• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
Werkt bij jullie de lendensteun vierpunt druktoets in alle vier de richtingen? Bij mij doet naar achteren niets, geen servo motor geluid. Bij naar voren, omhoog en omlaag doen de servos iets. Weet niet of het zo hoort.

• gertk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:45
this schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:56:
[...]

Die 2000 liter moet je wel met een serieuze korrel zout nemen. Voor zover ik weet rekent Tesla tot aan het dak, terwijl andere merken rekenen tot aan de bovenkant van de rugleuning.
Bij een stationwagen en een bestelwagen reken je toch ook tot aan het dak? :)

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:26
gertk schreef op zondag 25 januari 2026 @ 10:45:
[...]

Bij een stationwagen en een bestelwagen reken je toch ook tot aan het dak? :)
Voor zover ik kan terugvinden niet. En als je wat logisch nadenkt besef je ook wel dat het zo is, want hoe kan de Y nu opeens zo veel meer ruimte hebben dan alle concurrentie terwijl het dak zo veel lager hangt.
Bestelwagen vergelijk ik niet mee, dat is een totaal andere klasse.

In onderstaande afbeelding zie je ook dat ze niet alle pakketjes tot aan het dak gestapeld hebben, maar net tot aan de hoogte van de rugleuning.
https://www.google.com/ur...AAAdAAAAABAH&opi=89978449

[ Voor 4% gewijzigd door this op 25-01-2026 16:51 ]

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:26
ReconE schreef op zondag 25 januari 2026 @ 10:36:
Werkt bij jullie de lendensteun vierpunt druktoets in alle vier de richtingen? Bij mij doet naar achteren niets, geen servo motor geluid. Bij naar voren, omhoog en omlaag doen de servos iets. Weet niet of het zo hoort.
Dus als je naar voren hebt gedrukt, is dit permanent? Je kan die nooit terug naar achteren doen?

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
this schreef op zondag 25 januari 2026 @ 16:53:
[...]

Dus als je naar voren hebt gedrukt, is dit permanent? Je kan die nooit terug naar achteren doen?
Klopt, gebeurt niks als ik naar achter druk. Ik ben benieuwd of het bij anderen wel werkt.
Ik denk: tijd voor een service request, zojuist gemeld.

[ Voor 9% gewijzigd door ReconE op 25-01-2026 17:25 ]

Pagina: 1 ... 66 67 Laatste

Let op:
Of je wel of geen update hebt ontvangen hoeft niet meer hier in het topic. Dit verschijnsel zie je ook bij elke nieuwe iOS/Android/PS4/Xbox update.

Probleem hier is dat Tesla elke week wel een update uitbrengt, waardoor de vervuiling nog erger is. Als er een nieuwe update is, kan hij natuurlijk wel inhoudelijk besproken worden.

Voor vragen en opmerkingen over de Model 3 en Y kan je terecht in dit topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic