P2S2000jan schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:06:
[P2]
SO I F*CKED UP !
Koppelen app aan de P2
Alles ging zeer goed: Polestar account toegevoegd aan profiel in wagen, Polestar app op smartphone, alle sleutels aanwezig, koppelen geen probleem; toen dacht ik dat alles al klaar was, dus ik sluit af, leg de sleutels binnen en probeer enkel met smartphone de auto te openen; ging niet .... en toen zag ik dat ik in de app nog de key moest 'activeren' ..... en toen begon de miserie .... app hing vast .... alles geprobeerd ging niet.
Om het nog erger te maken: uiteindelijk door verkeerde manipulatie van mijn kant, de app van de smartphone verwijdert..... app terug geïnstalleerd.
Nu zit ik met een P2 die denk dat hij gekoppeld is aan mijn smartphone en een smartphone die niet weet dat hij gekoppeld is met de P2
HOE krijg ik de digital key terug weg van mijn huidig profiel? Daar slaag ik niet in want op het scherm zegt hij dat ik dat met de smartphone moet doen (die niet weet dat hij gekoppeld is).
Of moet ik een volledig nieuw profiel maken?
help.....
(zoeken naar dit probleem in de +900 pagina's lijkt mij onbegonnen werk)
Heb hier een keer een stappenplan geplaatst. Zoeken op 'beheerder', 'koppelen', 'ID' en mijn gebruikersnaam levert vast wel wat op.