• DDDikkiedik
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:55
Wat is dan de prijs? Ik kan het niet vinden.

• Kruiwagen
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
DDDikkiedik schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 16:00:
Wat is dan de prijs? Ik kan het niet vinden.
https://evplusetech.com/product/e-golf-150ah/

$6300

[ Voor 26% gewijzigd door Kruiwagen op 30-06-2026 16:28 ]

• jmamac
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:53
Kruiwagen schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:55:
Wij hebben de egolf als enige auto. Met 1 kind en een 2e op komst. We rijden ongeveer 25.000 per jaar. Veel kilometers, maar eigenlijk alleen maar korte stukken. Met de auto op vakantie gaan we eigenlijk nooit, afgezien van de sporadische citytrip. Dagje naar het strand, dan hang ik hem wel aan de lader. Je kunt vaak met minder af :)
Ik vind het moedig van je, maar als ik dit topic even teruglees heb je de auto pas 1 of 2 weekjes? Dus ik lees graag je ervaring na tijdje (en na de winter) ;). Uiteindelijk is natuurlijk alles mogelijk, maar ik vind dat wel zonder problemen 200km moet kunnen rijden, al is het maar om iemand op te pikken van de luchthaven of om iets op te halen op Marktplaats. Dan wil je niet ook nog eens aan de lader hoeven. Maar goed, dat is een stukje comfort en dat is voor iedereen persoonlijk. Niet iedereen wilt/kan ook twee auto's hebben, en als een auto voldoet voor 95-99% van de tijd, ja moet je dan een andere auto kopen voor die ene 1%? (Dan zou je er ook eentje kunnen huren in dat geval). Dat was trouwens ook het verkoopargument van de elektrisch Mazda MX30 (en die is gigantisch geflopt... blijkbaar denkt de meerderheid daar toch anders over). Maar opnieuw, als de e-Golf gebruikt binnen zijn mogelijkheden, dan krijg je heel veel auto voor je geld. Begrijp me niet verkeerd... ik ben echt positief over de e-Golf!
Pagina: 1 ... 68 69 Laatste