Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 247 Laatste
Acties:
  • 1.470.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:11
Montalbano schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:13:
[...]

Ik maak hier uit op dat de app functionaliteit gewoon werkt met de al bestaande Volvo On Call app? En wat voor mogelijkheden biedt de app?
Sorry voor alle vragen, maar als eerste ben je gewoon de sjaak >:)
Goede vraag, ben ook erg benieuwd haha!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:36:
De sleutels (2 zwarte, 1 oranje) zijn gewoon plastic, geen leer. Ook geen surf/ sport sleutel helaas.
Wat een teleurstelling :(

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:37
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:36:
[p8]

De 'grote' accu was 92%, het ging volgens mij over de befaamde 12V accu...

Het hebben van een google account en VOC account is wel makkelijk, versnelt de boel een beetje.
Je moet overigens wel in de auto een digitaal formulier met NAW invullen voor een T-mobile account t.b.v. internetverbinding..

De sleutels (2 zwarte, 1 oranje) zijn gewoon plastic, geen leer. Ook geen surf/ sport sleutel helaas.
Hoe heb jij van te voren een VOC account geregeld dan?

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4v4t4r
even op wish alvast die mooie cover bestellen, dan is hij er vast over een maandje als mn auto komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Zitten al op 10 geregistreerde P8's bij het RDW, gaat nu lopen hoor!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recharge P8
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-12-2022
VOC kan nog niets verder, maar is nu wel aangemaakt voor de update in december (week 49)..

App wacht nu op pincode. Dealer kan er nog niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-12-2024
4v4t4r schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:39:
[...]

even op wish alvast die mooie cover bestellen, dan is hij er vast over een maandje als mn auto komt ;)
Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFDv
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-04-2022
_--[]--__ schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:17:
[...]
Wellicht is dat om de overige weggebruikers te waarschuwen dat je met je muziek bezig bent i.p.v. op de weg te letten? :+

//serious mode//
Ik heb wel 1 of 2 keer gehad dat ik merkte dat ik per ongeluk de knoppen naast de volumeknop indrukte bij het aanpassen van het volume
Idem hier. Voor ik dat door had 😂. Eerste gedachte was “he nog een bug”. Maar je zit er praktisch op als je de knop een beetje ruim vastpakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
4v4t4r schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:39:
[...]

Way ahead of you ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nv3GMIt3rxw-_xBGSPAdmrbPzTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jeEhOIWSemNASCM3lFvF0t9Q.jpg?f=fotoalbum_large

https://nl.aliexpress.com/item/4000096183022.html

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• -sander
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-09 21:15
Inmiddels is de 1000ste Polestar 2 gisteren tenaamgesteld *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBxutCKh-L5phflW7L-PG2CPNCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9u3jCZv68HK9b6P5u5w48x5p.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
-sander schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:58:
Inmiddels is de 1000ste Polestar 2 gisteren tenaamgesteld *O*

[Afbeelding]
Kan je ook zo'n overzicht maken voor de P8?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:13
Er staan er al een paar bij met een later kenteken dan die van mij... Gewoon op volgorde is te moeilijk zeker?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -sander
JackBol schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:00:
[...]

Kan je ook zo'n overzicht maken voor de P8?
Ik vermoed wat lastiger omdat de P8 meer opties heeft. Maar nu de eerste op kenteken komen zal ik binnenkort even kijken wat ik er van kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -sander
guido66 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:01:
Er staan er al een paar bij met een later kenteken dan die van mij... Gewoon op volgorde is te moeilijk zeker?
Zal met veel dingen te maken hebben. de J-000-KH reeks waren veel P2's, ik heb die van mij uit die reeks 31/8 mogen ontvangen, maar zo te zien is er zelfs nog een op 28/10 pas tenaamgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
4v4t4r schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:38:
[...]

Hoe heb jij van te voren een VOC account geregeld dan?
Kreeg ook een mail van dealer/Volvo om dit te regelen. Maakt het uitleveren makkelijker en sneller geven ze aan.
App downloaden en aanmelden, je kunt nog niets dit koppelen ze tijdens uitleveren bij de dealer.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03

MaxxMark

HT is Tof!

En de kosten voor VoC zijn bijzonder laag! 35 eu per 2 jaar. Ik betaalde het met een glimlach voor m'n v60. Zeker toen ik hoorde wat ze voor een gelijkwaardige dienst van VW betaalde (voor minder functionaliteit).

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
HoefMeistert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:25:
[...]

Kreeg ook een mail van dealer/Volvo om dit te regelen. Maakt het uitleveren makkelijker en sneller geven ze aan.
App downloaden en aanmelden, je kunt nog niets dit koppelen ze tijdens uitleveren bij de dealer.
Ah heb dit al voor mijn huidige XC40, zie dat ik hier gewoon een auto extra aan kan koppelen!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Recharge P8
[p8]

Wat zaken die me opvielen:

1. de schakeling tussen 360* camera en achteruitcamera werkte vanmiddag redelijk, maar vanavond kan ik niet meer kiezen.
Door op de camera te klikken of te schakelen tussen D/N/R wisselt de camera soms zelf, maar de icoontjes (zij/ voor/ achter) ontbreken op het beeld?
Ik heb vanmiddag tijdens het rijden op de camera geklikt, dan krijg ik een melding dat dit niet mag bij bepaalde snelheid.
Onder die snelheid (20 of 25 km/h ofzo) gaat de camera vanzelf weer aan (voor).

2. De interieurverlichting kan op 3 standen (uit/ minder fel/ fel) maar kan niet van kleur wisselen zoals stond beschreven.

3. Voorverwarming kent 1 stand: aan en uit. Geen timer oid. Kun je hem niet klaarzetten in de auto voor de volgende dag?

Aflevering van m'n vorige audi was netjes onder een mooi doek enzo, deze stond in de werkplaats...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9dmQNw4Swpo9ofZCxYQcrmM-Rs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ULl6lLGrWoOPasgm8H1OA5ov.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNOgvoyrI-pVl0ymUtXzf3cCuec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uvECuOZN4eOvp0X6c0S6Fmxm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:06:
[p8]

1. de schakeling tussen 360* camera en achteruitcamera werkte vanmiddag redelijk, maar vanavond kan ik niet meer kiezen.
Door op de camera te klikken of te schakelen tussen D/N/R wisselt de camera soms zelf, maar de icoontjes (zij/ voor/ achter) ontbreken op het beeld?
Ik heb vanmiddag tijdens het rijden op de camera geklikt, dan krijg ik een melding dat dit niet mag bij bepaalde snelheid.

2. De interieurverlichting kan op 3 standen (uit/ minder fel/ fel) maar kan niet van kleur wisselen zoals stond beschreven.

3. Voorverwarming kent 1 stand: aan en uit. Geen timer oid. Kun je hem niet klaarzetten in de auto voor de volgende dag?

Aflevering van m'n vorige audi was netjes onder een mooi doek enzo, deze stond in de werkplaats...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Strakke kleur wel :)
Bij mijn Alfa stond hij ook netjes onder doek, bloemetje en champagne, bij mn outlander kreeg ik bijna de sleutel naar buiten gegooid " hij staat daar" .. het ligt wellicht ook aan de drukte/verkoper/locatie.. Wel jammer, beetje leuke ontvangst zou fijn zijn. Wellicht hadden ze nog net een paar updates doorgevoerd?

PS. je weet dat er geen brandstof meer in gaat heh (1e foto) :+ :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
HoefMeistert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:25:
[...]

My bad - ik had via de website gedaan, dan moet je gelijk een "pakket" kopen bij registratie.
Nu indd de app geinstalleerd en registratie van de app werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recharge P8
4v4t4r schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:13:
[...]

Strakke kleur wel :)
Bij mijn Alfa stond hij ook netjes onder doek, bloemetje en champagne, bij mn outlander kreeg ik bijna de sleutel naar buiten gegooid " hij staat daar" .. het ligt wellicht ook aan de drukte/verkoper/locatie.. Wel jammer, beetje leuke ontvangst zou fijn zijn. Wellicht hadden ze nog net een paar updates doorgevoerd?

PS. je weet dat er geen brandstof meer in gaat heh (1e foto) :+ :P ;)
heel scherp :*) toch even een jerrycannetje achterin voor het gevoel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
[p8]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het instellen van de standkachel komt dus per week 49, al had ik goede hoop dat het gewoon met de app zou kunnen. Wat kun je nu wel met de app?

Veel veilige kilometers! B-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davy_Rx
  • Laatst online: 09:52
[p8]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik was tijdens mijn 2de testrit met de P2 opnieuw teleurgesteld over het beeld van de camera’s. Ik snap dat er altijd wat fish eye effect is maar het was zo fel dat je niks aan de camera hebt. Ik moest naast een auto parkeren en zag op de camera links (360 beeld) enkel een zwarte wazige vlek waarop ik totaal niet in kon schatten wat de afstand tussen die auto en mij was. Ik moet wel bekennen dat ik momenteel geen camera heb en dus niet kan vergelijken. Kan je eens een foto plaatsen van je 360 beeld aub? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recharge P8
JohnDoe77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:21:
[...]

Het instellen van de standkachel komt dus per week 49, al had ik goede hoop dat het gewoon met de app zou kunnen. Wat kun je nu wel met de app?

Veel veilige kilometers! B-)
thanks, je kunt nog niets met de app want de auto is niet te koppelen.

Standkachel staat dus wel vermeld, en ik denk dat ik hem smorgens in de auto handmatig aan kan zetten. Zal eens proberen.

Morgen even foto maken van het 360* beeld

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Recharge P8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YE0LtzAjUjuV81EHZZfLtobg5pg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YLFh9Hd43FeDZWehGq34NB7E.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WaAYIDBU4ZganhAUsKW0-2g-7c8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KjzcsAFANdZMkYkTrK7sKThp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIMb88QGWJLTdsrbLMMBtGr4928=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K2giL1WhUxI7gfETrZxeGNLC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfWh3EADXmRO8nJsxXgZwSufhHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zptxiIKroVhO2HpGausnxqXJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewnBCO0j_UXAGbvcfYwMHmPIs9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c4Rm0jJxploiwNGcXWYtiykh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnjFzU9HGCmIVjvXKBSty-58X_o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EjWwkxTbV2kIdmS6PVRCiSoC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recharge P8
die laatste foto met de keuzeknoppen voor welke camera was ik dus kwijt en kwam
met geen mogelijkheid terug. Stukje geredenen en gerommeld, nu weer OK.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Recharge P8
Hierbij foto’s van het scherm van verwarming enzo (incl voorverwarmen). Daarnaast ook van het paneel bij dakraambediening, dat is wel fancy: allemaal “touch-screen” lampjes en een soort multi-slider voor het dakraam en gordijn (geen knop met bewegende delen, maar swipen met je vinger)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxIuxM1yekxHpoN5Z0rYyWIOqcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nusnIsBxnY8qs0apbYaAxkhm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7WzwFCI9cC2HV9Ld4i7t0_BdtU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r4kz7cH8SOhV4BX5loMhK5lU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_cYIgA7pGH-LKiFUFpx2bw6ScQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jL8XGKEgEKs0xEMTg6NyABVr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hLramq8V_c_VlkWa_VqHl2YQqAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NyYpVe5agCUQ7sz6ZTu314Yg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STrjkeFKqWGUCckOIjHnt4gf_sk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ny8OMfBR3c4wIP8rrun9ReQs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy_Rx
  • Laatst online: 09:52
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:01:
die laatste foto met de keuzeknoppen voor welke camera was ik dus kwijt en kwam
met geen mogelijkheid terug. Stukje geredenen en gerommeld, nu weer OK.
Bedankt voor de foto’s! Lijkt identiek aan de P2. Aan de beelden van de zijcamera’s heb je toch niets? Of verwacht ik iets dat niet kan? :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recharge P8
Camera’s moet ik erg aan wennen, hoofd uit het raam vertrouw ik meer op zo’n eerste dag. Parkeersensoren beginnen erg laat vergeleken met audi, dus als je al erg dichtbij bent en ze gaan me iets té makkelijk uit via het scherm ..

Nu even proefladen, opvallend dat de auto geen actieradius toont maar wel kan aangeven hoeveel km erbij wordt geladen per uur als je aan de stekker hangt... geef dan ook indicatie restcapaciteit in km-ers.. toch?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KcOzP0bEf1lZFx8GHWjPvdDvCU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ILNR6KoRcJ6OXnTUAiCO22n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:45:
[...]

Standkachel staat dus wel vermeld, en ik denk dat ik hem smorgens in de auto handmatig aan kan zetten. Zal eens proberen.
Dat de app nog niet werkt is tot daaraan toe, maar een tijd instellen voor de stand kachel had ik toch wel verwacht...

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:01
Montalbano schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:18:
[...]

Dat de app nog niet werkt is tot daaraan toe, maar een tijd instellen voor de stand kachel had ik toch wel verwacht...
Dat was al even bekend toch?

JackBol in "Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic"

Zal ook redelijk gelijk lopen met P2 ontwikkeling.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-09 21:34
Inspired schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:22:
[...]

Dat zit in de W49 update als het goed is.

Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recharge P8
nog 1 laatste bericht;
foto’s van de sleutel en een foto van melding bij opstarten: auto toont gordels en deuren en dan moet je OK klikken... logisch bij open deuren en losse gordels, maar dat moet ook als alles goed is.. beetje irritant.

Sleutel:
open/ sluiten en ramen open/ sluiten (lang drukken) daarnaast kofferklep openen door lang drukken (ook vanaf binnen aan stuur mogelijk - lang drukken) en twee keer drukken op gevarendriehoek laat “alarm” afgaan (toeteren en knipperen). Binnenin de sleutel een stalen sleutel, welke gebruikt kan worden in bestuurdersportier (pas zichtbaar bij portiergreep open trekken). Ik ga nog testen of je die kunt meenemen om te surfen en de transponder binnen kunt laten in de auto, helaas dus geen sport of surfsleutel IP67, zoals eigenlijk beloofd. Tot zoverAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vqN62_qonrwkWLVRYLKDc8uvf4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDiJhrYDsRMgg42gq8MRbfpm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8f-JOo6ZYlG8IJCQw4--NFLipTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AIzaTXzog3pja7JxiJxm7DZn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8jmQ5DkfJve_Lk2BPZX17xQC4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GJAYsyawteMHOIvKiVDR55LJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rtQSYU-OlU4aTGlQbPtpdDJGSbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IloX3wLdvNHhm0nH6l8U7jsq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2zY7SmjRR2c7o27tuYUTRetb68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EhT3G7YaXbyCjC0OErLbBFmW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqoPouGa2PUoCqwKrf7DiuQEiKI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Zf1A3WIL8hCkYao41N7SLEQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Inspired schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:22:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, heb ik gemist. Ik dacht dat alleen de remote functie later kwam.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:36:
nog 1 laatste bericht;
foto’s van de sleutel en een foto van melding bij opstarten: auto toont gordels en deuren en dan moet je OK klikken... logisch bij open deuren en losse gordels, maar dat moet ook als alles goed is.. beetje irritant.
Bij mijn huidige en vorige Volvo’s (v60) is dat ook, maar verdwijnt automatisch als je niks doet en gewoon wegrijdt. Misschien hier ook?

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Mga1600 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:34:
[...]

Dat zit in de W49 update als het goed is.
De P8 heeft wel meteen werkende OTA? Of moet men voor die W49 update naar de dealer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Inspired schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:44:
[...]

De P8 heeft wel meteen werkende OTA? Of moet men voor die W49 update naar de dealer?
De W49 update moet bij de dealer, daarin zit oa OTA. De dealer gaf aan het het een fikse update is.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToAoM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 23:34
Service afspraak verzet vandaag om meteen de recall uit te laten voeren. De dealer moest nog nieuw gereedschap en een geschikte brug geleverd krijgen. De assen moeten gedemonteerd worden.

Maar de dealer was wel super blij met het werk, scheelde weer in corona tijden. Zo veel mogelijk personeel op speciale polestar training tot de onderdelen beschikbaar zijn. Huidige indicatie is onderdelen in week 46/47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:51:
Camera’s moet ik erg aan wennen, hoofd uit het raam vertrouw ik meer op zo’n eerste dag. Parkeersensoren beginnen erg laat vergeleken met audi, dus als je al erg dichtbij bent en ze gaan me iets té makkelijk uit via het scherm ..

Nu even proefladen, opvallend dat de auto geen actieradius toont maar wel kan aangeven hoeveel km erbij wordt geladen per uur als je aan de stekker hangt... geef dan ook indicatie restcapaciteit in km-ers.. toch?[Afbeelding]
Pas als hij onder de 25% komt gaat hij de range in km laten zien. Bedankt voor je foto’s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerkie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06-2022
Een vraagje voor de P2 rijders. Ik ga zelf voor een P8, ik ga via de LM een laadpaal thuis krijgen.
Nu kan ik kiezen uit een model met vaste kabel of een kabelloos model waar bij deze dus zelf moet inpluggen elke keer als ik wil laden.
Het kabelloze model oogt ws wat cleaner maar een vaste kabel verhoogt het gemak, wat hebben anderen momenteel staan/hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
gerkie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:13:
Een vraagje voor de P2 rijders. Ik ga zelf voor een P8, ik ga via de LM een laadpaal thuis krijgen.
Nu kan ik kiezen uit een model met vaste kabel of een kabelloos model waar bij deze dus zelf moet inpluggen elke keer als ik wil laden.
Het kabelloze model oogt ws wat cleaner maar een vaste kabel verhoogt het gemak, wat hebben anderen momenteel staan/hangen?
Ik heb kabelloos gekozen. Puur omdat de kabel anders zo lelijk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Ik heb met mijn huidige hybride nog een kabel loze laadpaal maar ga in mijn nieuwe huis een wallbox met kabel plaatsen. Scheelt me sochtends en savonds de kabel uit de kofferbak halen. Ja ik weet het, ik ben lui ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Recharge P8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:36:
nog 1 laatste bericht;

