Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 92 93 94 Laatste
Acties:

• Waps61
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 16:56
Even een sanity check. De 2 USB poorten voorin (USB-C en USB-A) kunnen ook gebruikt worden om te laden, of niet? Zie E in het plaatje.
Bij mij kan krijg ik er in ieder geval niets aan geladen. De andere USB poorten (zeg maar in de middenconsole achterin) kan ik wel gebruiken om te laden.

• Eddy E
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 10:28
F1dude schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:16:
Het lijkt alsof er een update van de app is geweest. Ik moest net bij het openen op akkoord drukken op de algemene voorwaarden.
Echter, nu zie ik tijdens het laden geen info meer in de app over de laadstatus. Anderen die dit ook hebben?

Ik heb een iphone.
Ik kreeg ook een melding mar zie geen verschil... en Detroit tijdzone naar Amsterdam veranderen werkt nog steeds niet..

ook een Iphone.

• Eddy E
Waps61 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:34:
Even een sanity check. De 2 USB poorten voorin (USB-C en USB-A) kunnen ook gebruikt worden om te laden, of niet? Zie E in het plaatje.
Bij mij kan krijg ik er in ieder geval niets aan geladen. De andere USB poorten (zeg maar in de middenconsole achterin) kan ik wel gebruiken om te laden.

[Afbeelding]
Ho Ik kan gewoon de I phone laden via die US-A poort en connecten naar de auto met Aplle carplay.

• m24
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:42
Eddy E schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:39:
[...]

Ho Ik kan gewoon de I phone laden via die US-A poort en connecten naar de auto met Aplle carplay.
de USB-C ook trouwens....

• Waps61
m24 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:58:
[...]

de USB-C ook trouwens....
Bedankt voor de bevestiging. Dan heb ik 2 defecte poorten, lijkt het....

• bodzinga
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14:11

bodzinga

MME X4 Carbonized Grey TP+

Ik ben met de MME in Tsjechië. Prima te doen. Nachtje in Magdeburg overnacht en daarna door naar Trutnov. Onderweg veel snelladers op de autobahn of een paar kilometer er af. In Tsjechië eveneens geen gebrek aan snelladers.

• Grondje
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 13:10
Ik weet zelf niet eat ik ervan vind maar er zijn ongetwijfeld liefhebbers voor. Grill wrap...

https://www.struckndesign...Ford-Mach-E-Grille-Wrap#/

• fletnix
  • Laatst online: 23-07 13:37
Waps61 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:19:
[...]

Bedankt voor de bevestiging. Dan heb ik 2 defecte poorten, lijkt het....
of je kabel is niet USB-IF gecertificeerd.

https://www.fordserviceco...f&vFilteringEnabled=False

Er is blijkbaar ook een usb poort in de bagageruimte.

• FreeMen
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:05
Waps61 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:19:
Even wat verbruiks- en laadstatistieken:
Gisteren met 100% volle accu vertrokken en in totaal 311km gereden, alleen snelweg (ok, om op de snelwegen te komen ongeveer 4km in totaal, dus 307 snelweg km's). Accu 21% vol bij thuiskomst.
Vannacht opgeladen (zonder lawaai _/-\o_ ) tot 100%, 61,45 kWh in totaal.

Nu de statistieken:
MME RWD SR, dus 68kWh netto capaciteit:
311/61,45= 5.06km/kWh of 19.75kWh/100 km op basis van geladen kWh.
Volgens de boordcomputer dus 79% verbruikt; dat zou dus:
0,79*68=53,72 kWh zijn (dat zou een verbruik zijn van 5,79km/kWh of 17,27 kWh/100 km).

Dat betekent in ieder geval dat er 7,73 kWh laadverlies heeft opgetreden ofwel 7.73/68*100= 11,37% B) op basis van de netto capaciteit van de accu.
Dat vindt ik nogal veel toch?

Op basis van bruto capaciteit zou dat zijn geweest:
0.79*75=59,25 kWh verbruikt (5,25km/kWh of 19,05kWh/100km)
2,2 kWh laadverlies (61,45-59,25) klinkt al veel beter (2,2/75*100=2,93%) op basis van bruto capaciteit.

Wat is nu waarheid(naast de 61,45 kWh die ik heb geladen en de 311 km die ik heb gereden) ?
Ik heb eenzelfde 10-11% laadverlies op elke sessie obv exact dezelfde netto berekening welke jij ook maakt. Het verbruik klopt obv je netto berekening (5,79) maar de kosten zijn hoger door het laadverlies.

De verbruiksgegevens welke de trip computers laten zien zijn overigens enkel gebaseerd obv het verbruik van je motor, alle overige zaken zoals airco en accessoires worden dus niet meegenomen in de getallen. Maar zelfs daar rekening mee houdende tonen de trip computers nog altijd constant ca 10% zuinigere getallen dan de netto berekening laat zien.

Tripcomputer -20% blijkt om de meeste gevallen dicht bij de waarheid te liggen tav het werkelijke verbruik en zelfs -30% inc.laadverlies!

• ja3
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:35
Ik heb een probleem met het openen van de auto eigenlijk bij ieder vertrek en ik kom er niet achter of ik een rare use case heb daarom stel ik hier de vraag even. Het gaat om het automatisch openen met de sleutel op zak (paak niet ingesteld).

1. Ik kom aan bij de auto, hij maakt wat klik klak geluidjes en zet de lampen aan.
2. Ik open de kofferbak dmv de knop op de kofferbak
3. Ik sluit de kofferbak dmv het sluit knopje
4. Ik loop naar de bestuurdersportier om te vertrekken
5. Auto gaat op slot terwijl ik daarheen loop
6. Auto wil even niet meer open met knop op de bestuurdersportier, pas na een 10 seconden reageert het open knopje op de bestuurdersdeur weer.

Is er iemand die het gedrag bij punt 5 en bij 6 kan verklaren en misschien weet of dit ergens een instelling kan zijn?

• metalpro2021
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 12:50
ja3 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:40:
Ik heb een probleem met het openen van de auto eigenlijk bij ieder vertrek en ik kom er niet achter of ik een rare use case heb daarom stel ik hier de vraag even. Het gaat om het automatisch openen met de sleutel op zak (paak niet ingesteld).

1. Ik kom aan bij de auto, hij maakt wat klik klak geluidjes en zet de lampen aan.
2. Ik open de kofferbak dmv de knop op de kofferbak
3. Ik sluit de kofferbak dmv het sluit knopje
4. Ik loop naar de bestuurdersportier om te vertrekken
5. Auto gaat op slot terwijl ik daarheen loop
6. Auto wil even niet meer open met knop op de bestuurdersportier, pas na een 10 seconden reageert het open knopje op de bestuurdersdeur weer.

Is er iemand die het gedrag bij punt 5 en bij 6 kan verklaren en misschien weet of dit ergens een instelling kan zijn?
Ik vrees dat dit 'normaal' gedrag is. Immers, door het openen van de trunk, is de auto nog niet open. Dat checkt hij 'kennelijk nog even expliciet' als de trunk sluit.....

• Waps61
fletnix schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:26:
[...]

of je kabel is niet USB-IF gecertificeerd.
Dan zou ik het probleem ook met de USB-C en USB-A poort achterin moeten hebben en daar kan ik wel laden. Het is overigens een originele Apple kabel.
Ik vermoed dus een kapotte USB unit voorin (of ze hebben de aansluiting niet gemaakt 8) )

• Waps61
FreeMen schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:29:
[...]

De verbruiksgegevens welke de trip computers laten zien zijn overigens enkel gebaseerd obv het verbruik van je motor, alle overige zaken zoals airco en accessoires worden dus niet meegenomen in de getallen.
Dat zou me verbazen; ik denk dat ze daar wel degelijk rekening mee houden in de berekening. Ford wil niet dat je eerder stil komt te staan en dat er nog 20km op de tripcomputer staat. In de range tests die ik gezien heb is Ford zelfs pessimitsich met het weergeven van het bereik; in werkelijkheid kom je verder. Maar, e.e.a. afhankelijk van airco, accessoires en omgevingssituatie en niet te vergeten de zwaarte van je re-voet. Dat maakt het ook tot een makkelijk sommetje; restant beschikbare kWh / momentane totaalverbruik kWH/100km=resterende km's bereik

• FreeMen
Waps61 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:02:
[...]

Dat zou me verbazen; ik denk dat ze daar wel degelijk rekening mee houden in de berekening. Ford wil niet dat je eerder stil komt te staan en dat er nog 20km op de tripcomputer staat. In de range tests die ik gezien heb is Ford zelfs pessimitsich met het weergeven van het bereik; in werkelijkheid kom je verder. Maar, e.e.a. afhankelijk van airco, accessoires en omgevingssituatie en niet te vergeten de zwaarte van je re-voet. Dat maakt het ook tot een makkelijk sommetje; restant beschikbare kWh / momentane totaalverbruik kWH/100km=resterende km's bereik
De resterende km is inderdaad wel op het werkelijke all in verbruik maar het verbruiksgetal wat bij elke trip staat niet. Dat getal is niet meer dan een getal en staat helaas niet dicht bij de waarheid.

Vermenigvuldig je resterende accu capaciteit (in kWh) maar eens met het verbruiksgetal van de trip computer. Je zult zien dat je dan veel hoger uit komt dan de resterende km op je dashboard weergeeft.

[Voor 10% gewijzigd door FreeMen op 22-07-2021 22:25]

• Waps61
FreeMen schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:23:
[...]

De resterende km is inderdaad wel op het werkelijke all in verbruik maar het verbruiksgetal wat bij elke trip staat niet. Dat getal is niet meer dan een getal en staat helaas niet dicht bij de waarheid.

Vermenigvuldig je resterende accu capaciteit (in kWh) maar eens met het verbruiksgetal van de trip computer. Je zult zien dat je dan veel hoger uit komt dan de resterende km op je dashboard weergeeft.
Ok, verkeert begrepen 8)7

• jeroen366
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:34
Vraagje,
Zijn er mensen die ook het probleem hebben van kleur verschil bij verwijderen van de vin stickers van de deuren en wielkasten?
En wat zegt de dealer ervan?

• Aboma
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 27-07 06:52
jeroen366 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:51:
Vraagje,
Zijn er mensen die ook het probleem hebben van kleur verschil bij verwijderen van de vin stickers van de deuren en wielkasten?

Ik heb de dealer er niet naar gevraagd, maar wel geprobeerd er iets aan te doen. Ik had het vermoeden dat de kleur was veranderd door het ontbreken van UV licht, dus heb een UV lampje erop gehouden gedurende 30 minuten. Helaas zonder effect.

• jeroen366
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:34
Aboma schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:04:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb de dealer er niet naar gevraagd, maar wel geprobeerd er iets aan te doen. Ik had het vermoeden dat de kleur was veranderd door het ontbreken van UV licht, dus heb een UV lampje erop gehouden gedurende 30 minuten. Helaas zonder effect.
Mss onder garantie laten spuiten, het is best wel lelijk en valt echt op als je instapt

• FreeMen
Die stickers zitten echt overal (elke deur, onder de motorkap etc), begrijp dat niet goed waarom ze dat gedaan hebben. Ik heb ze er nog niet af gehaald omdat ik al eerder gelezen had dat er bij velen kleurverschil is.

Iemand hier heeft het eerder al laten overspuiten over garantie.

• mgimli
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 10:41
jeroen366 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:51:
Vraagje,
ik ga het a.s. woensdag bij het ophalen van de auto bekijken, anders mogen ze inderdaad iets verzinnen bij de dealer...

maar denk dat dit wel iets is wat je bij de dealer moet vragen als ik die laatste opmerkingen over contact met ford goed begrijp...

ervaringen delen graag:)

• RensJ
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:37
Iemand die navigatie van android auto gebruikt icm de DAB+?

Als ik de navigatie aan heb staan via google maps en ik heb de radio op DAB staan, dan drukt Googles stem steeds de radio weg. Als je op FM zit gaat de radio gewoon door en komt de stem er overheen.

Iemand die dat ook heeft/had? Oplossingen?

