Offtopic, het is niet de bedoeling negatieve berichtgeving over andere merken in het topic te plaatsen
[ Voor 98% gewijzigd door deepbass909 op 01-02-2021 01:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 98% gewijzigd door deepbass909 op 01-02-2021 01:23 ]
Het enig echte Polestar blauw 🤓BartWNL schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:53:
Spannende kleur voor de P2
[Afbeelding]
https://www.instagram.com...KAF/?igshid=1wswbvhv21hvw
P4 - Snow / Pilot / Plus / Performance Pack / Trekhaak / 4-10-2024 / NewMotion Home Advanced
[P8]stevenkoppens schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:48:
[...]
Voorverwarmen werkt momenteel alleen als de auto aan de lader staat he.
P6 19" | EVBox Elvi
Tot mijn verbazing stapte ik vanochtend in een warme Polestar! Er stond eerst op de website dat het alleen werkte als de auto aangesloten was, maar ze hebben nu de teksten geupdatet:Recharge365 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:04:
[...]
Recharge365 in "Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic"
[P8]
Daar heb ik toch andere ervaringen mee. Tijdens een werkdag op locatie heeft de auto lekker voorverwarmd zonder dat deze aan de stekker stond (stond ingesteld op 13:30) . Kwam ik aan het einde van de werkdag (16:00) auto weer koud en accu een stuk leger. Dus pas op met je vaste instellingen voor verwarming
Nadeel zijn de reflecties van de draadjes...bij verschillende licht/zonstandenPetzun schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:42:
[...]
[P8]
Hoeft niet aan de laadpaal te staan om voor te verwarmen.
Voordeel van de elektrisch verwarmde voorruit is wel dat de auto maar 2 minuten hoeft voor te verwarmen.
10kWp + EV + 2x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)
Kostte mij gisteren 20 km aan range om zonder stekker een kwartier voor te verwarmen. Kon even niet anders... maar inderdaad geen repeterend schema op instellen, want je loopt zonder stekker letterlijk leeg!!Recharge365 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:04:
[...]
Recharge365 in "Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic"
[P8]
Daar heb ik toch andere ervaringen mee. Tijdens een werkdag op locatie heeft de auto lekker voorverwarmd zonder dat deze aan de stekker stond (stond ingesteld op 13:30) . Kwam ik aan het einde van de werkdag (16:00) auto weer koud en accu een stuk leger. Dus pas op met je vaste instellingen voor verwarming
Is toch ook nogal logisch? Die 20km aan range win je trouwens weer terug doordat je tijdens het rijden minder hoeft bij te verwarmen, dus het "kost" je onder aan de streep niets, je zit alleen in een warmere auto.Mickvanderveen schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:52:
[...]
Kostte mij gisteren 20 km aan range om zonder stekker een kwartier voor te verwarmen. Kon even niet anders... maar inderdaad geen repeterend schema op instellen, want je loopt zonder stekker letterlijk leeg!!
Dat is waar, ben er aan gewend en valt me bij de P8 mee. In mijn 2 voorgaande Renault's was het draadje dunnere en donkerder, maar ook niet echt hinderlijk.Hansieo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Nadeel zijn de reflecties van de draadjes...bij verschillende licht/zonstanden
persoonlijk heb ik liever dit snelle voorverwarmen.
P6 19" | EVBox Elvi
Nooit last van gehad in eerdere auto’s, daarom nu toch ook weer gekozen voor de elektrisch verwarmde voorruit.Hansieo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Nadeel zijn de reflecties van de draadjes...bij verschillende licht/zonstanden
persoonlijk heb ik liever dit snelle voorverwarmen.
Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride
Dit heb ik dus ook ... VET IRRITANTHeadfirst schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:51:
P2
Iemand anders ook last van een trillend geluid van het middendisplay.? Als ik zonder radio rij dan hoor ik het trillen. als ik het display vervolgens vasthoud is het trillen weg, lijkt toch een issue met de bevestiging.
Helder, dat wist ik niet. Was mijn bedoeling om vergelijkbare problemen te delen uit de gepubliceerde autotest, die wij hier al eerder ervaren hebben met P2/P8. Zal me hier op dit forum tot P2/P8 bijdragen beperken.sky_walker schreef op zondag 31 januari 2021 @ 23:21:
[mbr]Offtopic, het is niet de bedoeling negatieve berichtgeving over andere merken in het topic te plaatsen[/]
Ik heb er geen last van, maar de spiegel van een P8 is fundamenteel anders dan die van de P2 waar het hele spiegelhuis beweegt. Kan het zijn wat er met al dat strooizout op de weg troep tussen is gekomen die een soepele werking hindert?Philipvm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:43:
[P2]
Laatste weken gaat de (rechter-)buitenspiegel niet meer helemaal terug naar de normale stand na het achteruitrijden. Op de Memoryknop drukken zet hem dan wel weer goed (afhankelijk van het profiel M1 of M2) maar is best irritant om steeds na achteruitrijden de M-knop te moeten drukken....
Heeft iemand hier ook last van? En belangrijker nog; een oplossing?
(reset heeft niet gewerkt, nacht wachten ook niet)
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
Ook "last" van inderdaad. Met M-knopje weer snel gefixt. Weet geen permanente oplossing. Lijkt niet altijd te gebeuren, maar kan geen patroon ontdekken.Philipvm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:43:
[P2]
Laatste weken gaat de (rechter-)buitenspiegel niet meer helemaal terug naar de normale stand na het achteruitrijden. Op de Memoryknop drukken zet hem dan wel weer goed (afhankelijk van het profiel M1 of M2) maar is best irritant om steeds na achteruitrijden de M-knop te moeten drukken....
