heeft ie al eerder zulke pumps gedaan als gisteren met volledige retraces. Verder was de pump van gisteren ook nog door een pump en dump groep gedaan waarbij om klokslag 18:00 de pump begon. Tuurlijk kan ie verder gaan, maar de run omhoog van gisteren had niets met de munt zelf te maken en was niets meer dan een smerige pump en dump.
Ik reken erop dat een ander pump groepje of eenling deze oppakt dan maar
Het verschil is alleen een pump, zoals TFUEL als voorbeeld, of een pump en dump door een klein groepje. TFUEL was een pump en geen pump en dump.Malarky schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:50:
[...]
Das in deze markt sowieso wel zo. Alom weer pumps voor nieuws waar afgelopen jaar je 5% koerswinst op boekte. Of dat nou 1-3 whales zijn of een heel pump groepje, ik heb vooral niet de illussie dat in deze alt-markt het crypto nieuws zoveel tientallen malen beter is dan afgelopen maanden en dat dat de pumps links en rechts rechtvaardigt.
Ik reken erop dat een ander pump groepje of eenling deze oppakt dan maar
De aangegeven tijden op het plaatje + 2 uur = Nederlandse tijd
Jammer, gaat niet door, geen rocket launch vandaag, moon laat nog even op zich wachten.
Helaas. Gaat niet door
Toch vreemd. Weersvoorspellingen zijn met vrij veel zekerheid mogelijk. Kost miljoenen om een launch te organiseren. Kies dan met zekerheid een goede dag, al is die pas over 2 weken.
[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 27-05-2020 22:22 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Grappig, Elon musks rocket komt langs, bitcoin rockets zometeen omhoog!!
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 27-05-2020 22:22 ]
YupRaptorXS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:22:
Zaterdag de volgende poging?
Ook daar mag je dan nog ff 3 dagen op wachtenA87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:22:
Grappig, Elon musks rocket komt langs, bitcoin rockets zometeen omhoog!!
Precies. En ook zaterdag is 50% zekerheid ivm het weer.RaptorXS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:22:
Zaterdag de volgende poging?
Hoe dan rendabel? Een poging tot lancering kost tientallen miljoenen.
Hoe deden ze dat in de jaren '60?
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 27-05-2020 22:26 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
TFUEL toch een 20% dump vandaag en meer op komst.PilatuS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:54:
[...]
Het verschil is alleen een pump, zoals TFUEL als voorbeeld, of een pump en dump door een klein groepje. TFUEL was een pump en geen pump en dump.
Regel blijft toch: Bij deze gains toch winst nemen en toekijken.
Ik heb ook een kans gemist met Unibright. Ingekocht op ~ $0,25. Pump naar ~ $0.58, maar heb niet gecashed.
Nu stabiel rond de $0.50. Kan nog cashen, maar verstand zegt dat ik nu long moet gaan. (nav koers BTC)
een goedkope telefoon is al net zo snel als de supercomputer van NASA jaren 70/80.Mooooody schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:25:
[...]
Precies. En ook zaterdag is 50% zekerheid ivm het weer.
Hoe dan rendabel? Een poging tot lancering kost tientallen miljoenen.
Hoe deden ze dat in de jaren '60?
Ze kunnen anno 2020 vast wel meer dan ze ons doen geloven. Geen discussie voor hier, maar u get thepoint.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 27-05-2020 22:38 ]
Een retrace is na een pump is alleen geen pump en dump.Mooooody schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:36:
[...]
TFUEL toch een 20% dump vandaag en meer op komst.
Regel blijft toch: Bij deze gains toch winst nemen en toekijken.
Ok, 50 cent dan... dan kan ik ook mijn huis nog afbetalenPilatuS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:26:
[...]
0.000143 cent naar een euro ? Normaal zeg ik dat alles kan in crypto, maar in dit geval....
Een marketcap hoger dan BTC voor zo'n shitcoin ? Ja, als Starbucks het morgen gaat gebruiken op de hele wereld.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dat moet wel lukken. Het is maar 350.000%.Riesj74 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:22:
[...]
Ok, 50 cent dan... dan kan ik ook mijn huis nog afbetalen
Dit soort posts geeft me wel vertrouwen in het stock-to-flow model.Tominatie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:47:
Ik heb een goed gevoel over Bitcoin, nu dit dippie gaande is nog maar 'ns wat bijgekocht op bitvavo. Mooi nog even op sub $9K kunnen bijhalen want morgen is het 10K. [/waas]
[ Voor 56% gewijzigd door Mooody op 27-05-2020 23:53 ]
Ik heb een goed gevoel over Bitcoin, nu dit dippie gaande is nog maar 'ns wat bijgekocht op bitvavo. Mooi nog even op sub $9K kunnen bijhalen want morgen is het 10K. [/waas]
Je snapt niet wat het verschil is tussen een dikke run omhoog en een pump en dump. Een dikke run omhoog gaat niet in 5 minuten omhoog met binnen een half uur een volledige retrace. Een run omhoog start niet om klokslag 18:00 op een coin die vrijwel geen volume heeft.Mooooody schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:44:
[...]
Dat moet nog blijken natuurlijk. Er zijn meer coins 400% gegained en daarna weer 400% gezakt.
Jij bent overtuigd dat Theta op korte termijn verder uitbreken? Dat zeg je nu wel.
Er zijn wel runs waarbij het verschil tussen een pump en dump en een run vaag wordt, maar een snelle run omhoog met een volledige retrace in korte tijd is iets compleet anders dan een munt die dagen pumpt. Het verschil is dat er een groepje mensen een munt kiest met laag volume waardoor het met weinig geld te pumpen is, met als doel zoveel mogelijk bagholders achter te laten en hun bags te dumpen op die mensen. TFUEL heeft dagen lang een run gemaakt met enorm volume, dat is geen klein groepje mensen die even wat narige dingen uithalen.
Edit: Of je edit je hele post even compleet weg, kan ook
Huh? Theta is een relatief kleine speler en laat nu 400%+ gains zien dankzij nieuws (samenwerkingen met Samsung, Google etc.).PilatuS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:53:
[...]
Je snapt niet wat het verschil is tussen een dikke run omhoog en een pump en dump. Een dikke run omhoog gaat niet in 5 minuten omhoog met binnen een half uur een volledige retrace. Een run omhoog start niet om klokslag 18:00 op een coin die vrijwel geen volume heeft.
Er zijn wel runs waarbij het verschil tussen een pump en dump en een run vaag wordt, maar een snelle run omhoog met een volledige retrace in korte tijd is iets compleet anders dan een munt die dagen pumpt. Het verschil is dat er een groepje mensen een munt kiest met laag volume waardoor het met weinig geld te pumpen is, met als doel zoveel mogelijk bagholders achter te laten en hun bags te dumpen op die mensen. TFUEL heeft dagen lang een run gemaakt met enorm volume, dat is geen klein groepje mensen die even wat narige dingen uithalen.
Dat is toch gewoon pump en dump??
Buy the rumor (allang bekend), sell the news (nu dus).
Beetje vergelijkbaar met de Coinbase pump & dumps van bijv. BAT toch?
Ik zeg niet dat Theta niets voorstelt, maar ik zeg wel dat de markt bepaalt waar dit soort projecten naar toe gaat.
Ik geloof zelf nogal in REN, maar toen die vandaag parabolisch ging, moet ik wel verkopen....en zo dachten velen met mij. Toch ook wel pump en dump.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 28-05-2020 00:03 ]
Nu nog in alts zitten is wrs niet verstandig. Kost je satoshi en wrs ook $.
Het verschil leg ik al uit in de post je quote. Dat een coin een dikke run omhoog maakt of dat een groepje mensen een pump en dump uitvoert zijn 2 compleet verschillende dingen.Mooooody schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:58:
[...]
