Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Belastingaangifte 2019 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:

• Siask
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19:28
LuckyLuke schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 09:28:
Stomme vraag allicht:
Ik heb 2 microsoft examens gedaan dit jaar, in overleg met mijn werkgever.
Mogen deze kosten ook gemeld worden? 2x€165,-
Als je ze zelf betaald hebt wel (en je werkgever ze niet achteraf aan je vergoed heeft), en als je met 'dit jaar' 2019 bedoelt natuurlijk. Let wel dat er een drempel van € 250 geldt.

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19:09

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Siask schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 09:31:
[...]

Als je ze zelf betaald hebt wel (en je werkgever ze niet achteraf aan je vergoed heeft), en als je met 'dit jaar' 2019 bedoelt natuurlijk. Let wel dat er een drempel van € 250 geldt.
Oh m'n werkgever heeft ze wel terug vergoed, dan laat ik het hierbij :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Patrick Koningh
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08:20
SBBandage schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 07:39:
[...]

Ik zou wel even goed controleren of je hiervoor in aanmerking komt. Er zitten namelijk een aantal voorwaarden aan vast of je de studiekosten mag aftrekken of niet.

Ik heb namelijk vorig jaar mijn collegeld afgetrokken van de belastingdienst en ik had dit eigenlijk niet mogen doen.

https://www.belastingdien...re_scholingsuitgaven.html

https://www.belastingdien...jn-studiekosten-aftrekken
Heb het even gelezen (dank voor de link) en aan alle voorwaarden voldoe ik dus dat moet goed komen dus. 8)

• DarkSEDA
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:45
Siask schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 09:31:
[...]

Maar valt een certificeringsexamen wel onder studiekosten?
Er is sprake van een leertraject. Hierbij doet u kennis op onder begeleiding of toezicht.
De enige begeleiding of toezicht is alleen tijdens het examen toch?

• Siask
DarkSEDA schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:25:
[...]
Maar valt een certificeringsexamen wel onder studiekosten?
Ja, je hebt gelijk, mea culpa. Het examen is als onderdeel van een traject wel aftrekbaar, maar niet als een op zichzelf staande activiteit.

• TheMandroid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-12-2020
Hier ge-emigreerd.
Moet daarom belastingaangifte op papier doen d.m.v. een een M-formulier.
Ze zullen het vanzelf deze kant opsturen, maar menig postbezorger hier kan het adres niet vinden. :') Dus ben benieuwd. Niemand kent de straatnaam, maar iedereen kent de naam van het complex, maar die vul ik liever niet in als adres, omdat je dan waarschijnlijk minder goed in je recht staat als iets niet aankomt. Meestal wordt je gebeld door de postbode, maar dan moet er wel een telefoonnummer op de envelop staan :P

• ahbo
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 09-06 09:15
Goedemiddag.
0.7% heffingskorting bij groene beleggingen; weet iemand hoe dat wordt berekend?

Stel groene belegging is 50k dus 0.7% is 350 euro. Wordt er dan 350 euro van de inkomstenbelasting afgetrokken of van het belastbaar inkomen?

[Voor 43% gewijzigd door ahbo op 14-02-2020 16:53]

• OneTimer
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:01
Groene beleggingen hebben een hogere vrijstelling voor de VRH.
Zonder fiscaal partner: € 58.540

Behalve op de vrijstelling hebt u ook recht op extra heffingskorting. Deze heffingskorting is 0,7% van het bedrag van de vrijstelling waar u, eventueel samen met uw partner, recht op hebt.

Voorbeeld: Je hebt €20.000 in groene beleggingen/spaarproducten, 0,7% daarvan is €140.
Deze kun je van je inkomstenbelasting aftrekken.

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• Harm2211
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 12:15
ahbo schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:44:
Goedemiddag.
0.7% heffingskorting bij groene beleggingen; weet iemand hoe dat wordt berekend?
0,7% van de belegging, maar max 0,7% over de vrijstelling van iets van 58k. Bij een investering van 20k krijg je dus een heffingskorting van 140. Dit gaat dus af van de totaal te betalen inkomstenbelasting.

• DRAFTER86
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-06 20:52
Vraagje, ik krijg van mijn werk een vergoeding voor een telefoon+laptop. Hoe zit het nu met de aanschaf hiervan? Mag ik die kosten nog weer aftrekken van de belasting? Of betaal ik inkomstenbelasting over die vergoeding?

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16:41
Kosten van telefoon en laptop zijn onder geen enkele omstandigheid aftrekbaar als je geen ondernemer bent.

• AlbertJP
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08-06 00:00
Het is voordeliger als je werkgever die koopt, dan betaal je geen inkomstenbelasting én kan je werkgever de btw aftrekken.

• EmilneM
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Ik heb mijn woning opnieuw laten taxeren en begrijp dat ik deze kosten kan aftrekken. Taxatie heeft plaatsgevonden in december 2019 (waardepeildatum) en taxatierapport en Factuur taxateur zijn gedateerd in januari 2020. Kan ik deze nu voor 2019 of 2020 aftrekken?

• IceM
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17:18
EmilneM schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:39:
Ik heb mijn woning opnieuw laten taxeren en begrijp dat ik deze kosten kan aftrekken. Taxatie heeft plaatsgevonden in december 2019 (waardepeildatum) en taxatierapport en Factuur taxateur zijn gedateerd in januari 2020. Kan ik deze nu voor 2019 of 2020 aftrekken?
Weet je zeker dat je dat af kan trekken? Voor zover ik weet is een taxatie alleen aftrekbaar wanneer deze nodig is voor het verkrijgen van een lening.

...

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

IceM schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:59:
[...]

Weet je zeker dat je dat af kan trekken? Voor zover ik weet is een taxatie alleen aftrekbaar wanneer deze nodig is voor het verkrijgen van een lening.
Daar zal het wel voor geweest zijn. Verlaging van de LTV. Maar factuur datum lijkt me leidend.

• Siask
EmilneM schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:39:
Kan ik deze nu voor 2019 of 2020 aftrekken?
Dat hangt er vanaf of je de factuur in 2019 of in 2020 betaald hebt.

Zie mijn opmerking op de vorige pagina.

• EmilneM
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
IceM schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:59:
[...]

Volgens mij wel. Gebruik de taxatie om in lagere risicoklasse voor hypotheek te komen, met lagere rente als gevolg.

https://www.belastingdien...oversluitkosten-aftrekken

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18:40
Lijkt mij niet, er wordt niks overgesloten, het is je huidige hypotheek, hypotheekbedrag veranderd ook niet.
Als ik jou was even dubbel checken met de belastingdienst, ook de link verteld niets over LTV verlagen en taxatiekosten.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• IceM
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17:18
EmilneM schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:24:
[...]

Volgens mij wel. Gebruik de taxatie om in lagere risicoklasse voor hypotheek te komen, met lagere rente als gevolg.

https://www.belastingdien...oversluitkosten-aftrekken
Je sluit toch niets over, de hypotheek blijft hetzelfde alleen het rentetarief wordt anders. Klopt dus niet.

En aangezien de kosten in 2020 gemaakt zijn voor de taxatie zou je die ook volgend jaar pas op kunnen geven bij je aangifte, dus je hebt nog even om het uit te zoeken.

[Voor 17% gewijzigd door IceM op 26-02-2020 09:32]

...

• kpg
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online
Ook bij een taxatie voor het verlagen van de risico-opslag mag je de kosten aftrekken.
Zie de link in kpg in "Financiële onafhankelijkheid - Deel 3"

Wel pas in het jaar dat je de kosten gemaakt (dus betaald) hebt.

[Voor 16% gewijzigd door kpg op 26-02-2020 07:48]

• Martinusz
Oké geef maar toe wie zat er ook klaar voor de aangifte maar kwam er toen achter dat het 29 februari is :+

• Jungian
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 00:14:
Oké geef maar toe wie zat er ook klaar voor de aangifte maar kwam er toen achter dat het 29 februari is :+
Ik baal juist al een tijdje dat het een schrikkeljaar is. }:O

0.0

• indifined1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-11-2020
Ik heb afgelopen jaar mijn masteropdracht gedaan op een universiteit in nederland in samenwerking met de duitse vestiging van een grote multinational.

Ik kreeg een onkostenvergoeding (circa 7000 euro in totaal) waarvoor ik hen elke maand een factuur stuurde. Er staat duidelijk in mijn (duitse) contract dat het geen arbeidscontract is (mogelijk zodat ze minder kosten/plichten hebben?)

Weet iemand of ik dit gewoon bij "inkomsten uit overige arbeid" kan opgeven of is het ingewikkelder?

• AlxRoelofs
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13-06 15:46
Heeft iemand enig idee hoe ik om moet gaan met een factuur voor een taxatie die in 2019 heeft plaatsgevonden wegens de aanschaf van een woning? Factuur is ook in 2019 betaald.

De woning zal pas passeren op 3 april 2020 waardoor ik het logischer vind om hem in 2020 mee te nemen, maar de datum op de factuur komt uit 2019.

• GG85
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:01

GG85

.......

AlxRoelofs schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:30:
Heeft iemand enig idee hoe ik om moet gaan met een factuur voor een taxatie die in 2019 heeft plaatsgevonden wegens de aanschaf van een woning? Factuur is ook in 2019 betaald.

De woning zal pas passeren op 3 april 2020 waardoor ik het logischer vind om hem in 2020 mee te nemen, maar de datum op de factuur komt uit 2019.
2019 zonder twijfel, snap ook niet zo wat er logisch aan is om het in 2020 te doen :)? Je hebt een factuur uit 2019 die betaald is in 2019, zo simpel is het. (en dat staat ook een paar posts boven de jouwe)

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Nu online
Martinusz schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 00:14:
Mijn vrouw kreeg toevallig vandaag post in verband met de voorlopige aangifte die ik eerder deze maand heb ingevuld met alle correcte gegevens (jaaropgave loon, jaaropgave hypotheek rente) dat die 3300 binnen 7 dagen na dagtekening (6 maart) wordt terugbetaald.

De definitieve aangifte doe ik rustig morgen, verwacht dat daar wederom niet veel uit gaat komen ;-)

Ik wist dat vandaag 29 februari zou zijn, want was al paar dagen op aanslag gemeente aan het wachten en die is gisteren op papier binnen gekomen en zou vandaag (laatste dag van februari) online beschikbaar zijn :-)

• AlxRoelofs
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13-06 15:46
GG85 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:32:
[...]

2019 zonder twijfel, snap ook niet zo wat er logisch aan is om het in 2020 te doen :)? Je hebt een factuur uit 2019 die betaald is in 2019, zo simpel is het. (en dat staat ook een paar posts boven de jouwe)
Ik ben zelf niet zo sterk ik wat mag en niet mag... :9

Ik wist niet zeker of je kosten mag aftrekken voor een huis wat je (nog) niet bezit.

• Siask
indifined1 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:21:
Ik kreeg een onkostenvergoeding (circa 7000 euro in totaal) waarvoor ik hen elke maand een factuur stuurde.

[...]

Weet iemand of ik dit gewoon bij "inkomsten uit overige arbeid" kan opgeven of is het ingewikkelder?
Ik zou er in ieder geval de aantoonbare (meer)kosten die je gemaakt hebt (reizen, labmateriaal, boeken, et cetera) er weer vanaf trekken.

• indifined1
  • Laatst online: 11-11-2020
Siask schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:01:
[...]

Ik zou er in ieder geval de aantoonbare (meer)kosten die je gemaakt hebt (reizen, labmateriaal, boeken, et cetera) er weer vanaf trekken.
Ik werkte gewoon aan die opdracht op de uni waar ik daarvoor ook al studeerde dus in die zin geen extra kosten. Ben wel een paar keer naar zuid Duitsland gereden maar die reiskosten en het hotel kreeg ik extra vergoed buiten die 7000 euro om.

En aangezien ik verder geen inkomsten had zal het met de belasting wel meevallen verwacht ik. Alleen vanwege het feit dat ik facturen stuurde vroeg ik me af of ik dan niet eventueel als ondernemer gezien wordt oid.

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

TheMandroid schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:29:
Hier ge-emigreerd.
Moet daarom belastingaangifte op papier doen d.m.v. een een M-formulier.
Ze zullen het vanzelf deze kant opsturen, maar menig postbezorger hier kan het adres niet vinden. :') Dus ben benieuwd. Niemand kent de straatnaam, maar iedereen kent de naam van het complex, maar die vul ik liever niet in als adres, omdat je dan waarschijnlijk minder goed in je recht staat als iets niet aankomt. Meestal wordt je gebeld door de postbode, maar dan moet er wel een telefoonnummer op de envelop staan :P
Ben je in 2019 verhuist dan? Ik ben sinds 2014 geemigreerd maar kan de aangifte gewoon digitaal doen ná het eerste jaar. Kan het nu wel pas vanaf 1 Maart doen.

• cryptapix
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
De_Bastaard schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Ben je in 2019 verhuist dan? Ik ben sinds 2014 geemigreerd maar kan de aangifte gewoon digitaal doen ná het eerste jaar. Kan het nu wel pas vanaf 1 Maart doen.
Als hij een M-formulier moet invullen zal hij wel in 2019 zijn geëmigreerd. Anders had hij namelijk wel net als jij een C-formulier kunnen invullen en dat kan inderdaad digitaal. Beetje raar eigenlijk dt een M-formulier niet digitaal kan. Mijn vrouw (niet NL) heeft enkele jaren een C-formulier ingevuld, terwijl ze al wel in NL stond ingeschreven. De Belastingdienst heeft dat altijd geaccepteerd. Toen ik het zag, zei ik tegen haar dat ze al eerder een M-formulier had moeten invullen. Belastingdienst gebeld “oh ja, euh, nou doe maar gewoon per dit jaar”. Lekkere controle dus.

• Crasheeee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:24
Hallo allen,

Afgelopen jaar heb ik (voor het eerst) een huis gekocht. Ik ben dan ook druk bezig met het verzamelen van de cijfers voor de aftrekposten.

Ik heb de nota van de notaris erbij gepakt, maar ik twijfel bij enkele posten. Uiteraard heb ik de lijst van de Belastingdienst doorgespit, maar niet alle benamingen kan ik koppelen aan een post in de nota.

Ik lees de volgende posten terug op de nota:
1: Tarief akte van hypotheek = € 400
2: Inschrijving kadaster hypotheekakte = € 137,50
3: Kadastrale inzage hypotheek = € 90
4: Wettelijke recherchekosten (inzage BRP/CCR/CIR/VIS) = € 15
5: Bijdrage kwaliteitsfonds (per akte) = € 8,22

Ik kan punt 1 en 2 concluderen dat ik deze mag aftrekken onder het kopje "De notariskosten voor de hypotheek of lening" bij de Belastingdienst, maar vallen punt 3 t/m 5 daar ook onder?

