Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 247 Laatste
Acties:
  • 1.470.358 views

• Sebas84!
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-01-2022
De chinese versie heeft twee laadkleppen?

XC40 P8

• AartJW
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11:30
P2
Bij mij staat de laatste Google beveiligingsversie nog steeds op 1 september. Zoek af en toe naar update van Google, maar hij zegt altijd "systeem up to date". Zie bij anderen wel 1 oktober staan.

Moet dit ook via een onderhoudsbeurt geüpdatet worden en is het pas als OTA beschikbaar bij de grote update bij mij over 2 weken? Had verwacht dat dit wel te updaten zou zijn als onderdeel van Google Automotive.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Sebas84! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:02:
[P8]

Ik heb de eerste 1000km erop zitten en kan niet anders zeggen dan dat dit een geweldige auto is. Ja er zitten want kleine missers in de interactie tussen android automotive en Volvo en ook merk dat het OS nog wel een iteratie kan gebruiken. Maar in het algemeen, hulde!

Wat ik nog het leukste vind is dat niemand merkt wat voor een beest dit is. In het zwart ziet hij er uit als elke zwarte r-design.

De actieradius gaat wel een dingetje zijn met deze auto als je tussen 20 en 90% wilt blijven met je lading.

Binnenkort maak ik een review op autoweek en zal deze dan ook hier delen.
Waar zit het laadklepje in de NL versie? Bij de bestuurders portier?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Xc40p8 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:02:
[...]

Misschien kunnen mensen reageren die al een P8 geleverd hebben gekregen en een warmtepomp hadden besteld en of deze inderdaad is geleverd.
Ik ga hem morgen afhalen, en niets gehoord van de dealer. Ik ga er dus vanuit dat de auto compleet is.
Vandaag belde de dealer om nog even aan gegeven niet een Google/Gmail account gegevens te vergeten 🤣.
Rond week 49 terug voor de eerste grote update. Volgend jaar kwam er weer een aardige update (met oa Apple CarPlay)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnDoe77
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-12-2024
Kun je Flitsmeister dan bijvoorbeeld op het middenconsole laten draaien en Maps op het bestuurdersdisplay of is het dan kiezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnDoe77
Montalbano schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:02:
Ik heb mezelf keurig ingehouden en ben niet alvast naar mijn auto gaan kijken. Maar... mijn vrouw moest met haar auto wel naar de dealer en die heeft toch wat kiekjes gemaakt :)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Nog 7 nachtjes slapen :Z
Mooie bak hoor! Ik kreeg hem gewoon van de dealer toegestuurd... nog 2 nachtjes. oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdkAFHHlaxxbjgOWu8H039rMHkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jlu1B8ruNxxZnQ0hmGsWsXcj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnDoe77
ManiacScum schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:34:
Zojuist kreeg ik een belletje van mijn Volvo Dealer dat er nog een productieslot beschikbaar was voor een 8% levering. Helaas was de configuratie dan wel al vast gelegd, dus heb ik helaas moeten besluiten er geen gebruik van te maken.

Verder werd mij wel verteld dat een warmtepomp vooralsnog niet leverbaar is, dus een configuratie met warmtepomp zou niet kunnen. Is dat bekend of een broodje aap? Indien broodje aap vraag ik mij af waarom een gerenommeerd dealer deze uitspraak doet.

Voor de duidelijkheid, dit betrof een XC40 P8 (Aangezien Polestar deze optie sowieso niet heeft)
Broodje aap of ik (en anderen) zijn opgelicht! Geen idee hoe je trouwens kunt weten dat die er ook echt in zit... O-)

• JohnDoe77
[...]

Misschien kunnen mensen reageren die al een P8 geleverd hebben gekregen en een warmtepomp hadden besteld en of deze inderdaad is geleverd.
Hoe zou je dat moeten weten?

• JohnDoe77
[P8]

Ik heb de eerste 1000km erop zitten en kan niet anders zeggen dan dat dit een geweldige auto is. Ja er zitten want kleine missers in de interactie tussen android automotive en Volvo en ook merk dat het OS nog wel een iteratie kan gebruiken. Maar in het algemeen, hulde!

Wat ik nog het leukste vind is dat niemand merkt wat voor een beest dit is. In het zwart ziet hij er uit als elke zwarte r-design.

De actieradius gaat wel een dingetje zijn met deze auto als je tussen 20 en 90% wilt blijven met je lading.

Leuk dat je zo enthousiast bent! Nog twee nachtjes en dan ga ik hem ook testen! Leuk de review, ben benieuwd. Heb jij toevallig ook de warmtepomp en enig idee of hij er echt in zit?

• JohnDoe77
HoefMeistert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:21:
[...]

Ik ga hem morgen afhalen, en niets gehoord van de dealer. Ik ga er dus vanuit dat de auto compleet is.
Vandaag belde de dealer om nog even aan gegeven niet een Google/Gmail account gegevens te vergeten 🤣.
Rond week 49 terug voor de eerste grote update. Volgend jaar kwam er weer een aardige update (met oa Apple CarPlay)
Deze upgrade is Harmon Kardon, de communicatie tussen auto’s enzo toch? Ben het een beetje kwijt met de twee modellen die door elkaar lopen. En zit dan ook de OTA erop? Dan hoeven we niet meer terug!

• Pr8chtig
  • Laatst online: 07-12-2023
Iemand al een PS laadpas mee geleverd gekregen?

[ Voor 84% gewijzigd door Pr8chtig op 12-11-2020 18:35 ]

P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
JohnDoe77 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:24:
[...]

Ik kreeg hem gewoon van de dealer toegestuurd... nog 2 nachtjes. oOo

[Afbeelding]
Die premium service zal misschien alleen bij de marge op die dikke sloffen horen ;-)

P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebas84!
JohnDoe77 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:30:
[...]

Leuk dat je zo enthousiast bent! Nog twee nachtjes en dan ga ik hem ook testen! Leuk de review, ben benieuwd. Heb jij toevallig ook de warmtepomp en enig idee of hij er echt in zit?
Ik heb geen warmtepomp dus kan je daar niet mee helpen! Heel veel plezier met de auto, het is echt leuk....

XC40 P8

• Sebas84!
JackBol schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:19:
[...]

Waar zit het laadklepje in de NL versie? Bij de bestuurders portier?
Nee, aan de achterkant! wel aan de bestuurders kant! bij het filmpje ziet die daar ook maar óók vooraan zoals bij de hybrid. raarrrrr

XC40 P8

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Sebas84! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:00:
[...]

Nee, aan de achterkant! wel aan de bestuurders kant! bij het filmpje ziet die daar ook maar óók vooraan zoals bij de hybrid. raarrrrr
Thanks, zit mijn laadpaal mooi verkeerd!!

• Sebas84!
JackBol schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:01:
[...]

en de laadkabel die je bij de auto krijg is ook niet bijzonder lang!

XC40 P8

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Sebas84! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:12:
[...]

Kan je er een foto van maken?

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

Mijne ook, maar Kan hier niet echt anders ivm oprit.

• Sten2017
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-09-2024
[...]

Achteruit inrijden wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theusibo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:25
iemand al het volgende meegemaakt?
Ik parkeer bij winkel en vervolgens krijg ik bij het instappen onderstaand te zien
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2RLTzQhWpbiuJSx_WguQ81VvPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGMivRYJ1rwaXqJfRlaFNhhe.jpg?f=fotoalbum_large
echter, ik ben helemaal niet aan het laden. De laadkabel was er al 140km eerder uitgehaald.

reset hielp niet, kabel vergrendelen, ontgrendelen, erin, eruit, niks hielp. Gebeld met Polestar, advies om kwartier auto af te sluiten en dan nog eens kijken.

Na een kwartier ingestapt, zelfde euvel. Dus maar weer met Polestar bellen. En opeens veranderde het scherm in onderstaand
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZKa4FXjzpGqvbmWbPJA6JJwwao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQyRJY5HqJD9SaylAWCbfUu7.jpg?f=fotoalbum_large

En vervolgens deed ie het weer.

Geeft niet een heel betrouwbaar gevoel dit. Iemand hiermee bekend?

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:15
Sebas84! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:12:
[...]

4,5 Meter als het goed is, niet extreem lang dus!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petzun
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-09 23:06
Montalbano schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:02:
Ik heb mezelf keurig ingehouden en ben niet alvast naar mijn auto gaan kijken. Maar... mijn vrouw moest met haar auto wel naar de dealer en die heeft toch wat kiekjes gemaakt :)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Nog 7 nachtjes slapen :Z
Dank aan je vrouw, nu zie ik ook hoe "mijn" P8 eruit gaat zien.
Prachtige auto zo !

XC40 EV Pro

• Petzun
[...]

Wordt ik nu ook wel nieuwsgierig naar. Zou slecht zijn als wij allen die deze optie besteld hebben hier niet vanaf weten.
Maar wellicht valt dit mee. Het valt me in dit topic vaker op dat er vanuit een ieders individuele dealer vaak verschillende verhalen komen.

XC40 EV Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebas84!
JackBol schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:19:
[...]

Kan je er een foto van maken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOGNQescsZv3HHDNCjdtfbWHPSY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/92qUWVvq9fqtSGN4kdpyo2Hn.jpg?f=fotoalbum_large

XC40 P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petzun
HoefMeistert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:21:
[...]

Wil je morgen een berichtje plaatsen over de warmtepomp? Ik ben wel benieuwd.
En natuurlijk meteen met de foto's en eerste ervaringen.

XC40 EV Pro

• Sebas84!
theusibo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:37:
iemand al het volgende meegemaakt?
Ik parkeer bij winkel en vervolgens krijg ik bij het instappen onderstaand te zien
[Afbeelding]
echter, ik ben helemaal niet aan het laden. De laadkabel was er al 140km eerder uitgehaald.

reset hielp niet, kabel vergrendelen, ontgrendelen, erin, eruit, niks hielp. Gebeld met Polestar, advies om kwartier auto af te sluiten en dan nog eens kijken.

Na een kwartier ingestapt, zelfde euvel. Dus maar weer met Polestar bellen. En opeens veranderde het scherm in onderstaand
[Afbeelding]

En vervolgens deed ie het weer.

Geeft niet een heel betrouwbaar gevoel dit. Iemand hiermee bekend?
Hmmmm raar! Ik heb nog niet van dat soort fratsen gehad met de P8

XC40 P8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petzun
Montalbano schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:35:
[...]

