Zijn er mede-tweakers die de auto met succes bij een financial lease aanbieder hebben ondergebracht? Ik had namelijk een overeenkomst met LeaseIt (De Lage Landen) maar deze is gisteren ingetrokken omdat zij geen "nieuw" elektrisch merk willen financieren.
Na enkele dagen van beraad hebben verschillende managers en kredietanalisten een klap gegeven op het financieren van een nieuwe auto op de Nederlandse markt, genaamd Polestar. Daaruit is gekomen dat wij helaas geen zaken gaan doen met Polestar (onderdeel van Volvo).
Vorig jaar heeft DLL een samenwerkingsovereenkomst met Tesla beëindigd, dit is o.a. meegenomen in de discussie die is ontstaan.
Ik vind het vervelend om dit nieuws met u mede te delen, ik ben het er zelf namelijk niet mee eens, maar ik kan de keuze van mijn meerdere helaas niet overrulen en sta hierin met mijn rug tegen de muur.
Een goedkeuring voor de financiering die heeft u, maar niet voor dit merk.
Bedankt en hopelijk respecteert u de keuze vanuit DLL.
Helaas heb ik nu ook om dezelfde reden nul op het rekest gekregen bij een andere financier...
Ps. heb een Void PP besteld die met een beetje geluk volgens Polestar in de tweede helft van augustus geleverd moet worden.