Edit:
Ik lees net terug wat reacties terug in dit topic en dat ik de posten met een * zou mogen aftrekken. (Al staat er bij mij "de met een * gemerkte posten zijn met omzetbelasting belast.)

Dat betekent dat ik volgens de nota bulletpoint 1, 3, 4 en 5 zou mogen aftrekken. + Er staat nog een verzamelpost met: 21% omzetbelasting over € 513,22 = € 107,78.

Ligt het aan mij of is bulletpoint 2 juist een aftrekpost dat letterlijk wordt beschreven bij de Belastingdienst? (Daar staat bij mij namelijk geen * op de nota.)

[Voor 20% gewijzigd door Crasheeee op 29-02-2020 22:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:14
Iedereen druk bezig met belastingaangifte dat het hier zo rustig is? :P

Ik kom er niet in lol.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Audio-Technica ATH-M50X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
Hmm raar, ik wil dus de kosten van het aankopen van het nieuwe huis opgeven.
Maar ik krijg alleen de vraag of ik financieringskosten heb gemaakt bij de oude hypotheken :?

Wij kregen in December de sleutel, hebben geen rente betaald in 2019 op de nieuwe hypotheken (dit werd verrekend bij notaris in januari), echter daar krijg ik niet de vraag of ik financieringskosten heb gemaakt :?

Edit: ik kan ze gewoon invullen bij de oude hypotheek, geen idee of dat een probleem is voor de belastingdienst?
Ik neem aan dat ze snappen dat het voor het nieuwe huis is, aangezien die hypotheken er ook in staan met ingangsdatum december?

[Voor 24% gewijzigd door Martinusz op 01-03-2020 09:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• barber
  • Niet online
polopolo150 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 00:25:
Iedereen druk bezig met belastingaangifte dat het hier zo rustig is? :P

Ik kom er niet in lol.
Om 12 uur ook niet, nu net lukte het wel via de site.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:07
Hmm er valt mij iets op bij de aangifte, de verdeling..

Ik heb staan in het overzicht: Box 1: werk en woning Aftrek eigen woning € 6.873,-

Hoe ik de verdeling ook maak ik kan maximaal Totaal inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen € 5.387,- terugkrijgen.

Kan iemand vertellen of dit mogelijk is dat ik niet aan het totaalbedrag aftrek van € 6.873,- kom, of gaat er toch iets fout?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
barber schreef op zondag 1 maart 2020 @ 00:39:
[...]

Om 12 uur ook niet, nu net lukte het wel via de site.
Ik heb de mijne om 00:00:05 al kunnen invullen. Klein halfuurtje zoet mee geweest, maar het loonde uiteindelijk wel.
Nu maar hopen dat ze net zoals vorig jaar, begin Mei al de teruggave storten op mijn rekening.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:14
Drie inkomens gehad afgelopen jaar. Twee inkomens tegelijk gehad. Op eentje loonheffingkorting op degene waar ik het meest verdiende, op de andere niet. Ondanks dat moet ik gewoon betalen dit jaar!

Dat hakt er wel in. Heb dit nog nooit gehad. :?

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Audio-Technica ATH-M50X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: december 2008
  • Nu online
joeyke87 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 00:41:
Hmm er valt mij iets op bij de aangifte, de verdeling..

Ik heb staan in het overzicht: Box 1: werk en woning Aftrek eigen woning € 6.873,-

Hoe ik de verdeling ook maak ik kan maximaal Totaal inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen € 5.387,- terugkrijgen.

Kan iemand vertellen of dit mogelijk is dat ik niet aan het totaalbedrag aftrek van € 6.873,- kom, of gaat er toch iets fout?
Je eigenwoningforfait die hiervan afgehaald wordt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

*knip troll richting ambtenaren*

[Voor 92% gewijzigd door Rukapul op 01-03-2020 12:41]

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:07
Capacitor schreef op zondag 1 maart 2020 @ 01:31:
[...]

Je eigenwoningforfait die hiervan afgehaald wordt?
Ik heb even gekeken, eigenwoningforfait was € 1410,- dus dan komt het nog niet overeen. Ik bel morgen wel even met de belastingdienst, bedankt iig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• President
  • Nu online
President schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:27:
Met de inmiddels binnengekomen jaaropgaven van ons beider werk (loondienst) + jaaroverzicht hypotheek heb ik mijn aangifte afgelopen weekend gedaan. De aangifte straks na 1 maart is dan nog een formaliteit, wel moet ik mogelijk de WOZ waarde nog iets aanpassen aangezien deze nog niet bekend was.

