Staat ook gewoon in de Nederlandse handleidingDutchBB schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:06:
[P2]
Ik was de hele tijd bang dat de kofferklep in de garage tegen de garagedeur zou klappen als die per ongeluk zou openen. Met bijgaande instructie van een Engels forum is dit probleem opgelost....😅😅
[Afbeelding]
Ik denk dat je die - terechte - grieven het beste op het eerder deze week door Volvo in het leven geroepen platform kunt plaatsen.PowerBat schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:49:
[...]
Ik vind dat écht beschamend. Alle reclames en voorbeelden met Volvo On Call wordt verwezen naar de Logboek-functie. Ik heb er nu (tijdelijk) zelf eentje moeten aanschaffen, voor een half jaar. En nu lees ik dat het nog tot eind 2021 gaat duren? Werkt de ICT daar nog met hamer en bijtel of zoiets. Slecht, heel slecht.
https://llcrm.eu/r.asp?r=...f0-41f3-bd0c-f037153936b5
[ Voor 5% gewijzigd door Mga1600 op 13-02-2021 19:01 ]
Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride
P2
Wellicht een gekke vraag; als ik en mijn vriendin tegelijk willen instappen. Ik achter het stuur en zij op de bijrijdersstoel, gaat de passagiers kant niet automatisch van het slot.
Weet iemand hoe je kunt zorgen dat alle deuren van het slot gaan?
Wellicht een gekke vraag; als ik en mijn vriendin tegelijk willen instappen. Ik achter het stuur en zij op de bijrijdersstoel, gaat de passagiers kant niet automatisch van het slot.
Zou je als het goed is op deze manier moeten kunnen instellen.Willi1908 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:18:
P2
https://support.polestar....ndeling-en-ontgrendeling/
Dank jeBartWNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:34:
[...]
Zou je als het goed is op deze manier moeten kunnen instellen.
https://support.polestar....ndeling-en-ontgrendeling/
Sleutels en openen van de deuren; als in “phone as key”?RJV2 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:40:
P8. Gisteren reactie van de dealer op mijn vragen over OTA en VOC:
Gisteren hebben we toevallig een bericht gehad m.b.t. de Volvo On Call update.
Zoals het er nu naar uitziet, starten we een Week 15 met de uitrol van Volvo On Call. Dit zal wel stapsgewijs gaan.
Daarnaast zijn dan nog niet alle functie in de app beschikbaar.
1e update geeft de volgende mogelijkheden,
Sleutel en openen van de deuren
Laadstatus
Auto starten
Klimaatregelen zonder timer
2e update geeft de volgende mogelijkheden (Medio 2021)
Klimaatregelen met timer
Laden inclusief timer.
3e Update (eind 2021)
Rijlogboek en Apple Car Play / Android Auto.

Overigens een handige tip -wellicht- voor onze iPhone vrienden hier;
Ik heb de functie “2/3x tikken” op de achterkant van de telefoon ingesteld dat bij drie keer tikken flitsmeister opent. Handig bij het instappen; paar tellen wachten tot hij de telefoon verbonden heeft, drie keer tikken en je ziet netjes een oproep actief worden voor een paar tellen.
Ik heb de functie “2/3x tikken” op de achterkant van de telefoon ingesteld dat bij drie keer tikken flitsmeister opent. Handig bij het instappen; paar tellen wachten tot hij de telefoon verbonden heeft, drie keer tikken en je ziet netjes een oproep actief worden voor een paar tellen.
Ik zoek ook nog zoiets voor m'n samsung S21. Dat als de auto en telefoon verbonden zijn via Bluetooth... Flitsmeister ook automatisch geopend wordt. Ik heb eigenlijk altijd Flitsmeister wel aan staan namelijk.JohnDoe77 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:25:
Overigens een handige tip -wellicht- voor onze iPhone vrienden hier;
[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 14-02-2021 11:38 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
[P2]Ik heb het eindelijk een keer getest maar bij mij speelt spotify de playlists gewoon af in de volgorde zoals ik die in de app op mijn telefoon heb ingesteld.Juancho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:36:
2. ik heb één hele grote irritatie en dat is dat Spotify een playlist NIET afspeelt zoals je het geordend hebt in de app (op je PC/Telefoon/Tablet) en je ook geen optie hebt om de sortering aan te passen. Mis ik iets of kan dit echt niet? Zou ik echt een super irritante fout vinden want ik werk vaak met lijsten waar ik wekelijks nieuwe dingen aan toevoeg en die wil je gewoon bovenaan hebben
Ik heb net wat wijzigingen in de volgorde van een playlist op mijn iPhone gemaakt en zie die sortering ook gewoon terug in de spotify app in de auto. Of bedoelde je wat anders @Juancho ?
Je zou iets als “tasker” of een vergelijkbare app kunnen gebruiken om dat te doen. Ik heb hiervoor in het verleden ook wel eens nfc stickers gebruikt, als je telefoon daarop legt kun je dat ook koppelen aan het starten van een appJuancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:31:
[...]
Ik zoek ook nog zoiets voor m'n samsung S21. Dat als de auto en telefoon verbonden zijn via Bluetooth... Flitsmeister ook automatisch geopend wordt. Ik heb eigenlijk altijd Flitsmeister wel aan staan namelijk.
Goed dat dit gaat komen, want dan zal er ineens heel veel meer mogelijk zijn qua apps.RJV2 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:40:
3e Update (eind 2021)
Rijlogboek en Apple Car Play / Android Auto.
Gebruikers hebben toegang tot meer apps.
Voor ontwikkelaars neemt dit de noodzaak weg om een aparte app te bouwen voor automotive.
Wel jammer is dan dat deze app dan niet gebruik zal maken van alle mogelijkheden die Automotive biedt.
Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.
Kan nog veel gemakkelijker. Je kunt FM zo instellen dat hij automatisch aangaat en uitgaat als hij contact maakt met de BT van de auto. Hoef je helemaal niks meer te doen. Er zit daarboven op ook een detectie op die ziet of je rijdt en dan ook automatisch aangaat en uitgaat. Voorkomt boetes voor mensen die snel fietsen of als je bij iemand anders in de auto zit.Juancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:31:
[...]
