[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 36 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 13:16
carpebios schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:34:
[...]

Goede samenvatting, maar twee dingen ontbreken. Van de vaart neemt PSV fans niet serieus. En van Hooijdonk vind voetbalfans sowieso domme sukkels (iets in die trant riep hij)
Dat eerste viel bij mij onder de paar rare dingen die hij zei. Dat tweede was inderdaad wel noemenswaardig. Het ging er volgens mij om dat Pierre vond dat Rafael zich als een supporter gedroeg, door het beeld in stand te houden dat Pierre iets tegen Steijn zou hebben (wat ook gewoon zo is, zo is al meerdere malen gebleken). Een toen reageerde Pierre met dat Rafael nu "net zo dom reageerde als de gemiddelde supporter", of zoiets.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorizzz op 14-08-2023 07:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Voor de geïnteresseerde, vanaf 35e minuut op NLZiet/NPO start.
Slaat helemaal nergens op en het leek even of die twee elkaars bloed konden drinken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jorizzz schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:26:
Van der Vaart kwam niet goed uit z'n woorden vandaag, was snel geïrriteerd over van alles en zei een paar rare dingen. Paar biertjes op, niet echt chique om zo op tv te verschijnen. Hij had overigens ook wel een paar goede opmerkingen, maar die sneeuwden een beetje onder door de manier waarop hij het bracht.

Maar waar van der Vaart een persoonlijk missertje maakt door in deze staat aan tafel te gaan zitten, vind ik wat van Hooijdonk doet echt kwalijk. Die beschuldigd Steijn van "betrokkenheid bij duistere deals", maar als hem naar details wordt gevraagd dan staat ie met z'n mond vol tanden en blijft het allemaal vaag. Als je zo'n forse beschuldiging doet, moet je ook met onderbouwing komen, anders is het niets anders dan stemmingmakerij. Pierre is er nooit overheen gekomen dat Steijn z'n zoon op de bank heeft gezet en kan daarna niet meer objectief naar hem kijken. Echt absurd.
Dat is deels het nadeel van drie supporters van specifieke clubs daar neer te zetten, dan gaan ze er soms wel eens als supporter in met een bedenkelijk niveau ten gevolgen.

Dat tweede is wel schandelijk, je moet niet willen dat je de deur open doet door iemand ergens van te betichten, waar hij zich niet tegen kan verdedigen, en dan niet met bewijs te komen dat het ook daadwerkelijk zo is. Het "luie trainer" punt is tot daar aan toe en waarschijnlijk ook wel gemakkelijk te achterhalen indien je wil, de deals wordt al heel wat lastiger laat staan als het niet klopt. Dat is niet zijn spreekwoordelijke 'op glad ijs begeven' dat is zwak.

Maar dit ongeluk zag je van ver aankomen als je de situatie van Steijn/NAC in het achterhoofd houdt met de statements van van Hooijdonk in het verleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:25

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Denk dat de redactie kritisch gaat kijken hoe dit gesprek gisteren zo kon ontsporen. Zal ook geen toeval zijn dat er vandaag in de NOS app geen samenvatting van het programma te vinden is. Normaal staat deze op maandagochtend al online met korte snippets uit de discussies.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-07 13:08
Ruud2001 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:46:
Denk dat de redactie kritisch gaat kijken hoe dit gesprek gisteren zo kon ontsporen. Zal ook geen toeval zijn dat er vandaag in de NOS app geen samenvatting van het programma te vinden is. Normaal staat deze op maandagochtend al online met korte snippets uit de discussies.
Ik miste die samenvatting inderdaad al, nu weet ik de reden. Benieuwd of ze er nog op terug gaan komen in de NOS voetbalpodcast van vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:29

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Het verschil tussen topvoetballers en net niet voetballers zie je daar meteen terug. Niet al te serieus nemen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:29
Typhone schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:32:
Het verschil tussen topvoetballers en net niet voetballers zie je daar meteen terug. Niet al te serieus nemen dus.
Nou het maakt eigenlijk niet uit wie het is, ze hebben bijna allemaal wel moeite met bepaalde clubs of personen. Dan moet je het gewoon langs je heen laten gaan. Sommige zijn zo anti of pro bepaalde club dat je dan lekker moet laten waaien. Bij espn was het ook drama, kijk voor de wedstrijd en zet wel een muziekje aan in de rust.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 10:29

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
DoeEensGek schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:44:
[...]

Nou het maakt eigenlijk niet uit wie het is, ze hebben bijna allemaal wel moeite met bepaalde clubs of personen. Dan moet je het gewoon langs je heen laten gaan. Sommige zijn zo anti of pro bepaalde club dat je dan lekker moet laten waaien. Bij espn was het ook drama, kijk voor de wedstrijd en zet wel een muziekje aan in de rust.
Die drama is er altijd helaas. Maar in het geval van van Hooijdonk is het wel sadness alom en dan helpt het niet mee als Steijn opeens coach van Ajax wordt. In het verleden zijn er al meer gevallen geweest daaromtrent. Het ego wint het altijd van de objectieve blik helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:39
DoeEensGek schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:44:
[...]

Wat doet ESPN dan in de rust? Daar zijn ze max 2 minuten aan het woord, de overige 13-14 minuten bestaan uit reclame :O

Net ff stukje teruggekeken van studio voetbal (kijk het normaal nooit), maar wat een stel kibbelende kinderen bij elkaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Megupe op 14-08-2023 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 12:29
Megupe schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:05:
[...]

