Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:55

Het is weer bijna zo ver! Vanaf 1 maart mogen we belastingaangifte over 2019 gaan doen. Een centraal topic is dus handig. Mocht je vragen en/of problemen hebben ben je hier van harte welkom.

Doe je vóór 1 april aangifte, dan krijg je vóór 1 juli bericht van de belastingdienst.

Meer info op de website van de belastingdienst.

Vorige delen:

Belastingaangifte 2018
Belastingaangifte 2017
Belastingaangifte 2016
Belastingaangifte 2015
Belastingaangifte 2014

Veranderingen 2019

https://gen.sendtric.com/countdown/efbzlm9jrz

• Ryan_
Xtr3me4me schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:41:
[...]

Wanneer was die van jou verzonden dan? (kun je zien op de belastingdienst website)
Bij mij staat 03-05-2020, maar op mijn postnl app zie ik niets, werd het niet altijd verzonden onder SANDD?

Weet dat ze overgenomen zijn, maar misschien dat ze nog steeds onder die naam versturen?
De dagtekening op Mijn Overheid was 12-05. Zojuist de fysieke post ontvangen op de deurmat via PostNL.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryan_
Dagtekening: 12 mei

Zojuist het geld mogen ontvangen (Rabobank)
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True