• fletnix
  • Laatst online: 23-07 13:37
Dankzij een tip van een forumlid, via Ali-express:

T-shirt:

https://nl.aliexpress.com...-465b-bf0e-39bf787d3b67-0

Ventieldopjes:

https://nl.aliexpress.com...-42cd-80d4-027fc5533fef-0

Levertijd was wel ruim een maand, maar verwaarloosbaar als je het vergelijkt met de levertijden bij Ford >:)

[Voor 26% gewijzigd door fletnix op 23-07-2021 13:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ZL900
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 24-07 10:40
fletnix schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:31:
Dankzij een tip van een forumlid, via Ali-express:

T-shirt:
[Afbeelding]

https://nl.aliexpress.com...-465b-bf0e-39bf787d3b67-0

Ventieldopjes:
[Afbeelding]

https://nl.aliexpress.com...-42cd-80d4-027fc5533fef-0

Levertijd was wel ruim een maand, maar verwaarloosbaar als je het vergelijkt met de levertijden bij Ford >:)
Ik heb ooit ventieldopjes van Ali gehad voor onze scirocco, maar die waren helemaal vast gerot aan het ventiel. Daar kom je helaas pas achter als je bij lage banden spanning wat wil bij pompen. Dit heeft me 4 nieuwe ventielen gekost.

[Voor 17% gewijzigd door ZL900 op 23-07-2021 14:45]

• F1dude
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 11:34
RensJ schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:01:
Iemand die navigatie van android auto gebruikt icm de DAB+?

Als ik de navigatie aan heb staan via google maps en ik heb de radio op DAB staan, dan drukt Googles stem steeds de radio weg. Als je op FM zit gaat de radio gewoon door en komt de stem er overheen.

Iemand die dat ook heeft/had? Oplossingen?
Zelfde op apple carplay inderdaad, vooral FM is irritant als er veel meldingen zijn op 1 weg. Heb geen oplossing, probeer er niet teveel op te letten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RensJ
F1dude schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:09:
[...]

Zelfde op apple carplay inderdaad, vooral FM is irritant als er veel meldingen zijn op 1 weg. Heb geen oplossing, probeer er niet teveel op te letten.
FM kun je forceren dat geluid vanaf de telefoon blijft komen. Heb ik ook dus die doet niks over de luidsprekers van de auto.

• Brotuck
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 15:11
Zo zeg dat is informatief ! Nu heb ik nog geen idee wat er is gebeurd.

De auto stond aan met airco aan. Maar de deuren waren dicht ? Spiegels niet ingeklapt ?

• Waps61
En dan sta je ineens achter een andere MME te wachten voor de brug. Even een praatje gemaakt met de bestuurder.

• vixseboxse
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 27-07 19:23
Ontving dit bericht gisteravond. Heeft iemand een idee over welk probleem ze het hebben en wat er is opgelost?

• m24
vixseboxse schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:05:
Ontving dit bericht gisteravond. Heeft iemand een idee over welk probleem ze het hebben en wat er is opgelost?
[Afbeelding]
Nee, ik heb dit bericht ook niet gehad...

• Mach-E.Jsn
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 25-07 21:18
Ik heb dezelfde melding gehad in de ford app. Maar ook geen idee wat ze hebben opgelost. Vorige week heeft de mme wel ongevraagd zelf een "master vehicle reset" gedaan. Gevolg daar stond ik zonder sleutel die ik nodig had om de wagen nog open te krijgen en te vertrekken. Back-up codes waren ook gereset natuurlijk.

• Brotuck
Mach-E.Jsn schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:56:
Ik heb dezelfde melding gehad in de ford app. Maar ook geen idee wat ze hebben opgelost. Vorige week heeft de mme wel ongevraagd zelf een "master vehicle reset" gedaan. Gevolg daar stond ik zonder sleutel die ik nodig had om de wagen nog open te krijgen en te vertrekken. Back-up codes waren ook gereset natuurlijk.
Daarom heb ik dus het kaartje met codes altijd bij me. Die doet het altijd.

Acties:
  • +23Henk 'm!

• EV_Halm
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 24-07 20:53
Auto net terug van een wrap makeover

• R-yawn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:48

Acties:
  • +3Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 16:46

Wltp op een haar na 😀 awdsr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
makooy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:30:
[...]

Zojuist iedereen die ingeschreven was een email met exacte datum, tijd en locatie gestuurd!
Vanmiddag de eerste Mach-E meeting! Mocht je alsnog willen komen (13.00-15.00 regio Rotterdam) stuur mij dan een privé berichtje!

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12:57
makooy schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:31:
[...]

Vanmiddag de eerste Mach-E meeting! Mocht je alsnog willen komen (13.00-15.00 regio Rotterdam) stuur mij dan een privé berichtje!
Sorry. Ik kom net 24 uur te kort 😆

CCDP/CCIE#40337

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireStarter

CCDP/CCIE#40337

Acties:
  • +15Henk 'm!

• makooy
  • Nu online
Leuke meeting vandaag met rond de 15 auto’s 😁 volgende is op TT Circuit van Assen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 27-07 21:53
EV_Halm schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 19:00:
Auto net terug van een wrap makeover[URL="https://tweakers.net/i/l6cVWZHWrSwnqZN43qvsdDbVwTs=/full-fit-i
Schitterend _/-\o_ Veruit de mooiste van dit topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart267
  • Laatst online: 07:56

Hij hangt weer aan de lader... Bijna 70 dB(A) lawaai. Niet iets om s-nachts te doen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bodzinga

bodzinga

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brotuck
Zo eindelijk boven de 500.

• Goofy001
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:41
Bart267 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:32:
[Afbeelding]

Hij hangt weer aan de lader... Bijna 70 dB(A) lawaai. Niet iets om s-nachts te doen!
Neem contact op met Ford dan sturen ze een andere laad kabel

070-7703777

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RensJ
Even los van of het verstandig is. Maar als ik de auto door de wasstraat wil doen, dan zet je hem in N en druk je daarna op de L knop?

Dat is voldoende toch om het vrij te laten rollen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brotuck
RensJ schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:20:
Even los van of het verstandig is. Maar als ik de auto door de wasstraat wil doen, dan zet je hem in N en druk je daarna op de L knop?

Zeker als je one-pedal driving doet dan is dat de enige manier inderdaad.

• Eddy E
m24 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:23:
[...]

Nee, ik heb dit bericht ook niet gehad...
Ik heb deze ook niet gehad..

• m24
Brotuck schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:24:
[...]

Zeker als je one-pedal driving doet dan is dat de enige manier inderdaad.
In de handleiding zetten ze auto daarna uit, maar dat lijkt me niet nodig toch?

• Eddy E
Vraagje, gisteren avond 2 keer het "probleem" gehad dat mijn led verlichting voor bleef branden.
de eerste keer bleven de lampen branden nadat ik hem kort even via de telefoon had gestart om te koelen 1 minuut maar was te veel herrie... en alles weer uit gezet.
Na vijf minuten kwam de buurman dat mijn lampen nog branden..(normaal is de auto 10 minuten actief als je de voorkoeling/verwarming in schakelt dus dacht dat dit nog een kleine bug was ik heb de auto deur geopend met de sleutel, even de app afgesloten auto gestart en weer uitgezet en weer op slot gedaan toen was hij uit.

in de avond ben ik gaan rijden en toen ik thuis kwam heb ik de auto even voor mijn huis geparkeerd (contact uit) om uit te laden (ook even op slot gezet alle lichten waren uit)
Vervolgens stap ik weer in zet hem op de parkeerplaats en op slot met de sleutel branden de lampen weer..na vijfminuten branden ze nog...

Maar weer naar de auto gelopen (eerst nog even op de app op slot gezet maar dat hielp net) deur open en weer op slot branden nog steeds. toen weer open en de licht schakelaar van autoverlichting naar handverlichting zodat de lampen aan gingen en signaal hoorde lampen aan contact uit deur open toen weer op autoverlichting gezet deur dicht en op slot met de sleutel waren allen lampen weer uit...??????
nog meer rijders dit meegemaakt?

• Luffbra
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 16:12
m24 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:53:
[...]
In de handleiding zetten ze auto daarna uit, maar dat lijkt me niet nodig toch?
Ik zet de auto in N en druk op L. Zet 'm daarna niet uit, kan ik mooi op het scherm de camera's zien.
Gebruik trouwens geen one pedal.

• metalpro2021
Luffbra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:19:
[...]

Ik zet de auto in N en druk op L. Zet 'm daarna niet uit, kan ik mooi op het scherm de camera's zien.
Ik ook.
Gaaf is dat he? Er zou een 'carwash' mode moeten komen, dat:
* de N en L modes selecteert ,
* sensors de-activeerd
* camera's aan houdt

#machefeatures

Waar blijft dat upvoting systeem nou? :)

• Brotuck
metalpro2021 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:21:
[...]

Ik ook.
* sensors de-activeerd
* camera's aan houdt

#machefeatures

Ja vooral om de kofferbak sensor maak ik me enigzins druk.
Want behalve op de sleutel, kan ik niet de kofferbak weer sluiten vanuit het touchscreen dacht ik ?

Verder idd cool om de wasstraat te zien op het scherm

Ik maak overigens alleen gebruik van een "moderne" wasstraat (abbo), die kleintjes bij een benzinepomp negeer ik altijd.

[Voor 10% gewijzigd door Brotuck op 26-07-2021 10:25]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• metalpro2021
Brotuck schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:24:
[...]

Ja vooral om de kofferbak sensor maak ik me enigzins druk.
Want behalve op de sleutel, kan ik niet de kofferbak weer sluiten vanuit het touchscreen dacht ik ?

Verder idd cool om de wasstraat te zien op het scherm
Kan wel. Op het touchscreen de knop ervoor langer vasthouden.
Maar dat hoeft niet: Ik heb het eerder al getest: In N en L mode, is de 'tailgate whipe' functie uitgeschakeld.

• Brn250
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 12:26
metalpro2021 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:21:
[...]

Ik ook.
* sensors de-activeerd
* camera's aan houdt

#machefeatures

Waarom zou je L moeten selecteren voor de carwash? Neutraal is toch voldoende?

• LeoWest
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 27-07 11:16
Luffbra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:19:
[...]

Is N alleen niet genoeg ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
LeoWest schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:11:
[...]

Mits one pedal drive uit staat en je de auto niet uitzet.

duurzaam is de weg, 10420 Wp solar, warmtepomp, Mustang Mach-E

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eddy E
LeoWest schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:11:
[...]

zie manual:

Rijd niet door carwashes wanneer de
auto zwaar beladen is met passagiers
of bagage.
• Gebruik alleen commerciële carwashes
zonder mechanische sporen of was de
auto met de hand om potentiële
schade te voorkomen.
• Zet de auto in de blijvende
neutraalmodus wanneer u in een
automatische carwash rijdt. Zie Wat
is tijdelijke neutraalmodus
(bladzijde 184).

184:
TIJDELIJKE NEUTRAALMODUS
Wat is tijdelijke neutraalmodus
Deze modus houdt de auto in neutraal (N)
wanneer u het contact uitzet. Gebruik deze
modus als u uitstapt of om het contact uit
te zetten in een automatische carwash.
N.B.: Laat de auto niet slepen in deze
modus.
N.B.:Automatisch terug naar parkeerstand
(P) wordt vertraagd wanneer de auto in
deze modus staat. Zie Wat is automatisch
terug naar parkeerstand (P) (bladzijde
185).
Beperkingen tijdelijke
neutraalmodus
Na 30 minuten, of wanneer de
voertuigaccu bijna leeg is, kan de auto in
de parkeerstand (P) schakelen. Door
langdurig gebruik van deze modus kan de
accu leegraken.

Laag (L)
U kunt deze stand inschakelen bij elke
rijsnelheid, om sneller te vertragen
wanneer u uw voet van het gaspedaal
haalt. U kunt Low (L) te allen tijde
gebruiken, indien gewenst, maar deze
stand is ontworpen voor een betere
besturing op steile hellingen omlaag. Als
u Low (L) inschakelt, gebeurt er niets als
1-Pedal Drive actief is.

Tijdelijke neutraalmodus starten
1. Zet de auto aan.
2. Breng de auto volledig tot stilstand.
3. Trap het rempedaal in en houd het
ingetrapt.
4. Schakel naar neutraal (N).
N.B.: Er verschijnt een bericht met
instructies.
5. Druk op de knop Low (L).
N.B.: Er wordt een bevestiging weergegeven
wanneer de auto de modus start.
6. Laat het rempedaal los.
N.B.: De auto kan vrij rollen.
7. Zet de auto uit.
modus.
N.B.: In deze modus kan het controlelampje
van de neutraalstand (N) op de
keuzehendel van de transmissie knipperen.

[Voor 27% gewijzigd door Eddy E op 26-07-2021 12:23]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brn250
Eddy E schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:20:
[...]

zie manual:

Rijd niet door carwashes wanneer de
auto zwaar beladen is met passagiers
of bagage.
• Gebruik alleen commerciële carwashes
zonder mechanische sporen of was de
auto met de hand om potentiële
schade te voorkomen.
• Zet de auto in de blijvende
neutraalmodus wanneer u in een
automatische carwash rijdt. Zie Wat
is tijdelijke neutraalmodus
(bladzijde 184).

184:
TIJDELIJKE NEUTRAALMODUS
Wat is tijdelijke neutraalmodus
Deze modus houdt de auto in neutraal (N)
wanneer u het contact uitzet. Gebruik deze
te zetten in een automatische carwash.
modus.
N.B.:Automatisch terug naar parkeerstand
(P) wordt vertraagd wanneer de auto in
deze modus staat. Zie Wat is automatisch
terug naar parkeerstand (P) (bladzijde
185).
Beperkingen tijdelijke
neutraalmodus
Na 30 minuten, of wanneer de
voertuigaccu bijna leeg is, kan de auto in
de parkeerstand (P) schakelen. Door
langdurig gebruik van deze modus kan de
accu leegraken.

Laag (L)
U kunt deze stand inschakelen bij elke
rijsnelheid, om sneller te vertragen
wanneer u uw voet van het gaspedaal
haalt. U kunt Low (L) te allen tijde
gebruiken, indien gewenst, maar deze
stand is ontworpen voor een betere
besturing op steile hellingen omlaag. Als
u Low (L) inschakelt, gebeurt er niets als
1-Pedal Drive actief is.

Tijdelijke neutraalmodus starten
1. Zet de auto aan.
2. Breng de auto volledig tot stilstand.
3. Trap het rempedaal in en houd het
ingetrapt.
4. Schakel naar neutraal (N).
N.B.: Er verschijnt een bericht met
instructies.
5. Druk op de knop Low (L).
N.B.: Er wordt een bevestiging weergegeven
wanneer de auto de modus start.
6. Laat het rempedaal los.
N.B.: De auto kan vrij rollen.
7. Zet de auto uit.
modus.
N.B.: In deze modus kan het controlelampje
van de neutraalstand (N) op de
keuzehendel van de transmissie knipperen.
"Gebruik deze
te zetten in een automatische carwash"

Maar dit doe je dus alleen als je t contact uit wilt zetten in een carwash? Ik ben al een aantal keer een carwash ingereden, met contact aan, de auto in N en one pedal drive aan. En dat werkte prima..

Edit: bij one pedal drive in de handleiding staat ook: als u in neutraal (N) schakelt, wordt de auto niet in stilstand gehouden.

Als je t contact aan wilt houden in een wasstraat lijkt me N dus genoeg..

[Voor 4% gewijzigd door Brn250 op 26-07-2021 15:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R-yawn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:48
Brn250 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:33:
[...]

"Gebruik deze
te zetten in een automatische carwash"

Maar dit doe je dus alleen als je t contact uit wilt zetten in een carwash? Ik ben al een aantal keer een carwash ingereden, met contact aan, de auto in N en one pedal drive aan. En dat werkte prima..

Edit: bij one pedal drive in de handleiding staat ook: als u in neutraal (N) schakelt, wordt de auto niet in stilstand gehouden.

Als je t contact aan wilt houden in een wasstraat lijkt me N dus genoeg..
Ik heb dit gecontroleerd op een heuveltje. In N gezet en de auto bleef staan. Misschien komt dat door automatische hill holder, maar ik wilde het risico niet lopen in de wasstraat. Even de L indrukken is een handeling van niks. Ik heb de auto overigens wel gewoon aan gelaten.

• Brn250
R-yawn schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:49:
[...]

Ik heb dit gecontroleerd op een heuveltje. In N gezet en de auto bleef staan. Misschien komt dat door automatische hill holder, maar ik wilde het risico niet lopen in de wasstraat. Even de L indrukken is een handeling van niks. Ik heb de auto overigens wel gewoon aan gelaten.
In de handleiding staat volgens mij ook dat de auto hold uit moet staan voordat je een wasstraat inrijd.

Maargoed, nu al een keer of 5 door een wasstraat gegaan in gewoon neutraal met one pedal drive zonder problemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vandaag een proefrit gehad in deze auto. Leuke bak, rijdt lekker en van binnen voelt en oogt het heel luxe.
Enige minpunt voor mij was dat de stijlen van de voorruit redelijk zichtsbeperkend zijn. Ik merk dat ik toch wel vaak tijdens de rit met mijn hoofd bewoon om er langs te kijken.

• ja3
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:35

Echt mooi deze tijdsindicatie. Is dit in de USA wel duidelijk? :9
P.S. weet iemand misschien waarom er een 1 staat onder de range?

[Voor 6% gewijzigd door ja3 op 26-07-2021 18:33]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Red Rum
  • Laatst online: 26-07 19:03
Vandaag na heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllll erg lang wachten bericht gehad van de dealer dat volgende week woensdag mij Mach E afgeleverd gaat worden. Hoop al bijna opgegeven at de auto überhaupt nog een keertje zou gaan komen, heb er zijn in!! _/-\o_

• alex81
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 17:08
ja3 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:30:
[Afbeelding]
Echt mooi deze tijdsindicatie. Is dit in de USA wel duidelijk? :9
P.S. weet iemand misschien waarom er een 1 staat onder de range?
Even wat verder kijken dan zie je t

Acties:
  • +2Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:26
Hoera, status geupdate naar Retail Sold, 5 augustus aflevering thuis dus nog anderhalve week wachten.
Mooi dat de Where is my MME tracker ook geinstalleerde versie SYNC software laat zien. Is dat weer anders dan de PowerUp software?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brotuck
Mooi ding die thuislader....
Handig als er dus maar 1 laadpaal is op het hele park. Was dus ook bezet toen ik aankwam...

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ford heeft hun best gedaan om bijna alle vermeldingen van het ford logo te vervangen voor de mustang logo, maar viel mij dat als je de auto start en uit zet, er een gigantische Ford logo in beeld komt haha. Is er kans dat dit in de toekomst met een software update bijgewerkt wordt maar een mustang logo?

• mgimli
HollovVpo1nt schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:02:
Ford heeft hun best gedaan om bijna alle vermeldingen van het ford logo te vervangen voor de mustang logo, maar viel mij dat als je de auto start en uit zet, er een gigantische Ford logo in beeld komt haha. Is er kans dat dit in de toekomst met een software update bijgewerkt wordt maar een mustang logo?
Vraag je dealer dat te checken, dat was toch de route om bij Ford te geraken...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 27-07 06:52
Verder wilde hij niet....

Gemiddeld verbruik van 5,9 naar 3,6 km/kWh 😬

• mgimli
gekke vraag:
heeft er iemand meer dan één GSM tegelijkertijd aan de carkit weten te koppelen?
soms is dat een handige oplossing:)

• FreeMen
RensJ schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:20:

L is niet nodig, N is voldoende. 3x zo gedaan zonder problemen (geen 1-pd btw)
Autohold heb ik wel uit staan, geen idee of dat een issue kan zijn maar als de auto stil staat gaat hij op de handrem met autohold en dat wil je niet.

En de auto aan laten staan als je in de auto blijft zitten.

[Voor 6% gewijzigd door FreeMen op 27-07-2021 00:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brotuck
In mijn woonplaats hebben we de beschikking over een zeer uitgebreide wasstraat, die lang is en je door de band meetrekt erdoorheen. Dus automatische rem moet uit staan.

Nu heb ik altijd one pedal driving aanstaan en heb geen zin om iedere keer al mijn instellingen aan te passen. Dit zou overigens pas echt een toegevoegde waarde hebben in een profiel met een druk op de knop.
Dan moet ik echt de L na de N gebruiken (auto blijft aan) anders wordt de rij achter me zo lang. :)

De uitdaging gaat hem pas daarna zitten in de lopende band waar de auto op geparkeerd wordt zodat men de auto van binnen ook schoon kan maken. Zodra ik wegloop gaat de auto toeteren of direct op slot.
Dus dan moet je de sleutel achterlaten in de auto of de automatische deurvergrendeling uitzetten bij weglopen.

Er zit namelijk een cafeetje achter waar je dan in de tussentijd koffie o.i.d. kan halen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• metalpro2021
FreeMen schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:44:
[...]

L is niet nodig, N is voldoende. 3x zo gedaan zonder problemen (geen 1-pd btw)
Autohold heb ik wel uit staan, geen idee of dat een issue kan zijn maar als de auto stil staat gaat hij op de handrem met autohold en dat wil je niet.

En de auto aan laten staan als je in de auto blijft zitten.
Als je autohold of1PD gebruikt, dan is de L wel nodig. Anders niet.
(ook proefondervindelijk uitgetest)

• mylittlepony
  • Laatst online: 16:38
Vanochtend de auto weer opgeladen (waar ik meerdere keren heb opgeladen met herrie) en hij is muisstil! Ik snap er niks van. Er is volgens mij geen update geweest (hoe zie je dat?)?

• Waps61
mylittlepony schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:28:
Vanochtend de auto weer opgeladen (waar ik meerdere keren heb opgeladen met herrie) en hij is muisstil! Ik snap er niks van. Er is volgens mij geen update geweest (hoe zie je dat?)?
Dat is aan jou om uit te vinden en ons te laten weten :)
Dus wat was er anderes tov van de vorige keren opladen? Denk aan bv net een flink aantal km's gereden, omgevingstemperatuur, gebruik je een load balancer toevallig e.d.

We zijn benieuwd!

• mylittlepony
My name is not Sherlock ;). Tja, wat kan het zijn? De laatste keer dat ik heb geladen was met die langzame lader (3.5kw volgens mij en muisstil, heeft dat iets in gang gezet?). En kmstand is nu net boven de 1000 gekomen (heeft dat iets in gang gezet?). Verder kan ik niks bedenken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:59

martjah

Appel

Zo, ik heb een werkplaatsafspraak staan voor de auto op 24 augustus.

Ze gaan naar het volgende kijken:
  • Geluidsinstallatie is beduidend zachter dan die van de collega en klinkt minder vol
  • Het geluid tijdens telefoneren is zeer zacht bij de iPhone van mijn vrouw
  • Cruisecontrol gaat constant van links naar rechts etc. etc. op de snelweg en komt daarbij dicht bij de middenlijn (niet zo fijn met vrachtwagens)
  • Ik wil graag de update m.b.t. stilvallende MME's in de bergen, aangezien ik naar Italië ga om in de bergen te rijden
  • Als tijd over hebben, gaan ze kijken naar het windgeruis bij de deur.
ik ben benieuwd.

• m24
mylittlepony schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:40:
My name is not Sherlock ;). Tja, wat kan het zijn? De laatste keer dat ik heb geladen was met die langzame lader (3.5kw volgens mij en muisstil, heeft dat iets in gang gezet?). En kmstand is nu net boven de 1000 gekomen (heeft dat iets in gang gezet?). Verder kan ik niks bedenken.
Wellicht kan je terug vinden wat je laadtijd is geweest en hoeveel er geladen is... Het lawaai ontstaat meestal alleen bij maximale belasting (11kW/h) als je daar net onder blijft (zeg 10 kW/h) is er niets aan de hand...

• Waps61
mylittlepony schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:40:
Sherlock doesn't live here anymore >:)
Ok, even checken wat je schrijft dan: de laatste keer dat je hebt geladen was met een 3,5 kWh lader. De laatste keer was vanochtend schreef je eerder. Een nerd als ik zou kunnen denken, ok de laatste keer was dus vanochtend met 3,5 kWh en het klopt dat je dan niets hoort. })
Maar zet ik de nerd pet af dan denk ik dat je bedoeld dat de laatste keer met 3,5 kWh voordat je vanochtend aan het laden was. O-)
Was dat een publieke paal of een eigen paal? Kan je in je app zien hoeveel stroom er is geladen in hoeveel tijd? Dan weten we met hoeveel vermogen er is geladen. Dan weten we of er met 11kWh is geladen of met minder
En aanvullend was de temperatuur bij de keren dat het lawaai maakte hoger dan vannacht( open deur), had je net veel km's gereden voordat je ging laden.

• mylittlepony
Het is vandaag goed vergelijkbaar met 2 wkn geleden, zelfde temperatuur en toen heb ik exact hetzelfde ritje gedaan naar deze publieke laadpaal. Toen heb ik 46kWh geladen in 6 uur en 52 minuten met lawaai. Vandaag 49kWh in 7 uur en 5 minuten, zonder lawaai.

• Waps61
mylittlepony schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:24:
Het is vandaag goed vergelijkbaar met 2 wkn geleden, zelfde temperatuur en toen heb ik exact hetzelfde ritje gedaan naar deze publieke laadpaal. Toen heb ik 46kWh geladen in 6 uur en 52 minuten met lawaai. Vandaag 49kWh in 7 uur en 5 minuten, zonder lawaai.
Dank. Dat betekent dat je met 7kWh hebt geladen en daarbij treedt het lawaai probleem niet op.
Er is dus niets veranderd, maar de laadpaal is beperkt in het vermogen.

Zoals eerder gezegd is er bij palen met met een vermogen van 10kWh of minder geen lawaai probleem. Alleen als je de volle 11 kWh , zoals dat volgens de Ford-specs moet kunnen, gebruikt kan je last hebben van het lawaai. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ronald_Kou
  • Laatst online: 09:07
Jerome.c schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:29:
Ik ben vandaag bij @FreeMen langs geweest en het is echt overduidelijk dat de audio systemen totaal verschillend zijn. Ik moet het volume naar 20 draaien wil ik geen fatsoenlijke conversatie kunnen houden waarbij die in de auto van FreeMen al bij 10 is. Dit zal toch ergens een software verschil zijn... Daarnaast klinkt de audio totaal anders en kan het ervaren worden als blikkerig. Iets wat je niet van B&O mag verwachten. Misschien toch nog maar eens langs bij de dealer.
Mijn B&O geluid is ook waardeloos. Zet hem regelmatig op 30 om een beetje geluid te hebben en dan doet het nog steeds onder voor mijn vorige auto: een Opel Astra met standaard geluidsinstallatie.
Als ik gebeld wordt moet hij op 30 anders kan je de ander niet eens verstaan.

Is er al een oplossing bekend?
Of woont er iemand in de buurt van Leidschendam met een MME, dan kom ik even langs om te luisteren.

O ja en ik maak uiteraard de hele buurt wakker als ik ga laden. Dat maakt dan weer wel veel te veel geluid 8)7

• Ronald_Kou
Ik ben trouwens nieuw op het tweakers forum, maar was al eerder actief op het Mach E forum.
Voor diegene die dat leuk vinden, mijn MME: https://www.macheforum.co...els-and-privacy-glass.79/

• Luffbra
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 16:12
Morgen krijgt m'n auto een update bij de dealer. Heeft iemand deze update al gehad?
Is de auto dan op alle vlakken (B&O, software etc.) automatisch helemaal up-to-date?

• alex81
Ronald_Kou schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:42:
[...]

Mijn B&O geluid is ook waardeloos. Zet hem regelmatig op 30 om een beetje geluid te hebben en dan doet het nog steeds onder voor mijn vorige auto: een Opel Astra met standaard geluidsinstallatie.

Of woont er iemand in de buurt van Leidschendam met een MME, dan kom ik even langs om te luisteren.

O ja en ik maak uiteraard de hele buurt wakker als ik ga laden. Dat maakt dan weer wel veel te veel geluid 8)7
Hier Rijswijk, heb volgens mij geen last van een zwakke audio installatie. Wel moet het volume tijdens een tel gesprek op ca. 20.

• m24
Ronald_Kou schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:42:
[...]

Same here, er zijn al mensen waarbij dit na een update is opgelost.... na de vakantie ga ik het bij de dealer proberen....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• m24
Luffbra schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:44:
Morgen krijgt m'n auto een update bij de dealer. Heeft iemand deze update al gehad?
Is de auto dan op alle vlakken (B&O, software etc.) automatisch helemaal up-to-date?
Op basis van wat ik er tot nu toe over hoor, bestaat de software uit veel verschillende componenten welke individueel kunnen worden geupdate.... Ik zou het dus explicitiet vragen wat ze updaten.... Wellicht kan je nog wat info krijgen hoe het allemaal in elkaar zit en hier delen :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• bodzinga

bodzinga

martjah schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:51:
Zo, ik heb een werkplaatsafspraak staan voor de auto op 24 augustus.

Ze gaan naar het volgende kijken:
  • Geluidsinstallatie is beduidend zachter dan die van de collega en klinkt minder vol
  • Het geluid tijdens telefoneren is zeer zacht bij de iPhone van mijn vrouw
  • Cruisecontrol gaat constant van links naar rechts etc. etc. op de snelweg en komt daarbij dicht bij de middenlijn (niet zo fijn met vrachtwagens)
  • Ik wil graag de update m.b.t. stilvallende MME's in de bergen, aangezien ik naar Italië ga om in de bergen te rijden
  • Als tijd over hebben, gaan ze kijken naar het windgeruis bij de deur.
ik ben benieuwd.
Die van mij is op 12 augustus de hele dag te gast in de werkplaats, voor de eerste twee punten. Ik zal hier melden wat de uitkomst is.

• Jarune
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:05
Ronald_Kou schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:43:
Ik ben trouwens nieuw op het tweakers forum, maar was al eerder actief op het Mach E forum.
Voor diegene die dat leuk vinden, mijn MME: https://www.macheforum.co...els-and-privacy-glass.79/
NIce, waar heb je het privacy glas laten doen ? Zit er standaard niet al een licht geblindeerde achterruiten in ?

[Voor 7% gewijzigd door Jarune op 27-07-2021 20:39]

• Ronald_Kou
Jarune schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:38:
[...]

NIce, waar heb je het privacy glas laten doen ? Zit er standaard niet al een licht geblindeerde achterruiten in ?
Alles door Ford laten doen, 20" velgen, donkere ramen. Gewoon als accessoires op mijn leaseauto.

• m24
Ronald_Kou schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:18:
[...]

Alles door Ford laten doen, 20" velgen, donkere ramen. Gewoon als accessoires op mijn leaseauto.
Lol..... Ford is echt een geoliede machine hè... ;)

Goeie velgen trouwens!!

• mgimli
Hmmm...

Ik ben erg benieuwd, ik mag vanmiddag mijn Mach-e ophalen bij de dealer...
mooie kans om gelijk de eerste kilometers te maken:)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brotuck
Is die update al geweest ivm de 11 kWh herrie ? Mijn auto maakt nu ook geen herrie op een 11 kWh lader..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pdebeuck
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 11:12
Ben de mijne net gaan ophalen bij de dealer. Nu nog zoeken hoe alles werkt en hoe ik PaaK kan installeren. Gezien het de eerste was die uitgeleverd werd bij MatCars, hadden ze weinig of geen ervaring met de installatie. Zal het zelf moeten uitzoeken. Wagen rijdt als een trein.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FireStarter
Sinds maandag de auto, en sinds de Focus rond 2008-2012 ff een uitstap gemaakt naar VW met een golf en een passat GTE nu weer terug op het honk. Het gevoel wat ik ervaar in de auto heeft veel weg van de focus destijds en dan allemaal nog extra ++ in alle categorieën.

Veel is al beschreven. En ook ik vind het wachten nu niet meer zo erg. Enig pluspunt is dat we nu langer met de auto in 2025 of 2026 mogen rijden :)

Wat mij ook opvalt is de software, daar moet nog veel gebeuren.
Ik heb PAAK goed werkend gekregen. Maar carplay wil nog niet echt vlot werken.
Als ik via een app muziek luister dan gaat het stabiel goed (bedraad of wireless), maar als ik dan google maps open dan stopt de muziek en bevriest de carplay stream.
Gister ervaarde ik ook dat alle board computer geluiden ervoor zorgde dat de carplay audio op pauze werd gezet. Dat was vandaag niet het geval? Beetje vreemd dus. Hopelijk is dit allemaal snel gefixed via een update.
Ik zal vanavond wat pics maken 8)

Het is vanaf nu genieten geblazen _/-\o_

CCDP/CCIE#40337

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sherr91
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:16
Ben net gebeld door de dealer, de auto is gearriveerd en 6 augustus wordt ie geleverd! 🙌 kan ik in het weekend lekker met de auto bezig zijn 😁

• MarcelGo
  • Nu online
@makooy voor de Jacks racing day staat dit op de Mustang club Nederland site....is dit voor de genodigde Mach-E ook van toepassing?

Aanmelden & Tijden
Het evenement start om 09.00 met het dagprogramma. Graag vragen wij u om voor 11:00 aanwezig te zijn op het circuit en u aan te melden bij de JACK’S Racing Day office nabij de Ford parking gelegen. Hier kunt u zich inschrijven en de vrijwaring voor de rijsessie ondertekenen, waarna u een polsbandje ontvangt van de organisatie.

Om 12.30 uur vragen wij u gereed te staan bij het Ford Parking plein waarna een korte briefing volgt voor de circuitsessie welke om en nabij om 13.10 uur zal starten.

[Voor 66% gewijzigd door MarcelGo op 28-07-2021 14:35]

• makooy
  • Nu online
MarcelGo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:35:
@makooy voor de Jacks racing day staat dit op de Mustang club Nederland site....is dit voor de genodigde Mach-E ook van toepassing?

Aanmelden & Tijden
Het evenement start om 09.00 met het dagprogramma. Graag vragen wij u om voor 11:00 aanwezig te zijn op het circuit en u aan te melden bij de JACK’S Racing Day office nabij de Ford parking gelegen. Hier kunt u zich inschrijven en de vrijwaring voor de rijsessie ondertekenen, waarna u een polsbandje ontvangt van de organisatie.

Om 12.30 uur vragen wij u gereed te staan bij het Ford Parking plein waarna een korte briefing volgt voor de circuitsessie welke om en nabij om 13.10 uur zal starten.
De informatie die ik heb gekregen had ik in het inschrijvingsformulier gezet.

"Aanmelden & Tijden

Het evenement start om 09.00 met het dagprogramma. Graag vragen wij u om in elk geval voor 11:00 aanwezig te zijn op het circuit en u aan te melden bij de JACK’S Racing Day office nabij de Ford parking gelegen. Hier kunt u zich inschrijven en de vrijwaring voor de rijsessie ondertekenen, waarna u een polsbandje ontvangt van de organisatie.

Om 12.30 uur vragen wij u gereed te staan bij het Ford Parking plein waarna een korte briefing volgt voor de circuitsessie welke om en nabij om 13.10 uur zal starten."

• MarcelGo
  • Nu online
@makooy thanks, my bad :z

Het google.doc is niet meer toegankelijk, heb ik nog meer info nodig voor toegang? Parkeerkaart oid?

[Voor 73% gewijzigd door MarcelGo op 28-07-2021 15:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• makooy
  • Nu online
MarcelGo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:58:
@makooy thanks, my bad :z

Het google.doc is niet meer toegankelijk, heb ik nog meer info nodig voor toegang? Parkeerkaart oid?
Als je je hebt ingeschreven dan krijg je als het goed is alles thuisgestuurd door de organisatie. Ik heb eerder vanmiddag alle inschrijvingen doorgegeven aan Ford.

• alex81
makooy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:11:
[...]

Als je je hebt ingeschreven dan krijg je als het goed is alles thuisgestuurd door de organisatie. Ik heb eerder vanmiddag alle inschrijvingen doorgegeven aan Ford.
Per mail of post? 😊
Pagina: 1 ... 92 93 94 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True