Polestar2 launch edition, Void, charcoal, non PP/19
Heb dat alleen zelf gezien als ik te snel ga rijden nadat ik van achteruit naar vooruit ben gegaan. Je moet de auto heel even de tijd geven te schakelen met de spiegels lijkt het. Anders stopt het.Philipvm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:43:
[P2]
[ Voor 39% gewijzigd door JohnDoe77 op 01-02-2021 14:13 ]
Ook last van gehad, en ook met de M functie was het opgelost.. Nu ook de setting aangepast dat ze niet automatisch naar beneden gaan bij het achteruitrijden.dnns85 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:31:
[...]
Ook "last" van inderdaad. Met M-knopje weer snel gefixt. Weet geen permanente oplossing. Lijkt niet altijd te gebeuren, maar kan geen patroon ontdekken.
Polestar 2 Launch edition, PP, Snow
Toch zie ik weer wat verschillen met "mijn" P8. Een verdeler in de frunk, Kofferbak heeft inklapbare bodemplaat met kapstokken en onder de bodemplaat zitten een soort compartimenten met bijvoorbeeld de krik.Is dit afhankelijk van de gekochte uitvoering of verschilt dit per land?
Zo af en toe ook last van, ik verdenk de gewichtjes die aan de touwtjes van de hoedenplank hangenEVdriver schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:50:
Hebben meer P2's last van een rammel (niet PP) 20" op slecht wegdek? net als of los in de kofferbak ligt (wat dus niet het geval is). Ik had iets gelezen mbt schokdemper steun maar dat betreft de PP dacht ik.
Is idd afhankelijk van de uitvoering. De krik is dan weer een per land dingetje.Recharge365 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:45:
[...]
Toch zie ik weer wat verschillen met "mijn" P8. Een verdeler in de frunk, Kofferbak heeft inklapbare bodemplaat met kapstokken en onder de bodemplaat zitten een soort compartimenten met bijvoorbeeld de krik.Is dit afhankelijk van de gekochte uitvoering of verschilt dit per land?
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
[ Voor 21% gewijzigd door Jehanthar op 01-02-2021 15:13 ]
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Merkte het rechterspiegel probleem vooral de laatste weken met de kou (daar leek het heel erg op), rij er sinds half september in en het nooit gehad, bleef alleen nu regelmatig ergens halverwege ergens hangen en haperde ook tijdens verdraaien, uiteindelijk na tig keer gebruik van de geheugen functie uiteindelijk in de juiste stand te krijgen.vdtweak schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:41:
[...]
Heb dat alleen zelf gezien als ik te snel ga rijden nadat ik van achteruit naar vooruit ben gegaan. Je moet de auto heel even de tijd geven te schakelen met de spiegels lijkt het. Anders stopt het.
Dat was tenminste mijn ontdekking. Probeer maar eens:
Achteruit (spiegels gaan in, op basis van hoe je dit hebt ingesteld
Schakel naar vooruit en rij meteen weg
Als ik bovenstaande doe dan gaan mijn spiegels niet verder en blijven ze dus verkeerd staan.
Doe ik echter
Achteruit (spiegels gaan in, op basis van hoe je dit hebt ingesteld
Schakel naar vooruit, wacht heel even, rij dan weg
Dan staan mijn spiegels goed.
Verdeler in de frunk is verplicht in USA zodat er geen persoon in opgesloten kan worden..Recharge365 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:45:
[...]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
XXXVI
€3.552 goedkoper inclusief €300 minder voor warmtepomp; gelukkig hebben we de 8% nog..........ephymerous schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:44:
Volvo heeft de prijs van de P8 verlaagd naar € 55.495,- De opties blijven hetzelfde. Ik ben benieuwd naar de redenen, wellicht omdat de ID4 goedkoper én ruimer is?
Volvo XC40 P8
Vermoed ivm de zakelijke rijder bijtelling aanpassing van 8% naar 12%. wordt vaak weer gecompenseerd door de prijs te verlagen.ephymerous schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:44:
Volvo heeft de prijs van de P8 verlaagd naar € 55.495,- De opties blijven hetzelfde. Ik ben benieuwd naar de redenen, wellicht omdat de ID4 goedkoper én ruimer is?
Argh, en ik heb hem net 4 weken geleden betaald van de spaarcentenXC40_P8 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:14:
[...]
€3.552 goedkoper inclusief €300 minder voor warmtepomp; gelukkig hebben we de 8% nog..........
Zou er voor de early-adapters nog een tegemoetkoming inzitten?
Metoo....Lancer schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Argh, en ik heb hem net 4 weken geleden betaald van de spaarcentenNou ja, volgens mij telt de prijs bij ondertekening van het contract (een jaar geleden) en niet de actuele prijs.
Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride
Wellicht iets goedkoper om de 12% bijtelling tegemoet te komen( heb jij niets aan dus)Lancer schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Argh, en ik heb hem net 4 weken geleden betaald van de spaarcentenNou ja, volgens mij telt de prijs bij ondertekening van het contract (een jaar geleden) en niet de actuele prijs.
't blijft technologie. Murphy zegt dat of de prijs daalt nadat je gekocht hebt of dat er iets beters uitkomt. Ben al lang blij dat het de prijs is en niet dat er iets beters is uitgekomen4v4t4r schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:18:
[...]
Wellicht iets goedkoper om de 12% bijtelling tegemoet te komen( heb jij niets aan dus)
[P2PP] Jup, dat heb ik vandaag ook vastgesteld4v4t4r schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:29:
Ik heb trouwens ook dat geratel bij langzaam een bocht door met maximale stuuruitslag..
[ Voor 69% gewijzigd door High-Voltage2 op 01-02-2021 18:01 ]
Misschien een domme vraag maar waarom ga je daar dan niet mee naar een dealer ipv hier op het forum? Het is niet dat hier op het forum iemand de gouden tip voor zoiets heeft en het is ook niet ‘normaal’ voor de auto dus lijkt me gewoon werk voor de dealer.4v4t4r schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:29:
Ik vind de laadissues die ik heb toch wel vervelend worden.. Als je niet eens meer kan vertrouwen op een AC lader die netjes de auto tot 90% vult.. Meerdere palen, verschillende issues.
1.5kW geladen in 3 uur en dan gestopt.. Nu net in ongeveer 4.5 uur tijd geladen van 30 tot 70% en ik kom net bij de auto en staat op rood bij de paal en de auto gaf geen kleur aan.. andere keren (bij dezelfde paal) gaat het prima.
Het is te random !
Ik heb trouwens ook dat geratel bij langzaam een bocht door met maximale stuuruitslag..
[ Voor 21% gewijzigd door AartJW op 01-02-2021 19:56 ]
P2 LRDM Thunder 20"
Mwah.. Het is nooit echt goed ondersteund geweest door Ford hoor..AartJW schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:34:
Kijk dit is goed nieuws, nu ook Ford die gaat werken met Android Automotive:
nieuws: Ford tekent zesjarige deal met Google en voorziet toekomstige auto's ...
Wel balen als je net Mach-E hebt gekocht, want daarvoor hadden ze net een update gemaakt van het huidige systeem (Sync 4). Benieuwd of dat systeem dan nog echt ondersteund gaat worden door Ford..
Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.
[ Voor 39% gewijzigd door guido66 op 01-02-2021 20:21 ]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
[P2] België, altijd automatisch groot licht aan. Maarja, wij hebben zoveel verlichte wegen dat die bijna nooit moeten inkomenach-jee schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:16:
Zijn er P2-eigenaren die hun automatisch grootlicht altijd aan durven houden? Ik heb het idee dat we er in Nederland iets te veel drempels, fietsers, borden en paaltjes voor hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Juancho op 01-02-2021 21:08 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Ik heb hem standaard er op staan. Maar ik heb hem überhaupt nog nooit automatisch naar groot licht zien springen in die stand. Ook niet in donkere situaties.ach-jee schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:16:
Zijn er P2-eigenaren die hun automatisch grootlicht altijd aan durven houden? Ik heb het idee dat we er in Nederland iets te veel drempels, fietsers, borden en paaltjes voor hebben.
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
[ Voor 11% gewijzigd door JTHZZ op 01-02-2021 20:39 ]
Het moet behoorlijk donker zijn (een aantal lantaarnpalen langs de weg zijn al genoeg om hem uit te schakelen is mijn ervaring) en je moet een bepaalde minimumsnelheid rijden, voor mijn gevoel ergens vanaf de 50/60. Je zou het echt wel moeten merken als ze aanspringen.MaxxMark schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:29:
[...]
Ik heb hem standaard er op staan. Maar ik heb hem überhaupt nog nooit automatisch naar groot licht zien springen in die stand. Ook niet in donkere situaties.
Heb toch wel paar keer even gecheckt of hij dan niet op groot licht stond door hem er af te halen of even expliciet op grootlicht te zetten.
Wanneer zou hij er naar moeten overschakelen?
Heb overigens nooit seinende mensen gezien of het gevoel gehad dat hij meer deed dan de bedoeling was. Het voelde altijd als dimlicht (en ja hij stond toch echt op auto grootlicht of ik moet echt compleet achterlijk zijn)
Hier exact hetzelfde. Het is een prachtig systeem, maar met fietsers naast de hoofdweg met een rijtje bomen ertussen etc ziet ie niet. Ik switch ook regelmatig tussen handmatig klein licht en de automatische grootlicht functie.. Verder wel fan van het systeem en het prachtige licht dat het geeft. Verder ook erg tevreden over mijn P2, SNOW, met PP.ach-jee schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:39:
[...]
...
Hier in de regio heb je een hoop N-wegen met bomenrijen in de berm en daarnaast een fietspad. Mijn ervaring is dat het automatisch grootlicht daar niet zo veel mee kan en dat je continu fietsers verblindt. Ik zit nu steeds handmatig te hanessen met de knop voor het automatisch grootlicht.
[ Voor 8% gewijzigd door PS2Driver op 01-02-2021 21:18 ]
Polestar 2 Launch edition, PP, Snow
Wat vaag zeg. Ook niet fijn voor je vertrouwen zo! Ik ga morgenochtend eens checken of die van mij nog op 61% staat. Daarmee heb ik de auto namelijk voor het huis geparkeerd einde vd middag...Blankinho schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:15:
Mooi man dat electrische rijden en dan nog geen app hebben
Zaterdag mn auto met iets van 50% weg gezet, mn vrouw heeft gisteren alleen even een boodschap gedaan in eigen woonwijk en daarna niet aan de thuislader. Moest ik vanochtend rond 11.15 weg dus ik ga rond 10.50 ff naar de auto om de verwarming aan te zetten... Batt percentage 19%... Ik maar even nog kort aan de lader incl voorverwarmen en met 22% weg gereden. Nu moest ik dichtbij zijn en kon ik daar ook laden maar raar vond ik het wel.
Heb mn vrouw nog gevraagd hoe/wat en zij gaf ook aan dat in haar ogen de accu rond 45% is achtergelaten.. Geen verwarmingtimers die actief stonden dus ben iets van 20% lading "verloren". Toen ik thuis was heb ik de auto weer door geladen naar 90% en toen ik rond 16.30 weer wou vertrekken stond mijn thuislader voor het eerst in een error. Wel geladen tot 90% maar kennelijk mogelijk toch die missende 20% weer teruggekomen en daardoor een error... Ik kan helaas niets daaruit opmaken maar bijzonder was het wel.
