Ow man dat Plugsurfing

het houdt niet op....
In Mei ineens twee afschrijvingen van mijn paypal; 1 factuur met lagere bedragen dan mijn abonnement aangeeft (OK), en 1 grotere factuur met alles weer op 37 cent/kWh e.d. ipv 24.

Meteen via e-mail een veeg uit de pan gegeven, en vrijwel direct reactie met oh sorry!, we zetten het recht. En de volgende dag beide afschrijvingen teruggeboekt op mijn rekening.
2 weken later: de zelfde twee facturen, nu alles op 35 cent/kWh.
AAARGHHHH
Weer 'geageerd' (minder vriendelijk) en binnen 1 dag beide betalingen weer retour op mijn paypal, met daarbij nogmaals de vraag 'wat het dan wel moet zijn volgens mij'. Werkelijk waar

. Het is fakking jullie product! STEL ENORME PRUTSERS! Hoe kun je het al bijna een vol jaar fout doen en wil het maar niet doorsijpelen?
Eergister, ineens een email met een reactie op een ticket uit begin februari (ja echt) of ik kon uitleggen wat ik in de app zag. (die van KIA) Sja... dat hangt er maar net vanaf wanneer je kijkt. Dat kan zomaar meermaals per week wisselen. Momenteel staan veel palen er ook dubbel in bijv
kortom: de laatste twee facturen zijn vooralsnog onbetaald gebleven, want ze hebben geen idee wat ze moeten doen. En was het nou een incident, soit. Maar er gaat NIETS echt NIETS goed daar bij die toko.
[
Voor 8% gewijzigd door
paQ op 10-06-2020 15:53
]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.