Ik heb mijn mach e (uit juli 2021, job 1?) weer terug. De parkeerrem liet niet meer los, en volgens de garage was een kabelboompje dat stuk was. Volgens mij ben ik niet de eerste die dit heeft. Ford zou hier naar mijn mening een terugroepactie voor moeten opzetten, want het betekent gewoon dat je strand en nergens meer heen kan. Dat heb ik in de 20 jaar dat ik rij met geen enkele andere auto gehad.
De garage heeft ook software updates doorgevoerd en een terugroepactie gedaan, terwijl de auto de week ervoor een aantal dagen bij de Ford dealer in Amsterdam ZO stond. Die hebben dat blijkbaar niet gedaan. Ik heb nu nieuwe icoontjes bovenin het media-systeem en kan youtube kijken.
Nadat de ID4 ingeleverd is wel weer blij met de mach e. Misschien is het weer even wennen, maar de rem lijkt bij de mach e zoveel directer in te grijpen...dat is wel weer even wennen. Gelukkig gaat 90% van de remsituaties via de one-pedal-drive.
Mbt een nieuwe volgend jaar, als de auto 5 jaar oud is: misschien. Ik vind dat de mach e een warmtepomp moet krijgen, ik zou graag willen dat de verbinding met android auto beter/sneller is, zitpositie (stoel) zou nog wel wat lager mogen, en ze zouden meer moeten investeren in de app. En knopje om accu te preheaten voor het laden. Als die zaken opgepakt zouden worden zou het een no brainer zijn, want deze auto geeft zoveel meer rijplezier dan de vervangende autos die ik afgelopen 2 weken heb gehad (lynk en co 1, kia niro, vw id4...waarbij van deze 3 de lynk en co het beste was imho).
[
Voor 24% gewijzigd door
marteltor op 06-02-2025 11:34
]