Ok, die grootte was mij niet bekend. Maar het scherm in de P8 is zeker niet hetzelfde (qua scherpte en bediening) als het “oude” zoals het in de niet-EV Volvo’s zit. Het uiterlijk wel, innerlijk niet.Juancho schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:34:
[...]
Nee het scherm in de Polestar en XC40 P8 zijn echt totaal verschillend. Enige dat ze gemeen hebben is dat ze op Android draaien. Bekijk de foto's maar eens, het scherm in de Polestar ziet er gewoon een stuk strakker uit. Kan ook komen misschien omdat die los in de auto staat ipv ingebouwd. Maar het zijn 100% zeker niet dezelfde schermen. Sowieso is die in de Polestar ook nog iets groter dacht ik.
Verder wel met je eens, vanuit de V40 is het een enorme upgrade. Alleen dat scherm bestaat dus alweer een paar jaar en is blijkbaar alleen software matige en misschien qua snelheid wat aangepast. Qua ontwerp (net als het dashboard) zie ik geen verschil met XC40's die al een paar jaar op de markt zijn.
Maar nogmaals, het is geen storing iets hoor, helemaal niet want het ziet er alsnog prachtig uit. Alleen als je praat over details, en ik vind dat je dat mag/moet doen als je over bedragen van 60k praat, dan valt dat me wel iets tegen. Zeker gezien de P8 echt een nieuw model zou moeten zijn voor Volvo als eerste elektrische auto.
P8