@
JohnDoe77 ik heb na vele jaren v40 gereden te hebben veel vertrouwen opgebouwd daar. Gewoon fijne auto, altijd geweldige support etc. Je herkent het misschien. Sommige dingen wist ik idd. Andere dingen als de Maps issues dus niet. Sterker nog, volgens mij was ik 1 van de eersten die dit bijzonder ergerlijk vond. En bijv het alarm probleem heb ik, elf als heel vervelend ervaren maar ook de wat lakse houding van Volvo hierover. En zo zijn er meer kleinere dingetjes die wat storend zijn. Je noemt zelf ook al communicatie. En om mijn vakgebied er weer even bij te halen... Communicatie is ook daar gruwelijk belangrijk. Wees reëel, duidelijk, helder, kom tijdig met informatie ook als het niet leuk is. Als ik als tester bepaalde zaken licht op me neem of het blijf uitstellen of beloftes maak die ik niet na kom.. . Wat denk je dat er gebeurt? Je kan het ook anders zien hé, ik besteed idd vrij veel tijd hier en elders om te helpen (zover ik dat kan) om alles te verbeteren, mijn ervaring te delen. Dat heeft een nieuw model toch nodig wordt contant hier gezegd?
Anyway, ik heb er nog alle vertrouwen in hoor. Net dus ook een langere rit gehad, gewoon briljante auto verder en ben oprecht trots eigenaar. Maar ja, dan lees ik al die mooie verhalen met foto's als bewijs dat het het dit weer, 18-21 graden, zo geweldig gast met range. Ik zie zaken van 18kWh tot 21kWh. Dus ja, als ik dan mijn trip computer zie van de rit dan baal ik. Heenweg met netjes 110 op de ACC gemiddelde van 24,3kWh viel me erg tegen!) en terugweg met stukken 120-130 totaal 25,2kWh (uitgaande van 130 km/h redelijk).
Gewoon even een baal momentje, ik heb ook geen idee waarom het de heenweg zo hoog was. En ja, dan post ik mijn ervaring. Net zo goed als ik de positieve dingen post. Bij mij moet je het zo zien: als je niks of weinig meer van mij hoort.. Dat is het het mis en heb ik het opgegeven 😁😉
[
Voor 29% gewijzigd door
Juancho op 30-03-2021 21:38
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio