Zowel jouw als mijn reactie was misschien wat kort door de bocht waardoor de essentie verdwijnt.PalingDrone schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:17:
[...]
Wanneer de boel uitgeraasd is en jij en ik bewezen coronavrij zijn nodig ik je uit om mij met een schuurkapje op te betuffen, ik vouw wel een snoetje van kippengaas en ga dan hetzelfde bij jou doen.
Ik krijg geen spetter op mijn bril, maar jij zit helemaal onder...
De boel begint hier een beetje ridicuul en trollerig te worden en dat lijkt mij niet zo gezond voor de discussie.
Ik ga een poging wagen de kapper te imiteren, mocht dat niet lukken dan ligt er nog een opgeladen tondeuse als last resort
Een van de weinige publieke onderzoeken naar mondmaskers
Aan de ene kant hoopvol omdat een natte theedoek beter lijkt te presteren dan een droge theedoek, maar:
Wat er een beetje op neer komt dat de mooie vloeibare container(tuf) afgebroken wordt en het virus vrijelijk door kan zweven in plaats van gecontroleerd neerstorten.In contrast, a study of breathing system filters found a greater breakthrough of bacteriophage MS2 on filters that had been preconditioned. Although the droplet sizes for both virus and bacteria were the same and affected the filter media in a similar manner, it was suggested that the viruses, after contact with the moisture on the filter, were released from their droplet containment, and driven onward by the flow of gas
Wel of geen (zelfgemaakt)mondkapje? Ik zou aandelen van een stofzuigerzakkenfabrikant inkopen.