Eerste keer dat ik dacht laat ik de auto eens een keer niet standaard aan de lader hebben krijg je dit
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
[P8]Blankinho schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:15:
Zaterdag mn auto met iets van 50% weg gezet, mn vrouw heeft gisteren alleen even een boodschap gedaan in eigen woonwijk en daarna niet aan de thuislader. Moest ik vanochtend rond 11.15 weg dus ik ga rond 10.50 ff naar de auto om de verwarming aan te zetten... Batt percentage 19%... Ik maar even nog kort aan de lader incl voorverwarmen en met 22% weg gereden. Nu moest ik dichtbij zijn en kon ik daar ook laden maar raar vond ik het wel.
Heb mn vrouw nog gevraagd hoe/wat en zij gaf ook aan dat in haar ogen de accu rond 45% is achtergelaten.. Geen verwarmingtimers die actief stonden dus ben iets van 20% lading "verloren". Toen ik thuis was heb ik de auto weer door geladen naar 90% en toen ik rond 16.30 weer wou vertrekken stond mijn thuislader voor het eerst in een error. Wel geladen tot 90% maar kennelijk mogelijk toch die missende 20% weer teruggekomen en daardoor een error... Ik kan helaas niets daaruit opmaken maar bijzonder was het wel.
Eerste keer dat ik dacht laat ik de auto eens een keer niet standaard aan de lader hebben krijg je dit
P6 19" | EVBox Elvi
Leuk!ephymerous schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:44:
P8-19”-WP
Inderdaad, op de snelwegen in België heb je eigenlijk helemaal geen verlichting nodig.High-Voltage2 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:23:
[...]
[P2] België, altijd automatisch groot licht aan. Maarja, wij hebben zoveel verlichte wegen dat die bijna nooit moeten inkomen
P6 19" | EVBox Elvi
Das wel goed zuur, ik zou daar zeker mijn ongenoegen over uiten.Pet66 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Leuk!Auto wordt in maart geleverd maar doe me nu al verlies. Heb hem net nog eens samengesteld: hij is nu €4000 goedkoper. Of, hoe je jouw klanten naait.
XXXVI
Wel de moeite om toch nog even met de dealer om tafel te gaan.Pet66 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Leuk!Auto wordt in maart geleverd maar doe me nu al verlies. Heb hem net nog eens samengesteld: hij is nu €4000 goedkoper. Of, hoe je jouw klanten naait.
P6 19" | EVBox Elvi
Morgen een bloemetje voor haar meenemen en het is weer goed toch?Blankinho schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:50:
Ja je gaat eerst twijfelen aan je vrouw (classic) of ze iets fout heeft gedaan. Heb dit zelf nog nooit gehad en vwb error laadpaal ook nog niet eerder. Mogelijk factor kou en/of gewenning dat de auto graag aan de lader staat wanneer hij op de oprit staat
P6 19" | EVBox Elvi
Km stand gechecked.? Ik denk dat je vrouw stiekum nog even rondje vol gas in d’r eentje heeft gereden. 🤣🤣Blankinho schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:15:
P2, Zappi V2
(P2 PP)Mijn ervaringen met automatisch grootlicht zijn niet uitsluitend positief. Auto's gaat over het algemeen goed. Vaak wordt een fietser niet herkend, ondanks dat hij/zij wel netjes licht aan heeft. Fietsers zonder licht bestaan niet (ik kan ze niet zien...), daar heb ik dan ook geen medelijden mee, maar systeem werkt niet echt foutloos. Is soms nogal actief en op andere momenten duurt het erg lang voor het inschakeld. Ook zou het van mij verkeersborden ook uit de groot licht bundel mogen halen, je wordt nu vaak verblind door je eigen licht...PS2Driver schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:17:
[...]
Hier exact hetzelfde. Het is een prachtig systeem, maar met fietsers naast de hoofdweg met een rijtje bomen ertussen etc ziet ie niet. Ik switch ook regelmatig tussen handmatig klein licht en de automatische grootlicht functie.. Verder wel fan van het systeem en het prachtige licht dat het geeft. Verder ook erg tevreden over mijn P2, SNOW, met PP.
Schiet mij maar neer
Zojuist mijn dealer gebeld aangezien ik ook wat problemen met laden heb, maar hij gaf aan dat op mijn kenteken nog geen update bekend was. Krijg eerder de indruk dat ze niet precies weten waar ze het over hebben dan dat er geen update voor beschikbaar is.AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:10:
P2: Ik heb gisteren de laatste Januari update laten doen in de garage omdat die extra kilometers range en iets sneller en stabieler laden me wel aanspraken.
En inderdaad nu Android 10, dus gelukt.
[ Voor 23% gewijzigd door Shorteh op 02-02-2021 09:53 ]
Mijn dealer (Henk Scholten Arnhem) was ook terughoudend (maar niet onwelwillend).Shorteh schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:52:
[...]
Zojuist mijn dealer gebeld aangezien ik ook wat problemen met laden heb, maar hij gaf aan dat op mijn kenteken nog geen update bekend was. Krijg eerder de indruk dat ze niet precies weten waar ze het over hebben dan dat er geen update voor beschikbaar is.
Schiet mij maar neer
Ik woon ook in Arnhem, maar zit bij een andere dealer helaas (Harrie Arendsen, Zevenaar in dit geval). Die gaf gewoon aan dat er niks was, had er niet mee te maken dat hij het niet wou doen. Gewoon niet goed op de hoogte lijkt het.AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Mijn dealer (Henk Scholten Arnhem) was ook terughoudend (maar niet onwelwillend).
Gemiddeld genomen zijn de tweakers hier beter op de hoogte van de laatste software wijzigingen denk ik.
N.a.v. nieuws op de Polestar site was ik vrij zeker dat alle updates die nu uitgevoerd worden bij garage gedaan zullen worden met de Januari update en ik heb dus de garage overgehaald om het toch te doen.
