Hoe laat wilde je beginnen ?sHELL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 03:46:
Zover drie reacties gehad van @ShAd0w @kaasszje en @Soliest , dus een GoT VRChat wereld toer zie ik wel zitten.
Zit te denken aan aankomende Maandag avond. In het begin van de avond? Laat even weten of dit mogelijk is, we kunnen eventueel ook een later tijdstip afspreken.
Voor de mensen die nog twijfelen, ik probeer met de world toer een aanbod te laten zien van wat er mogelijk is in VR. Dus voornamelijk technische demonstraties, kunst en educatief aanbod.
Shader Fes 2021 preview begint dit weekeinde ook, dus als er iets interessants bij zit zal ik daar ook aandacht aan geven.
Nog wat kleine opmerkingen:
In de eerste plaats, dit zal een PCVR only gebeuren zijn (desktop mode kan, maar denk niet dat het de ervaring is die je zoekt). Quest standalone zal helaas niet mogelijk zijn.
Ten tweede, om dit evenement makkelijk bij te wonen zul je gebruik moeten maken van een volledig VRChat account. Dus een VRChat account waarmee je kunt inloggen op de VRChat website.
https://hello.vrchat.com/
Een VRChat account aangemaakt met Oculus of Steam is hiervoor helaas niet voldoende, heb je z'n account en wil je die blijven gebruiken volg dan deze instructies.
Ik redt het hopelijk om rond 20.00 aan te haken (liggen de kids op bed
Je kan de headset gewoon via de strap opladen.vaagjunior schreef op zondag 28 november 2021 @ 22:32:
[...]
Ah ja ik zag dat dus eerst niet, blijkt dat hij niet is opgeladen.. omdat ik denk de oplaadkabel eruit deed toen ik mijn headset zelf had opgeladen.
Even heel wat anders in het algemeen.. is het niet leuk als er naast dit topic ook iets wordt opgebouwd dat we als nederlandse VR community wat opbouwen op discord en via daar dan met elkaar kunnen gamen/ discusseren.. beetje als verlengde op dit topic zeg maar. Ik weet niet of dit ooit al eens is voorgesteld binnen dit topic haha.
Kortom battery pack lekker aangesloten laten en alles opladen via de strap aan de achterkant
[ Voor 52% gewijzigd door kaasszje op 28-11-2021 23:04 ]
Ik ben verstopt zoek een ander :P