Wat doet ESPN dan in de rust? Daar zijn ze max 2 minuten aan het woord, de overige 13-14 minuten bestaan uit reclame :O

Net ff stukje teruggekeken van studio voetbal (kijk het normaal nooit), maar wat een stel kibbelende kinderen bij elkaar.
Nou dat dus, 2 minuten niks brengen en de andere 13minuten schreeuwen wat ik moet kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:24
Ruud2001 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:46:
Zou me niks verbazen als Van Hooijdonk een aanklacht wegens smaad van Steijn tegemoet kan zien.

Je kunt het niet maken om zo'n zware aantijging te doen en er vervolgens niks over te willen zeggen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:37

Superkiwi

Hoi doei

Ter info: ze besteden er zometeen aandacht aan bij NOS Studio Sportzomer op NPO1 want er is "commotie ontstaan" :D

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2023 18:46 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:47:
[...]

Zou me niks verbazen als Van Hooijdonk een aanklacht wegens smaad van Steijn tegemoet kan zien.

Je kunt het niet maken om zo'n zware aantijging te doen en er vervolgens niks over te willen zeggen.
Ajax-trainer Maurice Steijn eist in een brief van zijn advocaat dat Pierre van Hooijdonk zijn uitspraken van gisteren in Studio Voetbal rectificeert. In het NOS-programma werd Steijn door Van Hooijdonk beticht van "betrokkenheid bij duistere dealtjes met bevriende zaakwaarnemers".
De Bredase club laat via een persvoorlichter weten dat Van Hooijdonk "op persoonlijke titel en niet namens de club" aanschuift bij Studio Voetbal. "Zijn uitspraken op tv deed hij niet vanuit zijn rol als lid van onze RvC."
Dit blijft altijd een mooi uitgangspunt. Alsof je met een andere pet op opeens een ander persoon bent. Ja, wellicht is het geen officiele communicatie uit de rol van RvC-lid maar je zit daar alsnog als één en dezelfde persoon.

[ Voor 28% gewijzigd door Napo op 14-08-2023 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou dat was de moeite niet waard. Enkel stukje herhaling van gisteren en een tweet van ex rvc lid van NAC.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat we in de eerste aflevering van Voetbal/Vandaag Inside wel meer gaan horen. Dat wordt tijd ook, dan is er eindelijk weer eens iets van kwaliteit op tv :P

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2023 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Superkiwi schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:31:
Ik denk dat we in de eerste aflevering van Voetbal/Vandaag Inside wel meer gaan horen. Dat wordt tijd ook, dan is er eindelijk weer eens iets van kwaliteit op tv :P
Ik kijk uit naar deze programma's, een relletje is wat we nodig hebben. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-08 16:22
Voetbal InSite verbinden aan kwaliteit vind ik wel een bijzondere.. :P

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik moest dit even vierentwintig keer lezen en met mijn ogen knipperen maar het staat er toch echt. Dit is toch wel autocorrectie of heel erg sarcastisch is zoiets toch? O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
Napo schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:03:
Dit blijft altijd een mooi uitgangspunt. Alsof je met een andere pet op opeens een ander persoon bent. Ja, wellicht is het geen officiele communicatie uit de rol van RvC-lid maar je zit daar alsnog als één en dezelfde persoon.
NAC heeft echter wel een megaprobleem nu. Een huidig RvC lid beschuldigt een oud directeur en een trainer van die club van 'duistere dealtjes'. Dan kom je echt niet weg met een verklaring dat hij dat als privé persoon heeft gezegd.

Vermoed dat de directie van NAC vanavond of uiterlijk morgen tot de conclusie komt dat als ze niks doen hun eigen positie ook wankeler wordt en dat mijnheer van Hooijdonk mag vertrekken als RvC lid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-08 17:26
alexbl69 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:32:
[...]

Vermoed dat de directie van NAC vanavond of uiterlijk morgen tot de conclusie komt dat als ze niks doen hun eigen positie ook wankeler wordt en dat mijnheer van Hooijdonk mag vertrekken als RvC lid.
En de nos ook verwacht ik. Je kan dit soort dingen niet roepen zonder met bewijs te komen. Van Hooijdonk heeft zn eigen graf gegraven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gonadan schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:19:
[...]
Ik moest dit even vierentwintig keer lezen en met mijn ogen knipperen maar het staat er toch echt. Dit is toch wel autocorrectie of heel erg sarcastisch is zoiets toch? O-)
Vergeleken met de pulp die we de laatste jaren voorgeschoteld krijgen op tv springt Vandaag Inside er wel bovenuit imo.
Ik zei niet dat het tópkwaliteit is, het is wel beter dan 95% van wat er op tv is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Malfunctions
Superkiwi schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:06:
[...]

Vergeleken met de pulp die we de laatste jaren voorgeschoteld krijgen op tv springt Vandaag Inside er wel bovenuit imo.
Ik zei niet dat het tópkwaliteit is, het is wel beter dan 95% van wat er op tv is.
Ik geloof dat wij een compleet verschillende definitie van pulp hanteren. Of je moet bedoelen dat VI nog veel ergere pulp is dan wat er verder op tv is, maar ik vermoed van niet.

Wat mij betreft is VI een van de uitwassen van voetbal die ik het liefst zo snel mogelijk zie verdwijnen. Overigens samen met de hypercommercialiteit en de overvolle speelkalender.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Superkiwi schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:06:
[...]

Haha ik zie al dat we het niet eens gaan worden, behalve dat er op tv veel pulp is. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik stem wel met regelmaat op Vandaag Inside af. Lang uit op de bank, verstand op 0, ze dag even vergeten met dom gelul, onzin en wat humor. Afgewisseld met soms wat feitjes en inzichten van bar- en tafelgasten.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik kijk het nooit meer.

Sneijder die bijvoorbeeld Quater niet veroordeeld en die Andy die om alles zit te lachen. Ik moest toen echt hard lachen om de woorden van Sneijder, hij zou het talent wel weer aan de praat krijgen lol.

