Na 14 jaar BMW twee weken geleden de volgende aanschaf gedaan:
Polestar 2 in Midnight met 19" en zwart interieur.
Levering : juli.
Een eerste reactie van mijzelf ruim een jaar geleden was: nooit een Chinese auto. Haha.
Daarnaast blijft het natuurlijk raar om een auto te bestellen die je fysiek nog nooit gezien hebt, laat staan gereden. Misschien zijn het allemaal ouderwetse redenen. Feit is dat het een zeer mooie auto is om te zien. Zowel van binnen als van buiten. En het feit dat 'Volvo' Zweden er bij betrokken is geeft toch wel vertrouwen. Als er Geely op gestaan had was het een ander verhaal geweest denk ik (doen ze wel slim die Chinesen...

)
Qua velgen heb ik 19 inch gekozen ik dat visueel beter in verhouding vind met de rest van de auto. Plus deze velgen vind ik sowieso mooier. Daarbij een iets hoger band zorgt normaliter voor meer comfort. En als ik de Tesla rijders mag geloven zorgen grotere velgen voor meer afrolgeluiden.
Maar goed we gaan het zien. Anders kunnen de 19" altijd nog dienst doen als wintervelg.
PP was een leuke optie, maar de auto is al 'vol' genoeg met de twee andere pakketen. En hoewel ik de Ohlins en Brembo bling gaaf vind, weet ik dat ik na een keer afstellen die schokdempers nooit meer aanraak en ach ja extra goede remmen op een elektrische auto, die je toch maar beperkt nodig hebt.... Anyway ieder zijn meug.
Na leder toch weer terug naar stof. Minder 'chique' misschien, maar liever toch een zwart interieur dan beige.
Vond het onderstaand plaatje op Reddit van de Midnight uitvoering