Die premium service zal misschien alleen bij de marge op die dikke sloffen horen ;-)
Ik denk een compensatie actie van de dealer vanwege de verkeerd bestelde te grote wielen :*)

of....

Een compensatie vanwege het missen van de warmtepomp. Kan dit eigenlijk niet geloven, maar we gaan het
horen

XC40 EV Pro

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:09
[P8]

Tipje van de sluier over je verbruik? 😁

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

• Petzun
Kan net inderdaad. Ben nog geen EV of PHEV rijder, maar is vooruit inparkeren een optie? Of is dat vragen om problemen i.v.m. struikelen over de kabel omdat deze dan tussen 2 auto's loopt?

XC40 EV Pro

• Sebas84!
4v4t4r schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:11:
[...]

Tipje van de sluier over je verbruik? 😁
Hij verbruikt goed haha

XC40 P8

• Sebas84!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3SX1i-AQYxHmNpVh9EehV6xy9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QE6MNZJk89nxgBM2FAxThTlg.jpg?f=fotoalbum_large

En een koplamp storing waardoor pilot assist, adaptive cruise en lane keeping aid niet meer werkt in de P8. Lekker dan

XC40 P8

• Montalbano
  • Niet online
Sebas84! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:27:
[Afbeelding]

En een koplamp storing waardoor pilot assist, adaptive cruise en lane keeping aid niet meer werkt in de P8. Lekker dan
Of een blaadje voor de radar of camera? Hoe kom je bij de koplampstoring?

Edit: nevermind ik zie het symbooltje nu

[ Voor 3% gewijzigd door Montalbano op 12-11-2020 20:33 ]

P8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirstEV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15:39
[P2]
Net even op de website van RDW gekeken naar de status van mijn auto.
Nu vermelding van slechts 1 terugroepactie (R10055, omvormers).
Maar eerder was er ook een tweede (R10053, software van zgn. Battery Energy Control Module).
Ik neem aan dat dit betekent dat de software update in de tussentijd al is uitgevoerd.

• Sebas84!
Montalbano schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:30:
[...]

Ik ga nu even aan de paal hangen... misschien is het zo weg. Zal ook even kijken of er wat voor zit

XC40 P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebas84!
Petzun schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:14:
[...]

Kan net inderdaad. Ben nog geen EV of PHEV rijder, maar is vooruit inparkeren een optie? Of is dat vragen om problemen i.v.m. struikelen over de kabel omdat deze dan tussen 2 auto's loopt?
Hiervoor had ik een passat gte, daar moest je de stekker in de neus pluggen en was het handiger om het vooruit in te parkeren. Bij deze is achteruit handiger/noodzakelijk

XC40 P8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mga1600
  • Laatst online: 16:24
[i]Ik had nog even bij mijn dealer gevraagd naar de “complete laadoplossing” waar Volvo mee gekomen zou zijn. En tevens gevraagd naar de laadpas.

Over die laadoplossing heerst alom verwarring. Het idee was dat Volvo via een derde partij voor een laadpaal kon zorgen. We lazen hier al eerder over de Plugsurfing pas ( evt, met laadtegoed). Dit antwoord kreeg ik van de dealer:

De Plugsurfing laadpas.
Vorige week donderdag hebben wij tijdens de cursus er voor het eerst wat van gehoord.
Wanneer dit beschikbaar is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het hele pakket (laadpaal, pas, laadstroom) een complex verhaal is.
Verschillende partijen , participeren hierin en daar zijn afspraken, contracten, etc voor gemaakt of moeten nog getekend worden.
Dus wanneer dit beschikbaar is en/ of je het bij de XC40 krijgt/ koopt en of er tank tegoed opzit, weten we nog niet.
Mocht hier nieuws over zijn, dan ben je de eerste die het te horen krijgt. 😊

Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride

• Arie van Dijk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 15:07
[Afbeelding]

Had ik ook van de week met de P2. Uitstappen op slot en weer instappen. Alles deed het weer. Savonds nog twee keer "gestart" en de melding was ook weg. Geen last meer van gehad.

• Mga1600
Sebas84! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:43:
[...]

Hiervoor had ik een passat gte, daar moest je de stekker in de neus pluggen en was het handiger om het vooruit in te parkeren. Bij deze is achteruit handiger/noodzakelijk
Ik heb net een wallbox met 7 meter vast snoer besteld...... Die box komt tegen de garagemuur en dan kan ik dus ruimhartig parkeren bij de laadopening komen.

• Mga1600
[Afbeelding]

Da’s balen! Het licht brandt verder wel, ik bedoel de auto is wel bruikbaar dus?

• Sebas84!
Arie van Dijk schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:51:
[...]

Had ik ook van de week met de P2. Uitstappen op slot en weer instappen. Alles deed het weer. Savonds nog twee keer "gestart" en de melding was ook weg. Geen last meer van gehad.
Ah oke.... na een kwartiertje aan de paal deed hij het weer....

XC40 P8

• Sebas84!
Mga1600 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:03:
[...]

