Wat een mailtje al niet kan doen....
Een 10-tal dagen geleden had ik een mail naar de lease maatschappij verstuurd om eens te horen hoe zij tegenover het feit stonden dat wij een wagen hebben die niet 'af' is - in dit geval software - (ota, phone as key, app zelf, ....)
Zonet telefoon van Polestar leasing zelf, een dik kwartier aan de lijn met iemand die wat meer uitleg gaf over hoe Polestar nog beter zou moeten communiceren (rond WLTP bijvoorbeeld), maar ook wat er nog ging aankomen.
- 4G: vermelding dat er een oplossing uitgewerkt was en dat het veel beter zou moeten zijn (klopt bij mij alvast - P2)
- OTA (voor hen die de November update al gehad hebben) is nu al mogelijk maar wanneer een volgende update ging komen kon hij niet zeggen.
- Phone as key zou voor de lente zijn
- De App zou voor 'late lente zijn', lees 'in de helft van het jaar', dat vind ik persoonlijk wel écht laat
- En dat er nog vele andere updates in de pipeline zetten.
Vriendelijke heer, welwillend, maar ja, hij hangt ook af van de zweedse kötbullars
Bij nader inzien eigenlijk nog geen antwoord gekregen over het feit dat ik mijn leasemij 100% betaal voor een 90% auto
[
Voor 5% gewijzigd door
S2000jan op 21-01-2021 15:03
]