Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:02

Mars Warrior

Earth, the final frontier

vraasen schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:51:
[...]
Die verborgen optie heb ik nog niet ontdekt
Zit zo ongeveer op elke VAG bak. Een kleine inkeping aan de onderkant 8)

Je moet er ff voor bukken, maar dan kun je hem zien :)

http://www.team-mediaportal.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Heijmenberg99 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:00:
Ik heb qua range voor mezelf een record gezet. Met 230 range vertrekken en 25km later met 130 aankomen :+ tevens ook een snelheidsrecord behaald; 158 :)
Man, man. Hoeveel haal je dan volgems de board computer met die snelheid? 60km ofoz?

• kevinvi
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 15:53
Heijmenberg99 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:00:
Ik heb qua range voor mezelf een record gezet. Met 230 range vertrekken en 25km later met 130 aankomen :+ tevens ook een snelheidsrecord behaald; 158 :)
Je woont in zuid limburg? 158 moet haast wel berg af zijn geweest :D

• Heijmenberg99
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 19:24
kevinvi schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:16:
[...]

Je woont in zuid limburg? 158 moet haast wel berg af zijn geweest :D
Ik woon in Noord Brabant.
Stukje snelweg naar beneden over een viaduct :P

• Heijmenberg99
Mars Warrior schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:28:
[...]

Man, man. Hoeveel haal je dan volgems de board computer met die snelheid? 60km ofoz?
Ja niet veel. Niet specifiek op gelet maar de rang was echt flink minder.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Reiger072
  • Laatst online: 11-06 18:09
Vorige week vrijdag naar Duitsland en terug gereden en niet ontevreden over het verbruik en actieradius voornamelijk snelweg. Vertrok met denk 80-85% accu onderweg 2x even halfuurtje geladen bij de Shell (19 kWh per keer geladen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
De nieuwe website voelt wel als een flinke achteruitgang. Je kan vrijwel niets meer van de auto activeren, geen locatie, geen laadstatus..

You save everyone, but who saves you?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:15

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Deze keer echt heel lang niet geladen, 58km snelweg en verder alleen korte ritjes in stad en B-wegen (dat zie je ook al wel aan de gemiddelde snelheid denk ik)

Nette score dacht ik zo :) nog 33 kilometer op de GoM nu (maar gezien langere rit die er aan komt toch maar even laden :p)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• S_Chief
  • Niet online
Met welke bandenspanning rijden jullie @Reiger072 @Tomba? Tot nu toe heb ik 2,5 bar aangehouden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

S_Chief schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:22:
Met welke bandenspanning rijden jullie @Reiger072 @Tomba? Tot nu toe heb ik 2,5 bar aangehouden.
2.8 bar rondom

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TWPL
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 07-06 08:56
Mars Warrior schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:29:
[...]

Grappig :D

Maar ik heb nog nooit 200km of meer op het display zien staan. Misschien het bewijs dat een snellader niet goed is voor het bereik van de Golf :X

Afgelopen winter kwam ik vaak niet verder dan 130km, waarbij de laatste 20km altijd afzien was met uutgeschakelde verwarming en mega gebrek aan vermogen ;w
Ook niet met warmer weer? Nu de temperaturen weer opladen ‘s nachts heb ik ‘s ochtends 240 range.... Heb geen warmtepomp overigens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Wij zijn aan het oriënteren voor een e-golf.
Gisteren test gereden in een e-golf van 2018 en bijna 30K op de teller.
Wat ons opviel is dat er gewoon geen cruise control opzat, maar verder reed het prima!
Zijn er zaken waar we op moeten letten bij aanschaf van een jong gebruikte of echte must haves?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

TWPL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:27:
[...]
Ook niet met warmer weer? Nu de temperaturen weer opladen ‘s nachts heb ik ‘s ochtends 240 range.... Heb geen warmtepomp overigens
Ik post nog wat cijfers, maar NEE, kom nu max op 190km 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TWPL
The Fatal schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:19:
Wat ons opviel is dat er gewoon geen cruise control opzat, maar verder reed het prima!
Zijn er zaken waar we op moeten letten bij aanschaf van een jong gebruikte of echte must haves?
Een auto zonder cruise control zou ik sowieso niet aan beginnen:)
Verder is het maar net wat je natuurlijk zelf wilt. Ik wilde graag het strakke display maar dat voegt behalve het uiterlijk echt niets toe. Achteruit rij camera vond ik een must en daar ben ik erg blij mee. Wel mis ik zelf de dode hoek detectie. Dat hadden we in de vorige auto wel en daar ga je echt aan wennen en op rijden.

Succes met je keuze!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RonaldPr
  • Laatst online: 18:00
Vreemd, iedere e-Golf heeft cruise controle. Misschien niet goed gekeken?

Ik zou inderdaad voor het digitale dashboard gaan en de infrarood verwarmde vooruit is ook fijn zonder draadjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DDDikkiedik
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 08:43
Ik denk dat de cruise control dan op snelheidsdetectie stond. Je kunt kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reiger072
S_Chief schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:22:
Ik doe hem vrij hoog 2.8-3.0 meestal.

• The Fatal
  • Nu online
DDDikkiedik schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Ik denk dat de cruise control dan op snelheidsdetectie stond. Je kunt kiezen.
Zie hier foto’s van het stuur. Zitten geen knoppen alleen volume regeling aan de linker kant. Of hebben we echt iets over het hoofd gezien?
Link naar auto

• Heijmenberg99
The Fatal schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:06:
[...]

Zie hier foto’s van het stuur. Zitten geen knoppen alleen volume regeling aan de linker kant. Of hebben we echt iets over het hoofd gezien?
Link naar auto
Als ik de foto zo zie lijkt er idd geen knop voor te zitten. Maar de foto is erg onduidelijk.

• The Fatal
  • Nu online
Foto 17 is het meest duidelijk

• RonaldPr
  • Laatst online: 18:00
Het is ook een import auto, dus vandaar de afwijking in de uitrusting. Ik vind hem trouwens flink aan de prijs, ik zelf zou geen import kopen. Wanneer er iets buiten de garantie defect gaat krijg je geen coulance en de toekomstige inruilwaarde is ook lager.

De velgen zijn ook vreemd.

Er staan meer dan genoeg Nederlandse auto’s te koop, maar de handelaren kunnen ze voor een prikkie in het buitenland kopen omdat daar flinke aanloopsubsidies zijn.

• The Fatal
  • Nu online
RonaldPr schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:38:
[...]

Het is ook een import auto, dus vandaar de afwijking in de uitrusting. Ik vind hem trouwens flink aan de prijs, ik zelf zou geen import kopen. Wanneer er iets buiten de garantie defect gaat krijg je geen coulance en de toekomstige inruilwaarde is ook lager.

Er staan meer dan genoeg Nederlandse auto’s te koop, maar de handelaren kunnen ze voor een prikkie in het buitenland kopen omdat daar flinke aanloopsubsidies zijn.
Dat verklaard een boel. We laten deze gaan.

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:47
RonaldPr schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:38:
[...]

Zijn Golf VIII velgen, de Belmont.

[Voor 41% gewijzigd door Carfanatic op 27-05-2021 11:29]

• DanielvdMark
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:37
@The Fatal Van den Brug heeft ook een aantal E-Golfs op voorraad die wel ACC hebben: https://vandenbrug.nl/occasions?Merk=Volkswagen,e-Golf

Misschien een optie?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
@DanielvdMark Alleen is daarvan 95% ook import. Nou is dat in mijn ogen geen probleem, er staat er hier ook 1 voor de deur die we zelf hebben laten importeren, inclusief nog 2,5 jaar fabrieksgarantie en waarbij we ook gewoon de subsidie vanuit de overheid hebben ontvangen. Waarom deze dan minder waard zou zijn uiteindelijk dan een door de dealer geïmporteerde versie is mij overigens een raadsel. Vroeger waren geïmporteerde auto's vreemd en spannend, tegenwoordig kan iedereen het zelf en is het heel normaal. Je hebt in Duitsland zoals gezegd veel meer keuze dan in NL en de prijzen liggen ook beter. En een heel groot deel heeft daar af-fabriek 5 jaar garantie waarbij je ook gewoon in NL bij de dealer terecht kunt.
Die auto's bij van den Burg hebben NL prijzen, het voordeel steekt de dealer dus gewoon in z'n zak. Ik zou het wel weten...

[Voor 8% gewijzigd door J0YR1D3R op 27-05-2021 13:46]

Website

• The Fatal
  • Nu online
DanielvdMark schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:11:
@The Fatal Van den Brug heeft ook een aantal E-Golfs op voorraad die wel ACC hebben: https://vandenbrug.nl/occasions?Merk=Volkswagen,e-Golf

Misschien een optie?
Is beetje aan de andere kant van het land voor ons helaas. Staan wel mooie tussen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

De zomer komt er weer aan en wat scheelt dat in de range :) gemiddeld 12.58 kWh/100km over de afgelopen 460 kilometer.
De GoM wordt er duidelijk enthousiast van:

[Voor 17% gewijzigd door Tomba op 29-05-2021 16:20]

• Mars Warrior

Mars Warrior

Tomba schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 15:44:
De zomer komt er weer aan en wat scheelt dat in de range :) gemiddeld 12.58 kWh/100km over de afgelopen 460 kilometer.
[Afbeelding]
Die van mij geeft precies 100km minder aan :D

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:26
Misschien kan iemand mij in de goede richting duwen... ik ben opzoek naar een e-Golf private lease om over te nemen. Er zijn vorig jaar een flink aantal mooie deals verkocht maar wat ik tot nu toe aan (overname) aanbod vind is nihil en reeds overgedragen (oude advertentie) of ik zoek op de verkeerde plekken ;) .

• DDDikkiedik
Ik denk dat je hier dan niet zo aan het goede adres bent. De meeste mensen hier zijn erg tevreden met hun e-Golf.