Da’s balen! Het licht brandt verder wel, ik bedoel de auto is wel bruikbaar dus?
Ja dat wel.... en hij doet het inmiddels weer

XC40 P8

• Ratselop
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-09 19:50
Iemand interesse in een P2?
Ter overname: P2 thunder met PP levering dec. 2020. Lease via ALD

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:19
[Afbeelding]

Dat heb ik met mijn P2 ook gehad in een regenbui. Auto een nachtje uit laten druppelen, en toen ik de volgende ochtend bij de dealer was, konden ze alleen de melding terug vinden in de logs. Alle systemen deden het weer. Logs en mijn foro's van de foutmelding zijn naar Polestar gestuurd voor analyse.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 13:17
[P8]
Kappen met die foto’s, moet er snel voorbij scrollen anders heb ik alles al gezien en is het geen verrassing meer :+

Lijkt vooralsnog dus mee te vallen met storingen/meldingen iit de P2’s bij uitlevering. Ok veel rijden er nog niet rond (P8) maartoch. Zou er in w49 nu dan nog een software update moeten gebeuren?

• Sebas84!
TheRebell schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:58:
[P8]
Kappen met die foto’s, moet er snel voorbij scrollen anders heb ik alles al gezien en is het geen verrassing meer :+

Lijkt vooralsnog dus mee te vallen met storingen/meldingen iit de P2’s bij uitlevering. Ok veel rijden er nog niet rond (P8) maartoch. Zou er in w49 nu dan nog een software update moeten gebeuren?
Ik zie dat echt niet gebeuren hoor. Ze zijn knetter druk met uitleveren. Ga begin volgend jaar wel terug voor een update...

XC40 P8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mga1600
Petzun schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:45:
[...]

Dank aan je vrouw, nu zie ik ook hoe "mijn" P8 eruit gaat zien.
Prachtige auto zo !
Lijkt ook verdacht veel op de auto zoals ik ‘m besteld heb.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P2Hattem
  • Laatst online: 14-08 18:57
[P2]

Is al iemand ‘aan de beurt’ geweest voor de inverter recall?

Maandag gaat de mijne naar de dealer en ik was benieuwd of het nog voordelen brengt mbt software/verbruik/etc

P4 - Snow / Pilot / Plus / Performance Pack / Trekhaak / 4-10-2024 / NewMotion Home Advanced

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 09:09
Mga1600 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:53:
[...]

Ik heb net een wallbox met 7 meter vast snoer besteld...... Die box komt tegen de garagemuur en dan kan ik dus ruimhartig parkeren bij de laadopening komen.
Goede keuze, bevalt reuze!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljyaz83P0boT8MR5NxJVPsTq-CA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z24QRtqFWvDyP7zjHkRlw6bb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Inderdaad, zo een is het! Uitvoering voor max 22 kwh (je weet nooit wat de toekomst brengt) en Load Balancer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GeForceFX_BE
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Petzun schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:50:
[...]

Wordt ik nu ook wel nieuwsgierig naar. Zou slecht zijn als wij allen die deze optie besteld hebben hier niet vanaf weten.
Maar wellicht valt dit mee. Het valt me in dit topic vaker op dat er vanuit een ieders individuele dealer vaak verschillende verhalen komen.
Als iemand een warmtepomp heeft besteld en de auto wordt geleverd zit die er uiteraard gewoon op. Als we hier (volvo gent) een onderdeel niet hebben wordt indien mogelijk de wagen zonder afgewerkt en dan op de parking gezet tot het missende onderdeel er in geplaatst kan worden. Pas dan kan hij naar de dealer :Y

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

P2Hattem schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:30:
[P2]

Maandag gaat de mijne naar de dealer en ik was benieuwd of het nog voordelen brengt mbt software/verbruik/etc
Nee nog niet de beoogde onderdelen zijn nog niet binnen vanuit Zweden. Ik heb alleen de nieuwe software update gedaan incl OTA support

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:15
GeForceFX_BE schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:55:
[...]

Als iemand een warmtepomp heeft besteld en de auto wordt geleverd zit die er uiteraard gewoon op. Als we hier (volvo gent) een onderdeel niet hebben wordt indien mogelijk de wagen zonder afgewerkt en dan op de parking gezet tot het missende onderdeel er in geplaatst kan worden. Pas dan kan hij naar de dealer :Y
Kijk daar hebben we iets aan, thanks voor de info. Het leek me ook echt sterk om zomaar een onderdeel eruit te laten terwijl dit besteld is haha. Het is niet zomaar een optie, tenslotte toch ruim 600 euro!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EVdriver
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-09 20:16
Heb de auto net in ontvangst genomen, volgens de aflever specialist zou deze auto niet in aanmerking komen voor de recall (vin 95..), OTA zou ook werken echter RDW denkt daar anders over. Enig idee of dit kan kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-09 22:03
[P2]

Heb deze vraag ook gesteld aan mijn dealer, die zei dat de recall niet voor hogere efficientie zal zorgen. We gaan het vanzelf zien denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartWNL
EVdriver schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:15:
Heb de auto net in ontvangst genomen, volgens de aflever specialist zou deze auto niet in aanmerking komen voor de recall (vin 95..), OTA zou ook werken echter RDW denkt daar anders over. Enig idee of dit kan kloppen?
Het zou kunnen dat ze de update al verwerkt hebben en dat RDW nog geupdate moet worden. Of wellicht is er miscommunicatie tussen de HO specialist en Polestar. Eenvoudigste is om het in de gaten te blijven houden, die melding op RDW. Je kan ook je HO op de hoogte stellen van je twijfel en het ze laten uitzoeken of desnoods polestar zelf direct te contacten (maar geen idee hoe snel die reageren :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
Montalbano schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:30:
[...]