Sleutel:
open/ sluiten en ramen open/ sluiten (lang drukken) daarnaast kofferklep openen door lang drukken (ook vanaf binnen aan stuur mogelijk - lang drukken) en twee keer drukken op gevarendriehoek laat “alarm” afgaan (toeteren en knipperen). Binnenin de sleutel een stalen sleutel, welke gebruikt kan worden in bestuurdersportier (pas zichtbaar bij portiergreep open trekken). Ik ga nog testen of je die kunt meenemen om te surfen en de transponder binnen kunt laten in de auto, helaas dus geen sport of surfsleutel IP67, zoals eigenlijk beloofd. Tot zover[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
In een bericht van maart was al aangegeven dat die sportsleutel er niet bij zou zitten. Daar ben ik zelf niet bedroefd om omdat je er geen profiel aan kunt koppelen en omdat de batterij die er inzit niet te vervangen is (en na 2 jaar toch echt op is). Bij mijn XC90 bleef hij om die reden lekker thuis.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Als je teleurgesteld bent in de sleutel omdat het geen leer is, kun je twee dingen doen:
1.bij de Volvo Dealer of VStore originele leren buitenkantjes kopen. De plastic kappen gaan er dan vanaf. Dat is een dure grap en van mijn XC90 weet ik dat die ook vrij kwetsbaar zijn omdat het “chroom” er af slijt als je de sleutel in je broekzak hebt met andere sleutels
2.Voor weinig centjes kun bij AliExptess een paar hulzen kopen die geheel in Volvo Stijl zijn en over de complete plastic sleutel heen passen. De sleutel wordt dan wel wat dikker en zwaarder maar ziet er origineel en echt goed uit. Voorzien van een stukje echt zwart leer en chroom . Twee sleutelhulzen was samen rond de 15 euro ( heb ze al lang geleden besteld als overzet voir de XC90 - maar ga ze nu dus voor de P8 sleutels gebruiken. Ik ga er van uit dat dat past.
Sorry voor slechte foto’s:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnGE69KB66I4LeaJG9W1qndhdOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wikIxjYqwmBxknDojbQA7RdO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xyzkGKbzQVro1Oc9u5OHxY8S0Yk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zjvcqUDKKvIxS0GL2MRWCxiZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Mga1600 op 05-11-2020 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-09 14:32
Paal met vaste kabel. Super gemakkelijk. Ik heb die laadkabels in de frunk nog niet eruit gehad.
En ja, je mag het lelijk(er) vinden, maar ik vind een laadpaal überhaupt geen schoonheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebas84!
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik heb gekozen voor een paal met krulsnoer! had ik ook met mijn passat GTE. steeds die kabel moeten pakken was ik snel zat van. Echter hoef je een BEV minder vaak te laden. Dan bedoel ik vooral de ritjes in het weekend hing ik de PHEV steeds aan de paal, ga ik nu niet doen.

Trouwens, de dealer waarschuwde mij dat je de P2/P8 beter niet kunt laden met granny lader ivm doorbrandgevaar !

XC40 P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2000jan
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-11-2024
PvS_68 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:43:
[...]

Paal met vaste kabel. Super gemakkelijk. Ik heb die laadkabels in de frunk nog niet eruit gehad.
En ja, je mag het lelijk(er) vinden, maar ik vind een laadpaal überhaupt geen schoonheid.
Ik besef nu - na ettelijke malen laden en de kabel uit de frunk te halen - dat eentje mét kabel handiger had geweest .... ik denk dat ik er eentje extra ga bestellen; wel best prijzig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Terugkomend op mijn vraag afgelopen dagen, nog niemand hier geweest die een ODB dongle aan zijn P2 of P8 gehangen heeft om te kijken wat er allemaal uit te lezen valt?
jammer, dan misschien de gok binnenkort wagen en er zelf eentje aanschaffen.
Ben voor de variant met vaste kabel gegaan. Wil als ik thuis kom niet verder na hoeven te denken, maar het kreng zo snel mogelijk in kunnen pluggen. En de strakkere uitstraling boeit me echt voor geen meter, hij komt niet in mijn huiskamer.

[ Voor 14% gewijzigd door Fladder80 op 05-11-2020 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philipvm
  • Laatst online: 04-12-2024
Aghanim schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:21:
Hebben jullie ook dat als je de play pauze knop daadwerkelijk indrukt dat de alarmlichten beginnen te knipperen??

Edit: de ene keer wel, de andere keer niet :+
Ja! idem ... wel en niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philipvm
Montalbano schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:44:
[...]

Bij mijn huidige en vorige Volvo’s (v60) is dat ook, maar verdwijnt automatisch als je niks doet en gewoon wegrijdt. Misschien hier ook?
Klopt; verdwijnt automatisch😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recharge P8
[p8]

Voorverwarming werkt. Wel enigszins primitief.
Je kunt de auto openen, via temp instelling naar tabblad voorverwarming en dan alleen keuze aan/ uit.
Vervolgens gaat hij (hoelang??) voorverwarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philipvm
Gemak dient de mens....dus Wallbox met vaste kabel😎Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7sJ-DfrB-q3EWOjykTHZAwt4788=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uEGixXCMml8DC252dFv70Ajr.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQ38AlmDJAUfslvo0k7Mg7nbIyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q1dHcIw2H4a4zwLlwp4a06ME.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Recharge P8 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:11:
[p8]

Je kunt de auto openen, via temp instelling naar tabblad voorverwarming en dan alleen keuze aan/ uit.
Totdat je weg gaat denk ik? Of de accu leeg is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-09 22:03
Inspired schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:18:
[...]