Toch weer een leuk bedrag van 3300 euro zo ongeveer volgens mij, deel HRA en groot deel combinatie korting
Net even definitief gemaakt, krijgen nog 29 euro terug... Jippie :-P

Maar eerst binnen twee weken de 3300 van de voorlopige 'definitieve' aangifte :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:41
Belastingdienst inmiddels overbelast. Was bezig met mijn aangifte en sloot hem af om mijn inkomen van een voorgaand jaar op te zoeken en vervolgens kom ik er niet meer in :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12-06 23:13

Brons

Fail!

Hoe verzin je het. Ik was net even ingelogd maar uiteraard was de vrouw haar wachtwoord weer eens kwijt. Nu een uurtje later, met wachtwoord in de hand, doet het aangiftesysteem het al niet meer. 1 maart en het laatste weekend dat je het kan doen zijn altijd feest. Ieder jaar. Blijkbaar is het systeem van de belastingdienst niet echt schaalbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R.van.M
Brons schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:17:
Hoe verzin je het. Ik was net even ingelogd maar uiteraard was de vrouw haar wachtwoord weer eens kwijt. Nu een uurtje later, met wachtwoord in de hand, doet het aangiftesysteem het al niet meer. 1 maart en het laatste weekend dat je het kan doen zijn altijd feest. Ieder jaar. Blijkbaar is het systeem van de belastingdienst niet echt schaalbaar.
Ik denk dat ze zeker wel een bepaalde rek erin hebben zitten, maar dit zijn natuurlijk enorme piek momenten

Acties:
  • +4Henk 'm!

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:24
Als je dat weet, waarom dan perse het eerste of laatste weekend proberen je aangifte te doen?

Ik kijk over 1-2 weken wel een keer. Tijd zat.

BMW F31 330i M Sport Shadow '18 - BMW R1200GS Rallye '17 - VW e-Golf ‘20

Acties:
  • 0Henk 'm!

• President
  • Nu online
R.van.M schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:16:
Belastingdienst inmiddels overbelast. Was bezig met mijn aangifte en sloot hem af om mijn inkomen van een voorgaand jaar op te zoeken en vervolgens kom ik er niet meer in :(
Ik heb gewoon een mapje 'financiele zaken' op mijn harde schijf (met backup) met daarin mijn jaaropgaven van werk van afgelopen jaren, hypotheek documenten en jaaropgaven, eerder ingevulde en opgeslagen voorlopige/definitieve aanslagen, etc. Misschien handig om ook aan te maken? ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19:12
Ik ben nu bij de vraag:

Welke bezittingen had u?

- Bank- en spaarrekeningen

En moet ik ook beleggingen: aanvinken? want in 2019 heb ik ongeveer 3 maandjes Flatex gehad, en hierbij heb ik aandelen van 2 euro gehad.

beleggingsrekeningen, aandelen, obligaties, opties, winstbewijzen en dergelijke
groene beleggingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R.van.M
President schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:19:
[...]

Ik heb gewoon een mapje 'financiele zaken' op mijn harde schijf (met backup) met daarin mijn jaaropgaven van werk van afgelopen jaren, hypotheek documenten en jaaropgaven, eerder ingevulde en opgeslagen voorlopige/definitieve aanslagen, etc. Misschien handig om ook aan te maken? ;-)
Ik ook, echter ik moest erg oude gegevens hebben en blijkbaar was ik toen nog niet zo georganiseerd. :X

Ik kan bijvoorbeeld ook nergens meer mijn oude factor-A terugvinden, ook niet in mijn papieren post. De eerste die ik heb is van 2014, en ik meen dat we hiervoor een ander systeem hadden, maar volgens het aangifte programma niet

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R.van.M
Aggressor schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:23:
Ik ben nu bij de vraag:

Welke bezittingen had u?

- Bank- en spaarrekeningen

En moet ik ook beleggingen: aanvinken? want in 2019 heb ik ongeveer 3 maandjes Flatex gehad, en hierbij heb ik aandelen van 2 euro gehad.

beleggingsrekeningen, aandelen, obligaties, opties, winstbewijzen en dergelijke
groene beleggingen
Het gaat om de situatie op 1 Jan 2019.

Wat wel geinig is dat je dus het bezig op 01 jan 2019 moet invullen, maar voor ontvangen dividend de gehele situatie van 2019 moet nemen. Zo heb ik een beleggingsrekening die op 1jan waarde 0 had, maar ik wel dividend belasting voor mag aftrekken :D

[Voor 20% gewijzigd door R.van.M op 01-03-2020 09:25]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• freakstar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:24
Ingelogd, next, next, finish, klaar. :Y)

Alleen downloaden van de aangifte is niet gelukt helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
R.van.M schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:24:
[...]

Het gaat om de situatie op 1 Jan 2019.

Wat wel geinig is dat je dus het bezig op 01 jan 2019 moet invullen, maar voor ontvangen dividend de gehele situatie van 2019 moet nemen. Zo heb ik een beleggingsrekening die op 1jan waarde 0 had, maar ik wel dividend belasting voor mag aftrekken :D
Dus deze hoef ik niet aan te vinken dan?