Vanochtend had ik weer even kortstondig een koplampstoring, even de ruitenwissers aan en hij verdween. de software hecht blijkbaar enorm veel waarde aan een schone voorruit, of iig de sensor die daar zit.

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wC0YnLkhEnt1h90Y9xE3-ZN3FFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v6AtRluOn6jNMtxLXw2B0KTy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZW6PYtibmEOyANnj5ZcimdbX0k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ihmfnK5cpAcIP2GolGZx2JV.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb een vraag, vanochtend even de handleiding doorgenomen van de auto. je kunt daar zien uit welke week de software van de auto is en wanneer die het laats is bijgewerkt. zegt mij meer dan het versienummer welke je via de instellingen van je auto kunt bekijken.

Iemand een andere week qua software in de P8 dan ik?

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Sebas84! schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:48:
[...]

Vanochtend had ik weer even kortstondig een koplampstoring, even de ruitenwissers aan en hij verdween. de software hecht blijkbaar enorm veel waarde aan een schone voorruit, of iig de sensor die daar zit.
Het lijkt haast alsof er een verkeerde melding wordt getoond dan. Het lijkt meer op een "radar/camera zicht beperkt" storing. Die heb ik op mijn V60 ook sporadisch gehad, maar dan zat er een groot eikenblad tegen de radar geplakt.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cHo91
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 13:22
Montalbano schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:53:
[...]

Het lijkt haast alsof er een verkeerde melding wordt getoond dan. Het lijkt meer op een "radar/camera zicht beperkt" storing. Die heb ik op mijn V60 ook sporadisch gehad, maar dan zat er een groot eikenblad tegen de radar geplakt.
Het is een koplampstoring omdat de sensor die in de voorruit zit ook het automatisch grootlicht regelt. Ik heb het tot nu toe 2 keer gehad, één keer op een regenachtige dag waarop ik vermoedde dat er gewoon iets voor de sensor zat, maar ook één keer op een droge windstille dag.

Het gaat vanzelf wel weer weg, maar is wel een beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
Montalbano schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:53:
[...]

Ja, ik denk dat het een algemene storing is. (groot)licht sensor doet ook mee in de "autonome" functies. als deze dus afgedekt is door een plat of er zit veel condens (zoals vanochtend) op, dan krijg je deze storing.

Oplossing lijkt dus vooral even wipen :)

XC40 P8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Hee, dat is typisch, de P8 lijkt op Android 10 te draaien de P2 draait op Android 9. Verrassend verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
GuiltyNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:09:
[...]

Hee, dat is typisch, de P8 lijkt op Android 10 te draaien de P2 draait op Android 9. Verrassend verschil.
Daarom hoeven we (P8) waarschijnlijk ook geen grote terugroepacties v.w.b. de software te verwachten, denk ik! behoudens diegene in wk49 voor OTA(F) en phone as a key. waarvan ik trouwens vermoed dat de dealer dit logistiek niet voor elkaar gaat krijgen

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Was het niet zo dat de P8 pas later Android Automotive krijgt? En dat die nu nog op Android auto zit? En de P8 dat wel meteen heeft. Misschien zeg ik iets doms, zit niet zo in Android.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
[...]

Android 10 was pas vanaf deze zomer beschikbaar in Android Studio (de ontwikkelomgeving). Polestar moest dus wel beginnen op 9, de ‘eerste’ AAOS versie.

Maar eigenlijk willen we al weer naar 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petzun
GeForceFX_BE schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:55:
[...]

Van dit bericht wordt ik dan weer blij. Leek me ook een vreemd verhaal. Is dit ook weer uit de lucht.

XC40 EV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sten2017
Sebas84! schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:03:
[...]

Ja, ik denk dat het een algemene storing is. (groot)licht sensor doet ook mee in de "autonome" functies. als deze dus afgedekt is door een plat of er zit veel condens (zoals vanochtend) op, dan krijg je deze storing.

Oplossing lijkt dus vooral even wipen :)
Dat is toch geen werkbare oplossing? Rapporteer je dit aan de dealer? Wellicht kunnen ze het fixen.

Groet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebas84!
Inspired schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:26:
[...]

Was het niet zo dat de P8 pas later Android Automotive krijgt? En dat die nu nog op Android auto zit? En de P8 dat wel meteen heeft. Misschien zeg ik iets doms, zit niet zo in Android.
niet perse dom hoor! maar android automotive "draait" op de auto en android auto op de telefoon. android auto gebruik je dus ook in combinatie met het infotainment van de auto, normaliter. Nu dus niet meer omdat android automotive zowel het infotainment als android auto is!

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
JackBol schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:29:
[...]

Android 10 was pas vanaf deze zomer beschikbaar in Android Studio (de ontwikkelomgeving). Polestar moest dus wel beginnen op 9, de ‘eerste’ AAOS versie.

Maar eigenlijk willen we al weer naar 11.
Ik denk dat in 11 wel een paar "bugs" (kunnen) worden opgelost!

XC40 P8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebas84!
Sten2017 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:39:
[...]

Dat is toch geen werkbare oplossing? Rapporteer je dit aan de dealer? Wellicht kunnen ze het fixen.

Groet.
Ik ga een review schrijven op Autoweek en deze deel ik met de dealer. Ik heb al aardig wat punten verzameld.

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
Sebas84! schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:45:
[...]

Ik denk dat in 11 wel een paar "bugs" (kunnen) worden opgelost!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaEBkAjn5DL7RX4nm0u-5z1BW-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UsrOed15OBqPV62TOgffXDxD.png?f=fotoalbum_large
Het antwoord is Ja! maar wat kun je niet zo snel achter komen. Dit soort dingen aan de dealer vragen gaat ook niet helpen denk ik...

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Sebas84! schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:49:
[...]

[Afbeelding]
Het antwoord is Ja! maar wat kun je niet zo snel achter komen. Dit soort dingen aan de dealer vragen gaat ook niet helpen denk ik...
Changelog lezen ;)
Als ik tijd heb vandaag zal ik er nog wel even induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
Sten2017 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:39:
[...]

Groet.
Waar zit die sensor precies in de nieuwe opstelling?

Als hij achter de voorruit zit is het juist wel een werkbare oplossing want dan wordt hij schoon en drooggehouden als je de voorruit wist en evt. de sproeiers gebruikt. Een betere locatie bestaat niet.
Bij de Audi van mijn zoon zit hij onderin de bumper, da’s pas echt een rot plek, want als je dan bij een slordige parkeer manoeuvre heel even iets iets raakt (zoals hij kortgeleden deed) moet de hele boel opnieuw gekalibreerd worden wat vele honderden euro kostte terwijl er geen zichtbare schade aan de bumper is.

[ Voor 42% gewijzigd door Mga1600 op 13-11-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
Mga1600 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:27:
[...]

Waar zit die sensor precies in de nieuwe opstelling?
In de grille of achter de voorruit (in het wipe gebied van de ruitenwisser)?
In het wipegebied van de ruitenwisser....

XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas84!
JackBol schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:14:
[...]

Changelog lezen ;)
Als ik tijd heb vandaag zal ik er nog wel even induiken.
ga ik doen!

XC40 P8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-09 14:32
[P2]

[P2]
Ik heb gisteren nog Polestar gebeld omdat ik nog niets gehoord had over de terugroep. Ze gaven aan dat de communicatie daarover nog in volle gang was en dat ik als berijder bericht zou krijgen.
Later in de middag een mailtje van LeasePlan dat ik een afspraak moet gaan maken bij de merkdealer. Ze noemden in die mail dezelfde zaken als Polestar communiceert (inverters, HVCH en OTA SW-upgrade).

Zojuist maar even bij Volvo Rutten in Weert langs geweest om een afspraak in te plannen. Ik was nummer 11 in de rij voor de terugroepactie. De onderdelen staan in bestelling en ik wordt gebeld zodra deze binnen zijn om de afspraak in te plannen.
Op mijn verzoek heeft hij gecheckt wat er moest gebeuren. Hij gaf aan enkel allebei de inverters (er zijn schijnbaar ook waarbij maar 1 inverter vervangen hoeft te worden). De HVCH hoefde niet volgens hem. Toen ik vroeg naar de OTA software update gaf hij aan dat dat niet stond aangemeld. Mijn software is nog van 1 sep (30 sep uitgeleverd), dus dat vind ik wel raar omdat ik hier ook al datums van 1 okt langs heb zien komen. Ik kreeg ook de indruk dat hij niet van die software update - die OTA mogelijk maakt - op de hoogte was. Als ze bellen voor de afspraak zal ik toch nog maar eens aandringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mga1600
PvS_68 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:37:
[...]

Ik heb gisteren nog Polestar gebeld omdat ik nog niets gehoord had over de terugroep. Ze gaven aan dat de communicatie daarover nog in volle gang was en dat ik als berijder bericht zou krijgen.
Later in de middag een mailtje van LeasePlan dat ik een afspraak moet gaan maken bij de merkdealer. Ze noemden in die mail dezelfde zaken als Polestar communiceert (inverters, HVCH en OTA SW-upgrade).

Zojuist maar even bij Volvo Rutten in Weert langs geweest om een afspraak in te plannen. Ik was nummer 11 in de rij voor de terugroepactie. De onderdelen staan in bestelling en ik wordt gebeld zodra deze binnen zijn om de afspraak in te plannen.
Op mijn verzoek heeft hij gecheckt wat er moest gebeuren. Hij gaf aan enkel allebei de inverters (er zijn schijnbaar ook waarbij maar 1 inverter vervangen hoeft te worden). De HVCH hoefde niet volgens hem. Toen ik vroeg naar de OTA software update gaf hij aan dat dat niet stond aangemeld. Mijn software is nog van 1 sep (30 sep uitgeleverd), dus dat vind ik wel raar omdat ik hier ook al datums van 1 okt langs heb zien komen. Ik kreeg ook de indruk dat hij niet van die software update - die OTA mogelijk maakt - op de hoogte was. Asl ze bellen voor de afspraak zal ik toch nog maar eens aandringen.
Voor de P8 staat die OTA-enabling update pas voor W49 gereed gepland. Lijkt me daaromlogisch dat hij tot die tijd nog niet bij de dealer in het systeem staat voor deze auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PvS_68
[P8]
Ik zag bij Volvo Rutten in Weert 3 stuks P8 in de folie staan voor uitlevering. Solid Black, Thunder Grey en Crystal White Pearl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Mga1600 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:42:
[...]

