Zo bedoelde ik dat niet
Ik bedoel dat ik dat binnenzwembad enger vind qua besmettingsbron dan een publiek toilet.
Heb niet in het zwembad gepist

Voor de zekerheid mijn post ook nog ff aangepast lol.
Alleen ik vind zo'n zwembad dus best eng, omdat het niet geweldig geventileerd is (moet immers warm blijven daar). Ze hebben er wel meer chloor dan normaal in gedaan volgens mij, waardoor het in het water waarschijnlijk wel snel doodgaat. Maar de aerosolen hopen zich wel op.
PS
Ik ben wat gaar van de hele dag in de auto zitten, waarvan de helft in de file, dus ben wellicht niet helemaal coherent meer
Maar het is dus gek om situatie A te mijden als je wel B doet, die je eigenlijk risicovoller vindt. Nu is situatie A alleen voor mezelf, terwijl situatie B voor mijn dochter is.
Ik zie school ook als een serieus risico, maar daar breng ik haar ook gewoon naartoe. Het moet alleen ook weer geen slippery slope worden, waarbij ik uiteindelijk geen enkele situatie meer mijd... want dat is ook niet goed.
Maar het is soms wel wat grijs dus. De supermarkt eng vinden, maar wel op een druk schoolplein staan. Ergens naar de plee gaan eng vinden, maar wel naar het zwembad gaan om te zwemmen. Overal afstand houden, maar wel gewoon elke dag op kantoor zitten met je collega's alsof er niks gebeurd is (thuiswerken wordt ook niet echt aangemoedigd).
It's weird. Niet consequent. Beetje zoals Grapperhaus. Behalve dan dat ik niet zo met het vingertje wijs naar anderen.
PPS
Langs de wegen in Noord Holland zijn bijzonder weinig struikjes, waardoor je met quasi pleinvrees in het vrije staat te plassen bij hoge nood
[
Voor 86% gewijzigd door
Lethalis op 28-08-2020 21:51
]
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.