Ik zoek ook nog zoiets voor m'n samsung S21. Dat als de auto en telefoon verbonden zijn via Bluetooth... Flitsmeister ook automatisch geopend wordt. Ik heb eigenlijk altijd Flitsmeister wel aan staan namelijk.
Als je een Flitsmeister ONE aanschaft, dat kan ook helpen om te zorgen dat Flitsmeister automatisch startFW423130 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:00:
[...]
Kan nog veel gemakkelijker. Je kunt FM zo instellen dat hij automatisch aangaat en uitgaat als hij contact maakt met de BT van de auto. Hoef je helemaal niks meer te doen. Er zit daarboven op ook een detectie op die ziet of je rijdt en dan ook automatisch aangaat en uitgaat. Voorkomt boetes voor mensen die snel fietsen of als je bij iemand anders in de auto zit.

Ik bedoel de muziek in een playlists he, niet de playlists volgorde zelf. Als ik in een afspeellijst nieuwe muziek toevoeg... Komen die in de P8 helemaal onderaan te staan ipv bovenaan. Kortom: sorteren van oud naar nieuw. Terwijl ik op mijn telefoon of PC de sortering natuurlijk heb staan op nieuw naar oud._--[]--__ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:46:
[...]
[P2]Ik heb het eindelijk een keer getest maar bij mij speelt spotify de playlists gewoon af in de volgorde zoals ik die in de app op mijn telefoon heb ingesteld.
Ik heb net wat wijzigingen in de volgorde van een playlist op mijn iPhone gemaakt en zie die sortering ook gewoon terug in de spotify app in de auto. Of bedoelde je wat anders @Juancho ?
Ik vind dit, als muziek liefhebber, echt een hele vervelende bug.
@FW423130 thanks! Ik was die optie in Flitsmeister zelf helemaal vergeten. Heb het nu aangezet!
[ Voor 18% gewijzigd door Juancho op 14-02-2021 12:10 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Klopt, je werkt zeker bij FMfrankkie12345 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Als je een Flitsmeister ONE aanschaft, dat kan ook helpen om te zorgen dat Flitsmeister automatisch start

Een super app!
En bij Samsung heb je Bixby routines. Bij mij maakt ie automatisch een hotspot als ik de P2 stap. Weigert de 4g een keer dan hoef ik alleen de wifi in de P2 aan te zetten. Je kunt ook elke willekeurige app starten.FW423130 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:00:
[...]
Kan nog veel gemakkelijker. Je kunt FM zo instellen dat hij automatisch aangaat en uitgaat als hij contact maakt met de BT van de auto. Hoef je helemaal niks meer te doen. Er zit daarboven op ook een detectie op die ziet of je rijdt en dan ook automatisch aangaat en uitgaat. Voorkomt boetes voor mensen die snel fietsen of als je bij iemand anders in de auto zit.
[ Voor 3% gewijzigd door guido66 op 14-02-2021 12:10 ]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Je hebt me doorFW423130 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:07:
[...]
Klopt, je werkt zeker bij FM![]()
Een super app!
https://blog.flitsmeister...-uitdagingen-aa02735d9b2b
Nog niet zo eenvoudig begrijp ik om de One te ontwikkelen. Erg knap.
Zou super zijn als FM als app in Android Automotive beschikbaar komt. Dan nog de functionaliteit van ABRP eraan toevoegen en je je bent echt uniek.
Maar is het niet het idee dat er juist wel meer Automotive apps komen? Het idee dat alsnog alles via mijn telefoon loopt lijkt me niet handig. Ook bijv 2x Google maps of Spotify lijkt me allemaal heel ingewikkeld. Had juist gehoopt dat op termijn CarPlay of Android Auto niet veel toevoegt omdat alle apps ook op Automotive zitten. Ik denk ook dat dat alsnog gaat gebeuren met al die grote merken die op AAOS overgaanfrankkie12345 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:59:
[...]
Goed dat dit gaat komen, want dan zal er ineens heel veel meer mogelijk zijn qua apps.
Gebruikers hebben toegang tot meer apps.
Voor ontwikkelaars neemt dit de noodzaak weg om een aparte app te bouwen voor automotive.
Wel jammer is dan dat deze app dan niet gebruik zal maken van alle mogelijkheden die Automotive biedt.
Ja ideaal apparaat hiervoor!frankkie12345 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Als je een Flitsmeister ONE aanschaft, dat kan ook helpen om te zorgen dat Flitsmeister automatisch start
Bij de P2 heb je ook een mooi vakje bij je been waar je hem in kan bewaren
Mijn P8 start niet meer.
‘Transponder sleutel niet herkend’
Bij alle sleutels niet. ANWB is onderweg
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bij de P2 heb je een dedicated plaats (bekerhouder) waar je de sleutel kan leggen om de back-up transponder te gebruiken.JackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:33:
Mijn P8 start niet meer.
Heeft de P8 dat ook? Al eens geprobeerd?
Heeft de p8 ook. Dat is voor als de batterijen leeg zijn en je wilt toch rijden. Maar als hij de transponder niet herkent dan is er vast iets anders aan de hand.High-Voltage2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:35:
[...]
Bij de P2 heb je een dedicated plaats (bekerhouder) waar je de sleutel kan leggen om de back-up transponder te gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door Spanky79 op 14-02-2021 13:37 ]
Niet zeker van...Spanky79 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:37:
[...]
Heeft de p8 ook. Dat is voor als de batterijen leeg zijn en je wilt toch rijden. Maar als hij de transponder niet herkent dan is er vast iets anders aan de hand.
Normaal werkt je sleutel in "actieve" modus, dwz dat hij op eigen kracht (met ingebouwde batterij) signalen uitstuurt. Door hem op die plek te leggen kan de sleutel ook "passief" aangesproken worden door de wagen, vergelijkbaar met een RFID pasje.
Dat het probleem niet in de sleutel(s) zit is duidelijk. Mogelijk dat die back-up methode wel nog correct werkt in de wagen.