Derksen en Gijp ben ik ook moe. Het probleem is dat elke dag op TV zijn niet werkt.

Achja, ik kijk de voetbal praat programma's niet meer, scheelt mij een hoop gedoe. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Quad schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:43:
Voor de geïnteresseerde, vanaf 35e minuut op NLZiet/NPO start.
Slaat helemaal nergens op en het leek even of die twee elkaars bloed konden drinken.
Dit^^

Alleen de opening al. Wat een illuster gezelschap. Jiskefet is er niks bij. Ik zeg onderstaande met een kwinkslag zoals de analisten ook vaak doen:

-een dikke pad met schorre stem die half delirant struikelt over zijn continue continue ruzie loopt te zoeken met iemand;
-die rancuneus om zich heen loopt te trappen en bij heldere momenten een Van Gaaltje doet,
-met daarbij iemand die elke vorm van sociale interactie koud laat en af een toe een woord eruit gooit dat vermoedelijk is ingefluisterd door de redactie, met daar weer iemand naast
-die een mooi kapseltje heeft, je ergens van kent, maar waarschijnlijk een zwartgeverfde Arno “papapa” Vermeulen is

En dit alles geleid door een hippe vogel die af en toe een Geneetje doet en net zoals alle hippe vogels uiteraard gekleed is door de NOS-huisstylist conform de “hippe casual 40”er”-look.

Werken bij de NOS, je moet het maar kunnen.

Maar ach, het zorgt voor vermaak en wij betalen er toch zelf voor. Over naar het veldrijden dan maar😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-08 22:42
Heerlijk, de praat programmas zijn begonnen en gelijk weer reuring en eindelijk weer wat voer voor de verveelde media.

Eerlijk zal het mij aan roesten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@Superkiwi en wat vond je ervan? :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Helemaal gemist; ik zit Metro Exodus te spelen :+

*edit
Herhaling is nu op tv. Pierre wordt terecht scherp veroordeeld. Kwaliteitje hoor deze uitzending d:)b

[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2023 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Quad schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:36:
Ik stem wel met regelmaat op Vandaag Inside af. Lang uit op de bank, verstand op 0, ze dag even vergeten met dom gelul, onzin en wat humor. Afgewisseld met soms wat feitjes en inzichten van bar- en tafelgasten.
Oh zo heb ik het ook wel eens gedaan hoor, maar niet te vaak want die gasten worden snel irritant. Ik vergelijk het altijd een beetje met wanneer mijn vriendin Meiland zit te kijken of zo, geen niveau en geen inhoud maar kan wel lekker ontspannen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:57:
[...]

Oh zo heb ik het ook wel eens gedaan hoor, maar niet te vaak want die gasten worden snel irritant. Ik vergelijk het altijd een beetje met wanneer mijn vriendin Meiland zit te kijken of zo, geen niveau en geen inhoud maar kan wel lekker ontspannen.
Kun jij bij dat soort gewauwel ontspannen? Impressive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:58:
Kun jij bij dat soort gewauwel ontspannen? Impressive
Hangt er wel erg vanaf wie de gasten zijn en wat het onderwerp is, vandaar niet te vaak. Ik kijk wat dat betreft het liefst Rondo, als ik al een praatprogramma wil kijken. Dat is lekker rustig, tenzij de Muldertjes er weer zitten. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-08 18:53
Pierre zn uitspraken zondag gaan hem wellicht nog in de reet bijten aangezien Steijn een kort geding heeft aangespannen en rectificatie eist. Vond het ook nogal dom en doorzichtig, maar daar heeft Pierre wel vaker last van als het over mensen gaat waar hij, om wat voor reden dan ook, een issue mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Henkie_NtA schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:18:
Pierre zn uitspraken zondag gaan hem wellicht nog in de reet bijten aangezien Steijn een kort geding heeft aangespannen en rectificatie eist. Vond het ook nogal dom en doorzichtig, maar daar heeft Pierre wel vaker last van als het over mensen gaat waar hij, om wat voor reden dan ook, een issue mee heeft.
Yep.

https://nos.nl/l/2486648

Dat gemakkelijk zwetsen dat in dit soort programmes meestal luchtig is, wordt wel snel pure laster als je geen enkele vorm van bewijs levert en je persoonlijke vendetta via de tv denkt te moeten voeren.

Erg matig van Pierre.

En al zijn ze/we binnen de voetbalwereld wel wat gewend, dit ging wel een paar grenzen over ja.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 15-08-2023 13:28 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ramzzz schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:27:
[...]

Yep.

https://nos.nl/l/2486648

Dat gemakkelijk zwetsen dat in dit soort programmes meestal luchtig is, wordt wel snel pure laster als je geen enkele vorm van bewijs levert en je persoonlijke vendetta via de tv denkt te moeten voeren.

Erg matig van Pierre.

En al zijn ze/we binnen de voetbalwereld wel wat gewend, dit ging wel een paar grenzen over ja.
Zoals Özcan Akyol gisteren benoemde zit er wel een verschil tussen een mening hebben over iemand of iemand van iets beschuldigen, en als je dat doet, kom dan met onderbouwing en feiten.

Al is Özcan Akyol ook niet geheel vrij van zonden, zoals zijn mening over Noa Lang, vond ik ook best wel heftig om te horen en niet passend op TV.

Op zich wel een goed voorbeeld trouwens, Akyol zei niet dat Noa Lang een (milde) TBS-er is maar dat hij overkomt áls een TBS patiënt. Wat op zich een behoorlijk heftig vergelijk is, als je ziet waarvoor veel TBS-ers in klinieken worden gestopt.

Ik vond het persoonlijk een misplaatste grap/uitspraak.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-08 17:16
Dus tenzij Pierre met bewijs komt, zijn we nu misschien eindelijk van hem af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik verwacht niet dat er bewijs komt, het zal wel eindigen met een rectificatie dat hij het niet zo had mogen zeggen en wellicht een exit bij de NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 08:30
dutchgio schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:47:
Ik verwacht niet dat er bewijs komt, het zal wel eindigen met een rectificatie dat hij het niet zo had mogen zeggen en wellicht een exit bij de NOS.
Eerste deel gok ik ook wel, verwacht echter niet dat het tot een exit gaat leiden. Foutje, kan gebeuren. Zo gaat het in die kringen toch vaker heb ik het idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gonadan schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:01:
[...]
Hangt er wel erg vanaf wie de gasten zijn en wat het onderwerp is, vandaar niet te vaak.
Ik denk dat toolkist doelt op de Meilandjes ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2023 13:55 . Reden: Verkeerde man gequote ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Superkiwi schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:54:
[...]

Ach, wijntje erbij.. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-08 18:53
Het is toch elke keer hetzelfde bij hem als het gaat over zijn zoon, NAC of van persie. Dan gaan nuance en objectiviteit vrij snel de deur uit en komt hij met dit soort dingen.
Al is het deze keer wel wat extremer aangezien hij nu iemand echt direct beschuldigt van iets.
Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eKWNH6tpPVy-TjT0ooSHpUHxqlk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FkXZXS2HLhWYUQna0Ld3TE0e.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Henkie_NtA op 15-08-2023 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:36
Pierre deed me denken aan zo’n puber die even snel ruig wilt doen bij zijn vriendjes, die het vervolgens niet leuk vinden en hij beseft dat ‘ie het verkloot heeft _O-

Wat dacht ‘ie nou, dat iedereen ja ging knikken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:40
Quad schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:38:
[...]

Zoals Özcan Akyol gisteren benoemde zit er wel een verschil tussen een mening hebben over iemand of iemand van iets beschuldigen, en als je dat doet, kom dan met onderbouwing en feiten.

Al is Özcan Akyol ook niet geheel vrij van zonden, zoals zijn mening over Noa Lang, vond ik ook best wel heftig om te horen en niet passend op TV.

Op zich wel een goed voorbeeld trouwens, Akyol zei niet dat Noa Lang een (milde) TBS-er is maar dat hij overkomt áls een TBS patiënt. Wat op zich een behoorlijk heftig vergelijk is, als je ziet waarvoor veel TBS-ers in klinieken worden gestopt.

Ik vond het persoonlijk een misplaatste grap/uitspraak.
Hij is dus aanhanger van Cesare Lombroso? Wat een uitspraak van Akyol zeg…

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Superkiwi schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:54:
Oh dat zou kunnen inderdaad, maar dat is ook goed ontspannen hoor. Als zij dat kijkt kan ik mooi wat anders doen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
carpebios schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:45:
[...]

Hij is dus aanhanger van Cesare Lombroso? Wat een uitspraak van Akyol zeg…
Nouja, als ik een voetballer moest noemen bij wie ik die theorie plausibel zou vinden zou Lang wel hoog op het lijstje staan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-08 17:47
Meh ik mag pi-air echt niet hoor maar iedereen op tv veroordeeld het nu wel heel hard terwijl ze zelf ook altijd los gaan op spelers

Jammer voor Steijn, lijkt me een prima vent die dit soort gezeur heel niet verdiend maar al die talkshowgasten zijn zelf geen haar beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-08 13:54
Van Hooijdonk gaat sorry zeggen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik vond het sowieso een vervelende aflevering met amper goede analyse waar studio voetbal daar eerder meer omdraaide.

Jammer dat ze meer de sensatie opzoeken en niet gaan voor kwaliteit. Afgelopen seizoen waren er ook al een paar totaal ongefundeerde roddels en nu liet Pierre zich ook nog even gaan. Terwijl je na 1 wedstrijd nog amper maar iets kan zeggen over een ontwikkeling van een elftal of prestaties van een coach. Niveau van onder de gordel om hem zwart te gaan maken..

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

dglavimans schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:29:
Meh ik mag pi-air echt niet hoor maar iedereen op tv veroordeeld het nu wel heel hard terwijl ze zelf ook altijd los gaan op spelers

Jammer voor Steijn, lijkt me een prima vent die dit soort gezeur heel niet verdiend maar al die talkshowgasten zijn zelf geen haar beter :p
Sorry maar er zit toch echt een verschil in tussen:
'Steijn lijkt mij een mannetje die louche deals sluit' en 'Steijn heeft 5 jaar terug louche deals gesloten maar ik zeg niet hoe ik hieraan kom.'

In het eerste geval had Pierre zich er nog wel uit kunnen lullen, nu heeft hij gewoon een probleem. Helemaal nu hij excuses gaat maken, waardoor zijn woorden volledig afgezwakt zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 16:15
Trieste man zeg. Had de ballen gehad om of meteen je excuses te maken omdat jij je door je gevoelens mee liet slepen of had de in de rechtbank bewezen dat je het niet zo maar riep.

Hopelijk is dit ook niet genoeg om zijn baantjes bij de NOS of NAC te behouden, want beide zijn wel beetje beschadigd door hem. En hij zit al lang genoeg op TV dat je moet weten dat je niet zomaar zoiets kan roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-08 13:54
Pompi schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:39:
[...]

Hopelijk is dit ook niet genoeg om zijn baantjes bij de NOS of NAC te behouden, want beide zijn wel beetje beschadigd door hem. En hij zit al lang genoeg op TV dat je moet weten dat je niet zomaar zoiets kan roepen.
Je en het is niet alsof hij hetzelfde excuus had als vd Vaart, dat hij zat was ;)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Quad schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:37:
[...]

