Om heel eerlijk te zijn is het ook erg discutabel of het scheiden van je signalen echt zin heeft, zeker omdat hij de huis tuin en keuken apparatuur het intern toch aan elkaar ligt wat je vaak leest en ziet in testen. Voor het vermogen hoef je het ook niet te doen zoals bij professionele audio. Ik heb thuis gewoon nog de brug ertussen zitten op de speakers (B&W 685) en gewoon 1 goede zelfbouw kabel ertussen.Fairy schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:01:
[...]
Of je ze nu in de speakerterminals schroeft of in pluggen, dat maakt in feite ook niets uit. Enige is dat pluggen wat makkelijker toegankelijk zijn.
Mijn eigen speakers heb ik rechtstreeks (bare wire) aangesloten, maar wel zonder bruggen. Ik heb de kabel ontbloot op een eindje van het einde af, mantel een stukje verschoven zodat er een stukje vrij komt en daarna de tip gestript. De kabel laat ik dan door zowel LF en HF lopen. Dan heb je een bare wire aansluiting zonder noodzaak voor bruggen.
Een optie kan daarna nog zijn om 1 kabel via LF>HF te laten lopen en 1 via HF>LF, dus van boven naar beneden, maar ik geloof daar niet in en heb alles gewoon via LF-HF lopen zodat de kabel niet knikt.
Het leven is te kort om geduld te hebben!