quote]
Rianata schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:00:
[...]
Hoe vaak gaat dit punt nog herhaald worden?

Ten tijde dat jullie je auto besteld hebben was al bekend dat niet alles wat initieel in de 'verkoopfolder' stond beschikbaar zou zijn. En ja, dat men dan ook nog vertraging op loopt vergeleken met de eerste verwachtingen die Volvo bijvoorbeeld over de app heeft afgegeven is niet fraai.
Maar hoe naïef is het om een auto te bestellen, waarbij je duidelijke signalen hebt gekregen over onvolledige functionaliteit en ook zelf tot inzicht had moeten komen dat je min of meer als een beta-bestuurder zou functioneren, want eerste EV van Volvo, etc. en dan nu tot de conclusie te komen dat het tegenvalt / niet fraai is / schandalig is / van den zotte / <vul je eigen uitdrukking hier in>.
De P8 was niet af en is nog niet af, het is nog niet de volwaardige ervaring zoals Volvo die wel graag geeft en jullie graag krijgen voor het geld dat je er voor betaald hebt. Maar dat wist je / had je moeten weten.
[/quote]
-------------------------------
Sorry, maar dit is onzin. Er zijn zat mensen die hun P8 of P2 hebben besteld in een periode waarin niet verondersteld mocht worden, laat staan al bekend was, dat de beloofde features op de site/folder/reclame etc niet aanwezig zouden zijn.
(Mijn P2 in december 2019 besteld en zwaar getwijfeld tussen P8, allebei met mooie beloofde functionaliteiten vanuit een app)
Overigens til ik er zelf niet zo zwaar aan, ik vind het rijden in de P2 geweldig. Maar zou een goed werkende app ook wel waarderen, bijvoorbeeld om straks lekker alvast de airco aan te kunnen zetten als eindelijk de zomer eens begint
[
Voor 8% gewijzigd door
Johnbeer op 20-05-2021 18:20
]