Huh? Theta is een relatief kleine speler en laat nu 400%+ gains zien dankzij nieuws (samenwerkingen met Samaung, Google etc.).
Dat is toch gewoon pump en dump??
Buy the rumor (allang bekend), sell the news (nu dus).
Beetje vergelijkbaar met de Coinbase pump & dumps van bijv. BAT toch?
Een pump en dump is iets dat al erg lang voorkomt bij crypto en dat is iets anders dan een coin die een run maakt: https://www.google.com/se...dnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab
Ah, gaat dus om de definitie "pump & dump".PilatuS schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 00:03:
[...]
Het verschil leg ik al uit in de post je quote. Dat een coin een dikke run omhoog maakt of dat een groepje mensen een pump en dump uitvoert zijn 2 compleet verschillende dingen.
Een pump en dump is iets dat al erg lang voorkomt bij crypto en dat is iets anders dan een coin die een run maakt: https://www.google.com/se...dnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab
"Pump & dump" vindt ook continu plaats in de BTC-markt. Whales pumpen, whales dumpen. Wij zijn meestal slachtoffer.
Vergeet niet dat de BTC/USD markt wellicht de grootste pump & dump markt op het moment is.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 28-05-2020 00:08 ]
Nee, een pump en dump vind niet constant plaats met BTC. Klik anders eerst even op de link want je snapt het verschil nog steeds niet en je reageert weer zonder het opgezocht te hebben.Mooooody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 00:07:
[...]
Ah, gaat dus om de definitie "pump & dump".
"Pump & dump" vindt ook continu plaats in de BTC-markt. Whales pumpen, whales dumpen. Wij zijn meestal slachtoffer.
Een pump en dump brengt de koers van de munt snel terug naar de originele koers. Dat had je ook kunnen zien door even op de link te klikken en wat te lezen.
Dit is een pump en dump:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IYFpDUWHlYZFwMs5c2YJAKWq.jpg?f=user_large)
Alles op de 1 minuut. Constant walls ladderen en verplaatsen op alle sat levels om iedere verkoop op te vangen en de prijs omhoog te pumpen. Dan ineens alle walls intrekken en keihard dumpen.
Doe je dit met BTC dan gaat BTC straks naar 60k in een half uur om binnen 15 minuten na de top weer op 12k te staan. Dat zou een echte BTC pump en dump zijn. Niet iedere standaard run van 500 dollar, dat heeft niets met een pump en dump te maken.
Ik voel dat we naar boven gaan uitbreken. Alleen ja, tis maar een gevoel. Dips zijn er imo om gekocht te worden.

Bitcoin heeft in iedergeval de juiste maatregel getroffen, corona-proof naar de maan. Daar ligt het iedergeval niet aan. Slaaplekker luitjes

Bitcoin heeft in iedergeval de juiste maatregel getroffen, corona-proof naar de maan. Daar ligt het iedergeval niet aan. Slaaplekker luitjes
Theta gekocht op +-3600 sat = 1D MA7. En MBL op 21 sat = +1 sat vs 1D MA7.
Niet groot ingeslagen, risico valt te overzien, benieuwd of ik morgen met -50% wakker word...
De rest van de pot nog in Bitcoin, fiat op andere exchange ook in Bitcoin gestoken. De grote pot staat nog als fiat aan de zijlijn.
Niet groot ingeslagen, risico valt te overzien, benieuwd of ik morgen met -50% wakker word...
De rest van de pot nog in Bitcoin, fiat op andere exchange ook in Bitcoin gestoken. De grote pot staat nog als fiat aan de zijlijn.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De BTC-markt kent dermate veel volume en waarde dat zelfs de grootste whales maar lastig écht kunnen pumpen en dumpen. Daar heb je honderden BTC voor nodig, miljoenen dollars. De risks zijn erg hoog (er moeten miljoenen in), en de rewards zijn vaak een stuk minder hoog (paar procent koerswinst is pas waardevol als je TA-breakouts kan maken).Mooooody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 00:07:
[...]