Ik heb mijn lader ingesteld dat ie alleen tussen 23:00 en 7:00 laadt. is goedkoper en dat voorkomt inderdaad dat je steeds kleine beetjes laadt.jstar1983 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:24:
Even een vraag nu met de lockdown rij ik vaak alleen kleine stukjes van ca 25km. Is het verstandig om elke keer als ik weer thuis ben de auto op te laden of eerst verder leegrijden en dan weer opladen met het risico dat ik ineens weg moet en mijn accu niet ver genoeg opgeladen is
Schiet mij maar neer
Grappig ik woon in Duiven en rij naar Arnhem, jij woont in Arnhem en rijdt naar zevenaar...Shorteh schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:40:
[...]
Ik woon ook in Arnhem, maar zit bij een andere dealer helaas (Harrie Arendsen, Zevenaar in dit geval). Die gaf gewoon aan dat er niks was, had er niet mee te maken dat hij het niet wou doen. Gewoon niet goed op de hoogte lijkt het.
Gok dat Henk Scholten Arnhem mij niet wil helpen zonder dat de auto daar in onderhoud zit, dus dat wordt maar wachten op de OTA. Of m'n leasemaatschappij wil soepeler doen in waar de auto in onderhoud zit, maar dat zal ook wel niet.
Schiet mij maar neer
Zojuist met Arnhem gebeld, update wordt donderdag 14:00 doorgevoerd. Toch bijzonder dat de dealer in Zevenaar gewoon totaal geen weet heeft van deze update. Thanks voor het aangeven dat Arnhem het wel heeft gedaan in ieder geval!AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:34:
[...]
Grappig ik woon in Duiven en rij naar Arnhem, jij woont in Arnhem en rijdt naar zevenaar...
Hoe dan ook, bij enigszins normale garages heb ik nog nooit problemen gehad dat leasemaatschappijen moeilijk deden over waar je hem in onderhoud had. Scholten Arnhem zou toegelaten moeten worden door LM en scholten zal ook zeker niet moeilijk doen over waar je hem officieel in onderhoud hebt.
Het idee dat de parkeersensoren de helft (of meer) van de tijd geen gelui geven heb ik ook. Ik heb me er nog niet in verdiept of ze eigenlijk alleen piepen bij een rood balkje op het scherm, maar volgens mij zouden ze dat bij oranje ook al moeten doen.MaxxMark schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:36:
[P2] Misschien dat het iets subjectiefs is, maar ik heb heel sterk het gevoel dat er een speaker bij mij kapot is. Alle geluiden van mijn achteruitrij-parkeersensor lijken van réchts-achter te komen met een lichte voorkeur voor de rechter-achterdeur.
Mogelijk dat het dus komt omdat de line-of-sight naar de rechterachterdeur directer is dan naar links achter en het daarom líjkt alsof het meer rechtsgeoriënteerd is, maar ik ervaar ook met enige regelmaat dat de parkeersensoren niets lijken te doen. Na vandaag een klein ritje heb ik het vermoeden dat dat dus komt door een niet werkende speaker. Als er links naast me wat is hoor ik dat wel (en dat lijkt duidelijk uit de linker achterdeur te komen). Linksachter hoor ik gewoon niets (ook al is er een rood streepje op de linkerhoek).
Ik denk dat ik het steeds afdeed als een tijdelijke softwrareissue oid (ik heb namelijk het gevoel dat de parkeersensoren wel vaker een keertje geen geluid geven).
Herkenbaar? Of gaat het devies zijn om het te laten checken?
Wat was met m'n v60 wel het geval, dus ik nam het al aan. Sowieso is voor/achter dat onderscheid er wel. Of het links/rechts dus is, is nu de vraag. Al lijkt dat voor de 'zijkanten' , proefondervindelijk gezien, zo te zijn.PvS_68 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:43:
[...]
Het idee dat de parkeersensoren de helft (of meer) van de tijd geen gelui geven heb ik ook. Ik heb me er nog niet in verdiept of ze eigenlijk alleen piepen bij een rood balkje op het scherm, maar volgens mij zouden ze dat bij oranje ook al moeten doen.
Bij jouw post dacht ik meteen: zou het zijn dat het geluid komt uit de hoek waar de sensor het signaal geeft? In dat geval kan een kapotte luidspreker in één hoek ervoor zorgen dat je altijd op dezelfde plek dus geen geluid hebt.
Met muziek is het me niet opgevallen, behalve dat de verdeling voor/achter behoorlijk grof is en dus niet nauwkeurig.
Volgens mij komt navigatie en richtingaanwijzer alleen uit de luidspreker linksvoor. Dat zou ik met de sensoren ook verwachten.
Ik ga er ook eens wat aandachtiger op letten, want betrouwbaar is het idd niet.
Bij mij is de P2 in november geleverd door Henk Scholten Arnhem, auto heeft daar ruim 2 weken gestaan voordat ie geleverd werd, waarvan ze aangaven met de meest recente software. Na ontvangst bleek dat om de september versie te gaan. Twee dagen later was ik voor mijn andere auto bij mijn eigen dealer Harrie Arendsen Zevenaar en zij hebben hem toen geüpdatet naar de meest recente versie (met voorverwarmen). Die toen al lang en breed uit was, volgens de ervaringen hier 😉Shorteh schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:40:
[...]
Ik woon ook in Arnhem, maar zit bij een andere dealer helaas (Harrie Arendsen, Zevenaar in dit geval). Die gaf gewoon aan dat er niks was, had er niet mee te maken dat hij het niet wou doen. Gewoon niet goed op de hoogte lijkt het.
Gok dat Henk Scholten Arnhem mij niet wil helpen zonder dat de auto daar in onderhoud zit, dus dat wordt maar wachten op de OTA. Of m'n leasemaatschappij wil soepeler doen in waar de auto in onderhoud zit, maar dat zal ook wel niet.