Totdat je weg gaat denk ik? Of de accu leeg is. :)
Volgens mij voor een half uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 19-09 23:01
Zijn er hier al Leaseplan rijders die een laadpaal hebben ontvangen?Welke laadpaal/box wordt er door LP geleverd?

Welke laadpaal tags zijn handig om nog aan te vragen naast de tag die men van LP ontvangt?

| Losing my religion |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kallie123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-09 12:38
Let op:

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.

prachtig topic over laadpalen op tweakers waar je helemaal los mag gaan over je paal.

verzoek om hier focus te houden op P2/P8, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2000jan
Recharge P8 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:11:
[p8]

Totdat het interieur op temperatuur is zoals je kan instellen (staat standaard op 22° dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
S2000jan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:35:
[...]

Totdat het interieur op temperatuur is zoals je kan instellen (staat standaard op 22° dacht ik)
Hij gaat dan toch niet meteen weer uit neem ik aan? Hij zal hem toch op temperatuur houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quark2
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-07 19:24
Inspired schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:38:
[...]

Hij gaat dan toch niet meteen weer uit neem ik aan? Hij zal hem toch op temperatuur houden?
Volgens mij inderdaad wat @BartWNL zegt momenteel een half uur.
Voor meer functionaliteit is het wachten op de timer functie en de App

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2000jan
Inspired schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:38:
[...]

Dat verwacht ik ook wel, maar heb het voorverwarmen nog maar 1x uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gs320
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 12:16
Wie kan vertellen wat je ongeveer kwijt bent voor installatie van verwijderbare trekhaak achteraf? Hoeveel bij de Volvo dealer? En hoeveel elders?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AartJW
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:22
Polestar is een samenwerking met Easypark aangegaan, zodat je een parkeersessie kan starten op het scherm en deze automatisch stopt als je vertrekt. Lijkt me super handig (al gebruik ik Parkmobile, maar op de website staat ook prima dekking voor NL). Goed dat we nu al nieuwe ontwikkelingen/mogelijkheden zien door gebruik te maken van Google Automotive:

https://www.polestar.com/...rk-voor-meer-parkeergemak

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HY9y2rhfhGmVP3j1u3WLb9Smeo4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uycrY0jv5K2opwSyHz5g7S3G.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand die de app al gedownload heeft in de auto?

[ Voor 3% gewijzigd door AartJW op 05-11-2020 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:38
Ik heb ook kabelloos gekozen. Maar volgens mij hoort deze vraag in het andere topic thuis:

Het grote "thuis laden van je EV" topic.

Ik heb in ieder geval een compacte Wallbox Copper SB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GuiltyNL
AartJW schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:56:
Polestar is een samenwerking met Easypark aangegaan, zodat je een parkeersessie kan starten op het scherm en deze automatisch stopt als je vertrekt. Lijkt me super handig (al gebruik ik Parkmobile, maar op de website staat ook prima dekking voor NL). Goed dat we nu al nieuwe ontwikkelingen/mogelijkheden zien door gebruik te maken van Google Automotive:

[Afbeelding]

Ik ga meteen kijken, kan ik meteen mijn parkline opzeggen. ;w O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Gs320 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:43:
Wie kan vertellen wat je ongeveer kwijt bent voor installatie van verwijderbare trekhaak achteraf? Hoeveel bij de Volvo dealer? En hoeveel elders?
Originele haak: prijs staat precies vermeld in de prijslijst van Volvo: 1120 euro. Dat is voor een elektrisch inklapbare haak inclusief de inbouw. Deze haak is in ingeklapte toestand niet of nauwelijks te zien is.

[ Voor 3% gewijzigd door Mga1600 op 05-11-2020 11:01 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• GuiltyNL
AartJW schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:56:
Polestar is een samenwerking met Easypark aangegaan, zodat je een parkeersessie kan starten op het scherm en deze automatisch stopt als je vertrekt.

Ik heb 'm zojuist gedownload en geïnstalleerd. Lijkt me handig.

Je moet de app ook even op je telefoon installeren, omdat ik geen betaalmogelijkheid gekoppeld kreeg in de app voor in de auto. Dus dat moet je eerst even doen en dan moet je verder gaan in je auto.

De app is in het Nederlands.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_xTutYrwPr83iYMKtgKyPKt6xA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4jEqMVgcOsYCXJ5HNMHCpwAj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddCaL3nl9bjZ467k7PbOa7Z4l6I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hHp2CPMryuLcZvutasyiI3j7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartWNL
Wel mooi dat dit soort apps naar android automotive komen.
Ben zelf fervent Parkmobile gebruiker, maar zal dit zeker even uittesten. Hopelijk komen zij in de toekomst ook naar AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
BartWNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:41:
Ben zelf fervent Parkmobile gebruiker, maar zal dit zeker even uittesten. Hopelijk komen zij in de toekomst ook naar AA.
Hier hetzelfde maar heb even hun prijzen bekeken en dit is zelfs goedkoper als parkmobile.

EasyPark Go is een "pay as you park"-model. Je betaalt de lokale parkeerkosten plus €0,25 transactiekosten per parkeeractie. SMS herinneringen: € 0,19 E-mail kwitanties: Gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darwusch
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 16:03
BartWNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:41:
Precies, keuzevrijheid is mooi.
Ik begrijp nog niet helemaal wat de "samenwerking" met polestar betekent. Dat de app standaard geinstalleerd is?
De prijzen zijn gewoon standaard hetzelfde als voor gebruikers met andere auto's lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
darwusch schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:57:
[...]