Ah, gaat dus om de definitie "pump & dump".
Vergeet niet dat de BTC/USD markt wellicht de grootste pump & dump markt op het moment is.
Niemand zal ontkennen dat de BTC-koers manipulatie denkt, maar ik durf de stelling wel aan dat BTC de minste P&D's kent van alle crypto.
Maar: als je met wat rijke tata's enkele tienduizenden dollars hebt, kan je een hele hoop altcoins heel slim oppompen. Natuurlijk doe je dat precies op het moment dat er "nieuws" is, zodat de 'weak hands' denken dat het daar door komt; dat geeft vertrouwen en dat is waar de hele markt op werkt.
Vervolgens plan je de dump precies tegelijkertijd in (zoals dat plaatje hierboven van PilatuS) en zit je winst in het geld wat je van de weak hands hebt overgenomen.
Veel lagere risk, en procentueel een stuk hogere rewards.
Dit spel is dus precies waarom ik die hele altcoin mark liever zie verdwijnen. Al die tokens hebben niks met de toekomst te maken, en zelfs áls ze dat al zouden doen, is de coinwaarde in realiteit niets meer dan een speelbal om geld mee te verdienen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het enige mooie van altcoins is dat BTC extra snel omhoog knalt, omdat iedereen heen en weer schuift tussen BTC en altcoins. Als die iedereen dan BTC wordt omgezet naar altcoins zet je mooi een Short op BTC. Lekker gebruik van maken dus... Enige wat je nodig hebt is de BTC koers
[ Voor 72% gewijzigd door A87 op 28-05-2020 03:13 ]
Je praat alsof je hele dikke winsten haalt. Mijn ervaring is dat veel strategieen die duidelijk lijken niet werken omdat te veel mensen hetzelfde doen, waardoor je op het moment dat je wilt kopen niet gekocht krijgt (tenzij voor een hoger bedrag) en op het moment dat je wilt verkopen het omgekeerde. Tel daar bij veel sites nog transactiekosten bij en je eindigt met verlies.A87 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 03:11:
Het enige mooie van altcoins is dat BTC extra snel omhoog knalt, omdat iedereen heen en weer schuift tussen BTC en altcoins. Als die iedereen dan BTC wordt omgezet naar altcoins zet je mooi een Short op BTC. Lekker gebruik van maken dus... Enige wat je nodig hebt is de BTC koers
(Dat gezegd hebbend, ik zie wel vaak bepaalde patronen herhalen, en daar moet wel op in te spelen zijn. Bijv er komt een flinke piek omhoog of omlaag, dan bounced 'ie daarna vaak weer terug om vlak daarna weer dicht bij het punt van die piek te komen. Ik heb nog niet geprobeerd of het lukt om daar gebruik van te maken - bij grote verschuivingen zou dat misschien wel kunnen werken. Wel lastig om te bepalen wanneer je dan gaat kopen en wanneer je gaat verkopen).
De alts gaan wel weer lekker intussen, en nu het toch over vage munten gaat die gemanipuleerd worden, zijn er nog andere sites zoals Cryptopia, met duizenden shitcoins die alleen daar verhandeld worden en toch nog wel redelijk wat handel hebben? Ik ben daar veel geld kwijtgeraakt toen ze gehackt zijn en daarna weg waren, maar tot dat moment was het wel de site waar ik de meeste winst maakte. Dus eigenlijk zoek ik toch wel weer zo'n soort site... Op dit moment is Binance voor mij de beste site, maar die komt niet in de buurt van wat ik op Cryptopia haalde.
Dit is wel waar, je komt niet meer zo makkelijk weg met wat fib leveltjes, een trendline of driehoekje (in alt/btc pairs nog wel makkelijker dan in btc/usdt)Specy schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 03:49:
[...]
Mijn ervaring is dat veel strategieen die duidelijk lijken niet werken omdat te veel mensen hetzelfde doen, waardoor je op het moment dat je wilt kopen niet gekocht krijgt (tenzij voor een hoger bedrag) en op het moment dat je wilt verkopen het omgekeerde. Tel daar bij veel sites nog transactiekosten bij en je eindigt met verlies.
Het draait vooral om high leveraged retail kapot maken, zowel up als down
Ik zit al even aan de kant met crypto en toch maar besloten om net wat te kopen, dus grote kans dat we nu echt down gaan.
Nog 1x voordat we naar de moon gaanSlux schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:14:
Ik zit al even aan de kant met crypto en toch maar besloten om net wat te kopen, dus grote kans dat we nu echt down gaan.
Das raar, iedereen weet toch dat je gewoon op de halving moet wachten en dan een paar maanden moet kopen kopen en dan op de top verkopen verkopen en dan weer 3.5 jaar wachten
Dat wist ik 3jr terug natuurlijk niet.Riesj74 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:30:
[...]
Das raar, iedereen weet toch dat je gewoon op de halving moet wachten en dan een paar maanden moet kopen kopen en dan op de top verkopen verkopen en dan weer 3.5 jaar wachten
Nou vooruit dan maar, nog 1x een beetje down dan, zeg tot 8400-8200 en dan moon!
De tijd leert of het tij keert
Theta in de plus, MBL in de plus, Bitcoin in de plus na de aankopen. Wil mijn voorspelling standhouden moet Bitcoin echter deze week nog naar 11.5k, dus nu even doorpakken met die koers!
Ja die MBL zou naar de filistijnen moeten gaan na het debacle van gisteren, maar koop juist als het bloed op straat....Taro schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:03:
Theta in de plus, MBL in de plus, Bitcoin in de plus na de aankopen. Wil mijn voorspelling standhouden moet Bitcoin echter deze week nog naar 11.5k, dus nu even doorpakken met die koers!
Ik ben erg benieuwd wat die gaat doen komende dagen.
Echt weer een voorgevoelletje.
Ik gok hooguit 8600 (dollar) en dan MARS AND BEYOND!raq schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:57:
[...]
Dat wist ik 3jr terug natuurlijk niet.
Nou vooruit dan maar, nog 1x een beetje down dan, zeg tot 8400-8200 en dan moon!
Mars being 20K
Wat een prachtig bullish aangezicht beste mensen. Consolidatie en nu weer door. Healthy growth noemen ze toch? Deze pamp gaat mooi worden denk ik!
$9500 is next imo!
$9500 is next imo!

[ Voor 28% gewijzigd door Tominatie op 28-05-2020 14:21 ]
Ptttjiiieeeuuwwwww, weer meer grote investeerders
+ de hodlers die bijna geen duim breed meer geven
= Mooo000000000oooonnnnnnnnnn sssjjjjjhhhotttt
Ik voel 'm ook! De weerstand hierboven zal ook een stuk zwakker zijn geworden omdat we in korte tijd al meermaals rond die $9800 zaten te beuken. 10.5K vandaag boys, letsgo!Ezekielll schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:25:
Ptttjiiieeeuuwwwww, weer meer grote investeerders
ETH wederom weak t.o.v. BTC maar wellicht kan een break-out hiero voor verandering brengen. Ik hou 'm iedergeval in de gaten.

gewoon stoppen met al die lijntjes enso, doet iedereen al. 99%, check tradingview. je weet toch nooit 100% waar de koers heen gaat. Enige wat je nodig moet gebruiken zijn een paar grote ballenTominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:42:
ETH wederom weak t.o.v. BTC maar wellicht kan een break-out hiero voor verandering brengen. Ik hou 'm iedergeval in de gaten.
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 28-05-2020 14:44 ]
Met lijntjes voelt het tenminste nog alsof ik geen random trades maak. Heb BTC bijv gelonged op dat lijntje $8600-8700 en opzich gaat die vrij goedA87 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:43:
[...]
gewoon stoppen met al die lijntjes enso, doet iedereen al
50mg of 100mg lijntjes?Tominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:44:
[...]