Voor de P8 staat die OTA-enabling update pas voor W49 gereed gepland. Lijkt me daaromlogisch dat hij tot die tijd nog niet bij de dealer in het systeem staat voor deze auto.
Tegen die tijd dat hij aan de beurt is misschien inderdaad wel. Ik ga het zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recharge P8
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-12-2022
4v4t4r schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:57:
[...]

ik vind het persoonlijk een raar percentage- wellicht een issue met laden?
Stond de paal netjes op groen toen je aankwam?
Vannacht nogmaals een poging gedaan. Ditmaal netjes tot 100% geladen, maar de paal bleef blauw bij aankomst en hij druppelde ook nog een beetje (gaf aan dat er nog een paar km bijkwam).
Gisteren bij achterlaten aan de laadpaal gaf de auto aan om rond 00:30 klaar te zijn.

Ik vermoed een dipje vanaf de laadpaal ofzo, misschien dat de buurman een rol speelde (2 auto's 1 laadpaal).
Maar zou het laden niet automatisch moeten hervatten?

Volgende keren aan de dezelfde paal nog even testen tot 80% of 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recharge P8 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:59:
[...]

Vannacht nogmaals een poging gedaan. Ditmaal netjes tot 100% geladen, maar de paal bleef blauw bij aankomst en hij druppelde ook nog een beetje (gaf aan dat er nog een paar km bijkwam).
Gisteren bij achterlaten aan de laadpaal gaf de auto aan om rond 00:30 klaar te zijn.

Ik vermoed een dipje vanaf de laadpaal ofzo, misschien dat de buurman een rol speelde (2 auto's 1 laadpaal).
Maar zou het laden niet automatisch moeten hervatten?

Volgende keren aan de dezelfde paal nog even testen tot 80% of 90%.
Het is geen "slimme" paal die vermogen aanpast obv tijd? Een Model 3 heeft ook issues met zo'n type paal, die hervat de sessie dan ook soms niet meer.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:01
Inspired schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:11:
[...]

Het is geen "slimme" paal die vermogen aanpast obv tijd? Een Model 3 heeft ook issues met zo'n type paal, die hervat de sessie dan ook soms niet meer.
Ik heb met mijn Model 3 (andere auto's overigens ook) ook wel eens problemen bij "onze" publieke laadpaal. Als ik mijn auto aansluit en begin met laden zie ik heel soms wel eens op datzelfde moment dat de andere auto welke aan dezelfde paal hangt stopt met laden, lijkt echt op een probleem in de laadpaal zelf. Ik heb geluk dat mijn app dan begint te miepen met de melding dat het laden opeens is gestopt als het gebeurt als ik er niet bij ben. Ik kan dan vanaf afstand de boel opnieuw starten. Maar als het bij een model gebeurt die geen melding doorgeeft aan een app.... Tsja, dan ben je de sjaak als je auto voortijdig is gestopt.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart2385
  • Laatst online: 17-09-2023
[p2] Heeft iemand al positieve ervaringen met het koppelen van home link voor een elektrische poort? Ik krijg het niet aan de praat, terwijl de poort wel homelink compatible is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• petervanstuiven
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05 20:14
Bart2385 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:00:
[p2] Heeft iemand al positieve ervaringen met het koppelen van home link voor een elektrische poort? Ik krijg het niet aan de praat, terwijl de poort wel homelink compatible is.
Ja, hier werkt zowel de dubbele poort als de garagedeur op de homelink.

Geprogrammeerd door de procedure van handleiding te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
Montalbano schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:35:
[...]

_O-

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• HoefMeistert
[P8]

Vanmorgen mijn P8 opgehaald,
Mooie aflevering, auto in showroom, echt een blikvanger (stond nog een Thunder gray klaar voor later vandaag).

Gelijk gevraagd over de warmte pomp, dealer had niet doorgekregen dat hij er niet inzat :D gaf idd wel aan dat er voor dit jaar leverings issues waren, maar voor levering volgend jaar was het gewoon weer een optie.

Korte introductie / installatie van de auto: activeren 4G, koppelen GMail account, installeren/koppelen Spotify. Rondje om de auto, kofferbad, frunk. Ik heb ook idd 2 laadkabels (Granny kan de frunk in ;-)).

Nog wat gechat en terug naar huis....

WAT EEN RAKET! De auto wil echt goed vooruit! (ook in tegemstelling tot een eGolf waar ik een maand in gereden heb).

Nog niet veel gereden verder, zal dit weekend wel verandering in komen.

Het weer is wat minder, maar toch een paar foto's als impressie, het is een Sage Green, in het echt issie iets groener. Persoonlijk vindt ik de kleur is echt vet!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsXIFbcCwirogBGaSbG0zdxxKoo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jxjKqnTavibK0srTEuS71w7m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7VYZfgdbAVlUlm21_D9kxlVII1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nxhE9lm9rbRbMctP0BdYVgBy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mfe_lBFvWB5dT4LfOHutCxUh6pU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JRqfFO6Fvnd4Hkwn1CgF2QjR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door HoefMeistert op 13-11-2020 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

DancePlaza schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:00:
[...]

