GoT VR World Tour 27 Juni 2022 Door gebrek aan interesse afgeblazen.
Begin wereld URL : TBA
Voorgaande GoT VR World Tours.
29 November (eerste keer) Deelnemers @sHELL & @kaasszje
13 December Thema Vket Deelnemers @sHELL & @royaljoop
23 December Thema Shaders Deelnemers @sHELL, @royaljoop & Kahless
Aankomende GoT VR World Tours.
27 Juni Thema : Virtuele Museums
Wat heb ik nodig om mee te doen?
In de eerste plaats, dit zal een PCVR only gebeuren zijn (desktop mode kan, maar denk niet dat het de ervaring is die je zoekt). Quest standalone zal helaas niet mogelijk zijn.
Ten tweede, om dit evenement makkelijk bij te wonen zul je gebruik moeten maken van een volledig VRChat account. Dus een VRChat account waarmee je kunt inloggen op de VRChat website.
https://hello.vrchat.com/
Een VRChat account aangemaakt met Oculus, Viveport of Steam is hiervoor helaas niet voldoende, heb je z'n account en wil je die blijven gebruiken volg dan deze instructies.
Als je vragen hebt of is iets niet duidelijk, stel ze dan gerust.
Begin wereld URL : TBA
Tijd | Schema |
18:00 | TS krijgt een update voor de begin wereld URL |
19:00 | GoT VR World Tour begint |
21:00 | Einde |
Voorgaande GoT VR World Tours.
29 November (eerste keer) Deelnemers @sHELL & @kaasszje
13 December Thema Vket Deelnemers @sHELL & @royaljoop
23 December Thema Shaders Deelnemers @sHELL, @royaljoop & Kahless
Aankomende GoT VR World Tours.
27 Juni Thema : Virtuele Museums
Wat heb ik nodig om mee te doen?
In de eerste plaats, dit zal een PCVR only gebeuren zijn (desktop mode kan, maar denk niet dat het de ervaring is die je zoekt). Quest standalone zal helaas niet mogelijk zijn.
Ten tweede, om dit evenement makkelijk bij te wonen zul je gebruik moeten maken van een volledig VRChat account. Dus een VRChat account waarmee je kunt inloggen op de VRChat website.
https://hello.vrchat.com/
Een VRChat account aangemaakt met Oculus, Viveport of Steam is hiervoor helaas niet voldoende, heb je z'n account en wil je die blijven gebruiken volg dan deze instructies.
Als je vragen hebt of is iets niet duidelijk, stel ze dan gerust.
[ Voor 126% gewijzigd door sHELL op 27-06-2022 19:39 . Reden: aanpassen van de layout ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.