Dit lijkt inderdaad zo te werken.Sissors schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:36:
[...]
Niet voor deze toepassingen, maar ik neem aan dat hij gewoon een standaard USB joystick oid emuleert. Dan zou het moeten werken als je hem rechtstreeks in een Q3 steekt. Volgende vraag is wel of de Q3 dat weer doorstuurt naar je PC.
Ik ga die doos gewoon bouwen en kom er vanzelf wel achter
Het zal liggen aan het feit dat ik de Deco X60's omzeil.Die snap ik niet. Zonder internet krijg je meer performance? Dat zou toch echt nul impact horen te hebben. Sowieso niet op framerate natuurlijk, want dat wordt door je PC bepaald en niet de verbinding, en dat beetje data wat voor internet gebruikt wordt zou ook gerommel in de marge moeten zijn. Plus je noemt dat je ook de PC via Wifi zelf internet kan geven, dan gaat het dus nog geen eens via je VR AP.
De Ziggo router (in bridge mode) gaat naar naar een X60 in de woonkamer. Van daaruit naar een switch en vanuit de switch gaat een utp kabel naar een X60 op zolder, waarop de pc dan weer bekabeld op aangesloten is.
Omdat ik de dedicated router (WAX202) als AP had geconfigureerd moest ik de utp kabel vanuit de X60 ook op de WAX202 aansluiten omdat de Quest anders geen IP kreeg.
Dus nu ik de WAX202 als router heb geconfigureerd kan ik hem buiten de X60's gebruiken.
:strip_exif()/f/image/FovGO2nZQE4QkbmJGa8agXcg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SO2GbSz6PekGGRM62Hj6TgZw.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/6AZN8ii12CBWIHqj3LE7o0gJ.webp?f=fotoalbum_large)