Ik heb allebei de zwarte sleutels geprobeerd in beide bekerhouders. Geen succes.High-Voltage2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:35:
[...]
Bij de P2 heb je een dedicated plaats (bekerhouder) waar je de sleutel kan leggen om de back-up transponder te gebruiken.
Too badJackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:46:
[...]
Ik heb allebei de zwarte sleutels geprobeerd in beide bekerhouders. Geen succes.
Ja inderdaad de muzieknummers in de playlist. Als ik op mijn iPhone een nieuw nummer aan een playlist toevoeg komt deze ook onderaan de lijst te staan. Dit is bij mij in de auto exact hetzelfde als in de iPhone app. Is het in de Android app andersom en komen nieuw toegevoegde nummers daar dan bovenaan de playlist?Juancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:06:
[...]
Ik bedoel de muziek in een playlists he, niet de playlists volgorde zelf. Als ik in een afspeellijst nieuwe muziek toevoeg... Komen die in de P8 helemaal onderaan te staan ipv bovenaan. Kortom: sorteren van oud naar nieuw. Terwijl ik op mijn telefoon of PC de sortering natuurlijk heb staan op nieuw naar oud.
Je hebt op je telefoon/pc/tablet een sortering optie. Dus daarmee in jezelf je sortering kiezen. Die optie ontbreekt dus in de Android automotive Spotify app. En helaas pakt hij dus ook niet je sortering over vanuit mobiel/pc etc._--[]--__ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:49:
[...]
Ja inderdaad de muzieknummers in de playlist. Als ik op mijn iPhone een nieuw nummer aan een playlist toevoeg komt deze ook onderaan de lijst te staan. Dit is bij mij in de auto exact hetzelfde als in de iPhone app. Is het in de Android app andersom en komen nieuw toegevoegde nummers daar dan bovenaan de playlist?
Super irritant dus want voor je meest recent toegevoegde nummers moet je altijd helemaal naar beneden scrollen.
Alternatief is dat je eerst afspeelt op je telefoon en eenmaal in de P8/P2 Spotify overneemt in de auto. Dan kan het opeens wel. Tot je een andere playlists opent... Heb je hetzelfde geouwehoer weer....
Is geen bug, maar een feature. Het filter is een setting in de app op een playlist vergelijkbaar met herhalen/random play.Juancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:06:
[...]
Ik bedoel de muziek in een playlists he, niet de playlists volgorde zelf. Als ik in een afspeellijst nieuwe muziek toevoeg... Komen die in de P8 helemaal onderaan te staan ipv bovenaan. Kortom: sorteren van oud naar nieuw. Terwijl ik op mijn telefoon of PC de sortering natuurlijk heb staan op nieuw naar oud.
@FW423130 thanks! Ik was die optie in Flitsmeister zelf helemaal vergeten. Heb het nu aangezet!
P2 Launch Edition Void 20”
Ai dat is niet leuk. Is er iets aan vooraf gegaan? Is jouw Google profiel nog wel actief. Ik had in het begin gezeik met sleutels koppelen omdat het GAST profiel actief was.JackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:33:
Mijn P8 start niet meer.
Succes!
Au, nu snap ik het, er is een custom sort optie in de mobile en desktop app. Wel handig, die kende ik nog niet, weer wat geleerd.Juancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:57:
[...]
Je hebt op je telefoon/pc/tablet een sortering optie.
Je kunt bij Spotify een suggestie doen om het op te pakken (bij Volvo aankaarten heeft denk ik weinig zin) link om een Spotify suggestie aan te maken: https://community.spotify...s/idb-p/ideas_submissions
Mooi forum, nu is Volvo aan zet!Mga1600 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:45:
[...]
Ik denk dat je die - terechte - grieven het beste op het eerder deze week door Volvo in het leven geroepen platform kunt plaatsen.
https://llcrm.eu/r.asp?r=...f0-41f3-bd0c-f037153936b5
Jammer dat er zoveel negativiteit is...
Moeten zeker aantal zaken beter, maar ik ben als lease rijder blij dat de auto in 2020 al uitgeleverd kon worden.
Ik doe een gok: lege 12V accu... Wegenwacht heeft mij afgelopen al 2x op weg moeten helpen. Nu ook weer leegJackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:33:
Mijn P8 start niet meer.
Thanks! Ik heb hetzelfde met mijn Samsung Watch. Je kan nooit je nieuwste muziek afspelen omdat die sortering niet klopt. Had al een geïnformeerd bij Samsung. Nooit antwoord natuurlijk... Lijkt dus idd meer aan de Spotify kant te liggen. Ik ga eens een verzoek inschieten!_--[]--__ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:16:
[...]
Au, nu snap ik het, er is een custom sort optie in de mobile en desktop app. Wel handig, die kende ik nog niet, weer wat geleerd.
Je kunt bij Spotify een suggestie doen om het op te pakken (bij Volvo aankaarten heeft denk ik weinig zin) link om een Spotify suggestie aan te maken: https://community.spotify...s/idb-p/ideas_submissions
@Kees-xc40 , de vraag is ook even...waarvoor is dat nieuwe platform opgezet? Om positieve verhalen te delen of is het juist opgezet omdat er toch wel flink wat gemor is? Om eerlijk te zijn is me dat nog steeds niet helder en de eerste indrukken die ik krijg van het platform zijn niet heel hoopvol. Een hoog (geautomatiseerde?) copy/paste berichten en verder 0,0 inhoudelijke informatie. Kan nog komen, maar ik ben nog even afwachtend...
[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 14-02-2021 14:28 ]
Gefixt! Soort van dan. Kan weer rijden.
Om passief te starten moet de sleutel bij de P8 in het opbergvak liggen.
Dan blijft mijn theorie toch overeindJackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:51:
[...]
Gefixt! Soort van dan. Kan weer rijden.
Om passief te starten moet de sleutel bij de P8 in het opbergvak liggen.

Edit:
Openen/sluiten doet ie wel correct?
[ Voor 7% gewijzigd door High-Voltage2 op 14-02-2021 15:06 ]
Niet met de transponder, alleen met de fysieke sleutel (achter de greep).High-Voltage2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:06:
[...]
