Is met dat blauwe verf spuiten niet een idee. Blijft een week zitten. En je wijst ze zo aan als de parasiet die de boel stuk maakte die avond.
Van de week ook weer iemand die het erover had dat hij protesteert omdat hij ‘moet’ binnen blijven. Hij zei; ja ‘vragen’ is iets anders dan ‘moeten’ en daarom protesteer ik.
Ik kon hem wel smoren
Ik zeg ja rutte en de mensen vragen jou al een week(jaar) je aan de regels te houden, maar luisteren doe je niet!, dus nu moet het heh, fijne vent ben jij zeg
Dat zijn dus dit soort die daar staan.
Edit/
Zelfde type als op sbs6 hart v nl, in een item over de rellen. Net voor die kerel aan die met zijn kids daar staat en blijft staan, omdat volgens hem het niet fatsoenlijk is om een oude dame te slaan die niet wegwilde bij een vorige verboden demonstratie, .en nu dus ook blijft staan om klappen te krijgen en ook hoopt dat zijn kids klappen krijgt zodat de hele wereld het kan zien dat hij geen vrijheid meer heeft
Of een jonge die een barricade opzet tegen de politie omdat hij tegen de politie is, omdat hij een keer geslagen is met een stok omdat hij niet wilde vertrekken bij een vraag van de politie om te vertrekken.
Soms denk je echt, zien ze werkelijk niet waarom ze die klap krijgen.
Ps. Kzou die pappa straks even nalaten kijken door een psycholoog oid
[
Voor 40% gewijzigd door
Mel33 op 25-01-2021 07:10
]