[Vakantie] Het Grote Wintersport-topic! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste
Acties:

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:38
In de hexenalm in Fiss is het de laatste jaren 95/5 (m/v). Voor de gezelligheid niet echt bevorderlijk. (al werk ik ook mee door als man daar naar binnen te gaan).

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:14
Rudolf schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:00:
Gisteren teruggekomen van 4 dagen Sankt Anton met wat vrienden. Altijd al eens heen gewild, ik vond het er prachtig, maar wat mij betreft maakt dat skigebied de hype absoluut niet waar.

- 4 dagen iedere ochtend dezelfde piste's en liften moeten pakken om ergens te komen.
- Vanuit Zürs naar Lech en terug moet je met de bus, want de skiroute ligt vol met stenen kwamen we helaas achter.
- Als je van Sankt Anton naar Warth wil en terug, moet je best een beetje gas geven. Dus in Warth zijn we eigenlijk amper geweest. Daar was het wel lekker rustig.
- Constant pistes afgesloten vanwege wedstrijden en andere activiteiten.
- Duur, zowel skipas als eten/drinken (maar daar had ik me op ingesteld)
- Weinig eetmogelijkheden en konden nu al vaak nergens zitten tijdens de lunch
- Soms lange wachtrijen voor liften
[...]
Ondanks dat de kaart op het eerste gezicht anders doet vermoeden is het inderdaad een redelijk langgerekt gebied. En kent ook wel wat knelpunten/trechters. Lech is eigenlijk de beste uitvalsbasis. Maar ook de duurste uiteraard. Verder heeft het gebied zijn naam vooral te danken aan het offpiste, sneeuwval en kent ook hele mooie pistes. Maar dure gebieden maken zelfden de naam waar. Ischgl krijgt vaak het commentaar dat de pistes veel op elkaar lijken omdat ze veel op 1 helling liggen. Aan de andere kant is de liftenstructuur weer hypermodern. Maar je betaald altijd een premium voor de naam.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste