Ik rij ook al een ruime 1.5 wk met Gemini. Ik dacht dat het breed uitgerold was (blijkbaar niet).
Paar kleine bevindingen:
Werkt fijn omdat natuurlijke spraak wordt ondersteund.
Integratie werkt redelijk goed, ook cross apps.
Integratie mag ng we beter Whatsapp kan bij mij geen contacten vinden ondanks dat Gemini zelf zegt dat het het adresboek van de telefoon (of auto gebruikt). Ook met de juiste permissies (na wat graven claimt het dat op je telefoon ook google maps toegang moet geven tot je adresboek (?))
Grappig is dat je ook via voice je ramen kunt laten open doen (hij vraagt wel extra confirmatie)
Het is aardig onduidelijk welke informatie wel en niet ontsloten wordt
Saillant detail, hij gaf bij mij aan dat mijn airco op 70 graden celcius stond. Foutje in conversie van Fahrenheit naar Celcius
Ik heb heeeel vaak dat hij mid sentence zijn verbinding kwijt raakt en er dan de brui aan geeft
Gemini behoudt geschiedenis-context (itt wat eerder werd geclaimd hier, of op facebook group). Ofwel je kunt doorvragen na een eerste prompt.
Grappig was dat gemini context probeert af te lezen wanneer hij dat niet moet. Met name bij het dicteren van messages:
gemini: "wil je dat een reactie sturen?
ik: "Ja"
gemini: "Wat wil je terug sturen?"
ik: "Oh hoezo dan?"
gemini: "Omdat je me vroeg om een bericht te sturen. Wil je een bericht sturen?"
ik: "Ja dat wil ik"
gemini: "Wat wil je sturen?"
gemini: "Omdat je me vroeg om een bericht te sturen. Wil je een bericht sturen?"
...
...
ik: "Ik wil het voglende bericht sturen: Oh hoezo dan?"
Toen pakte hij het wel.
Paar kleine bevindingen:
Werkt fijn omdat natuurlijke spraak wordt ondersteund.
Integratie werkt redelijk goed, ook cross apps.
Integratie mag ng we beter Whatsapp kan bij mij geen contacten vinden ondanks dat Gemini zelf zegt dat het het adresboek van de telefoon (of auto gebruikt). Ook met de juiste permissies (na wat graven claimt het dat op je telefoon ook google maps toegang moet geven tot je adresboek (?))
Grappig is dat je ook via voice je ramen kunt laten open doen (hij vraagt wel extra confirmatie)
Het is aardig onduidelijk welke informatie wel en niet ontsloten wordt
Saillant detail, hij gaf bij mij aan dat mijn airco op 70 graden celcius stond. Foutje in conversie van Fahrenheit naar Celcius
Ik heb heeeel vaak dat hij mid sentence zijn verbinding kwijt raakt en er dan de brui aan geeft
Gemini behoudt geschiedenis-context (itt wat eerder werd geclaimd hier, of op facebook group). Ofwel je kunt doorvragen na een eerste prompt.
Grappig was dat gemini context probeert af te lezen wanneer hij dat niet moet. Met name bij het dicteren van messages:
gemini: "wil je dat een reactie sturen?
ik: "Ja"
gemini: "Wat wil je terug sturen?"
...
...
ik: "Ik wil het voglende bericht sturen: Oh hoezo dan?"
Toen pakte hij het wel.
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
:strip_exif()/f/image/r9ZMwWifGv94NYaRW2Sfblmj.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WJoUKbGTKemxiWl841vAa4ig.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nArpSkmABBxGBNq6DKzF0hUM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GI6eXTWMZ89DKGJbvDAZwEb9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K0E4e3shAuie86zWKsXoLSdy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qw3hJ1ZLnwXQE792iAcJu9QN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5DqWphoLEptyNBkaTDgVqGkw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fyTkiNWJtOAreeBgm1CBCTLc.jpg?f=fotoalbum_large)