SED schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:03:
Zucht.. los van je akelige gewoonte om postings achteraf fiks te veranderen is dit een letterlijke quote van je
Die stelling is dus gewoon onjuist. ( dat was een punt!)
aangetoond en door jezelf bevestigd
Alleen onder hele speciale omstandigheden
Een stelling zo absoluut geformuleerd kan niet een beetje juist of onjuist zijn.
Jij hebt de akelige gewoonte om tekst 100% heel zwart-wit te lezen op een manier zodat het jou uitkomt.
Je negeert gewoon wat je niet bevalt en claimt victorie. En die onjuistheden blijf je dan hard volhouden.
Het kern punt wat blijft staan is dat op macro niveau er geen quantum effecten zijn die hier relevant kunnen zijn.
Maar mijn aanbod staat nog steeds: ik wil je best tot 0 kelvin afkoelen. Wie weet hoe je de muziek dan ervaart

Vandaar mijn .. done> Next.
Lees nog even terug wat je zelf schrijft:
vrij naar Kuhm "Bij het toepassen van een wetenschappelijke methode komen steeds opnieuw waarnemingen naar boven die niet in de bestaande modellen of paradigma's passen (anomalieën). "
De aanhangers van een paradigma blijken vaak net zo gelovig als religieuzen.
Tja...
Laten we eens kijken naar de kwamtum mechanica..
Daar beinvloed de meting de waarneming.
Er is dus geen waarnemeronafhankelijke werkelijkheid.
SED doet hier even in de post alsof hij quantum mechanica begrijpt. (Overigens bewijst hij ook in de paragraaf er boven dat hij zelf wetenschap niet zo goed snapt, maar dat terzijde voor nu). Maar wat hij schrijft is niet waar.
Maar SED probeert zich er uit te redden:
Ik haal Kwamtum theorie (KT) aan als voorbeeld van een aantal paradigma die fiks op de schop gingen.
Maar dat dit jouw punt was, schrijf je nooit op, dat is een achterafredenatie.
Vervolgens probeert SED wel weer voor quantum mechanica expert te spelen door naar een 4e rangs flutsite te linken.
Daar wordt hij op gewezen, dus hij doet nog een poging. Maar SED weet niet eens waar hij naar linkt.
Een random gekozen link lijkt wel naar een paper over quantum-biologie. Een tak van sport die volgens wikipedia nog niets heeft opgeleverd. Oeps! Daar ga je dan!
De stelling van je had tenslotte verder ook geen waarde in de discussie.
Ja, probeer je er maar onderuit te wurmen

Die is er ook niet en die verbinding leg jij! Ik haal alleen een voorbeeld aan waaruit blijkt da tjouw stelling niet klopt. dat had ook een ander voorbeeld kunnen zijn, niet interessant. Het was en blijft onzin.
Next dus...
Quantum-biologie bleek onbewezen te zijn en dus geen voorbeeld van quantum effecten op macro niveau.
Je post wat linkjes en dat is het dan. Geen toelichting, geen uitleg waarom het relevant is.
Next dus!
Maar kennelijk ben jij niet in staat tot normale discussie. Ik had je dus zoals ook gemeld, bewust genegeerd.
Tja, dat is ook een tactiek, stellen dat de discussie partner niet in staat is tot een normale discussie.
Mijn visie is dat jij gewoon je positie niet zo goed verdedigd en als je daar mee wordt geconfronteerd dan ga je uithalen.
Maar mensen van een leugen betichten die wederom aantoonbaar onjuist is.. zucht.
Je leert het nooit lijkt!
Edit: dus maar weer terug naar negeermodus. Dit gaat tot niets leiden.
Dat is helaas wat je continue doet als je eigenlijk een beetje klem zit. Dat vind ik teleurstellend.
Q schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:18:
Misschien kunnen we elkaar dan hier in vinden: het elvenspul heeft geen enkele invloed op het geluid, maar wel op de ervaring. De wetenschap dat je naar elvenspul luistert beinvloed je gevoel zodanig dat je het een betere ervaring vind. We bespelen je dus op de bias dat iets wat duurder is ook beter is.
Wat vind je van dat voorstel?
Koldur schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:05:
[...]
Enige reden waarom jij hier reageert is omdat je kabels wil verkopen die te duur zijn voor wat zij bieden. Gelukkig ziet 99% van de mensen dat in. Ik vind het jammer dat er zoveel mensen jou te serieus nemen. Ik lach altijd om jouw niet goed onderbouwde stellingen.
@
Koldur dat is nogal een forse beschuldiging. Is er enig bewijs dat SED ergens elvenkabels verkoopt?
[
Voor 36% gewijzigd door
Q op 22-12-2019 01:52
]