Precies, keuzevrijheid is mooi.
Ik begrijp nog niet helemaal wat de "samenwerking" met polestar betekent. Dat de app standaard geinstalleerd is?
De prijzen zijn gewoon standaard hetzelfde als voor gebruikers met andere auto's lijkt het.
Ze hebben de app aangepast zodat hij met je Polestar kan communiceren volgens mij. Zodra je gaat rijden, stopt hij dan ook de parkeeractie. Veel meer dan dat zal het niet zijn.

Maar zover ik uit heb kunnen zoeken is EasyPark ook goedkoper dan Parkline en ParkMobile en Yellow Brick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
mvrooij schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:56:
[...]

Hier hetzelfde maar heb even hun prijzen bekeken en dit is zelfs goedkoper als parkmobile.

EasyPark Go is een "pay as you park"-model. Je betaalt de lokale parkeerkosten plus €0,25 transactiekosten per parkeeractie. SMS herinneringen: € 0,19 E-mail kwitanties: Gratis
Je hebt gelijk. Pre-corona had ik een abbo, dat was voordeliger. Maar nu hebben ze de tarieven verhoogd naar 30 cent. Nadeel van easypark vind ik dan persoonlijk weer gebruik van creditcard, maargoed dat zijn allemaal 'first world problems'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GuiltyNL
Ik heb mijn PayPal account gekoppeld eraan @BartWNL Dat lijkt me een prima oplossing, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartWNL
GuiltyNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:06:
Ik heb mijn PayPal account gekoppeld eraan @BartWNL Dat lijkt me een prima oplossing, toch?
Je hebt helemaal gelijk.
Allen ik gebruik eigenlijk nooit PayPal :+

maargoed, beetje teveel off-topic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
We gaan vast en zeker nog veel meer leuke Automotive appjes zien de komende tijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:55
Dit zijn nou mooie ontwikkelingen.
Het komt mij te vaak voor dat ik thuiskom en de meter van mijn Parkmobile loopt nog :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GuiltyNL
Ik wacht met smart op Flitsmeister! Dat lijkt me helemaal ideaal. Nu is het maar gedoe om een flitser aan of at te melden. En dat doe ik dan ook niet, omdat het gevaarlijk is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinoL
  • Laatst online: 28-03-2024
Heeft er iemand last van problemen met het draadloos opladen van zijn telefoon in de P2?

Ik heb sinds kort een iPhone 12, maar deze lijkt niet op te laden in de P2. Het icoontje voor draadloos opladen komt even in beeld en verdwijnt na een seconde of 5 weer. Het bovenste streepje van de meldingen verandert even naar oranje en verdwijnt dan weer. Als je de melding wilt bekijken, is de lijst leeg. Een minuut later weer het zelfde effect.

Het lijkt wel of mijn P2 en mijn telefoon niet herkent als een geldige toestel om op te laden.

Andere telefoons werken wel overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door TinoL op 05-11-2020 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jck82
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 12:18
GuiltyNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:05:
[...]

Ze hebben de app aangepast zodat hij met je Polestar kan communiceren volgens mij. Zodra je gaat rijden, stopt hij dan ook de parkeeractie. Veel meer dan dat zal het niet zijn.

Maar zover ik uit heb kunnen zoeken is EasyPark ook goedkoper dan Parkline en ParkMobile en Yellow Brick.
Ik vind dit dus superhandig. Heel vaak vergeet ik mijn parkeeractie te stoppen met Parkmobile. Zou me geld schelen als het automatisch stopt als de auto weer rijdt. Scheelt me heel wat ergernis bij thuiskomst :-D

P8 Glacier Silver | "19 | warmtepomp | Android 10 | Newmotion Laadpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
TinoL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:53:
Heeft er iemand last van problemen met het draadloos opladen van zijn telefoon in de P2?

Ik heb sinds kort een iPhone 12, maar deze lijkt niet op te laden in de P2. Het icoontje voor draadloos opladen komt even in beeld en verdwijnt na een seconde of 5 weer. Het bovenste streepje van de meldingen verandert even naar oranje en verdwijnt dan weer. Als je de melding wilt bekijken, is de lijst leeg. Een minuut later weer het zelfde effect.

Het lijkt wel of mijn P2 en mijn telefoon niet herkent als een geldige toestel om op te laden.

M’n 12 Pro lijkt ook niet veel te doen behalve warm worden. M’n vorige iPhone (8) deed het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
[p8]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die timer functie zit in de W49 update ....

Bij de laatste Volvo’s die ik afgeleverd kreeg werd er bij TVK altijd heel ruim tijd genomen en was de auto voorzien van een doek etc. (Foto)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPpryvkiVIt5UvFDRuVYKg1wDVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yeyOLlkoStcCQDyM3xgYN3bK.jpg?f=fotoalbum_large

Heb je wel de HK speaker voor thuis gekregen of heb je geen Premium Audio besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
https://play.google.com/s...sypark.production.android

Lijkt of de app "ontwikkeld" is door Polestar, ik denk om hem sneller in de playstore te krijgen.