Waarom wil je per sé de update geïnstalleerd hebben? Werkt er iets niet goed aan de auto? Ik ben ook goed bekend bij Henk Scholten, maar zie geen noodzaak om nu te updaten, wacht wel op de OTA.Shorteh schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:13:
[...]
Zojuist met Arnhem gebeld, update wordt donderdag 14:00 doorgevoerd. Toch bijzonder dat de dealer in Zevenaar gewoon totaal geen weet heeft van deze update. Thanks voor het aangeven dat Arnhem het wel heeft gedaan in ieder geval!
Bij mij was dit net andersomShorteh schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:13:
[...]
Zojuist met Arnhem gebeld, update wordt donderdag 14:00 doorgevoerd. Toch bijzonder dat de dealer in Zevenaar gewoon totaal geen weet heeft van deze update. Thanks voor het aangeven dat Arnhem het wel heeft gedaan in ieder geval!
Ik heb problemen met de openbare laadpalen van Allego hier in de Provincie Gelderland. Deze leveren tussen 17:00 en 21:00 aanzienlijk minder stroom om overbelasting op het stroomnet te voorkomen. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de provincie en zit nu in een mailwisseling met Allego, Elaad en de provincie. Ze erkennen de problemen en willen dit graag oplossen. Hierom heb ik aangegeven mijn auto beschikbaar te stellen om testen uit te voeren. Ze waren in het specifiek nieuwsgierig naar de stabiliteitsverbeteringen mbt het opladen in de laatste updatemichr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Waarom wil je per sé de update geïnstalleerd hebben? Werkt er iets niet goed aan de auto? Ik ben ook goed bekend bij Henk Scholten, maar zie geen noodzaak om nu te updaten, wacht wel op de OTA.
Zoals bij alle P2 zijn er genoeg (kleine) problemen waaronder bereik, laden, camera's en meer. Deze update beloofde alles aan te pakken. Polestar meldde dat ze eind feb gefaseerd zouden gaan updaten. Wat betekend dat je maar zo 2 maanden kon wachten en daar had ik geen zin in.michr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Waarom wil je per sé de update geïnstalleerd hebben? Werkt er iets niet goed aan de auto? Ik ben ook goed bekend bij Henk Scholten, maar zie geen noodzaak om nu te updaten, wacht wel op de OTA.
Schiet mij maar neer
[ Voor 97% gewijzigd door npolm op 02-02-2021 13:33 ]
|- Rotterdam -|
Bijzonder verhaal, begrijp ook niet wat ze nou willen testen als het beleid is dat er tussen bepaalde tijden gewoon minder vermogen beschikbaar is. Is toch duidelijk dan? Daarnaast heb ik liever m'n auto bij huis, laat ze lekker naar Volvo gaan voor een testauto.Shorteh schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:24:
[...]
Ik heb problemen met de openbare laadpalen van Allego hier in de Provincie Gelderland. Deze leveren tussen 17:00 en 21:00 aanzienlijk minder stroom om overbelasting op het stroomnet te voorkomen. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de provincie en zit nu in een mailwisseling met Allego, Elaad en de provincie. Ze erkennen de problemen en willen dit graag oplossen. Hierom heb ik aangegeven mijn auto beschikbaar te stellen om testen uit te voeren. Ze waren in het specifiek nieuwsgierig naar de stabiliteitsverbeteringen mbt het opladen in de laatste update. Vandaar dat ik hem graag snel doorgevoerd heb.
Kleine update, naast genoemde dingen zijn er nog 2 kleine dingen verbeterd:AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:10:
P2: Ik heb gisteren de laatste Januari update laten doen in de garage omdat die extra kilometers range en iets sneller en stabieler laden me wel aanspraken.
En inderdaad nu Android 10, dus gelukt.
Eerlijk gezegd niet veel verandering gezien.....
[ Voor 12% gewijzigd door AKI op 02-02-2021 14:40 ]
Schiet mij maar neer
Ik denk dat je je verwachtingen misschien wat moet bijstellen als je denkt dat aanpakken hetzelfde is als volledig oplossen. Er is zojuist nog gemeld dat je weinig van de update merkt..AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:31:
[...]
Zoals bij alle P2 zijn er genoeg (kleine) problemen waaronder bereik, laden, camera's en meer. Deze update beloofde alles aan te pakken. Polestar meldde dat ze eind feb gefaseerd zouden gaan updaten. Wat betekend dat je maar zo 2 maanden kon wachten en daar had ik geen zin in.
Daarom
[ Voor 5% gewijzigd door JTHZZ op 02-02-2021 13:38 ]
Ik ben het met je eens. Maar wellicht een domme vraag: hoe weet ik nou zeker dat mijn P2 geschikt is voor OTA updates? De eersten (mijne is van Sept 20) waren dat niet. Ik heb een terugroepactie gehad voor de inverters. In de brief van Polestar stond dat de inverters vervangen zouden worden én dat de auto gereed gemaakt werd voor OTA updates. Edoch toen ik hem ophaalde bij Henk Scholten werd mij verteld dat de software update daar nog niet geschikt voor was en dat ik nog eenmaal terug zou moeten komen daarvoor.michr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:33:
[...]
Maar goed, waarom ik er een punt van maak: als iedereen naar de dealer rent voor die laatste update is de goodwill bij Scholten snel verdwenen voor de Polestar rijders. Daarnaast wordt zo een serviceplek bezet en kan "echt" onderhoud niet uitgevoerd worden. Merk dat sommige mensen er wel echt bovenop zitten om maar de eerste te zijn met die update terwijl de OTA in februari (volgens mij zelfs uiterlijk volgende week) uitgerold zou worden. Snap ik niet zo goed.
P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen
Voor 60k, en iets wat het initieel al had beloofd bij de aankoop van de wagen.michr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:33:
[...]