Ik in ieder geval wel. Ik vind het een ideale auto, afgezien van enorme afstanden rijden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FrankVolt
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 08:35
@Tomba , rijdt zeker alleen in de stad, ga je op de snelweg zeken niet halen zelfs niet op eco+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

FrankVolt schreef op zondag 30 mei 2021 @ 08:38:
@Tomba , rijdt zeker alleen in de stad, ga je op de snelweg zeken niet halen zelfs niet op eco+
Nee zeker niet. Van deze 460 kilometer was zo’n 180 kilometer snelweg, de rest is stad en provinciaal verkeer.
En voor de volledigheid die 12.58 kWh/100km is netto (wat er uit mijn laadpaal is gekomen dus), de eGolf zit daar nog onder…

Gisteren zo’n 48 kilometer snelweg, daarnaast 40 kilometer B-weg (60/80) en een klein stukje stad leverde dit op:

Ik rij trouwens nooit in ECO+, merk daar geen voordeel van qua range. Ik rij wel met veel en vroeg uitrollen (D) en om te remmen tik ik de hendel naar B.

[Voor 5% gewijzigd door Tomba op 30-05-2021 09:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Oeps, verkeerde topic |:(

[Voor 86% gewijzigd door Mad-Matt op 31-05-2021 09:56]

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwin
DDDikkiedik schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:51:
Ik denk dat je hier dan niet zo aan het goede adres bent. De meeste mensen hier zijn erg tevreden met hun e-Golf.

Ik in ieder geval wel. Ik vind het een ideale auto, afgezien van enorme afstanden rijden.
Ik vroeg ook alleen een duwtje in de goede richting, er moet toch ergens iemand zijn die niet tevreden is :P.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Erwin Volgens mij is er wel iemand hier in dit topic die er niet zo tevreden over is en afaik zelfs vanaf wilde? @ThaddeusX is dat. Mocht dat zo zijn zou ik dat even onderling met elkaar regelen :)

Qua verbruik helpen deze temperaturen overigens enorm. Totaal hebben we er nu 85km mee gereden deze lading en is de range nog 190km. Volgens de WeConnectID app is het percentage van de accu nu 69% dus bij leegrijden naar 0 (theoretisch) zou de range 274km zijn. Dat vind ik niet slecht :)

Website

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 11:21
Mad-Matt schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:53:
Nou we zijn geslaagd. Eind volgende week kunnen we deze ophalen.

[Afbeelding]
Zo he, heb jij de eerste e-Golf cabrio! :+

Gefeliciteerd met de aanwinst, maar het verkeerde topic vrees ik ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Delta737 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:34:
[...]

Zo he, heb jij de eerste e-Golf cabrio! :+

Gefeliciteerd met de aanwinst, maar het verkeerde topic vrees ik ;)
bhaha, verkeerde topic!! |:(

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TWPL
Tomba schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 15:44:
[Afbeelding]
Heb jij een warmtepomp? Die actieradius haal ik nooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba

Tomba

TWPL schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 20:49:
[...]

Heb jij een warmtepomp? Die actieradius haal ik nooit.
Yes ik heb een warmtepomp, maar volgens mij is die vooral voor in de winter toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heijmenberg99
Tomba schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 21:00:
[...]

Yes ik heb een warmtepomp, maar volgens mij is die vooral voor in de winter toch?
De warmtepomp werkt in de zomer ook voor meer range omdat die een klein stukje meer power heeft qua koeling met minder stroomverbruik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yingli405
  • Registratie: maart 2020
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:08:
[...]

Nee zeker niet. Van deze 460 kilometer was zo’n 180 kilometer snelweg, de rest is stad en provinciaal verkeer.
En voor de volledigheid die 12.58 kWh/100km is netto (wat er uit mijn laadpaal is gekomen dus), de eGolf zit daar nog onder…

Gisteren zo’n 48 kilometer snelweg, daarnaast 40 kilometer B-weg (60/80) en een klein stukje stad leverde dit op:
[Afbeelding]

Ik rij trouwens nooit in ECO+, merk daar geen voordeel van qua range. Ik rij wel met veel en vroeg uitrollen (D) en om te remmen tik ik de hendel naar B.
het kan nog beter :) met 80/100 km wegen

• Whis!
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
Vandaag weer eens de auto gewassen en het viel me in de volle zon op dat ik diverse vlekjes in de lak heb zitten die ik met geen mogelijk weg krijg.

In principe probeer ik vogelpoep / insectenresten zo snel mogelijk te verwijderen maar als je dat in de zomer enkele dagen na laat zit je schijnbaar al met lak'schade'...

Gaat om urano grey btw. Iemand anders die hetzelfde ervaart?

• S_Chief
  • Niet online
Uranogrijs is een drama wat dat betreft. Gevoelige unilak.

• TWPL
Na de diefstal van ons navigatiesysteem, en de installatie van een nieuwe, werkt we connect niet. De verbinding met carnet kan met geen mogelijkheid gemaakt worden. Na veel heen en weer gemail met VW blijkt dat ze van de fout weten. Morgen gaat ie naar de garage. Er was ook een terugroepactie die ze gelijk meepakken. Model 2020.

• RobG1967
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 15:42
TWPL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 23:15:
Na de diefstal van ons navigatiesysteem, en de installatie van een nieuwe, werkt we connect niet. De verbinding met carnet kan met geen mogelijkheid gemaakt worden. Na veel heen en weer gemail met VW blijkt dat ze van de fout weten. Morgen gaat ie naar de garage. Er was ook een terugroepactie die ze gelijk meepakken. Model 2020.
Wat voor terugroep actie betreft het?

• Whis!
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
Ah, ja ik had al wat langs zien komen hier. De schade van mij lijkt het meest op die van @mlvnc. Ben benieuwd hoe hier uiteindelijk mee wordt omgegaan door Pon.

• Reiger072
Gisteren helaas ook te maken gehad met een inbraak waarbij het navigatiesysteem is weggehaald.

Dacht dat ze dit alleen deden bij de Discover Pro versie maar ook de Discover Media is blijkbaar in trek.

Verder gelukkig niets weg of vernield, hopen dat ik hem niet al te lang kwijt ben

Edit: Ik meen mij te herinneren dat er met OBDEleven een functie in te schakelen was waarmee je auto afging als de deuren van binnenuit worden opgemaakt?

Weet iemand zo 1,2,3 hoe deze functie heet? Mijn collega heeft zo'n module dus wanneer ik mijn auto weer heb is deze functie geen overbodige luxe.

[Voor 34% gewijzigd door Reiger072 op 03-06-2021 10:21]

• TWPL
RobG1967 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:02:
[...]

Had iets met Navi te maken. Maar zal vanmiddag even expliciet vragen

• Warsillar
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13-06 21:44
Terugroepactie betreft:
De lasverbinding tussen het rempedaal met de daarop aanwezige rempedaalplaat kan onvoldoende sterk zijn uitgevoerd.
Referentiecode producent 4616

• Heijmenberg99
Warsillar schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:41:
Terugroepactie betreft:
De lasverbinding tussen het rempedaal met de daarop aanwezige rempedaalplaat kan onvoldoende sterk zijn uitgevoerd.
Referentiecode producent 4616
Maar heb je dan ook een uitnodiging gehad voor de terugroepactie of doen ze die alleen als je toevallig al langs komt?

• Warsillar
Klopt, ik kreeg daar een brief over.
Via https://www.rdw.nl/ kun je middels de kentekenchecker bekijken of er een openstaande terugroepactie is voor de auto.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4rockandroll4
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 09:54
Whis! schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:36:
Vandaag weer eens de auto gewassen en het viel me in de volle zon op dat ik diverse vlekjes in de lak heb zitten die ik met geen mogelijk weg krijg.

In principe probeer ik vogelpoep / insectenresten zo snel mogelijk te verwijderen maar als je dat in de zomer enkele dagen na laat zit je schijnbaar al met lak'schade'...

Gaat om urano grey btw. Iemand anders die hetzelfde ervaart?
Klopt, Urano gray is al vaker genoemd, drama. Een paar uur vogelpoep is al schade.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15:13
VW autolak in het algemeen is drama. Ik heb een mooie blauwe met 'racestrepen' op de motorkap na de sneeuw afgelopen voorjaar, kinderen met handschoenen die de sneeuw eraf gehaald hebben. Je ziet precies de banen die ze eraf geveegd hebben. Urano idd extra drama, werd ik door de verkoper ook voor gewaarschuwd. Kras- en vogelpoep gevoelig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 15:11
Ik weet niet of het door de hitte komt...maar mijn airco doet het niet meer?

Ik zie op de linker kleine display niks staan.

Als ik andere knopjes doe werkt het wel...hij blaast wel maar kan digitaal niks zien.

Smelt het van binnen ofzo? haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heijmenberg99
ThaddeusX schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:30:
Ik weet niet of het door de hitte komt...maar mijn airco doet het niet meer?

Ik zie op de linker kleine display niks staan.

Als ik andere knopjes doe werkt het wel...hij blaast wel maar kan digitaal niks zien.

Smelt het van binnen ofzo? haha
Toevallig eco+ aan staan? Dan gaat ook alles uit. Zo niet dan zou ik even contact opnemen met VW.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThaddeusX
DeGroteMuis schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:48:
VW autolak in het algemeen is drama. Ik heb een mooie blauwe met 'racestrepen' op de motorkap na de sneeuw afgelopen voorjaar, kinderen met handschoenen die de sneeuw eraf gehaald hebben. Je ziet precies de banen die ze eraf geveegd hebben. Urano idd extra drama, werd ik door de verkoper ook voor gewaarschuwd. Kras- en vogelpoep gevoelig.
Ik heb de urano grey en het is de mooiste kleur plus gratis omdat het de standaard kleur is.

Maar ik zie veel stof en viezigheid erop ja...vogelpoep dat kleeft.

Ik heb achterin de auto natte doekjes. Ik maak het een beetje nat en ga met mijn nagel de poep afschrapen...natuurlijk met de natte doek tussenin :9 is niet fris maar ik ga niet weekelijks naar de carwash en wil de vogelpoep ook z.s.m. weg hebben, vooral in deze hitte.

Ik check om de 2 dagen de auto voor vogelkak. Ookal rijd ik er niet mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThaddeusX
Heijmenberg99 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Toevallig eco+ aan staan? Dan gaat ook alles uit. Zo niet dan zou ik even contact opnemen met VW.
Eco+ staat dan aan ja.

Het valt me nu pas op...gek. En ik maar denken "waarom zie ik niks?".

Dankjewel voor de snelle reactie!

Eco+ gebruik ik alleen als ik ff 200km moet rijden.

• -oscar
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09-06 23:04
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat de e-golf de ene keer tot 274km range oplaad en de andere keer 200km of 227km? Ik laad steeds aan dezelfde laadpaal maar heb geen idee hoe dit komt..?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

yingli405 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:36:
[...]

het kan nog beter :) met 80/100 km wegen
[Afbeelding]
Vandaag was ik ook niet ontevreden :) grootste gedeelte snelweg (zie ook de gemiddelde snelheid)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThaddeusX
-oscar schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:14:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat de e-golf de ene keer tot 274km range oplaad en de andere keer 200km of 227km? Ik laad steeds aan dezelfde laadpaal maar heb geen idee hoe dit komt..?
De range is een "indicatie".

Dus als jij alleen op 50 wegen rijdt...en je auto oplaad tot 100% kan de auto 300km aan range laat zien.
Als je alleen op snelwegen, 100km dus, kan het zijn dat je 120km aan range ziet terwijl het 100% geladen is.

In de winter is het ook altijd lager omdat de auto dan meer verbruikt.

• -oscar
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09-06 23:04
Ik denk dat ik mijn vraag niet goed heb geformuleerd, of ik snap het gewoon niet ;) De ene keer als ik de auto oplaad geeft hij aan dat de accu 200km actieradius heeft, de volgende keer 227 en weer een volgende keer 275. Ik heb dan nog geen meter gereden.. hij moet toch altijd de volle capaciteit laden? Of baseert hij de nieuw geladen ‘toestand’ op mijn laatste rijstijl?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Er wordt rekening gehouden met het recente verbruik ja.

• ThaddeusX
-oscar schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:50:
Ik denk dat ik mijn vraag niet goed heb geformuleerd, of ik snap het gewoon niet ;) De ene keer als ik de auto oplaad geeft hij aan dat de accu 200km actieradius heeft, de volgende keer 227 en weer een volgende keer 275. Ik heb dan nog geen meter gereden.. hij moet toch altijd de volle capaciteit laden? Of baseert hij de nieuw geladen ‘toestand’ op mijn laatste rijstijl?
Hij geeft indicatie van je vorige auto rit.

Een oplaad beurt geeft geen reset.

Ookal heb je 1 week niet gereden gaatie de laatste rit calculeren op de voorbeeld van mijn vorige post.

En omdat je ieder keer anders rijdt zal er ook ieder keer een ander range indicatie zijn. Ongeact of je 10 of course 100% bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba

Tomba

-oscar schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:50:
Het is een zogenaamde Guess-o-Meter. Op basis van je recente verbruik doet hij een inschatting van je komende bereik. Als je gebruik zelf fluctueert, fluctueert de inschatting ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:19
Tomba schreef op zondag 6 juni 2021 @ 05:54:
[...]

Het is een zogenaamde Guess-o-Meter. Op basis van je recente verbruik doet hij een inschatting van je komende bereik. Als je gebruik zelf fluctueert, fluctueert de inschatting ook.
Ook hier geldt dus, ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

Totaal overbodig dus. Maar als ze het weglaten krijg je daar weer allerlei vragen over.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DDDikkiedik
??

De meeste mensen hebben ongeveer dezelfde rijstijl en rijgedrag door het jaar heen. Bij mij klopt de inschatting regelmatig tot op de kilometer nauwkeurig, in ieder geval als ik de bestemming invoer in de routeplanner.

Ik vind het heel handig. Je weet of je nog thuis kunt komen of niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Vandaag begonnen met 248 km, 48 gereden en 210 over. 10 gratis kilometers. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
ThaddeusX schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:12:
[...]

De range is een "indicatie".

Dus als jij alleen op 50 wegen rijdt...en je auto oplaad tot 100% kan de auto 300km aan range laat zien.
Als je alleen op snelwegen, 100km dus, kan het zijn dat je 120km aan range ziet terwijl het 100% geladen is.

In de winter is het ook altijd lager omdat de auto dan meer verbruikt.
Toch moet ik zeggen dat ik hem in de 9 maanden dat er hier nu 1 voor de deur staat er nooit een bereik <248km op heeft gestaan. Ondanks dat het verbruik toch wel aardig fluctueert door kou/afstanden etc. Nou moet ik wel zeggen dat we bijna geen snelweg ermee rijden overigens.

Website

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TWPL
RobG1967 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:02:
[...]

Auto is terug van de dealer. De terugroepactie betrof iets met het "WOCU regelapparaat". Had iets met de online diensten te maken dus wellicht was dat meteen de reden dat we connect/carnet bij mij niets deed. Inmiddels zie ik in de auto dat dat inderdaad verholpen is. Echter we connect activeren is een ramp. Alles geprobeerd en niets werkt. Ook meermaals telefonisch contact gehad met de we connect helpdesk (dat daar een aparte helpdesk voor is zegt eigenlijk al genoeg). Ze zijn wel erg goed bereikbaar, dat wel.

Nu wederom wat foto's en een filmpje gemaakt en opgestuurd. De technische kant van VW ging er naar kijken...

Wat me overigens wel opviel was dat de tijd verkeerd stond toen ik de auto bij de dealer ophaalde. Hij stond niet op automatisch, dus dat zelf gedaan. Dat was donderdag. Vanochtend zie ik echter dat de klok precies een uur achterloopt, terwijl de instelling juist staan in mijn ogen. Ik heb een fototoegevoegd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeGroteMuis
Ik kan nu even niet naar de auto om te zien hoe het bij mij staat, maar GMT+1 uur klopt met de tijd die de auto weergeeft. We hebben nu GMT+2 uur tijdzone hier, want zomertijd. Geen idee of VW gewoon GMT verkeerd gebruikt, maar als je zomertijd automatisch intstellen uitvinkt, staat er dan nog steeds GMT +1h?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 09-06 12:30

Spacialz

Ovenvers

Hi guys,

Mooi topic, lees al best een tijdje mee.
Kan iemand toevallig iemand vertellen of ik in het bezit ben van een warmtepomp.
Google is not my friend at the moment zeg maar..

Rij zakelijk een E-Golf Comfo 100 E1F, deze stond nog op de dam toen er collega vertrok en rij deze totdat ik een andere mag gaan rijden.
Range is tijdens de kou ronduit schofterig slecht namelijk.
Nu staat de auto vol op de parkeerplaats aangestekkerd en al een geeft een range van 204 KM aan

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:52
Nu precies een jaar geleden, hebben we onze e-golf geleverd gekregen via private lease.
60mnd, 10.000km/jr Indium grey, warmtepomp, audio etc. voor €350/mnd.
8.000 Km verder kan ik maar één ding zeggen; wat een heerlijke auto!

Maarrrr.... Die private lease zit dwars bij een een aanpassing van onze hypotheek...

Om die hypotheek rond te krijgen moet die lease vermelding bij het BKR verdwijnen.

De makkelijkste manier is als het leasecontract door iemand overgenomen wordt.

Dus heb je interesse dan is je berichtje welkom ;-)

Of zijn er andere manieren om er zonder enorme afkoopsom vanaf te komen?

VW e-golf 2020

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeGroteMuis
@Bula eerder in dit topic waren wat mensen die hem in konden wisselen tegen 0 euro afkoopsom. als ik het goed onthouden heb via de dealer én via VWPFS? Je zou het eens kunnen navragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• La1974
Bula schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:03:
Nu precies een jaar geleden, hebben we onze e-golf geleverd gekregen via private lease.
60mnd, 10.000km/jr Indium grey, warmtepomp, audio etc. voor €350/mnd.
8.000 Km verder kan ik maar één ding zeggen; wat een heerlijke auto!

Maarrrr.... Die private lease zit dwars bij een een aanpassing van onze hypotheek...

Om die hypotheek rond te krijgen moet die lease vermelding bij het BKR verdwijnen.

De makkelijkste manier is als het leasecontract door iemand overgenomen wordt.

Dus heb je interesse dan is je berichtje welkom ;-)

Of zijn er andere manieren om er zonder enorme afkoopsom vanaf te komen?
Ik hoop dat een overname je probleem oplost. De standaard termijn voordat je registratie verwijderd wordt is vijf jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwin
La1974 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:47:
[...]

Ik hoop dat een overname je probleem oplost. De standaard termijn voordat je registratie verwijderd wordt is vijf jaar.
Uit de email van VPFS die ik ontving bij overname:
De BKR registratie wordt afgemeld wanneer aan alle financiële verplichtingen zijn voldaan die bij het oude contract hoorden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• La1974
Erwin schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:52:
[...]

Uit de email van VPFS die ik ontving bij overname:

[...]
En dan duurt het nog vijf jaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erwin
Is dat niet specifiek bij een registratie om wanbetaling met daarbij behorende code van x jaar registratie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18:27

Mojo

The Power Within

4rockandroll4 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:48:
Wie heeft zijn eGolf weleens helemaal leeg gereden? Ik las dat er een schildpadje komt op het laatste stuk. Op sommige forums lees ik dat bij GOM = 0 je nog 5 kilometer reserve hebt.
Ik heb inderdaad een keertje een schildpadje gehad. Dat was nog met 2km te gaan ofzo. Kwam bij de laatste 10km denk ik. Toen heb ik de auto geparkeerd bij het restaurant om daarna nog met 7km bereik de laatste km naar huis te rijden.

Was nog in januari 2020 ofzo. Toen het koud was vergist in bereik. Wel beetje zitten zweten hoor. :p

edit:
Kak, zie nu pas dat ik een oude post quote. :p

[Voor 4% gewijzigd door Mojo op 07-06-2021 18:31]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• La1974
Erwin schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:12:
Is dat niet specifiek bij een registratie om wanbetaling met daarbij behorende code van x jaar registratie?
Ik denk dat dit de standaard werkwijze is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Warsillar
https://privatelease.volk...waarden-private-lease.pdf

Hoe kom ik van mijn BKR registratie af?
Een BKR notitie is altijd persoonlijk. Indien u van deze registratie af wilt, omdat u bijvoorbeeld een hypotheek
wilt afsluiten, zal het private-leasecontract moeten worden beëindigd. Er wordt dan een nieuw privateleasecontract afgesloten op de nieuwe naam voor de resterende termijnen. Neem voor de mogelijkheden
contact op met ons op via privatelease@vwpfs.nl of bel 033 454 92 15.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:40
Je verplichting verdwijnt dus telt niet meer mee als maandelijks last met als gevolg verlaging van hypothecaire mogelijkheden.

BMW F31 330i M Sport Shadow '18 - BMW R1200GS Rallye '17 - VW e-Golf ‘20

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: augustus 2019

MLLL

Palm Treo 650

En eigenlijk is het best bijzonder allemaal.
Als je je hypotheek geregeld hebt is de kans groot dat je gewoon weer een privateleaseauto kunt nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
[...]

Heb al eens eerder zo'n gevalletje gehad met een contract voor een alarmsysteem.
Toen ik aan de bank kon aantonen dag ik het afgekocht had ging men akkoord met de hypotheek

VW e-golf 2020

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bula
MLLL schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:23:
En eigenlijk is het best bijzonder allemaal.
Als je je hypotheek geregeld hebt is de kans groot dat je gewoon weer een privateleaseauto kunt nemen.
Precies!

VW e-golf 2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
DeGroteMuis schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:31:
@Bula eerder in dit topic waren wat mensen die hem in konden wisselen tegen 0 euro afkoopsom. als ik het goed onthouden heb via de dealer én via VWPFS? Je zou het eens kunnen navragen.
Heb VWPFS gebeld, maar daar was weinig medewerking.
Natuurlijk wel mogelijk tot afkoop, maar dat kost een vermogen.
Heb ook voorgesteld om die resterende 48 maanden in één keer te betalen: dan heb ik geen schuld meer😉, maar daar willen ze ook niet aan.
Heb vervolgens gevraagd naar de kosten als ik de auto nu van hun over koop.
Dit gaan ze berekenen, maar ik verwacht hier niet veel van.

VW e-golf 2020

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeGroteMuis
Ja, de registratie staat inderdaad nog 5 jaar. Maar als er nooit achterstand geregistreerd is, gaat het voor de hypotheek alleen erom dat je de schuld niet meer open hebt staan. Bij de BKR registratie komt gewoon een einddatum te staan zodra de verplichting afloopt. Zelfde geldt voor rekening courant en credit cards, die je overigens 9/10 keer na de hypotheek rond is weer gewoon zonder problemen aan kan vragen...
Bula schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:05:

Heb ook voorgesteld om die resterende 48 maanden in één keer te betalen: dan heb ik geen schuld meer😉, maar daar willen ze ook niet aan.
He, wat enorm irritant dat! Even in het topic gezocht en zag dat DancePlaza (kortere loooptijd, dat wel) en Pikstert in ieder geval wel gratis van het contract af konden. Toch zuur, dat onderscheid. Hebben ze wel meteen een bedrag genoemd? Zou in ieder geval niet 48 maanden maal 40 % van je maandsom moeten zijn. Volgens voorwaarden keurmerk private lease en VWPFS betaal je de gunstigste optie van de resterende termijnen * 40% of het verschil tussen jouw tarief en het tarief voor de kortere looptijd * 40%.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: april 2000
  • Nu online
[...]

Waarom wilden ze niet in 1 keer die 48 maanden hebben? Probeer te begrijpen wat het nadeel voor de leverancier is. Geld is dan binnen (dus nul risico op wanbetaling) en het contract blijft gewoon staan (dus dingen als eigen risico enzo zijn nog steeds gedekt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

In het topic is het al vaker vermeld maar dit klopt niet. Een BKR registratie is geen probleem, iedereen heeft die wel met iets. En dit is geen probleem bij het aanvragen van een hypotheek. Een BKR codering is onder andere je private lease auto, wat als krediet gezien wordt, en van invloed is op je hypotheek.

Het is toch raar dat je 5 jaar na inlevering van je PL auto hier dan nog last van kan hebben? En helemaal als je altijd keurig aan je betalingsverplichting hebt voldaan.

Met een creditcard die op je hypotheek drukt is het volgende trucje hetzelfde: Snel je CC opzeggen, hypotheek aanvragen, daarna weer een creditcard aanvragen.

[Voor 10% gewijzigd door Slasher op 08-06-2021 08:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba

Tomba

[...]

Ow das raar? Misschien nog een keer bellen en proberen met andere medewerker? (Of mail naar Privatelease@vwpfs.nl met kenteken in onderwerp met verzoek tot ontbindings voorstel)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
DeGroteMuis schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 07:48:
[...]
Zou in ieder geval niet 48 maanden maal 40 % van je maandsom moeten zijn. Volgens voorwaarden keurmerk private lease en VWPFS betaal je de gunstigste optie van de resterende termijnen * 40% of het verschil tussen jouw tarief en het tarief voor de kortere looptijd * 40%.
Precies, dit kan natuurlijk altijd, maar is wel een hele dure oplossing.
En heb dan geen auto meer, dus zou dan weer wat moeten kopen.
Dit terwijl ik super tevreden ben over de e-golf.
Geloof dat ik nog steeds niks beters kan vinden voor dat geld.
Dat leasen was gewoon een rekensom.
Mijn inschatting was dat de afschrijving van de e-golf groter was dan wat ze rekenen in het leasetarief.
VW moest destijds met alle geweld BEV's slijten, en dat mocht blijkbaar geld kosten.

Destijds wel nagedacht over de gevolgen van hypotheek, maar verkeerd ingeschat hoe groot de gevolgen zijn.
Snelle check bij de Rabobank: 84K minder hypotheek bij een BKR notering van 13K :F

VW e-golf 2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
Slasher schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:20:
[...]

I
Met een creditcard die op je hypotheek drukt is het volgende trucje hetzelfde: Snel je CC opzeggen, hypotheek aanvragen, daarna weer een creditcard aanvragen.
Kleine nuancering; die credicards zitten alleen maar dwars als je een echte kredietregeling hier op hebt, dus je schuld in delen afbetalen.
Als je creditcard iedere maand automatisch het totale bedrag afschrijft van je betaalrekening dan telt deze creditcard niet mee.
Het is handiger om de kredietregeling te verwijderen van je creditcard dan afzeggen en opnieuw aanvragen.

VW e-golf 2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simonanton
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 12-06 15:49
Slasher schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:20:
[...]

In het topic is het al vaker vermeld maar dit klopt niet. Een BKR registratie is geen probleem, iedereen heeft die wel met iets. En dit is geen probleem bij het aanvragen van een hypotheek. Een BKR codering is onder andere je private lease auto, wat als krediet gezien wordt, en van invloed is op je hypotheek.

Het is toch raar dat je 5 jaar na inlevering van je PL auto hier dan nog last van kan hebben? En helemaal als je altijd keurig aan je betalingsverplichting hebt voldaan.

Dit heet fraude.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
We Are Borg schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:14:
[...]

Waarom wilden ze niet in 1 keer die 48 maanden hebben? Probeer te begrijpen wat het nadeel voor de leverancier is. Geld is dan binnen (dus nul risico op wanbetaling) en het contract blijft gewoon staan (dus dingen als eigen risico enzo zijn nog steeds gedekt).
Precies! cash is king zeggen ze toch? bij Pon blijkbaar niet :o

VW e-golf 2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeGroteMuis
@Bula Ah, ik had voor 13k BKR ongeveer 78k minder verwacht bij een looptijd van 30 jaar op je hypotheek. Ze rekenen de 'aflossing' in 5 jaar over het algemeen.

Als je 100% zeker weet dat je de auto en de hypotheek gemakkelijk kan dragen, zou je wellicht nog iets kunnen doen met familie die het leasecontract op naam zet? Goede afspraken maken en vastleggen op papier, inclusief vastleggen dat je alsnog de afkoop doet wanneer nodig voor die ander bijvoorbeeld. Wel zo wijs bij dat soort dingen zodat er nooit onenigheid over kan komen, hoe goed de band ook is. Maar als je iemand kent die (voorlopig) geen hypotheek nodig heeft / gaat wisselen, mogelijk een optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
DeGroteMuis schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:27:

Als je 100% zeker weet dat je de auto en de hypotheek gemakkelijk kan dragen, zou je wellicht nog iets kunnen doen met familie die het leasecontract op naam zet? Goede afspraken maken en vastleggen op papier, inclusief vastleggen dat je alsnog de afkoop doet wanneer nodig voor die ander bijvoorbeeld. Wel zo wijs bij dat soort dingen zodat er nooit onenigheid over kan komen, hoe goed de band ook is. Maar als je iemand kent die (voorlopig) geen hypotheek nodig heeft / gaat wisselen, mogelijk een optie.
Die optie blijft idd over, maar wil ik liever geen gebruik van maken. Zou het vervelend vinden als diegene later in de problemen komt. Ook ik had niet verwacht om aan de hypotheek te gaan sleutelen....

VW e-golf 2020

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bula schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:13:
[...]

Die optie blijft idd over, maar wil ik liever geen gebruik van maken. Zou het vervelend vinden als diegene later in de problemen komt. Ook ik had niet verwacht om aan de hypotheek te gaan sleutelen....
Mijn post Tomba in "Het grote Volkswagen e-Golf topic" gezien? Emailtje eraan wagen kan zeker de moeite zijn. Zijn meerdere mensen in dit topic die de auto zo in konden leveren zonder meerkosten. Denk dat je gewoon pech had met de Callcenter Agent...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bula
Tomba schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:36:
[...]

Mijn post Tomba in "Het grote Volkswagen e-Golf topic" gezien? Emailtje eraan wagen kan zeker de moeite zijn. Zijn meerdere mensen in dit topic die de auto zo in konden leveren zonder meerkosten. Denk dat je gewoon pech had met de Callcenter Agent...
Zeker; heb ik gelezen.
Alleen dan ben ik ook de auto kwijt.

En dat wil ik liever niet, want ik ben echt wel gek op die auto.

Heb evt. wel geld beschikbaar om die leasetermijnen in één keer af te tikken of de auto over te kopen van PON.
Waarbij de eerste optie de voorkeur heeft.
Zal nog eens schriftelijk aanvragen of dit mogelijk is, misschien dat het dan bij de 2e lijn terecht komt.

VW e-golf 2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bula schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:28:
[...]

Zeker; heb ik gelezen.
Alleen dan ben ik ook de auto kwijt.

En dat wil ik liever niet, want ik ben echt wel gek op die auto.

Heb evt. wel geld beschikbaar om die leasetermijnen in één keer af te tikken of de auto over te kopen van PON.
Waarbij de eerste optie de voorkeur heeft.
Zal nog eens schriftelijk aanvragen of dit mogelijk is, misschien dat het dan bij de 2e lijn terecht komt.
Ah op die manier! Had niet begrepen dat je de auto wilde houden.

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True