Sorry maar er zit toch echt een verschil in tussen:
'Steijn lijkt mij een mannetje die louche deals sluit' en 'Steijn heeft 5 jaar terug louche deals gesloten maar ik zeg niet hoe ik hieraan kom.'

In het eerste geval had Pierre zich er nog wel uit kunnen lullen, nu heeft hij gewoon een probleem. Helemaal nu hij excuses gaat maken, waardoor zijn woorden volledig afgezwakt zijn.
Onder de streep is er vast verschil. Maar zovaak maken die analisten het niet netjes. Dit sloeg wel enorm door natuurlijk

Pierre moet verder gewoon van de tv niemand die daar wat aan mist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

dglavimans schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:45:
[...]

Onder de streep is er vast verschil. Maar zovaak maken die analisten het niet netjes. Dit sloeg wel enorm door natuurlijk

Pierre moet verder gewoon van de tv niemand die daar wat aan mist
Er zit een verschil tussen een mening en een uitspraak die feitelijk niet bewezen is. Maar wel eens dat een hoop woorden de lucht in geroepen wordt wat polariserend of schadelijk werkt. Vandaag Inside doet dat bijvoorbeeld niet anders. Soms is dat leuke TV maar vaker inderdaad niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Quad schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:48:
[...]

Er zit een verschil tussen een mening en een uitspraak die feitelijk niet bewezen is. Maar wel eens dat een hoop woorden de lucht in geroepen wordt wat polariserend of schadelijk werkt. Vandaag Inside doet dat bijvoorbeeld niet anders. Soms is dat leuke TV maar vaker inderdaad niet.
Het is ook veel sensatie tv natuurlijk maar als je dan al zoiets roept blijf er dan ook achter staan.. Dit kost je gewoon je baan natuurlijk als NOS tenminste slim is

Snap echt niet hoe die dat er zo uit kon flappen ook en dan nu terug krabbelt. Laat sommige gedachtes lekker in je hoofd

[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 16-08-2023 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Yup, maar misschien komt het door de manier hoe die uitzending liep. Dat wat ik uiteindelijk heb teruggekeken was echt frustrerend. Er zat vanaf het begin al een beetje irritatie en dat werkt echt slecht.

Ik schat in dat die twee (Pierre en Rafael) voorlopig niet bij elkaar aan tafel zitten of ze hebben het met elkaar besproken en bijgelegd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Hij moet nu wel omdat dat kort geding er anders komt en die sowieso verloren gaat worden omdat het gewoonweg niet waar is.

Hij hoopte de rancune tegenover Steijn weer wat meer lading te geven met wat loze teksten als 'duistere deals' zonder dat er een van de tafelgasten door zou vragen naar de details van wat hij eigenlijk bedoelde.

Ook het terug reageren op Van de Vaart of hij gedronken had sloeg niet aan om het tij te keren.

Steijn doet het dat wat betreft slimmer. Je kunt beter zeggen dat je hem een lul vind en de kritiek op het niet opstellen van Van Hooijdonk Jr pareren door te wijzen naar de vorige en volgende trainer die dat ook niet deden, daarmee is het klaar.

Die hetze heeft hij al tijden maar toen Steijn nog bij Sparta zat viel dat niet zo op. Nu hij bij Ajax zit is dat in 'Studio Ajax' natuurlijk een veelbesproken onderwerp.
Wat dat betreft heeft hij het niet lang volgehouden door meteen de eerste uitzending zo'n blunder te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Het meest zielige is nog dat hij dat initieel helemaal niet ging doen, maar nu Steijn toch echt voor een kort geding gaat trekt hij die keutel weer in. Eerst mans de deadline laten verlopen met een slap excuus dat je meer tijd nodig hebt om te beslissen en als het dan toch voor het echie blijkt te zijn krabbel je snel terug.
Wat een ongelooflijke laffe zak ben je dan. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Van Hooijdonk voorlopig geen tafelgast Studio Voetbal na uitlatingen over Steijn - https://nos.nl/l/2486841

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Als ik Steijn was zou ik nu nu ook doorpakken.. Is dat nou weer eerst de tijd laten verstrijken en dan uiteindelijk toch terug krabbelen als die ziet dat het ook echt wordt doorgetrokken?

Steijn zou 100 procent in zijn recht staan dit nu ook door te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ze wachten af of de rectificatie en excuses enige inhoud hebben, zo ja dan is het afgedaan. Lijkt mij ook de beste optie, gewoon het meest volwassen zijn. Van Hooijdonk is al terechtgezet, een trap na is niet nodig wanneer hij het nu netjes afhandelt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Gonadan schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 19:29:
Ze wachten af of de rectificatie en excuses enige inhoud hebben, zo ja dan is het afgedaan. Lijkt mij ook de beste optie, gewoon het meest volwassen zijn. Van Hooijdonk is al terechtgezet, een trap na is niet nodig wanneer hij het nu netjes afhandelt.
Niet alleen dat, maar in dat geval zal het OM zeer waarschijnlijk niet vervolgen en zal je met een civielrechtelijke procedure ook weinig kans maken.

Ik ben benieuwd hoeveel schade deze actie de carrière van Van Hooijdonk kost, als het einde publieke carrière is, zou ik daar niet rouwig om zijn. Bij NAC mag hij wel blijven zitten, wellicht lukt het hem om zo mogelijk nog grotere zooi te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 02-08 23:27
dutchgio schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:58:
Hij moet nu wel omdat dat kort geding er anders komt en die sowieso verloren gaat worden omdat het gewoonweg niet waar is.
Naja, gewoonweg niet waar is… het kan niet bewezen worden. Mede doordat de volledige RvC uit die tijd bij NAC weg is, en alle dealtjes daarmee beklonken zijn. Steijn z’n periode daar is met zoveel affaires omgeven dat, op basis van de informatie die er is, de vermoedens die geuit zijn in Studio Voetbal heeft best gerechtvaardigd zijn.

Dat gezegd hebbend: het is natuurlijk oerdom dat Van Hooijdonk dergelijke uitspraken doet, je weet immers dat het moeilijk of niet te bewijzen is, en de vraag is daarbij in hoeverre het illegaal is of hoogstens moreel laakbaar. Dus terecht dat hij excuses moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Gonadan schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 19:29:
Dubbel. Ik vind dat je best verantwoordelijk mag worden gehouden als jij iemand zijn naam zo neer zet. Het is niet 1 of ander internet wappie maar gewoon nationale tv

De impact die zo VI enzo hebben is ook gewoon groot.. Laat pierre maar het voorbeeld zijn dat de rest straks wat beter nadenkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
PrinsPils schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:24:
[...]

Naja, gewoonweg niet waar is… het kan niet bewezen worden. Mede doordat de volledige RvC uit die tijd bij NAC weg is, en alle dealtjes daarmee beklonken zijn. Steijn z’n periode daar is met zoveel affaires omgeven dat, op basis van de informatie die er is, de vermoedens die geuit zijn in Studio Voetbal heeft best gerechtvaardigd zijn.
Alles behalve gerechtvaardigd, hij uitte ook helemaal geen geen vermoedens, hij beweerde iets stellig. Inclusief wappie-retoriek zoek het zelf maar op 8)7

Ben overigens wel benieuwd op welke informatie je doelt, ken het niet en kan het zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

dglavimans schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:06:
Dubbel. Ik vind dat je best verantwoordelijk mag worden gehouden als jij iemand zijn naam zo neer zet. Het is niet 1 of ander internet wappie maar gewoon nationale tv

De impact die zo VI enzo hebben is ook gewoon groot.. Laat pierre maar het voorbeeld zijn dat de rest straks wat beter nadenkt
Laten we maar niet terug gaan naar de middeleeuwse praktijken van schandpaal en dergelijken. Zelfs die gasten van VI zijn slim genoeg om te weten waar de grens ligt, daar is geen extra rechtszaak voor nodig.
Sterker nog, ik schat in dat die gasten van VI heel bewust aan de kant van de onzin en mening boven zitten zodat ze niet aangeklaagd kunnen worden. Iets wat Pierre dus in zijn emoties even vergeet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 02-08 23:27
lateef schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:09:
[...]

Alles behalve gerechtvaardigd, hij uitte ook helemaal geen geen vermoedens, hij beweerde iets stellig. Inclusief wappie-retoriek zoek het zelf maar op 8)7

Ben overigens wel benieuwd op welke informatie je doelt, ken het niet en kan het zo snel niet vinden.
In die nuance wil ik best meegaan: de vermoedens mogen dan misschien terecht zijn, dan kun je dit nog niet brengen als een voldongen feit. Daar gaan Van Hooijdonk de mist in, zoals ik ook al aangaf.

In media rondom NAC is er veel over geschreven, oa in BN de Stem. In de laatste Gegenpressing-podcast, door hen uitgegeven en met twee zeer ingelezen journalisten, gaan ze op enkele voorbeelden in. Ook daar geen smoking gun of bewijs van strafbaar gedrag, maar wel de vraag: zijn dit de duistere zaakjes waar het over gaat, en hoe duister is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 16:15
Ik ben het nog nergens tegen gekomen, maar hoe werkt het met die excuses die van Hooijdonk moet gaan maken tijdens zijn eerst volgende aanwezigheid bij Studio Voetbal? Want de NOS heeft gezegd dat hij voorlopig niet te zien zal zijn, dus gaat dat maanden later pas komen... beetje apart.

• dutchgio
  • Nu online
Hij heeft publiekelijk zijn excuses gemaakt en mag nu zelfs tijdelijk niet meer aanschuiven bij de NOS. Dat zal voor hen wel voldoende zijn.

VI wilde hem ook uitnodigen maar daar gaat hij natuurlijk niet zitten.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:16
dutchgio schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 07:44:
Hij heeft publiekelijk zijn excuses gemaakt en mag nu zelfs tijdelijk niet meer aanschuiven bij de NOS. Dat zal voor hen wel voldoende zijn.

VI wilde hem ook uitnodigen maar daar gaat hij natuurlijk niet zitten.
Vind het eigenlijk wel jammer, had liever gezien dat dit via de rechtbank verder zou gaan om meteen een signaal af te geven naar de media.

Vanuit het perspectief van de ajax trainer snap ik dit wel, die heeft niet om deze situatie gevraagd en wil simpelweg verder en deze stofwolk achter zich laten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
Het is te hopen dat dit bij geruchten blijft, want hier moet je toch niet aan willen beginnen.
‘ UEFA voert gesprekken over toelating Saoedisch team aan Champions League in 2025’

Als het aan de Saoedische voetbalbond ligt, doet er vanaf 2025 een Saoedisch voetbalteam mee aan de Champions League. Daarover zouden al gesprekken met de UEFA gaande zijn.
https://sportnieuws.nl/vo...champions-league-in-2025/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:39
Gynnad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:40:
Het is te hopen dat dit bij geruchten blijft, want hier moet je toch niet aan willen beginnen.

[...]

Welk gedeelte van de benaming Europa begrijpen ze niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:32

gws24

Thinking is hard!

Tja, Israël en Cyprus doen ook al jaren mee aan Europese competities terwijl dat geografisch gezien niet klopt; beide liggen in Azië. Turkije ligt trouwens ook grotendeels in Azië.

Dat gezegd hebbende hoef ik geen Saoedische club er bij.

edit: en Ijsland ligt gedeeltelijk in Noord Amerika :P

edit: en Kazachstan ligt ook grotendeels in Azië; alleen het kleine stukje ten westen van de Oeral rivier niet. Als Astana vanavond zijn voorsprong behoud op Ludogorets dan speelt Ajax volgende week in Azië.

[ Voor 36% gewijzigd door gws24 op 17-08-2023 15:47 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
gws24 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:00:
Tja, Israël en Cyprus doen ook al jaren mee aan Europese competities terwijl dat geografisch gezien niet klopt; beide liggen in Azië. Turkije ligt trouwens ook grotendeels in Azië.

Met in het verleden Russische clubs in de UEFA liep je ook wel hetzelfde risico. FK Sibir Novosibirsk als voorbeeld in 2010/11. Het is niet altijd optimaal. Met een beetje pech promoveert FC SKA-Khabarovsk
en speel je effectief in Azie

Clubs uit een land die op geen enkele manier op het Europese continent ligt blijft wel lastig, en wat dat betreft niet heel wenselijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 17-08-2023 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:37

[...]

Kans voor de Uefa bobo's om een flinke som geld bij te schrijven op hun Zwitserse bankrekening. Lijkt mij duidelijk wat hier gaat gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:11

FreakNL

Well do ya punk?

https://www.rijnmond.nl/n...-feyenoord-jodenvrij?s=08

En dat mag dan ook gewoon bestuurslid blijven “omdat er niks in de statuten staat”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
FreakNL schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:30:

En dat mag dan ook gewoon bestuurslid blijven “omdat er niks in de statuten staat”.
Buiten dat ze zich Feijenoorders noemen, heeft het niets met Feyenoord van doen en is dat aan het bestuur en de leden wat ze daar van vinden. Wanneer hij inderdaad aanblijft, weet je wel voldoende wat je van dat clubje kan vinden…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 11:59

OMX2000

By any means necessary...

[...]

Serieus F dat! Het is al een schande dat spelers daarheen gaan. En dan gaat het me niet om het geld. Maar om het volstrekt onacceptabele beleid wat die regering daar voert. Als ze vonden dat in Qatar de mensenrechten geschonden werden, dan is SA helemaal een feest.

Dat nieuws van laatst dat er vluchtingen op barbaarse manieren neergeschoten zijn bij het over de grens gaan kan echt niet rijmen bij een sport organisatie die zgn respect hoog in het vaandel heeft. Respect voor geld zullen ze waarschijnlijk bedoelen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:40
FreakNL schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:30:

Het is weer de bekende lafheid en een totaal gebrek aan zelfkritiek. Ook de club heeft natuurlijk geen mening:
Feyenoord geeft in een reactie aan "niet op individuele kwesties in te gaan. In algemene zin is het zo dat, daar waar stadionverboden worden opgelegd, de club deze altijd overneemt van de KNVB."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

gws24 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:00:
Geografische ligging is minder belangrijk, het gaat om waar je het toe rekent. Israël hebben we zelf bedacht als land dus moest maar met 'ons' mee doen, Cyprus hoort gewoon bij Europa net als Turkije over het algemeen gewoon tot Europa gerekend wordt ook al is dat geografisch een twijfelpunt en bij gevoelige discussies horen ze er ineens niet bij.
Eensch.
Maar hoort bij Europa.
edit: en Kazachstan ligt ook grotendeels in Azië; alleen het kleine stukje ten westen van de Oeral rivier niet. Als Astana vanavond zijn voorsprong behoud op Ludogorets dan speelt Ajax volgende week in Azië.
Nederland ligt grotendeels onder zeeniveau, maar toch doen we niet mee in de maritieme league. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 10:11

FreakNL

Well do ya punk?

Die laatste opmerking is een beetje flauw.

Ik vind trouwens ook dat Kazachstan helemaal niet bij Europa hoort... Ook "Europees Kazachstan" niet... En dat is verder geen xenofobe opmerking.. Sterker nog, ik ben 5 of 6 keer in Kazachstan geweest, geweldig land en dito mensen... Maar het is gewoon Azie. Astana ligt op dezelfde lengtegraad als Mumbai..

[ Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 23-08-2023 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

FreakNL schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:20:
Die laatste opmerking is een beetje flauw.

Ik vind trouwens ook dat Kazachstan helemaal niet bij Europa hoort... Ook "Europees Kazachstan" niet... En dat is verder geen xenofobe opmerking.. Sterker nog, ik ben 5 of 6 keer in Kazachstan geweest, geweldig land en dito mensen... Maar het is gewoon Azie. Astana ligt op dezelfde lengtegraad als Mumbai..
Maar Australië is wel Europa, schijnt. Dat mag meedoen met het Eurovisie songfestival… 🥹

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Saudi Arabie gaat never nooit meedoen in de CL. De UEFA heeft nu allerlei regels mbt FFP en homegrown spelers die voor die Saudi teams totaal niet haalbaar zijn. Er komt hoogstens weer een nieuw toernooi ofzo bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De OPEC League.
Dan kunnen daar ook gelijk de clubs aan meedoen die een rijke olie-meneer aan de basis van hun financiën hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:06

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:30:
Saudi Arabie gaat never nooit meedoen in de CL. De UEFA heeft nu allerlei regels mbt FFP en homegrown spelers die voor die Saudi teams totaal niet haalbaar zijn. Er komt hoogstens weer een nieuw toernooi ofzo bij.
zeg nooit nooit. Zeker als een aantal zich schandalig kunnen verrijken door dit wel toe te laten :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:09:
[...]

zeg nooit nooit. Zeker als een aantal zich schandalig kunnen verrijken door dit wel toe te laten :X
Dat zeg ik dus wel :p
Te impactvol.
WK voor clubs zal wel aangepast worden en wellicht een wedstrijd zoals nu tussen Europa en Zuid Amerika georganiseerd wordt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien maar beter om Rubialesgate hier te bespreken:
[Twitter: https://twitter.com/MadridXtra/status/1696097543774511208]
Doen, zou ik zeggen :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Yup, laat maar gebeuren... Hoe meer verzet er tegen die **** komt hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

gambieter schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:00:
[Twitter]
Wat is de Spaanse FA? En ze willen de Spaanse teams uit de Europese competities halen als Rubiales ontslagen wordt als president? Ik niet snap?