Merk dat sommige mensen er wel echt bovenop zitten om maar de eerste te zijn met die update terwijl de OTA in februari (volgens mij zelfs uiterlijk volgende week) uitgerold zou worden. Snap ik niet zo goed.
Zodat ik even weet wat er speelt en om te kijken of er geen misvattingen zijn;AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:31:
[...]
Zoals bij alle P2 zijn er genoeg (kleine) problemen waaronder bereik, laden, camera's en meer. Deze update beloofde alles aan te pakken. Polestar meldde dat ze eind feb gefaseerd zouden gaan updaten. Wat betekend dat je maar zo 2 maanden kon wachten en daar had ik geen zin in.
Daarom
Het probleem is niet zozeer dat die langzamer oplaadt, dat zou me niet uitmaken. Dat is inderdaad het beleid. Het probleem is echter dat de auto gewoon helemaal niet laadt tussen 17:00 en 21:00 als er twee auto's aan de paal hangen. Best lastig voor iemand die afhankelijk is van een publieke laadpaal.michr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:33:
[...]
Bijzonder verhaal, begrijp ook niet wat ze nou willen testen als het beleid is dat er tussen bepaalde tijden gewoon minder vermogen beschikbaar is. Is toch duidelijk dan? Daarnaast heb ik liever m'n auto bij huis, laat ze lekker naar Volvo gaan voor een testauto.
Maar goed, waarom ik er een punt van maak: als iedereen naar de dealer rent voor die laatste update is de goodwill bij Scholten snel verdwenen voor de Polestar rijders. Daarnaast wordt zo een serviceplek bezet en kan "echt" onderhoud niet uitgevoerd worden. Merk dat sommige mensen er wel echt bovenop zitten om maar de eerste te zijn met die update terwijl de OTA in februari (volgens mij zelfs uiterlijk volgende week) uitgerold zou worden. Snap ik niet zo goed.
Ga ik ook wel, ik heb een lijstje aan dingen die ze na moeten kijken (dakraam wat soms niet sluit, laden gaat niet altijd goed aan AC, geratel bij sturen) maar ik weet ook dat ik ergens de komende weken voor die update moet komen. Heb geen zin (itt andere hier) wekelijks bij de dealer te staan voor updates of dingen die niet direct het rijden in de weg staan. Zou er geen Corona zijn en ik dagelijks naar kantoor moeten was het waarschijnlijk een ander verhaal!JTHZZ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:29:
[...]
Misschien een domme vraag maar waarom ga je daar dan niet mee naar een dealer ipv hier op het forum? Het is niet dat hier op het forum iemand de gouden tip voor zoiets heeft en het is ook niet ‘normaal’ voor de auto dus lijkt me gewoon werk voor de dealer.
Het gaat bijna een wellis nietus discussie worden, dus hierna hou ik er mee op, belangrijkste is dat ik het waard vondt.vdtweak schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Zodat ik even weet wat er speelt en om te kijken of er geen misvattingen zijn;
bereik: behalve dat de reporting veranderd is en daardoor 0% minder reserve heeft, wat zijn je verwachtingen nog meer?
laden: ? wat is het probleem
camera's: de achteruitrij camera gaat niet opeens zichzelf droog wrijven en ik verwacht daar geen verbetering bij. Is er iets anders met de camera's dat ik mis?
Schiet mij maar neer
Yes, even op de middelste knop drukken aan de rechterkant van het stuur!XC40_P8 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:50:
[Afbeelding]
Heeft iemand al toegang via het stuur tot deze features?
Fismeister schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:03:
[...]
Yes, even op de middelste knop drukken aan de rechterkant van het stuur!
dank, meteen weer in de auto geklommen, Maar nee.
Ja, zo staat het omschreven...... helaas zie ik alleen de dagtelleroptie...
De andere opties zoals telefoon en radio zijn niet zichtbaar.
[ Voor 16% gewijzigd door XC40_P8 op 02-02-2021 14:20 ]
Volvo XC40 P8
Even ter duidelijkheid, het ging mij niet zozeer erom dat je de update hebt laten doen (vooral doen). Ik was meer oprecht nieuwsgierig wat je ermee denkt te bereiken en of er zaken waren die ik zelf had gemist.AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:01:
[...]
Het gaat bijna een wellis nietus discussie worden, dus hierna hou ik er mee op, belangrijkste is dat ik het waard vondt.
Dealers krijgen vergoeding voor software update van polestar dus van goodwill problemen geen sprake, sterker nog, Scholten heeft nu een extra klant dankzij hun soepele beleid zie boven.
Opladen ik geloof dat iedereen problemen heeft dat snelladen veel langzamer gaat dan verwacht en er werd gecommuniceerd dat dit aangepast zou zijn.
Camera: meerdere mensen meldden problemen dat deze vaak niet werken.
[ Voor 6% gewijzigd door Juancho op 02-02-2021 14:43 ]
Mijn reactie was meer bedoeld op vorige mensen die me bijna het gevoel gaven dat ik me bezwaard moest voelen omdat ik die update heb laten doen.vdtweak schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:23:
[...]
Even ter duidelijkheid, het ging mij niet zozeer erom dat je de update hebt laten doen (vooral doen). Ik was meer oprecht nieuwsgierig wat je ermee denkt te bereiken en of er zaken waren die ik zelf had gemist.
Als ik het zo lees vooral dus kleine tweaks, beetje in de lijn der verwachting die ik zelf had.
Thanks!
Schiet mij maar neer
Ik zie alleen verbruiksgegevens, niet de rest! Waar komt deze image vandaan?XC40_P8 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:50:
[Afbeelding]
Heeft iemand al toegang via het stuur tot deze features?
