@
Tomba Bij mij werkt de app qua temperatuur prima, blijft bijzonder hoe dat iedere keer bij iedereen anders is. Maar ook last van totale onzinstatussen qua ramen en deuren.
@
Whis! Zo'n vetersetje voor onderweg vertrouw ik niet helemaal, maar een fatsoenlijk erin geschoten prop kan wel een tijd mee. Een paar auto's geleden kwam ik er bijna 70.000 km na aanschaf bij het vervangen van de banden achter dat er 3 proppen in een van de achterbanden zaten. Tijdens het rijden nooit wat van gemerkt.
@
EfromB Dat de beperkte range van de eGolf rust geeft gaat er bij mij niet helemaal in. Ja, het is prima te plannen, maar bijvoorbeeld 100 km meer range geeft toch wat meer vrijheid om net even wat gunstigere stops te kiezen. Met name in het buitenland, waar DC laden toch wat minder ruim voorhanden is dan in Nederland mis ik toch wat range.
Maar ja, vakantie is ook niet wekelijks en de rest van het jaar voldoet de eGolf prima. En behalve voor een rondje door de Dolomieten ben ik ook nog nergens echt tegen de range beperking aangelopen.