Met lijntjes voelt het tenminste nog alsof ik geen random trades maak. Heb BTC bijv gelonged op dat lijntje $8600-8700 en opzich gaat die vrij goed
Gaat spontaan een ADA sell ordertje af, die zag ik even niet aankomen!
Grayscale's Bitcoin Trust bought 18,910 Bitcoins since the halving.
— Kevin Rooke (@kerooke) 27 mei 2020
Only 12,337 Bitcoins have been mined since the halving.
Wall Street wants Bitcoin, and they don't care what Goldman Sachs has to say. pic.twitter.com/Br6a4ijuze
Ow lieve mensjes, 't wordt al schaars door de halving. 20K soon
Moon soon.Tominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:39:
[Embed]
Ow lieve mensjes, 't wordt al schaars door de halving. 20K soon
Moon soon.
Moon soon.
De raketlancering van Musk is dan wel uitgesteld, Bitcoin trekt zich daar niks van aan.
/f/image/K1KLXd4YInBhdqstuM1O33pP.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Qtv7ThhXOR2Uh2yoKmXBL1ep.png?f=user_large)
Je kan die support lijn beter zo leggen, dan heb je ook daadwerkelijke een kanaal.Richh schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:45:
[...]
Moon soon.
Moon soon.
Moon soon.
De raketlancering van Musk is dan wel uitgesteld, Bitcoin trekt zich daar niks van aan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/j8UyoflVdB7jFEDB9Go6zk0C.png?f=fotoalbum_large)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Eens, maar omdat het over zo'n lange termijn gaat is die channel lastig precies te leggen. Daarom had ik 3 lijntjes getrokken omdat iedere TA'ert z'n eigen voorkeur zal hebben haha.Liberteh schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:54:
[...]
Je kan die support lijn beter zo leggen, dan heb je ook daadwerkelijke een kanaal.![]()
[Afbeelding]
In grote lijnen is het iig wel duidelijk geloof ik
Ik heb hem rond 25 maart op de chart geklikt en sindsdien 1x iets moeten verplaatsen toen we die top op 7 mei maakte. Mijn lijntjes liggen er meestal voordat ze gevalideerd worden en soms moet je ze een beetje verzetten maar er is niks leuker dan de kaarsen jouw vermoeden zien volgen.Richh schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:57:
[...]
Eens, maar omdat het over zo'n lange termijn gaat is die channel lastig precies te leggen. Daarom had ik 3 lijntjes getrokken omdat iedere TA'ert z'n eigen voorkeur zal hebben haha.
In grote lijnen is het iig wel duidelijk geloof ik
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Geeneens een beetje weerstand op de 1 min chart, laatster hammer candle stopte al op 9500. Een voorbode van een 10K bodem als de koers richting 11k of hoger gaat
[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 28-05-2020 16:27 ]
ETH heeft echt kneitertje veel weerstand daar rond die $210 and above. Toch heb ik een bescheiden long geopend in de hoop op een break-out, maar kan zomaar een buy high zijn. Zit veel liquiditeit iig, dus als een whale voor wat chaos wil zorgen als 't gaat om short stops/buy volume is nu het moment.
Bitcoin gaat echt kneiter lekker. Dikke pumpamentals, lambo soon.
overal poppen sell walls op rond de 9500/9600
dus... de 15min traders stappen ff uitThe_Goat schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:31:
overal poppen sell walls op rond de 9500/9600
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 28-05-2020 16:34 ]
Tominatie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:25:
ETH heeft echt kneitertje veel weerstand daar rond die $210 and above. Toch heb ik een bescheiden long geopend in de hoop op een break-out, maar kan zomaar een buy high zijn. Zit veel liquiditeit iig, dus als een whale voor wat chaos wil zorgen als 't gaat om short stops/buy volume is nu het moment.
/f/image/MU4YcWS41pdDHuEzdSDyz6f5.png?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!