Ja, gezien dopjes gewoon kwijtraken bij mij monteer ik liever met poorten omlaag.RobertMe schreef op zondag 1 februari 2026 @ 22:28:
[...]
Eigenlijk zeg je dus dat poorten omhoog ook prima is, zolang je er maar dopjes in doet
Ook hier "team poorten omhoog met dopjes"Maar het ligt vast ook aan de plaatsing. In mijn geval hangt de router met de poorten naar beneden en de switch eronder met de poorten naar boven. Router "zonder dopjes" switch "met dopjes". En zou ik alles naast elkaar hangen ligt het aan de hoogte, "laag" zou ik de poorten eerder omhoog hangen zodat ik er van bovenaf gewoon in kan kijken en de nummering kan ziet etc etc. Zou ik ze "tegen het plafond" hangen dan uiteraard met de poorten omlaag zodat ik geen ladder nodig heb om het te zien.
En die dopjes kosten op AliExpress toch niks. Denk ik. Toentertijd ook 100 stekkers voor 10 euro gekocht, oftewel 10 cent per stuk. Kan me niet indenken dat dopjes (veel) duurder waren (daarvan wel minder stuks).
Nu we toch een vinger omhoog of vinger omlaag discussie hebben, stem ik voor poorten omlaag/onder.
Inderdaad vanwege stof. Vandaag bij schoonmoeder beton geslepen en dat is een prima hairstyleproduct, betonstof
Inderdaad vanwege stof. Vandaag bij schoonmoeder beton geslepen en dat is een prima hairstyleproduct, betonstof
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.
Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies
Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.
Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies
Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.