Nou net even kort in de auto gezeten. 3 punten:
1. ik kan idd nergens de theme van Maps veranderen naar dark mode. Erg jammer en hopelijk komt dat nog met een update
2. Laden met mijn persoonlijke shell pas ging goed. Het lukte niet in de Smoov app en dan de paal QR code scannen. Maar gewoon met de duppel voor de paal lukte wel en kreeg ook gelijk een melding in de Shell app dat laden was begonnen. Kon alleen nergens in de app het proces zien/volgen, dus hoeveel % er bijgeladen was. Ik zag overigens wel in de auto nog, kan misschien daardoor komen?
3. Spotify....zo balen!!! Heb wat gechecked en de Spotify app pakt de sortering "Persoonlijk" ipv Onlangs toegevoegd. En nergens kan je dan aanpassen. Baal echt enorm van want als muziek liefhebber heb ik daar zo mijn eigen voorkeur in en je kan nu gewoon niet de muziek luisteren die jij wil in de volgorde zoals jij wil. Ik vind dat echt super, super vervelend. Ik hoop dan maar dat ik iets over het hoofd zie. En ik zal ook nog even de dealer vragen. Voor sommigen misschien een probleem van niks, voor mij echt heel, heel storend.
De (hele) korte laadsessie gaf overigens dit aan, klopt dat een beetje? Met deze inschatting zou de auto in zo'n 3,5 uur van 50% naar 90% gaan en dus komt het volgens mij aardig overeen met een dagje werken of nachtje slapen en dan van 20% naar 90% weer gevuld.
[
Voor 6% gewijzigd door
Juancho op 03-02-2021 13:19
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio