Je zou ook eens de P8 kunnen uitproberen. Ik heb de P2 en de P8 allebei proefgereden en voor de P8 gekozen. Vooral vanwege de beperkte hoofdruimte achterin de P2.Freezhost schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:44:
Vrijdag de proefrit gehad en wat een geweldige auto, twee keer 30 minuten mee kunnen rijden en spelen. Besturing spreek voor zich en het rijden is geweldig, Android spreekt voor zich en werkt prettig maar er zijn toch wel wat punten die mij tegenvielen.
Zo vind ik de middenconsole vrij groot, groter dan ik van de foto's zou verwachten. Ik zit er ook met mijn knie tegenaan en ik vraag me af of dat op lange ritten niet gaat irriteren. De zitpositie is ook wel even wennen, die oplopende vloer voor de bestuurders stoel voelt ook wat vreemd. Nu heb ik niet uitgebreid de tijd genomen om de stoel instellingen te veranderen dus mogelijk valt daarin nog wel e.e.a. te verbeteren. Achterin is de hoofdruimte ook beperkt, ik kom zelf tegen het dak aan en ook de kofferbak is kleiner dan onze huidige auto. Nu maar een lijst opstellen van alle plus en minpunten en dan een knoop doorhakken.
XC40 P8 MY21 - Glacier Silver - 19" - warmtepomp - Wallbox PulsarPlus