Nee nog niet de beoogde onderdelen zijn nog niet binnen vanuit Zweden. Ik heb alleen de nieuwe software update gedaan incl OTA support
Onderdelen zijn binnen, meteen voor as maandag een afspraak gepland 👌💪

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
[...]

Zit daar verder dan verschil in? Of zit dat meer in beveiliging? Ik ben van de Apple kant... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sten2017
HoefMeistert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:42:
[P8]

Mooie aflevering, auto in showroom, echt een blikvanger (stond nog een Thunder gray klaar voor later vandaag).

Gelijk gevraagd over de warmte pomp, dealer had niet doorgekregen dat hij er niet inzat :D gaf idd wel aan dat er voor dit jaar leverings issues waren, maar voor levering volgend jaar was het gewoon weer een optie.

Korte introductie / installatie van de auto: activeren 4G, koppelen GMail account, installeren/koppelen Spotify. Rondje om de auto, kofferbad, frunk. Ik heb ook idd 2 laadkabels (Granny kan de frunk in ;-)).

WAT EEN RAKET! De auto wil echt goed vooruit! (ook in tegemstelling tot een eGolf waar ik een maand in gereden heb).

Het weer is wat minder, maar toch een paar foto's als impressie, het is een Sage Green, in het echt issie iets groener. Persoonlijk vindt ik de kleur is echt vet!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vette kleur :) veel plezier er mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnDoe77
Bart2385 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:00:
Dat is dan wel weer gaaf dat het in de P2 zit!

P8 heeft geen Home link toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
[P8]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gave kleur en leuk dat je even de moeite neemt om je verslag te doen! Ben heel benieuwd naar de rijeigenschappen, morgen weet ik het. Veel veilige kilometers...

Zijn er ook P8 eigenaren met lounge pakket? Gewoon even benieuwd hoe met dit soort dagen het bevalt om een glazen dak te hebben! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
JohnDoe77 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:58:
[...]

Gave kleur en leuk dat je even de moeite neemt om je verslag te doen! Ben heel benieuwd naar de rijeigenschappen, morgen weet ik het. Veel veilige kilometers...

Zijn er ook P8 eigenaren met lounge pakket? Gewoon even benieuwd hoe met dit soort dagen het bevalt om een glazen dak te hebben! :9
Yep ook het lounge pakket, de bediening van het dak en het gordijn ervoor zijn nu touch based, wel vet.
Heb het dak voornamelijk gekozen voor de hoeveelheid licht die in xtra in de auto komt.
En bij aflevering kreeg ik ook de bluetooth speaker zoals op de optie stond (in case you wondered ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
JohnDoe77 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:58:
[...]

Ik heb nu in mijn peugeot ook een glazen dak en zou nooit meer anders willen. Lekker licht en met mijn 1,96 kan ik mooi door het dak de stoplichten zien.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
JohnDoe77 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:55:
[...]

Dat is dan wel weer gaaf dat het in de P2 zit!

P8 heeft geen Home link toch?
Nee, zit er niet in en ook niet in de accessoire gids maar wordt wel in het manual beschreven. Kortom als je perse wilt zal het wel te ‘krijgen’ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Iemand op de P8 al gekeken of er al aanvullende apps beschikbaar zijn in de app store?

P8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartWNL
Ik zie wel via de site van de playstore dat zojuist Tidal (voor de liefhebbers) online is gekomen

https://play.google.com/s...tails?id=com.aspiro.tidal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvS_68
EVdriver schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:12:

- Speel afspeellijst .... op Spotify (volgend nummer, stop).
Ik kan inmiddels bevestigen dat die werkt
Eerst deed ik deze:
Speel op Spotify afspeellijst <naam>
en die werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
BartWNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:01:
Ik zie wel via de site van de playstore dat zojuist Tidal (voor de liefhebbers) online is gekomen

https://play.google.com/s...tails?id=com.aspiro.tidal
Wat is Tidal? Is dat een streamingdienst zoals Spotify of wat anders? Wordt niet zo veel wijzer van die vage omschrijving van dat linkje ( waarschijnlijk omdat ik nog geen Android device heb en de link op een ipad volg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
HoefMeistert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:21:
[...]

Yep ook het lounge pakket, de bediening van het dak en het gordijn ervoor zijn nu touch based, wel vet.
Heb het dak voornamelijk gekozen voor de hoeveelheid licht die in xtra in de auto komt.
En bij aflevering kreeg ik ook de bluetooth speaker zoals op de optie stond (in case you wondered ;-))
Ja, zo’n panorama dak is heel prettig vanwege het licht maar zelf deed ik het in andere auto’s zelden open vanwege de herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
[P8]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Leuke eerste reactie en een kleur die me mooi lijkt maar eerst graag een keer in het echt zou willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
Mga1600 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:22:
[...]

Wat is Tidal? Is dat een streamingdienst zoals Spotify of wat anders? Wordt niet zo veel wijzer van die vage omschrijving van dat linkje ( waarschijnlijk omdat ik nog geen Android device heb en de link op een ipad volg)
Correct. Veel audiofielen zweren hierbij omdat op een hogere bitrate gestreamd wordt volgens mij. Ik zelf hoor het verschil niet, dus ik houd het lekker bij Spotify :+
Pagina: 1 ... 103 ... 247 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een Tesla versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.