Nu geprobeerd de app te installeren via deze link, kijken of dat ook remote werkt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Beosoft
  • Laatst online: 27-10-2023
Vanmorgen bij de Volvo dealer in Woerden geweest, die had deze auto klaar staan voor een klant.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/or5MiUMF2xq93xtrNnEGChrK4Ks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3lSfqZh1F6BWnkz6mD45dJ8q.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccVLBmzjXt356rwvh37xBzxDIj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5P8P7zw7h2Sa7KU9ianMB8H3.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwePNQvrb6Df1_vIzYHm_Na52R8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrgokxh3HvxAY8O4mkmSXmv8.jpg?f=fotoalbum_large

De 19" velgen worden afgeleverd met Contis of Pirelli sloffen (degene waar we mee gereden hebben had Pirellis)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YED_alUVMvQiOC4kEeSMhy_SpsU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAODLXIzSXxp0g30Pd90COm9.jpg?f=fotoalbum_large

Buiten stond ook een blauwe waar we mee mochten proefrijden, hij was nog niet verzekerd en volgens de dealer waren we deeerste die er in gingen rijden. Dus nog even groene platen er op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsfVRobnPyHOQd5xZbMCBztIHi0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfWOzUzdSPyBuHgRkeIoNP3L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwePNQvrb6Df1_vIzYHm_Na52R8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrgokxh3HvxAY8O4mkmSXmv8.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6uwAuwuZ7ISDRUQ1pkbK2zZbB7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JuqB2Uu9uoSkSfbKrr6mpqpq.jpg?f=fotoalbum_large

Het geluid was voor mij meer dan goed! :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0teHqLPzpA5fp_8KAwneRludfNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P0tT83lMnZmVEBhmwaiAE9Xm.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn iPhone 11 Pro Max werkte goed op de oplader (was er een beetje bang voor dat hij misschien niet zou passen.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-37jIkEUROLJIV_dM1tIj9rW1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dBSZ34Sc1d0LGuykj5gpHeXa.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ook mooi is dat je de achterklep of kunt sluiten of kunt sluiten en tergelijkertijd kunt afsluiten _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmn3IjaA0GEv5r-bES_3GucQCIM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4W1c3sqlOAMifhEq7tOvbPEO.jpg?f=fotoalbum_large

Oh ja en nog een foto van de sleutel, voor de mensen die op Ali Express nog iets willen kopen 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7WjiyPlCXDLhyhotEoaESUXkJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZYZNnqOyR9InwKgTR8LMqbF.jpg?f=fotoalbum_large

Afgelopen zomer had ik al een proefrit gemaakt met een Polestar en heel veel verschil zit er niet met de P8. Wat wel opvallend was dat het one pedal driving best wel heftig afremt als je van het gas afgaat, maar ok dat is een kwestie van leren spelen met het gaspedaal (of moet ik zeggen stroompedaal :+ )

We hebben lekker een stuk binnedoor gereden en de vrij harde stoelen gaven een goed comfort.
Mijn vrouw durft niet vol te accelereren maar ik kon wel zien dat ze er plezier in had.

Kortom: in mei hadden we al getekend voor de auto en dat was een goede keuze.
Aflevering van mijn auto zal over ongeveer 2 weken plaats vinden, nog eventjes geduld dus..... :)F

Volvo XC 40 P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weghorst
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07-2023
Ik kon het zo snel niet terug vinden in de 5000 posts.. Iemand nog tips voor het voorverwarmen van de P2? Ik moest vanochtend krabben, had ik natuurlijk geen zin in. Dus ik zet de blazers/ruitverwarming aan en ben weer naar binnen gegaan (auto niet op slot). Kwam ik weer terug na een kwartier, waren ze vanzelf uitgegaan en moest ik toch krabben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petzun
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-09 23:06
Beosoft schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:00:
Vanmorgen bij de Volvo dealer in Woerden geweest, die had deze auto klaar staan voor een klant.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

De 19" velgen worden afgeleverd met Contis of Pirelli sloffen (degene waar we mee gereden hebben had Pirellis)

[Afbeelding]

Buiten stond ook een blauwe waar we mee mochten proefrijden, hij was nog niet verzekerd en volgens de dealer waren we deeerste die er in gingen rijden. Dus nog even groene platen er op.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Het geluid was voor mij meer dan goed! :9~

[Afbeelding]

Mijn iPhone 11 Pro Max werkte goed op de oplader (was er een beetje bang voor dat hij misschien niet zou passen.....

[Afbeelding]

Wat ook mooi is dat je de achterklep of kunt sluiten of kunt sluiten en tergelijkertijd kunt afsluiten _/-\o_

[Afbeelding]

Oh ja en nog een foto van de sleutel, voor de mensen die op Ali Express nog iets willen kopen 8)

[Afbeelding]

Afgelopen zomer had ik al een proefrit gemaakt met een Polestar en heel veel verschil zit er niet met de P8. Wat wel opvallend was dat het one pedal driving best wel heftig afremt als je van het gas afgaat, maar ok dat is een kwestie van leren spelen met het gaspedaal (of moet ik zeggen stroompedaal :+ )

We hebben lekker een stuk binnedoor gereden en de vrij harde stoelen gaven een goed comfort.
Mijn vrouw durft niet vol te accelereren maar ik kon wel zien dat ze er plezier in had.

Aflevering van mijn auto zal over ongeveer 2 weken plaats vinden, nog eventjes geduld dus..... :)F
Lekker zeg!
Je bedoelt waarschijnlijk dat de 20" met Pirelli wordt geleverd, want deze Conti is toch de 19"?
En ik lees al dat jij je auto regelmatig gaat inleveren bij je vrouw. :)

XC40 EV Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cHo91
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 13:22
weghorst schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:08:
Ik kon het zo snel niet terug vinden in de 5000 posts.. Iemand nog tips voor het voorverwarmen van de P2? Ik moest vanochtend krabben, had ik natuurlijk geen zin in. Dus ik zet de blazers/ruitverwarming aan en ben weer naar binnen gegaan (auto niet op slot). Kwam ik weer terug na een kwartier, waren ze vanzelf uitgegaan en moest ik toch krabben..
Als je op de verwarming klikt in de onderste balk en dan naar parkeren gaat dan kan je de auto een half uur laten voorverwarmen naar een bepaalde temperatuur (standaard 22 graden).

Aanrader is om dit alleen te doen als je auto nog aan de laadpaal hangt, dan kost het je namelijk geen range. Als de app uitkomt dan kan je dit (als het goed is) ook op een timer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beosoft
  • Laatst online: 27-10-2023
Petzun schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:10:
[...]

