Mooi initiatief, laat ons hopen dat men dan ook iets doet met de vergaarde infoRianata schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:34:
[...]
Precies dat.
Valt me wel op hoe groot ze het maken... een complete persoonlijke portal omgeving met mogelijkheid tot het bijhouden van een eigen Volvo blogDaarin mag/kun je helemaal los gaan met frustraties maar ook met ophemelen van
Uiteraard is er ook een open forum.
"Welkom bij de Electric Drivers Connect-community.
In deze community willen we volledig begrijpen hoe u uw elektrische XC40 ervaart- zowel de positieve als de negatieve punten.
Er zijn veel manieren om uw mening te geven, onder andere via enquêtes, maar in dit specifieke onderwerp willen we u de mogelijkheid geven om een blog bij te houden met uw ervaringen over uw XC40.
In deze blog kunnen alleen ikzelf en u de bijdragen zien, dus u kunt zo eerlijk en gedetailleerd zijn als u maar wilt. Dit is echt uw eigen ruimte.
Misschien vraagt u zich af - wat kan ik zeggen? Het antwoord is : alles wat u maar wilt!
Het Volvo Cars team is geïnteresseerd in alles wat u te vertellen heeft, dus er is niets wat te onbeduidend is om niet te zeggen. Ter inspiratie, hier alvast wat ideeën over wat u ons kunt vertellen:
Interessante zaken die u zijn opgevallen met betrekking tot het bezit van een XC40, inclusief de infrastructuur eromheen (oplaadpunten, onderhoud, enz.)
Alle ideeën die u met het Volvo Cars-team wilt delen, inclusief verbeterpunten
Zaken die uw verwachtingen hebben overtroffen, u hebben teleurgesteld of waarvan u wilde dat u ze vóór de aankoop kende
Als u dat wenst, kunt u video's en foto's posten om ons in uw wereld te brengen en uw gedachten volledig te begrijpen.
Bij voorbaat dank voor uw tijd en inbreng. Wij houden u op de hoogte van hoe deze informatie bij Volvo wordt gebruikt!
Hortense
Uw moderator"
Laat ons om te beginnen al allemaal melden dat we laadsnelheid in kW willen zien (of dit tenminste als keuze-optie hebben in het menu), dat is ten slotte ook de waarde die je terugvindt op de laadpalen.
Hopelijk neemt Polestar dit ook over, daar rijden er toch al wat meer van rond op dit moment denk ik, dus is er meer info te vergaren.
P2 thunder 20" non-PP