Misschien ben ik spuit 11.. (sinds mijn jonge dochter geboren is 7 weken geleden, leef ik onder een steen...) maar ik heb gisteren een email gehad van Volvo Broekhuis over de VOC app vertraging, incl excuses van Volvo. En een link naar:
Geachte heer xxx,
Als één van de eersten in ons land rijdt u de Volvo XC40 Recharge P8 AWD. We hopen dat u tevreden bent en geniet van het gemak van ingebouwde Google Maps, Google Assistant en Google Play.
Een belangrijke feature van deze auto is de Volvo On Call-app. Deze app is tot op heden nog niet beschikbaar. Via deze e-mail willen wij u graag informeren over de huidige status.
Medio 2021 kunt u, na een Over The Air update, uw auto koppelen aan een “early access”-versie van de app met beperkte functionaliteit. Zoals het op afstand vergrendelen/ontgrendelen én via een directe start voorverwarmen of -koelen van de passagiersruimte in uw auto. Dit zorgt al voor vertrek voor een perfecte temperatuur in uw Volvo. Voor meer informatie over de update gaat u naar de support website.
Daarnaast krijgt uw auto later dit jaar nog meer updates. De Volvo On Call app wordt nog slimmer en beter. Maar ook wordt bijvoorbeeld Apple CarPlay toegevoegd om passagiers in staat te stellen hun telefoon met uw auto te integreren.
De updates worden via OTA (Over The Air) automatisch, rechtstreeks naar uw auto verzonden, zodat u onze werkplaats niet hoeft te bezoeken. Uiteraard zijn deze updates gratis. Zodra de updates beschikbaar zijn zullen wij u hierover informeren.
We kunnen ons voorstellen dat de afwezigheid van de Volvo On Call-app u ongemakken heeft veroorzaakt. Namens Volvo bieden wij u onze excuses aan voor de vertraagde lancering en wij stellen alles in het werk om u de best mogelijke ervaring te bieden.
En mocht u nog vragen hebben dan staan wij altijd voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Broekhuis Groningen B.V.
Meer over de update