XC40 P8
Nu nog die app zodat ik vanuit bed mijn auto kan voorverwarmen en dan de auto in kan rollen wanneer ik wil, zonder eerst een schema in te stellenAKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Mijn reactie was meer bedoeld op vorige mensen die me bijna het gevoel gaven dat ik me bezwaard moest voelen omdat ik die update heb laten doen.
Hoe dan ook, ja, kleine dingen, maar wel dingen die het verschil maken dat de auto nu "af" voelt waar er voorheen echt te veel kleine dingen net niet lekker werkten.
En ik moest onglangs paar keer naar maastricht heen en weer wat ik NET NIET redde op 1 lading, dus moest ik steeds vrij lang bij snellader staan omdat laden zo langzaam ging.
Nu kan ik hopenlijk NET WEL op 1 lading heen en weer en zo niet dan hoef ik in ieder geval minder lang te wachten.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik bij Allego het proces moest starten via de app, tot op heden altijd mijn pas kunnen gebruiken bij de palen van Allego. Bij welke paal probeerde je te laden?Juancho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:36:
Nou ik wilde net voor het eerst gaan laden met mijn P8... super spannend natuurlijk. En ja hoor, het werkte natuurlijk voor geen meter. Wilde mijn laadpas invoeren bij de Smoov app want blijkbaar moet je verplicht via de app het laadproces starten bij de laadpaal van Allego. Dat kan dus niet gewoon met de laadpas zelf. Invoeren van de pas lukte niet, foutmeldingen, werd niet herkend. Kortom, hoop stress als je volledig nieuw bent met laden!
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Mooie kleur ;-). We hebben zelfde, maar grill plaat laten wrappenJuancho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:36:
Nou ik wilde net voor het eerst gaan laden met mijn P8... super spannend natuurlijk. En ja hoor, het werkte natuurlijk voor geen meter. Wilde mijn laadpas invoeren bij de Smoov app want blijkbaar moet je verplicht via de app het laadproces starten bij de laadpaal van Allego. Dat kan dus niet gewoon met de laadpas zelf. Invoeren van de pas lukte niet, foutmeldingen, werd niet herkend. Kortom, hoop stress als je volledig nieuw bent met laden!
Ik dus bellen met ProLease, wat bleek... hadden ze mij gewoon een TANK pas opgestuurd ipv een LAAD pas![]()
. Dus nu wordt er alsnog met spoed een laadpas opgestuurd. Ik ontving wel gelukkig net mijn Shell Recharge druppel dus die kon ik wel invoeren in Smoov en heb ik iig altijd een backup pas.
Verder kort ritje moeten maken van zo'n 30 min retour dus weer vrij hoog verbruik maar niet echt relevant nog. Wel is de auto echt zo super fijn maar moet ik toch ook wel wennen aan de hoogte, het zicht op je heen etc ivm mijn V40 hiervoor. Kost gewoon even tijd. Ik merk wel dat ik bepaalde dingen of steeds mooier/fijner vindt dan tijdens de proefrit (het scherm voor je neus lijkt nog van mooiere kwaliteit bijv.) maar ook het tablet achtige scherm begin ik steeds fijner/mooier te vinden en ben ik juist blij dat er niet zo'n lomp groot scherm ala Tesla in zit. Ook viel me pas gister op dat er een soort van dakrails op zit die je ook zag bij de V40 maar dat de Crosscountry. Tof!
Ik heb nog wel 4 vragen:
1. ik was net dus aan de lijn met ProLeas toen ik weer thuis was en de auto netjes voor de deur stond. Maar opeens ging het alarm af. Voor het eerst overigens. Terwijl er niets aan de hand was. Ik dacht dat dit issue was opgelost met de laatste updates? Gister werd mij verteld dat de auto volledig up to date was namelijk...
2. ik heb één hele grote irritatie en dat is dat Spotify een playlist NIET afspeelt zoals je het geordend hebt in de app (op je PC/Telefoon/Tablet) en je ook geen optie hebt om de sortering aan te passen. Mis ik iets of kan dit echt niet? Zou ik echt een super irritante fout vinden want ik werk vaak met lijsten waar ik wekelijks nieuwe dingen aan toevoeg en die wil je gewoon bovenaan hebben.
3. Van de 3 thema's vind ik die met maps en drive opties prima, ziet er mooi uit. Maar die 3de is zo vreselijk kaal en je hebt in het midden gewoon een groot zwart vlak. Daar zou perfect bijv. multimedia info kunnen staan! Zit dat er nog aan te komen?
4. Sfeerverlichting... ik kan dit alleen selecteren in 3 standen maar verder geen kleuren kiezen of bepaalde thema's. Zit dit alleen in de benzine XC40?
Hier nog wat leuke plaatjes van mijn P8! Heb de auto nog maar 1,5 dag in bezit en nu al regelmatig veel bekijks gehad haha
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
P8
Toen ik het schreef dacht ik er nog aan... waarschijnlijk zat er wel een scanner op voor de laadpas, maar die pakte natuurlijk mijn TANK pas niet...rmathijssen schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:57:
[...]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik bij Allego het proces moest starten via de app, tot op heden altijd mijn pas kunnen gebruiken bij de palen van Allego. Bij welke paal probeerde je te laden?
[ Voor 24% gewijzigd door Juancho op 02-02-2021 15:01 ]
Komt uit de Volvomanual-app handleiding p8.Sebas84! schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:39:
[...]
Ik zie alleen verbruiksgegevens, niet de rest! Waar komt deze image vandaan?
Volvo XC40 P8
Je hebt groot gelijk, die update wil ik ook zo snel mogelijk.AKI schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Mijn reactie was meer bedoeld op vorige mensen die me bijna het gevoel gaven dat ik me bezwaard moest voelen omdat ik die update heb laten doen.
Hoe dan ook, ja, kleine dingen, maar wel dingen die het verschil maken dat de auto nu "af" voelt waar er voorheen echt te veel kleine dingen net niet lekker werkten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq