Precies daarom noemde ik die termen.
En dat je schappelijk reageert? Dan mis ik iets.
Ik vind inhoudelijk en netjes reageren op iemand die perse gelijk wil hebben over iets dat niet klopt, wel voldoen aan "schappelijk"

En nogmaals, ik ben het met je eens dat hdmi 2.0 best ook op kabels had mogen slaan. Dat maakt alles veel overzichtelijker. Alleen is het niet zo en lopen de kabelspecs en de apparaat specs dan niet zo gelijk als je denkt. Zo ging de standaard speed (zeg maar 1.4 kabel) maar tot 1080i en was er voor 1080p al een high speedkabel (2.0?) nodig, maar geen 2.0 aansluiting... Met de highspeedkabels die ik heb, kan ik dan wel weer HDR, deep colour en 4k 60p doorsturen.
Zeker omdat ik al eerder zo op jullie reageer dan moet er toch meer zijn.
Dus omdat jij zo reageert, zegt dat iets over ons? Wie is ons eigenlijk?
Kijk eens naar jezelf en manier waarop je discussies aangaat en overkomt, dat is zeer onprettig.

Volgens mij valt dat heel erg mee. Ik reageer nergens op de man; gebruik geen denigrerende termen en zelfs na je aanval met "autisme" blijf ik netjes, maar zeg ik wel hoe ik erover denk.
Dat ik mij verlaag tot zulke reacties is niet goed te noemen, maar mijn bloed gaat koken op de manier waarop en hoe het hier loopt.
Ik heb een heleboel van je posts terug gelezen. Enerzijds onderken je heel duidelijk dat sommige dingen technisch niet mogelijk zijn; anderzijds blijf je volhouden dat je op een aantal van diezelfde vlakken toch gelijk hebt. Dat mag, want een forum is per definitie bedoeld voor discussie, maar kijk er dan niet raar van op dat je weerwoord krijgt. Waarom daarvan je bloed gaat koken is mij een raadsel? Ik heb volgens mij vóór deze discussie nog nooit met jou een debat gevoerd waarin we het pertinent oneens waren.
Kennelijk halen jullie er plezier uit anders reageer je niet zo weer terug.
Laat mij zien waar ik niet netjes heb gereageerd in deze discussie en ik zal mijn post met alle plezier aanpassen en mijn excuses aan je aanbieden.. Door echter te gaan strooien met opmerkingen over dat wij gelijk moeten hebben en daarbij dan dit soort reacties te schrijven, doe je precies zelf wat je kennelijk niet fijn vindt.
Inhoudelijk hoor ik jullie niet dus dat zal wel kloppen dan, dat 2.0 verhaal is voor iedereen duidelijk en overal kun je ermee uit de voeten en krijgen wat je wilt.
Waar het om draait is dat elvenverkopers en -fabrikanten de term hdmi-2.0-kabel misbruiken om te dure kabels te verkopen, terwijl de huidige kabel (die bij eerder ook prima werkte) nog steeds alles door kan sturen. Als het aan de fabrikanten en verkopers van dure kabels ligt moet je voor 2.0a en 2.0b ook andere kabels hebben. Tja, dat is natuurlijk onzin.
Waarom je 2.0 kabels zou kunnen gebruiken weet ook iedereen. Maar nee, het punt komma verhaal, dát slaat op kant nog wal.
Wat bedoel je met puntkommaverhaal?
Technisch is het misschien niet helemaal juist maar dat is zoveel. Leer er mee leven en anders kun je beter een andere hobby zoeken. Ik verzin het niet.

Dus dat ik me houd aan de hdmi spec is onzin, maar dat jij meegaat in de makkelijke term die vooral misbruikt wordt, ipv voor verduidelijking gebruikt wordt, is dus prima?
Maar goed; om het af te sluiten van mijn kant: ik ben het eens met deze stelling: Lets agree to disagree.
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:10:
Ik ga nog eens een zakje magnetron popcorn er in gooien. 136 pagina's en God fruckin' knows waar dit topic over gaat. 136 pagina's lang welles - nietes en daarmee pure lol voor de 'zondagskijkers'
Iedereen probeert het gelijk naar zich toe te trekken maar zelfs in deel 6 en honderden pagina's later staat er aan beide kanten een keiharde nul voor bewijs.
Soms wordt er iemand tussendoor emotioneel, voegt nog wat leuke drama bij deze Bold en Beautiful. Chapeau.

Ik zou zeggen naar afterhours/offtopic verplaatsen of slotje er op.

Slotje lijkt me niet nodig. Dan gaat 1 vd leukste topics op Tweakers dicht.
[
Voor 17% gewijzigd door
Jorgen op 05-08-2018 01:45
]