Dan blijft mijn theorie toch overeind![]()
Edit:
Openen/sluiten doet ie wel correct?
Overigens zei Volvo assistence ook de bekerhouder. Ze weten zelf niet hoe hun auto werkt.
[ Voor 13% gewijzigd door JackBol op 14-02-2021 15:40 ]
Accu was getest, helemaal in orde.-sander schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:20:
[...]
Ik doe een gok: lege 12V accu... Wegenwacht heeft mij afgelopen al 2x op weg moeten helpen. Nu ook weer leegMaar bel morgen maar weer want vermoed dat als ik nu bel de wegenwacht sowieso morgen weer mag komen. Dan morgen maar meteen door naar de dealer.
Assistance is bij Polestar gewoon de ANWB alarmcentrale maar dan met een ander opneemscriptje... ik gok Volvo idem.JackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:37:
[...]
Niet met de transponder, alleen met de fysieke sleutel (achter de greep).
Overigens zei Volvo assistence ook de bekerhouder. Ze weten zelf niet hoe hun auto werkt.
Bij mijn P8 zijn de sleutels omgebouwd in verband KE01 certificaat. Nu heb ik al een paar keer gehad dat als ik ergens na een ritje in de auto zit te wachten dat er een pop-up op het scherm komt met iets in de geest van ‘sleutel sleutel bevindt zich buiten de auto”. De auto doet het wel gewoon. Misschien is dan de 5 minuten voorbij dat de sleutel actief blijft?
[P2]Yep, mijn vrouw had laatst de sleutel in de auto laten liggen(niet bij huis dus andere sleutel was niet in de buurt), komt na 10 minuten terug, auto automatisch op slot gegaan. Kon ze gelukkig in 10 minuten naar huis lopen om de andere sleutel op te halen. Snap nog steeds niet hoe het kan, binnenkort maar eens gaan testen.Mga1600 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:14:
Bij mijn P8 zijn de sleutels omgebouwd in verband KE01 certificaat. Nu heb ik al een paar keer gehad dat als ik ergens na een ritje in de auto zit te wachten dat er een pop-up op het scherm komt met iets in de geest van ‘sleutel sleutel bevindt zich buiten de auto”. De auto doet het wel gewoon. Misschien is dan de 5 minuten voorbij dat de sleutel actief blijft?
[ Voor 5% gewijzigd door _--[]--__ op 14-02-2021 16:19 ]
Moet. Iet in de bekerhouder. Maar in het opbergvak daarachter. Staat ook een icoontje voor in dat vak trouwensJackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:46:
[...]
Ik heb allebei de zwarte sleutels geprobeerd in beide bekerhouders. Geen succes.
Zie zijn reactie een paar minuten laterSpanky79 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:29:
[...]
Moet. Iet in de bekerhouder. Maar in het opbergvak daarachter. Staat ook een icoontje voor in dat vak trouwens
Met een standaard sleutel zal dat niet kunnen,als die in de auto laat krijg je ‘m niet eens op slot. Maar kennelijk wel als je sleutel in slaap is gevallen.....we moeten oppassen dus....._--[]--__ schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:17:
[...]
[P2]Yep, mijn vrouw had laatst de sleutel in de auto laten liggen(niet bij huis dus andere sleutel was niet in de buurt), komt na 10 minuten terug, auto automatisch op slot gegaan. Kon ze gelukkig in 10 minuten naar huis lopen om de andere sleutel op te halen. Snap nog steeds niet hoe het kan, binnenkort maar eens gaan testen.
Ik zie het net. Maar ja.. ik ga niet het hele topic doorlezen voordat ik reageer... raak ik de post waarop ik wilde reageren weet kwijt natuurlijk...High-Voltage2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:31:
[...]
Zie zijn reactie een paar minuten later
Dan had je eerder moeten reageren, had ik niet op de ANWB hoeven wachtenSpanky79 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:34:
[...]
Ik zie het net. Maar ja.. ik ga niet het hele topic doorlezen voordat ik reageer... raak ik de post waarop ik wilde reageren weet kwijt natuurlijk...
Volgende vraag, hoe krijg ik mijn auto afgesloten? Ik kan via het menu de auto uitschakelen en alle 4 de deuren mechanisch sluiten met de fysieke sleutel. Alleen de klep niet...
Daar zit geen mechanische vergrendeling op.
Is die klep wel relevant?JackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:19:
[...]
Dan had je eerder moeten reageren, had ik niet op de ANWB hoeven wachten
Volgende vraag, hoe krijg ik mijn auto afgesloten? Ik kan via het menu de auto uitschakelen en alle 4 de deuren mechanisch sluiten met de fysieke sleutel. Alleen de klep niet...
Daar zit geen mechanische vergrendeling op.
Ofwel werkt het centrale vergrendelingssysteem en worden alle deuren inclusief klep gesloten als je het bestuurdersportier sluit met de mechanische sleutel. Ofwel werkt dat niet, maar dan is je klep ook niet ontgrendeld als je de deur ontgrendelt.
Wat je eventueel kan doen is in de settings aanpassen dat bij het uitstappen enkel het bestuurdersportier ontgrendelt en niet alles. Als je auto dan tijdens het rijden automatisch vergrendelt weet je dat bij het uitstappen énkel je bestuurdesportier nog gesloten moet worden. Of eventueel de andere deuren als er nog meer mensen uitstappen.
Ja dat had ik al geprobeerd, maar de klep blijft ontgrendeld.High-Voltage2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:56:
[...]
Is die klep wel relevant?
Ofwel werkt het centrale vergrendelingssysteem en worden alle deuren inclusief klep gesloten als je het bestuurdersportier sluit met de mechanische sleutel. Ofwel werkt dat niet, maar dan is je klep ook niet ontgrendeld als je de deur ontgrendelt.
Wat je eventueel kan doen is in de settings aanpassen dat bij het uitstappen enkel het bestuurdersportier ontgrendelt en niet alles. Als je auto dan tijdens het rijden automatisch vergrendelt weet je dat bij het uitstappen énkel je bestuurdesportier nog gesloten moet worden. Of eventueel de andere deuren als er nog meer mensen uitstappen.
De P2 heeft een knopje op de kofferklep "klep sluiten en voertuig vergrendelen".
Bestaat dat bij de P8 ook? Of werkt dat nu niet meer?
Vertel... hoe doen we dat?FW423130 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:00:
[...]
Zit er zeker op! Lijkt mij het proberen waard!High-Voltage2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:17:
De P2 heeft een knopje op de kofferklep "klep sluiten en voertuig vergrendelen".
Launch Control activerenJohnDoe77 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:40:
Hoe halen we trouwens de snelste 0-100 tijd? Neem aan warme accu, hoge soc maar met of zonder opd? Of maakt dat geen verschil? Niet dat ik het nodig denk te hebben hoor...
Ja maar die geeft een foutmelding (3 beepjes). Gewoon dicht gaat wel, alleen niet op slot.High-Voltage2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:17:
Juist, die moet de sleutel zien om te kunnen sluitenJackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:52:
[...]
Ja maar die geeft een foutmelding (3 beepjes). Gewoon dicht gaat wel, alleen niet op slot.

Dan maar hopen dat er niemand aan je kofferklep gaat rammelen tot je naar de dealer geweest bent.
Je kunt ondanks de sleutel misere wel gewoon richting de dealer rijden? Pas in ieder geval wel op met ijzel etc. morgen.....maar dat geldt natuurlijk voor iedereen die perse de weg op moet!JackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:37:
[...]
Niet met de transponder, alleen met de fysieke sleutel (achter de greep).
[ Voor 7% gewijzigd door Mga1600 op 14-02-2021 21:22 ]
Ja hij rijdt verder prima. Alleen alles mbt transponder doet het niet.Mga1600 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:03:
[...]
Je kunt ondanks de sleutel misere wel gewoon richting de dealer rijden? Pas in ieder geval wel op met ijzel etc. morgen.....maar dat geldt natuurlijk voor iedereen die perse de weg op moet!
Overigens nu ook gelukt om de klep te vergrendelen door de tips van @High-Voltage2 !
Maar inmiddels wel een flinke lijst problemen:
- internet doet het niet meer
- gps ontvangst doet het niet meer (dus ook geen offline kaarten)
- parkeersensoren error
- eSOS error
- transponder nu dus ook
Bij mijn weten is het niet eens mogelijk "gewone" cruise controle te selecteren. Indien iemand weet of dit wel kan bij een XC40 P8 hoor ik dit graag.nikagl schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:24:
[...]
Heb het nog niet geprobeerd, bij de V60 was het lang ingedrukt houden...
Klinkt als een probleem het het 12v systeem / accuJackBol schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Ja hij rijdt verder prima. Alleen alles mbt transponder doet het niet.
Overigens nu ook gelukt om de klep te vergrendelen door de tips van @High-Voltage2 !
Maar inmiddels wel een flinke lijst problemen:
- internet doet het niet meer
- gps ontvangst doet het niet meer (dus ook geen offline kaarten)
- parkeersensoren error
- eSOS error
- transponder nu dus ook
We wachten het even af. Ik begrijp alleen de negatieve toon niet zo?Juancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Thanks! Ik heb hetzelfde met mijn Samsung Watch. Je kan nooit je nieuwste muziek afspelen omdat die sortering niet klopt. Had al een geïnformeerd bij Samsung. Nooit antwoord natuurlijk... Lijkt dus idd meer aan de Spotify kant te liggen. Ik ga eens een verzoek inschieten!
@Kees-xc40 , de vraag is ook even...waarvoor is dat nieuwe platform opgezet? Om positieve verhalen te delen of is het juist opgezet omdat er toch wel flink wat gemor is? Om eerlijk te zijn is me dat nog steeds niet helder en de eerste indrukken die ik krijg van het platform zijn niet heel hoopvol. Een hoog (geautomatiseerde?) copy/paste berichten en verder 0,0 inhoudelijke informatie. Kan nog komen, maar ik ben nog even afwachtend...
- Moeten zeker verbeteringen komen voor een aantal zaken
- Maar verbruik en range, voor mij exact volgens verwachting. Lijkt wel of veel gebruikers onder een steen hebben gelegen? Al 20 jaar kloppen de werkelijke cijfers niet met de opgave van fabrikanten.
- Ik vind dat Volvo er prima in geslaagd is een eerste 100% elektrische auto op de markt te zetten.
- Ik ben blij dat dit nog in 2020 is gelukt als leaserijder, precies de reden waarom ik na 13 jaar BMW gereden te hebben nu over ben gestapt. Zij kregen het niet voor elkaar
- Communicatie moet beter en informatie over zaken die opgelost worden is zeer gewenst
Laten we hopen op snelle actie en informatie van Volvo.
Voor de Polestar rijders.. In de FB groep hebben de beheerders een lijstje naar Polestar gestuurd met wat punten. Ik vind persoonlijk dat ze niet bepaald de meest logische en belangrijkste kritiek punten hebben gestuurd maar ok...
:strip_exif()/f/image/0DY3AAjw2OwAspUh9fxda9IT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Juancho op 14-02-2021 22:32 ]
P2
Ik herken helemaal de ijsvorming in de deurdorpel. Ik schrok eergisteren van het kraken bij het openen van de deur en ben een hele tijd bezig geweest om het ijs daar los te wrikken en er tussenuit te peuteren. Nog niet eens gekeken of het lakwerk beschadigd is. Maar je merkt het pas als je de deur opent en dan kan de schade al aangebracht zijn.
Ik herken helemaal de ijsvorming in de deurdorpel. Ik schrok eergisteren van het kraken bij het openen van de deur en ben een hele tijd bezig geweest om het ijs daar los te wrikken en er tussenuit te peuteren. Nog niet eens gekeken of het lakwerk beschadigd is. Maar je merkt het pas als je de deur opent en dan kan de schade al aangebracht zijn.
Polestar2 launch edition, Void, charcoal, non PP/19
Ik denk dat jij een Pro abonnement hebt? Ik heb geen idee wat daarin zit, maar ik niet de optie om automatisch te starten via Bluetooth.FW423130 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:44:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Druk eerst op het tandwiel zodat je op denk stellingen pagina komt. Dan naar automatisch starten en stoppen. Dan naar starten bij bluetooth verbinding dan koppel je je bluetooth van de Polestar. Je kunt ook op die vorige pagina nog automatisch starten op basis van beweging.
Succes!
P2/P8?Jehanthar schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:20:
Ik betaal naar mijn weten geen cent aan FM maar ik heb ook gewoon de optie Automatisch starten en stoppen zag ik vanmorgen. Gewoon bij instellingen en dan helemaal naar naar onderen scrollen. Daar kan je dan weer kiezen voor starten met bluetoothverbinding en/of start op basis van beweging.JohnDoe77 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:36:
[...]
Ik denk dat jij een Pro abonnement hebt? Ik heb geen idee wat daarin zit, maar ik niet de optie om automatisch te starten via Bluetooth.
In de N11 bij Bodegraven zit een lange rechte oprit vanaf een viaduct naar beneden. Afgelopen week geen auto achter me, dus vanaf 0km/u vol gas naar beneden.

Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
Juancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:43:
[...]
Ik betaal naar mijn weten geen cent aan FM maar ik heb ook gewoon de optie Automatisch starten en stoppen zag ik vanmorgen. Gewoon bij instellingen en dan helemaal naar naar onderen scrollen. Daar kan je dan weer kiezen voor starten met bluetoothverbinding en/of start op basis van beweging.
:strip_exif()/f/image/5DSTv1aIppQ8yzY0gzwLUzDu.jpg?f=fotoalbum_large)
Op je iPhone gewoon automatisch laten starten o.b.v. beweging. Werkt bij mij goed. Bluetooth optie heb ik al lang niet meer gezien.
Anders de tip van 3x tikken op de achterkant uitvoeren.
[ Voor 8% gewijzigd door P2Hattem op 15-02-2021 07:49 ]
P4 - Snow / Pilot / Plus / Performance Pack / Trekhaak / 4-10-2024 / NewMotion Home Advanced
Nee hoor, deze optie zit ook in de gratis versie van FM. Bij instellingen helemaal naar beneden scrollen onder automatisch starten en stoppen athans bij Android.JohnDoe77 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:36:
[...]
Ik denk dat jij een Pro abonnement hebt? Ik heb geen idee wat daarin zit, maar ik niet de optie om automatisch te starten via Bluetooth.
Mogelijk bij iOS toch anders?
[ Voor 5% gewijzigd door FW423130 op 15-02-2021 08:31 ]
Voor sommigen is de Spotify playlist heel belangrijk en voor andere de gouden ventieldopjes. Iedereen heeft zo zijn eigen prioriteitenJuancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:30:
Voor de Polestar rijders.. In de FB groep hebben de beheerders een lijstje naar Polestar gestuurd met wat punten. Ik vind persoonlijk dat ze niet bepaald de meest logische en belangrijkste kritiek punten hebben gestuurd maar ok...
[Afbeelding]
Als je iets verder had gelezen had je dit gezien
Zijn ook zeker de grotere issues maar ook issues zoals de melding dat de stekker er nog inzit, spontaan percentage wegvalt, etc. Die zijn ook al wel benoemd en besproken. Dit was meer een lijstje wat we aanvullend daarop hebben aangerijkt om veelvuldige vragen opmerkingen aan te reiken. Polestar leest mee en is zeker op de hoogte van de grotere issues. Maar niet alle issues zijn direct op te lossen. Maar zaken als verbruik en het laden hebben hoogste prioriteit.
Binnenkort komen we met een nieuwe Poll om jullie ook te vragen om zaken aan te dragen. Dan nemen wij die ook mee naar Polestar.
Veelzijdigheid, 4wd en serieus trekvermogen waren belangrijke criteria om voor de Polestar te kiezen. Naast natuurlijk de looks en performance.
Wat dat betreft voldoet de p2 ruimschoots aan alle verwachtingen. Ook toen hij afgelopen weekend bij -7 de trailer uit de diepe sneeuw wist te halen.
Wat dat betreft voldoet de p2 ruimschoots aan alle verwachtingen. Ook toen hij afgelopen weekend bij -7 de trailer uit de diepe sneeuw wist te halen.
:strip_exif()/f/image/BNhyhHvIbP4yyxx2CHn8j7Li.jpg?f=fotoalbum_large)
P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen
Dat zat eerst wel in de gratis versie volgens mij, toch?JohnDoe77 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:36:
[...]
XC40 P8
Gaaf man! Wij hebben thuis voor de P8 gekozen omdat mijn vriendin vooral een SUV wilde. Begrijp me niet verkeerd ik ben mega blij met de P8 maar telkens als ik een P2 zie rijden kriebelt het wel even hoor.Quark2 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:09:
Veelzijdigheid, 4wd en serieus trekvermogen waren belangrijke criteria om voor de Polestar te kiezen. Naast natuurlijk de looks en performance.
Wat dat betreft voldoet de p2 ruimschoots aan alle verwachtingen. Ook toen hij afgelopen weekend bij -7 de trailer uit de diepe sneeuw wist te halen.[Afbeelding]
Maar goed de vorige keer wilde mijn vriendin een tiguan en heb ik een A3 limousine besteld. Is ze nog steeds niet van bijgekomen

XC40 P8
Dat is het nog steeds nogmaals. Alleen zal dat blijkbaar met IOS anders liggen? Alleen voor de One versie moet je betalen. Bij Android heeft de gratis versie nog steeds die opties:Sebas84! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:09:
[...]
Dat zat eerst wel in de gratis versie volgens mij, toch?
:strip_exif()/f/image/TR8Oe9PTG9QBDMUDSK1leqwg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pddNDYBATjc2KJ76mrzMMcOz.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha herkenbaar. Ik heb nu de P2, hiervoor een Q2. Sinds we de P2 hebben hoor ik elke keer; hadden we de Q2 nog maar. 😂Sebas84! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:13:
[...]
Gaaf man! Wij hebben thuis voor de P8 gekozen omdat mijn vriendin vooral een SUV wilde. Begrijp me niet verkeerd ik ben mega blij met de P8 maar telkens als ik een P2 zie rijden kriebelt het wel even hoor.
Maar goed de vorige keer wilde mijn vriendin een tiguan en heb ik een A3 limousine besteld. Is ze nog steeds niet van bijgekomen
Meer tijd voor jou in de P2. Top!!!Willi1908 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:40:
[...]
Haha herkenbaar. Ik heb nu de P2, hiervoor een Q2. Sinds we de P2 hebben hoor ik elke keer; hadden we de Q2 nog maar. 😂

XC40 P8
Ja, persoonlijk vind ik de P2 ook een aantrekkelijker auto om te zien, maar nadat ik er laatst bij de dealer even in mocht zitten was mijn bijna 72-jarige lijf toch wel heel erg blij dat ik voor de hogere instap de P8 gekozen had.Willi1908 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:40:
[...]
Haha herkenbaar. Ik heb nu de P2, hiervoor een Q2. Sinds we de P2 hebben hoor ik elke keer; hadden we de Q2 nog maar. 😂
Ik heb een iets jonger lijf maar ik vind een hoge instap en zit stiekem wel erg fijn!Mga1600 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Ja, persoonlijk vind ik de P2 ook een aantrekkelijker auto om te zien, maar nadat ik er laatst bij de dealer even in mocht zitten was mijn bijna 72-jarige lijf toch wel heel erg blij dat ik voor de hogere instap de P8 gekozen had.
XC40 P8
Ik heb 7 jaar in een V40 gereden met mijn (al zeg ik het zelf) jonge lijf en heb nu dus voor het eerst een SUV. Ik moet zeggen, het is wel echt wennen hoor! Je heb wat minder contact om zo maar te zeggen maar je krijgt er wel veel meer overzicht en ruimtelijkheid voor terug. Het is gewoon wennen en anders rijden maar in de 2 weken dat ik mijn P8 nu hebt begin ik er wel heel erg snel aan te wennen en het zelfs heel fijn te vinden.
Ik zeg er wel bij dat ik tot nu toe alleen maar korte ritten heb gemaakt maar bijv. a.s. vrijdag ga ik voor het eerst echt een lange rit maken (ruim 350km retourtje) dus ben ook benieuwd hoe ik dat ga ervaren. Heb er nu gewoon al zin in
. Ondanks dat ik best wel wat kritische puntjes heb en sommigen zelfs echt niet vind kunnen, vind ik het ook vooral een heerlijke, luxe en comfortabele auto. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik iedere kans aanpak om even te rijden, al is het een kort ritje om boodschappen af te halen 
Kan je nagaan hoe zo'n groot feest het gaat worden als Volvo veel van de actiepunten ook echt gaat oplossen!!
Ik zeg er wel bij dat ik tot nu toe alleen maar korte ritten heb gemaakt maar bijv. a.s. vrijdag ga ik voor het eerst echt een lange rit maken (ruim 350km retourtje) dus ben ook benieuwd hoe ik dat ga ervaren. Heb er nu gewoon al zin in
Kan je nagaan hoe zo'n groot feest het gaat worden als Volvo veel van de actiepunten ook echt gaat oplossen!!
[ Voor 22% gewijzigd door Juancho op 15-02-2021 10:44 ]
De XC40 is ook een zeer mooie auto. Vind m misschien wel mooier dan de P2. Maar qua leasebedrag was het verschil dusdanig dat de keuze voor de P2 viel.Sebas84! schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:39:
[...]
Ik heb een iets jonger lijf maar ik vind een hoge instap en zit stiekem wel erg fijn!
Scheelde bijna 80€ netto op dezelfde cataloguswaarde
Seriues, dat is behoorlijk!Willi1908 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:50:
[...]
De XC40 is ook een zeer mooie auto. Vind m misschien wel mooier dan de P2. Maar qua leasebedrag was het verschil dusdanig dat de keuze voor de P2 viel.
XC40 P8
Ik vond het ook zeer opvallend. En daarbij is de range bij de P8 wel behoorlijk minder.
Al met al zeer content met de P2. Vind m van binnen ook mooier.
Vanwaar dat verschil als de cataloguswaarde hetzelfde is?Willi1908 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:50:
[...]
(ik ben niet zo thuis in die leasebedragen)
[ Voor 8% gewijzigd door Pure8 op 15-02-2021 11:19 ]
Sage Green-warmtepomp-19”- Wallbox Pulsar Plus
De XC40 is netto geprijsd, de leasemaatschappij krijgt geen korting. Op de P2 wel misschien?Pure8 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Vanwaar dat verschil als de cataloguswaarde hetzelfde is?
Polestar is een nieuw merk voor de lease en dan moet er natuurlijk marktaandeel 'gekocht' worden...Ik gis maar wat dat laatste betreft.
[ Voor 12% gewijzigd door Mga1600 op 15-02-2021 11:36 ]
Wellicht verwachtte restwaarde.Pure8 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Vanwaar dat verschil als de cataloguswaarde hetzelfde is?
Overigens was voor mij bij LeasePlan de P2 en P8 in de basis (=gelijke catalogus waarde) gelijk geprijsd.
Mga1600 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:23:
[...]
De XC40 is netto geprijsd, de leasemaatschappij krijgt geen korting. Op de P2 wel misschien?
Polestar is een nieuw merk voor de lease en dan moet er natuurlijk marktaandeel 'gekocht' worden...Ik gis maar wat dat laatste betreft.
Ok, bedankt. Nu begrijp ik het. Is eigenlijk vanzelfsprekendJackBol schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:36:
[...]
Wellicht verwachtte restwaarde.
Overigens was voor mij bij LeasePlan de P2 en P8 in de basis (=gelijke catalogus waarde) gelijk geprijsd.

Sage Green-warmtepomp-19”- Wallbox Pulsar Plus
P2
Hebben mensen die bezitten over de laatste android android 9), al een OTA update gehad naar andriod 10?
Hebben mensen die bezitten over de laatste android android 9), al een OTA update gehad naar andriod 10?
P8
Praktisch vraagje... a.s. vrijdag ga ik (eindelijk) een lange rit maken met mijn P8. Ben super benieuwd aangezien ik het tot nu toe alleen nog maar met korte ritjes heb moeten doen. Enkele reis van 165km en totaal dus 330km wat ik helaas niet ga redden op 1 lading. Op de terugweg moet ik dus even snelladen (Shell?) wat opzich ook wel weer een leuke test is.
Ik vraag me nog wel af, hoe kan ik zoiets nou het beste inplannen via maps? Ik voer, bij naar huis gaan, thuis in als adres in Maps. Die zal dan aangeven dat ik moet bijladen. Maar hoe kan je nou de beste/snelste optie vinden om bij te laden? Krijg je een overzicht van alle opties op je route?
Of kan je beter niet gelijk een tussenstop inplannen maar bijv. bij 20% lading even extra Google vragen om een snellaadstation te vinden?
Praktisch vraagje... a.s. vrijdag ga ik (eindelijk) een lange rit maken met mijn P8. Ben super benieuwd aangezien ik het tot nu toe alleen nog maar met korte ritjes heb moeten doen. Enkele reis van 165km en totaal dus 330km wat ik helaas niet ga redden op 1 lading. Op de terugweg moet ik dus even snelladen (Shell?) wat opzich ook wel weer een leuke test is.
Ik vraag me nog wel af, hoe kan ik zoiets nou het beste inplannen via maps? Ik voer, bij naar huis gaan, thuis in als adres in Maps. Die zal dan aangeven dat ik moet bijladen. Maar hoe kan je nou de beste/snelste optie vinden om bij te laden? Krijg je een overzicht van alle opties op je route?
Of kan je beter niet gelijk een tussenstop inplannen maar bijv. bij 20% lading even extra Google vragen om een snellaadstation te vinden?
P8
wie heeft er een mooie telefoon beugel of oplossing zodat je tijdens het rijden hem nog kan bedienen zonder vast te houden en zonder zuignap op het raam.....
ik had me zinnen gezet op een hoesje van mous met hun mooie houders (onbreekbaar en nog optie tot draadloos opladen alleen mijn telefoon Samsung s20fe hebben ze niet.....
wie heeft er een mooie telefoon beugel of oplossing zodat je tijdens het rijden hem nog kan bedienen zonder vast te houden en zonder zuignap op het raam.....
ik had me zinnen gezet op een hoesje van mous met hun mooie houders (onbreekbaar en nog optie tot draadloos opladen alleen mijn telefoon Samsung s20fe hebben ze niet.....
Ik zou graag wel een punt willen toevoegen aan deze lijst.Juancho schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:30:
[Afbeelding]
Pilot Assist is niet gevoelig genoeg, ik heb mijn handen aan het stuur en maak kleine correcties en toch blijft de auto aangeven dat ik mijn handen op het stuur moet houden of laten weten dat ik er ben. Het is nu zo irritant dat ik gewoon maar op ACC rijd, want ik moet nu ongewoon veel kracht uitoefenen dat het meer moeite kost om met Pilot Assist te rijden dan zonder.
Met een magnetische telefoonhouder : werkt perfectMennonl87 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:44:
P8
Universele Magneet Telefoon Houder - voor in de auto - Ventilatierooster - Navigatie - Zwart(https://www.bol.com/nl/p/...Yk5sI1-b17lkaAgicEALw_wcB) (Bol.com)
P8
dat gaat niet in combinatie met het draadloze laden thuis en in de auto.....EH-P8 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:47:
[...]
Met een magnetische telefoonhouder : werkt perfect
Universele Magneet Telefoon Houder - voor in de auto - Ventilatierooster - Navigatie - Zwart(https://www.bol.com/nl/p/...Yk5sI1-b17lkaAgicEALw_wcB) (Bol.com)
In een P8 past deze?EH-P8 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:47:
[...]
Met een magnetische telefoonhouder : werkt perfect
Ik heb 2 weken geleden icm met de Flitsmeister One een houder gekocht. Soort gelijke als die jij aangaf maar ik krijg hem niet zonder geweld toe te passen in de smalle openingen van het ventilatie rooster.
(zie https://www.flitsmeister.nl/one/ ergens half staat de houder).
Is al ens eerder behandeld, makkelijkst is om je huisadres als eindbestemming op te geven en je werkelijk bestemming als tussenstop, dan zal google een laadstop toevoegen. Volgorde van ingeven weet ik even niet meer maar zoiets was de workaround.Juancho schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:43:
P8
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan rijden en op de terugweg tegen de tijd dat je rond de 30% zit gewoon de snelladers langs de route opvragen via hey google. Genoeg laadpunten in Nederland langs de snelweg fastned, shell recharge, ionity
Ik heb hem niet in het rooster, maar op chrome rand geschoven, in het rooster lukte het ook niet.rikoos schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:09:
[...]
In een P8 past deze?
Ik heb 2 weken geleden icm met de Flitsmeister One een houder gekocht. Soort gelijke als die jij aangaf maar ik krijg hem niet zonder geweld toe te passen in de smalle openingen van het ventilatie rooster.
(zie https://www.flitsmeister.nl/one/ ergens half staat de houder).
P8
Op de iPhone is die functie er niet, omdat Apple dat niet toestaat;JohnDoe77 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:36:
[...]
De enige optie is dan nog om starten op basis van beweging aan te zetten, of via een Flitsmeister ONE.
[ Voor 4% gewijzigd door frankkie12345 op 15-02-2021 14:25 ]
Je bedoelt de chrome rand van het rooster zelf neem ik aan? Dat durfde ik niet omdat ik bang was de rand misschien te breken ;-) maar bedankt, ik ga het vanmiddag gelijk proberen.EH-P8 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:39:
[...]
Ik heb hem niet in het rooster, maar op chrome rand geschoven, in het rooster lukte het ook niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een Tesla versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.
Een Tesla versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.