Edit

Ik snap het al...

[Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 01-03-2020 09:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11:55
...en er is al een storing...

Je DM's worden gelezen https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2008316

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:15
Voor elke €1 ontvangen aan rente €10 afdragen. Welkom in Nederland. :r

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:39

Wildfire

Joy to the world!

simons schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:28:
...en er is al een storing...
Yup. Naar het inlogscherm gaan, is al traag. Maar daarna:
Uw gegevens kunnen niet worden opgehaald

Door een storing kunnen uw gegevens niet worden opgehaald. Probeer het later nog eens. U bent uitgelogd en gaat terug naar www.belastingdienst.nl.

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheMandroid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-12-2020
De_Bastaard schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Ja sinds juni 2019, beetje vreemd dat dit niet online kan en de rest van de jaren wel :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17:53
Martinusz schreef op zondag 1 maart 2020 @ 00:25:
Hmm raar, ik wil dus de kosten van het aankopen van het nieuwe huis opgeven.
Maar ik krijg alleen de vraag of ik financieringskosten heb gemaakt bij de oude hypotheken :?

Wij kregen in December de sleutel, hebben geen rente betaald in 2019 op de nieuwe hypotheken (dit werd verrekend bij notaris in januari), echter daar krijg ik niet de vraag of ik financieringskosten heb gemaakt :?

Edit: ik kan ze gewoon invullen bij de oude hypotheek, geen idee of dat een probleem is voor de belastingdienst?
Ik neem aan dat ze snappen dat het voor het nieuwe huis is, aangezien die hypotheken er ook in staan met ingangsdatum december?
Ik heb hier hetzelfde. Nieuwe woning begin december gepasseerd, hypotheek ingegaan en nog geen rente betaald in 2019 (pas vanaf 2020). Krijg ook de optie niet om de financieringskosten bij de juiste hypotheek te plaatsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Nu online

De_Bastaard

TheMandroid schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:34:
[...]

Ja sinds juni 2019, beetje vreemd dat dit niet online kan en de rest van de jaren wel :')
Nee klopt, de eerste keer moesten wij ook zo'n biljet invullen. Echt een ontzettend dik pak papier trouwens, ongelofelijk.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 18:44
Ugh.... Was net bezig met ondertekenen... Storing :x

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:39

Wildfire

Joy to the world!

Lycaon schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:39:
Het is net alsof de Belastingdienst niet weet dat er op de 1e dag meteen al een hoop mensen aangifte willen doen en er niet goed op voorbereid is.

:P

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Nu online

De_Bastaard

Zucht, straks nog maar eens proberen dan. :X.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 22:12
Waarom moet het tegenwoordig per se 'online'? Wat was er mis met die (windows) applicatie die je moest downloaden en daarin alles netjes kon invullen? Ook al was er een storing, dan kon je in elk geval wel je aangifte invullen.. nu dit :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14:09
Wildfire schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:43:
[...]

Het is net alsof de Belastingdienst niet weet dat er op de 1e dag meteen al een hoop mensen aangifte willen doen en er niet goed op voorbereid is.

:P
Het mooiste is dat er een gele banner op Belastingdienst.nl dat het druk is met een linkje naar wanneer je het beste je aangifte kan doen. En op de pagina van die link staat:

Op welk moment kan ik het beste aangifte doen?
Overdag, 's avonds na 22 uur en in het weekend. Want dan is het niet zo druk in Mijn Belastingdienst. Dat is het beste moment om aangifte te doen.

:>

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 09-06 18:51
aaajeetee schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:45:
Waarom moet het tegenwoordig per se 'online'? Wat was er mis met die (windows) applicatie die je moest downloaden en daarin alles netjes kon invullen? Ook al was er een storing, dan kon je in elk geval wel je aangifte invullen.. nu dit :/
Ja dit is precies wat ik me ook afvraag.

Door een storing kunnen uw gegevens niet worden opgehaald. Probeer het later nog eens. U bent uitgelogd en gaat terug naar www.belastingdienst.nl.

[Voor 16% gewijzigd door outlandos op 01-03-2020 09:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:09
Bah, ik kijk een andere keer wel weer. Die site ligt er om de haverklap uit...... Van al die centen die ze innen mogen ze wel eens wat beter materiaal aanschaffen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BartW
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:17
J-M-T schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:34:
[...]

