Ben even een dagje offline en dan staat heel did draadje weer vol met nieuwe info
Zelf gebruik ik de BoboVR S3 Pro Head Strap met maar 1 accu. De meeste sessies welke ik doe zijn korter dan 4 uur, dus dan gaat het ruim met de accu in de Q3 en die op de headstrap. Daarnaast als het dan toch zo mocht zijn, dan heb ik een stekker naast me op het bureau om met draadje aangesloten te worden. Met mijn PC VR spellen is dat niet zo heel erg. Veelal speel ik dan Elite Dangerous of Flightsimulator 2024.
Als ik op de Q3 native de spellen start, dan vind ik dat draadje ook wel lastig, maar dan kan ik weer een powerbank aansluiten mocht het echt nodig zijn. Voordat ik echt helemaal draadloos was, had ik ook zo`n katrol aan het plafond. Dat ging ook best goed.
Spellen welke ik in VR goed vind:
PC VR
The 7th Guest
Demeo
Skyrim VR
Elite Dangerous
Half-Life Alyx
The Last Clockwinder
Moss
Myst
No Man`s Sky
Riven
Meta Store:
Battlemarked
Kingspray Graffiti
The Room VR: A Dark Matter
Puzzling Places
Demeo
Vermillion - VR Painting
A Fisherman's Tale (1, 2 vind ik minder)
Mocht je spellen willen uitproberen, zou je een maandje Meta Horizon+ kunnen nemen, dat is als het goed is gratis en daarna iets van 9 euro per maand. Dan kun je best veel spellen gewoon installeren en volledig spelen.
Mocht je een ander spel willen kopen, kun je bij een andere speler kijken of ze een kortingscode kunnen doorsturen, dat scheelt ook weer zo`n 15% op je aanschaf. In de Meta app op je telefoon kies je voor het hamburgermenu en vervolgens Doorverwijzingen. Daar selecteer je het Tabje Apps en tik je op het spel welke je wilt doorverwijzen. Daar staat dan de link voor de korting.
Alvast een goede jaarwisseling en een mooi VR jaar volgend jaar
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3