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:05:
Wat is de Spaanse FA? En ze willen de Spaanse teams uit de Europese competities halen als Rubiales ontslagen wordt als president? Ik niet snap?
Zeg maar de Spaanse KNVB, KSVB :p (FA=football association). Als ze hun lidmaatschap van UEFA opzeggen, dan zijn de clubs automagisch niet meer speelgerechtigd in de Europese competities.

Gaat dus nooit gebeuren, maar toont aan hoe wanhopig sommige idiote bobo's vasthouden aan hun macht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:40
[Twitter]
Goed plan als je je eigen graf wilt graven. Het bestuur lijkt in een parallel universum te leven.

Vraag me af of de clubs zich ook vertegenwoordigd voelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Joris748 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:16:
Goed plan als je je eigen graf wilt graven. Het bestuur lijkt in een parallel universum te leven.

Vraag me af of de clubs zich ook vertegenwoordigd voelen?
Zat clubvoorzitters klapten voor hem bij zijn toespraak. Ze hebben de macht hem af te zetten, maar er zal genoeg corruptie zijn waarbij ze allemaal risico lopen dat Rubiales gaat praten over hun vuile was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Ze willen niet dat de Spaanse regering zich ermee bemoeit. Doen ze dat wel dan willen ze uit de competities stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:24:
Ze willen niet dat de Spaanse regering zich ermee bemoeit. Doen ze dat wel dan willen ze uit de competities stappen.
Nu is het zo dat als de politiek zich met voetbalbonden bemoeit, dat schorsingen geeft; tenminste met Afrikaanse en Middel-Amerikaanse landen (elders wat minder). Maar het bericht is breder dan alleen de regering?

Maar nog steeds: doen. Moet ik de popcorn er vast bij halen? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Er is heel wat voor nodig om deze corrupte smeerpijp weg te krijgen blijkbaar. Valt mij ook tegen dat het herenelftal nog niet van zich heeft laten horen (of misschien heb ik het gemist?). In een land wat gebukt gaat onder (seksueel) geweld tegen vrouwen is het typerend dat dit soort figuren aan de macht kunnen blijven. Hopelijk houden de dames voet bij stuk en komt er nog meer weerstand.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:00

Peetman

Tjah....

Rubiales heeft in ieder geval nog 1 vrouwelijke medestander...

Zijn moeder:
https://nos.nl/artikel/24...ijke-jacht-na-wk-incident

Geen popcorn voor haar dus })

[ Voor 8% gewijzigd door Peetman op 28-08-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[Twitter]
Ik vraag mij af hoe de Barcelona's en Real Madrid's gaan reageren hierop. De CL is een uitermate belangrijke en lucratieve inkomstenbron.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
London schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:40:
Er is heel wat voor nodig om deze corrupte smeerpijp weg te krijgen blijkbaar. Valt mij ook tegen dat het herenelftal nog niet van zich heeft laten horen (of misschien heb ik het gemist?). In een land wat gebukt gaat onder (seksueel) geweld tegen vrouwen is het typerend dat dit soort figuren aan de macht kunnen blijven. Hopelijk houden de dames voet bij stuk en komt er nog meer weerstand.
After what has happened this week, I would like to convey my sadness, as a person, as the father of three daughters, as a husband and as a footballer, in the face of the events that we are experiencing in our football and around the Spanish women's team.

I believe that we cannot tolerate performances like the ones we have seen, which have tarnished a milestone as big as winning a World Cup. I cannot imagine the feeling that all the players of the national team must have right now seeing how they are not talking about the great tournament they had and the fantastic football they taught us all. It's a shame that a beautiful story that many players have built over so many years has become dirty.

Instead, we have had to put up with a president who has held on to his position, who has not admitted that his behavior has been unacceptable and that it is damaging the image of our country and our football around the world.
https://twitter.com/andre.../1695726715123712281?s=20

Iniesta heeft wel duidelijk van zich laten horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PolarBear schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:29:
Iniesta heeft wel duidelijk van zich laten horen.
De Gea en Casillas ook. Oud-internationals, de huidige angsthazen kijken de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
PolarBear schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:27:
[...]
Ik vraag mij af hoe de Barcelona's en Real Madrid's gaan reageren hierop. De CL is een uitermate belangrijke en lucratieve inkomstenbron.
Kan me niet voorstellen dat de bond dit zonder ruggespraak met Barcelona en Real doet. Wellicht speelt er iets anders. Een nakende Europese competitie?

Dat dit enkel als aanleiding wordt gebruikt omdat men 'niet anders kan', en men daardoor juridisch wat sterker staat?

Vragen, vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:23

sebasd

loopt op espresso

gambieter schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:33:
[...]

De Gea en Casillas ook. Oud-internationals, de huidige angsthazen kijken de kat uit de boom.
Met een uitzondering (niet echt een gelouterd international of zo maar nog wel actief): https://english.elpais.co...es-refusal-to-resign.html
Pagina: 1 ... 36 ... 47 Laatste