In de mail waarin ze vragen de order te bevestigen heb je een link naar veelgestelde vragen. Daar kun je een proefrit aanvragen. De link is persoonlijk en kan ik dus niet kopieren. Hoefde namelijk niets in te vullen, maar kreeg direct de bevestiging dat de proefrit aangevraagd was op mijn naam.
Kan natuurlijk wel de tekst plakken:
Kan ik een testrit maken voor de oplevering?
Ja, dat kan als u het onderstaande formulier invult. Wij laten u dan weten wanneer u een uitnodiging voor een testrit kunt verwachten.
Als ik ervoor kies te wachten met het doorvoeren van mijn bestelling tot ik een testrit kan maken, wat gebeurt er dan met mijn voorrangspositie in de wachtrij?
Wij kunnen geen vroegtijdige levering garanderen als u uw order niet nu definitief maakt. Uiteraard doen we onze uiterste best om uw bestelling prioriteit te geven, maar door de hoge vraag moeten we uw voorrangspositie helaas vergeven.
Op het moment van leveren kunt u desgewenst uw voertuig testen met een kennismakingsrit. Mocht u niet tevreden zijn met de ervaring, dan kunt u de auto alsnog retourneren.*
Als ik de auto aanschaf zonder een testrit te maken, kan ik hem dan nog retourneren?
Wij zorgen ervoor dat uw Polestar 2 alle verwachtingen waarmaakt. Mocht u, om welke reden dan ook, de auto willen retourneren na de levering dan kan dat binnen 14 kalenderdagen na dag van levering.*
[
Voor 52% gewijzigd door
MarvinOA op 12-03-2020 22:39
]