Mga1600 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:44:
[...]
Jullie doen Rob Timmers echt tekort! ......hij is zeer deskundig en was tot voor kort een soort baas van de product managers. Hij weet alles van Volvo, van de ontwikkelingen en van de auto’s.
Kennelijk heeft hij promotie gemaakt als je naar zijn titels nu kijkt. Hij was Manager van de afdeling Product Management.
Ik heb ‘m (ruim een jaar geleden denk ik) per ongeluk een keer ontmoet toen hij bij de dealer was om die in het een of ander te trainen en nog even stond na te praten in het koffiehoekje met “mijn” verkoper (waar ik een afspraak mee had).
In de 5 minuten dat ik naast Rob Timmers stond heb ik meer details en overwegingen gehoord over de P8-familie dan ooit daarvoor of daarna.
Hij is ook kind aan huis bij Volvo in Zweden en was ook degene die ooit een lezing gaf over de P8 aan leden van het Volvoforum lang voordat de auto geïntroduceerd werd (ik was daar niet bij, maar heb wel de PPT presentatie op het Volvo forum gevonden).
Ik denk dat er binnen de Volvo Nederland organisatie niemand is die beter op onze issues in kan gaan dan hij......
Goed nieuws; morgen heb ik een gesprek met deze Rob Timmers. Klein beetje inleiding;
Toen het panel werd geformeerd (Electric Drivers Connect) heb ik in mijn eigen blog zoveel mogelijk van de door ons allen verzamelde punten genoemd en deze ook in de lounge geplakt. Omdat er in dat panel alleen door die Hortens wordt gereageerd met een standaard antwoord, heb ik via een omweg het ook naar de customer service van Volvo weten te sturen. Binnen een dag werd ik gebeld, dit heb ik hier ook gemeld. Strekking: ze waren blij met zoveel feedback en zouden het absoluut intern doorzetten naar de juiste personen. Ik heb gelijk de tip gegeven dat ze dit ook kenbaar maken in dat panel en daar verscheen later de boodschap over de video die er volgende week moet komen.
Paar dagen terug kreeg ik een iMessage van Rob Timmers die mij vroeg of wij elkaar zouden kunnen spreken en dat wordt morgen. Ik denk dat de mail die ik gestuurd heb een goede basis is, aangevuld met een jammerlijke prijsdaling. Natuurlijk zal ook (het gebrek aan) communicatie centraal staan.
Ik zal de heer Timmers vragen of ik hier een samenvatting mag geven van hetgeen besproken is. Zelf heb ik er geen problemen mee, deze dingen ervaren wij ook samen. Maar vind het wel netjes hem even op de hoogte te stellen.
Wordt vervolgd...