Ik heb hier hetzelfde. Nieuwe woning begin december gepasseerd, hypotheek ingegaan en nog geen rente betaald in 2019 (pas vanaf 2020). Krijg ook de optie niet om de financieringskosten bij de juiste hypotheek te plaatsen.
Hier net zo. Heb in 2018 een woning gekocht en ben daar in maart 2019 gaan wonen. Vorig jaar dus netjes aangeven dat de woning 31-12-2018 “leegstaand of vakantiewoning” was. Daardoor in 2018 geen aankoopkosten kunnen opvoeren en nu kan het ook niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• waah
  • Laatst online: 16:17
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:57:
Bah, ik kijk een andere keer wel weer. Die site ligt er om de haverklap uit...... Van al die centen die ze innen mogen ze wel eens wat beter materiaal aanschaffen
Ah, jij wilt graag nog meer belasting betalen zodat je sneller je aangifte mag doen :+
Ik wacht wel een dagje :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grrr... Dacht de app te kunnen gebruiken, maar krijg de melding dat van een van mijn (hypotheek) schulden niet bepaald kan worden of deze in box 1 of box 3 valt.

In 2018 verhuisd, dus op zich vorig jaar geen rare dingen meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
J-M-T schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:34:
[...]

Ik vul het gewoon in bij 1 van de oude hypotheekdelen, dan kunnen ze zelf wel bedenken dat het voor de nieuwe hypotheken is en anders laat ik ze dat met plezier zien :)

Krijgen bijna 4K terug (zonder HRA), combinatiekorting + de kosten van nieuw huis etc.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joenevd
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09-06 01:47
Ik probeer in te loggen om de aangifte te doen, maar krijg ERR_CONNECTION_RESET.
Zouden de servers overbelast zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R.van.M
joenevd schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:12:
Ik probeer in te loggen om de aangifte te doen, maar krijg ERR_CONNECTION_RESET.
https://www.nu.nl/tech/60...te-belastingdienstnl.html
In een bericht op Twitter meldt de Belastingdienst, "We zijn op de hoogte van de storing waarbij wordt aangegeven dat je gegevens niet opgehaald kunnen worden." De Belastingdienst raadt aan om op een later moment opnieuw in te loggen.

[Voor 28% gewijzigd door R.van.M op 01-03-2020 10:13]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• President
  • Nu online
aaajeetee schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:45:
Makkelijk, veilig en we willen toch allemaal naar de cloud? Waarom moet je dan ook zo nodig vandaag de aangifte doen? Maart heeft 31 dagen en april 30 dagen... Dat het op de eerste dag, zelfs een zondag, druk is had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
joenevd schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:12:
Ja, gewoon over paar uur nogmaals proberen of anders op een doordeweekse dag ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• odan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 22:37

odan

The dark side is within all!

Ja dat de 1e in een weekend valt helpt niet echt.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EDIT
  • Laatst online: 19:26
Zo te horen heb ik geluk gehad. Nou heb ik de meest eenvoudige aangifte die je je maar kan voorstellen, dus het was voor mij klik, klik, klik, klik, klaar, maar heb totaal geen last gehad van (server)problemen en krijg voor die twee minuten werk weer een hele hoop geld terug :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ervaringen van de afgelopen jaren is dat je het beste de aangifte halverwege maart kunt doen. Dan zit je in de rustige periode (tussen de snelle mensen die meteen aangifte willen doen en diegene die het nog net voor 1 april willen invullen). :)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1Henk 'm!

• President
  • Nu online
odan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:13:
Ja dat de 1e in een weekend valt helpt niet echt.
Idd, maar dit gezeur is er elk jaar weer... En elk jaar weer klaagt men dat het het eerste weekend van de twee maanden druk is en dat het het laatste weekend en de laatste dagen druk is... Zucht..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• burnedhardware
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:16
JohanKupers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:17:
Ervaringen van de afgelopen jaren is dat je het beste de aangifte halverwege maart kunt doen. Dan zit je in de rustige periode (tussen de snelle mensen die meteen aangifte willen doen en diegene die het nog net voor 1 april willen invullen). :)
Daar komt bij dat de betatesters die nu bezig zijn erachter komen welke functies niet kloppen... * burnedhardware wacht ook nog even

[Voor 4% gewijzigd door burnedhardware op 01-03-2020 10:19]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• GioStyle
President schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:17:
[...]

Idd, maar dit gezeur is er elk jaar weer... En elk jaar weer klaagt men dat het het eerste weekend van de twee maanden druk is en dat het het laatste weekend en de laatste dagen druk is... Zucht..
Als je weet dat het elk jaar hetzelfde liedje is, dan kan je er toch als overheid zijnde erop inspelen? Of is dat teveel gevraagd? ;(

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lycaon
President schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:17:
[...]

Terwijl het volgens mij niet heel moeilijk is om m.b.v. fatsoenlijke load balancing een aantal extra instanties op te spinnen tijdens drukke periodes zoals deze. Het is niet alsof het elke keer erg "onverwachts" komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:19
Via de app lukt het trouwens wel. Ik ben direct binnen

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 09-06 18:51
White_Collar schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:19:
Ja maar daar kun je niets wijzigen.

Ik heb via de app even gekeken naar wat ik (we) terugkrijgen: 733.... ben blij dat ik daar niet vannacht voor wakker ben gebleven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:19
outlandos schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:25:
[...]

Ja maar daar kun je niets wijzigen.