Lekker zeg!
Je bedoelt waarschijnlijk dat de 20" met Pirelli wordt geleverd, want deze Conti is toch de 19"?
En ik lees al dat jij je auto regelmatig gaat inleveren bij je vrouw. :)
Je hebt gelijk wat betreft de banden :-)

Mijn vrouw heeft haar eigen auto (T-Rock) maar de P8 is de zakelijke + gezins auto (heb eigen webshop) dus ze zal er vaak genoeg in rijden O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Beosoft op 05-11-2020 15:24 ]

Volvo XC 40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weghorst
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07-2023
cHo91 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:22:
[...]

Als je op de verwarming klikt in de onderste balk en dan naar parkeren gaat dan kan je de auto een half uur laten voorverwarmen naar een bepaalde temperatuur (standaard 22 graden).

Aanrader is om dit alleen te doen als je auto nog aan de laadpaal hangt, dan kost het je namelijk geen range. Als de app uitkomt dan kan je dit (als het goed is) ook op een timer doen.
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headfirst
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-06-2021
TinoL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:53:

Werkt hier ook niet goed in de P2 met een Iphone XS, laden gaat aan en uit. idd een klein batterijtje als hij laadt links naast de klok in middendisplay.. Wel jammer.. maar eens naar laten kijken als de auto z’n recall krijgt..

P2, Zappi V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJV2
  • Laatst online: 10-05-2024

RJV2

P8

Mga1600 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:59:
[...]

Originele haak: prijs staat precies vermeld in de prijslijst van Volvo: 1120 euro. Dat is voor een elektrisch inklapbare haak inclusief de inbouw. Deze haak is in ingeklapte toestand niet of nauwelijks te zien is.
Klopt. Ik heb er direct een fietsdrager bij besteld. Pakketkorting gevraagd en gekregen. Veel dealers bieden dat ook actief aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
RJV2 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:46:
[...]

Klopt. Ik heb er direct een fietsdrager bij besteld. Pakketkorting gevraagd en gekregen. Veel dealers bieden dat ook actief aan.
Ja, ik heb ook die pakketkorting grkregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Beosoft schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:00:
Dan heb je denk ik wel wat mazzel gehad want er zijn er hier een hoop die in januari of februari al besteld hebben maar hem nog niet over 2 weken hebben ;)

Toffe foto's, dank!

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinoL
  • Laatst online: 28-03-2024
Headfirst schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:45:
[...]

Werkt hier ook niet goed in de P2 met een Iphone XS, laden gaat aan en uit. idd een klein batterijtje als hij laadt links naast de klok in middendisplay.. Wel jammer.. maar eens naar laten kijken als de auto z’n recall krijgt..
Met iPhone 8 en iPhone 11 geen problemen. Dus lijkt een issue te zijn met nieuwere iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jck82
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 12:18
Montalbano schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:25:
[...]

Dan heb je denk ik wel wat mazzel gehad want er zijn er hier een hoop die in januari of februari al besteld hebben maar hem nog niet over 2 weken hebben ;)

Toffe foto's, dank!
Zal te maken hebben met welke productiedata de dealers (of leasemaatschappijen) al eerder hebben ingekocht.

P8 Glacier Silver | "19 | warmtepomp | Android 10 | Newmotion Laadpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headfirst
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-06-2021
TinoL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:34:
[...]

Met iPhone 8 en iPhone 11 geen problemen. Dus lijkt een issue te zijn met nieuwere iPhones.
Mijn XS is ouder dan de 11, dus lijkt mij toch meer een fout van de inductiepads..

P2, Zappi V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
[P8]

Nr 21 op de lijst van de RDW (J-947-XV);heeft de kleur Oranje.
Zou dat een special zijn voor WA voor bij zijn buitenhuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure8
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01-09-2022
[p8]

P8
Is dit een zaak die in orde gebracht wordt via een update? In de standaardlijst staat ’Sfeerverlichting 2’ dus contractueel diend dit geleverd te worden. :F

Sage Green-warmtepomp-19”- Wallbox Pulsar Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Pure8 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:35:
[...]

P8
Is dit een zaak die in orde gebracht wordt via een update? In de standaardlijst staat ’Sfeerverlichting 2’ dus contractueel diend dit geleverd te worden. :F
Hier is bij ander Volvo modellen ook het nodige over te doen geweest.
Het enige wat je daarbij kunt veranderen van kleur is een (paar) klein ledje(s) boven bij de binnenverlichting. De kleur daarvan kun je instellen in het menu en opslaan in je eigen profiel - althans zo was het bij de andere Volvo’s - hier weet ik het niet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gs320
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 12:16
RJV2 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:46:
[...]

Beide achteraf? Wat kost het totaal dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mga1600
Gs320 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:59:
[...]

Beide achteraf? Wat kost het totaal dan?
Er waren op het moment dat ik aan het uitzoeken was 3 verschillende fietsendrager (Thule) met verschillende prijzen. Het pakket voordeel was meen ik 250 of 300 euro. Het zijn hele mooie dragers overigens, wij hebben de opvouwbare versie genomen geschikt voor 2 elektrische fietsen en die in de bagageruimte past. Even op de Volvo site kijken bij accessoires!

Die korting gold dit voorjaar en was een ‘maandaanbieding. Er zijn regelmatig accessoires in de aanbieding (te zien op de site van Volvocard - da’s een kaart die je bij de auto krijgt en waarmee je pechhulp en bijvoorbeeld reiskosten of overnachting na pech of ongeval kunt afdekken) maar dus ook gebruik kunt maken van aanbiedingen. Als je eens per jaar service laat uitvoeren wordt de geldigheid van de kaart steeds met een jaar verlengd.

Pagina: 1 ... 98 ... 247 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een Tesla versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.