Ik heb via de app even gekeken naar wat ik (we) terugkrijgen: 733.... ben blij dat ik daar niet vannacht voor wakker ben gebleven.
Ja daar kom ik ook net achter :-( 53 euro betalen :/

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lycaon
White_Collar schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:27:
[...]

Ja daar kom ik ook net achter :-( 53 euro betalen :/
Nergens een minuscule aftrekpost?
Onder de 49 hoef je het niet terug te betalen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11-06 22:55
Zojuist een poging gewaagd via de app, krijgen €551 terug nadat ik € 151 moest betalen via de voorlopige aanslag.. winst zit hem bij mijn vrouw, die krijgt aanrecht toeslag

PSN: Europhea

Acties:
  • 0Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:18
White_Collar schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:19:
Werkt voor mij ook niet, krijg na inloggen een foutmelding: "u een onroerende zaak had die niet uw hoofdverblijf was".

Ik weet van niks... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sham27
GioStyle schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:19:
[...]

Als je weet dat het elk jaar hetzelfde liedje is, dan kan je er toch als overheid zijnde erop inspelen? Of is dat teveel gevraagd? ;(
Tuurlijk kunnen ze daarop inspelen. En zouden ze dat moeten doen. Maar dat doet niets af aan het feit dat je alle tijd hebt, dat als je vandaag aangifte doet er kans is op errors, etc en dat je dat al weet. Dus waarom dan toch weer ieder jaar klagen i.p.v. paar dagen wachten? Scheelt alleen maar tijd en frustratie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• President
  • Nu online
GioStyle schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:19:
[...]

Wil je dat ze een compleet serverpark aanschaffen om de overbelasting op deze dagen te voorkomen? Zonde van het geld! Dat is hetzelfde als klagen op de post in december omdat je brief een paar dagen later is, vanwege de kerstpost...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
Lycaon schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:39:
via de app kun je hem wel ondertekenen :)
heb ik ook gedaan

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
President schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:33:
[...]

Wil je dat ze een compleet serverpark aanschaffen om de overbelasting op deze dagen te voorkomen? Zonde van het geld! Dat is hetzelfde als klagen op de post in december omdat je brief een paar dagen later is, vanwege de kerstpost...
Er bestaat zoiets als de cloud waar je, op basis van de actuele behoefte, servers kunt bij en afschalen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joenevd
  • Laatst online: 09-06 01:47
President schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:13:

[...]

Ja, gewoon over paar uur nogmaals proberen of anders op een doordeweekse dag ;-)
Ik heb het daarna met de app geprobeerd op de telefoon. Dat was nog makkelijker en dat lukte wel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinusz
Vanavond tussen 7 en 8 proberen mensen ;) (iets met studio sport)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Lol. Waarom willen mensen zo graag belasting aangifte doen? Of je het vandaag doet of een andere dag. Who cares?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GioStyle
giantgiantus schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:46:
Lol. Waarom willen mensen zo graag belasting aangifte doen?
Omdat ik een paar duizend terug krijg, daarom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sham27
GioStyle schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:51:
[...]

Die krijg je net zo snel als je het over een paar dagen doet hè..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m-designz
  • Laatst online: 16:18
Ben toch blij dat ik vannacht opgebleven ben, onze aangifte was om half 1 verstuurd en doordat we afgelopen jaar een hoop boeterente hebben betaald en een nieuwe hypotheek afgesloten hebben in combinatie met de combinatiekorting was dat alles bij elkaar toch 10k waard :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
GioStyle schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat je het systeem niet snapt dan. Als je de aangifte ergens deze maand doet krijg je het precies even snel terug als dat je het vandaag doet hoor :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m-designz
Maar het is wel fijn om te weten of het ook klopt wat je in je hoofd hebt dat je terugkrijgt
giantgiantus schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:55:
[...]

Ik denk dat je het systeem niet snapt dan. Als je de aangifte ergens deze maand doet krijg je het precies even snel terug als dat je het vandaag doet hoor :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
m-designz schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:54:
Ben toch blij dat ik vannacht opgebleven ben, onze aangifte was om half 1 verstuurd en doordat we afgelopen jaar een hoop boeterente hebben betaald en een nieuwe hypotheek afgesloten hebben in combinatie met de combinatiekorting was dat alles bij elkaar toch 10k waard :D
Ik hoop dat dit een grapje is. Die 10k krijg je ook even snel terug als je de belasting volgende week in dient 😂

Acties:
  • +3Henk 'm!

• T-Infinity
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online

T-Infinity

Heen en weer....

m-designz schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:54:
Waarom ben je dan blij dat je opgebleven bent?
Beter was je gaan slapen en over 1 of 2 weken een keer rustig aangifte doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m-designz
Omdat ik het nu zwart op wit heb staan en ik dat toch een fijn idee vind
T-Infinity schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:55:
[...]

Waarom ben je dan blij dat je opgebleven bent?
Beter was je gaan slapen en over 1 of 2 weken een keer rustig aangifte doen.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True